abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59836724
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:

In de russische competitie doet hij het ook al een paar jaar zeer goed.
Dan hadden ze hem toen moeten kopen. Als dit soort spelers je nu pas opvallen, omdat er toevallig een EK op tv is, ben je gewoon lomp bezig. Hoe moeilijk is het nou om per land even de topscorerslijstjes bij te houden en zelf eens op onderzoek uit te gaan als er iemand al twee jaar lang haast elke wedstrijd scoort?

Alsof die knul nu nog naar Ajax komt.
pi_59836732
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat zeggen we ook niet.
Nee, maar ik hoor eigenlijk alleen maar dat we jonge talentjes moeten halen.
Met alleen jonge talentjes red je het niet.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:01:02 #253
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59836742
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Net als Arshavin.
Maar laten we nou niet doen alsof 26 jaar al oud is
Zijn beste jaren moeten nog komen normaal gesproken.
Maar diegene die ik quote had het over talenten die naar Ajax komen, opgeleid worden en vertrekken naar topclubs. Als voorbeelden gaf hij Chivu, Maxwell en Zlatan. Ik wees er alleen even op dat Pavlyuchenko niet helemaal in dit rijtje zou passen, aangezien die 'al' 26 is. Natuurlijk is 26 niet oud
><(({°>
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:02:43 #254
52871 Blight
Supersized.
pi_59836777
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Neh, 26 is een prima leeftijd. Zeker omdat spitsen vaak laat pieken. Maar het ging me even om wat BigKahuna hierboven ook zegt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:03:43 #255
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59836800
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ook dat wordt niet gezegd, maar diegene plaatste Pavlyuchenko in het rijtje Chivu, Maxwell, Zlatan. Pavlyuchenko heeft denk ik minder interesse om eerst naar Ajax te komen, die zou ook meteen bij een grotere club aan de slag kunnen.
><(({°>
pi_59836852
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ook dat wordt niet gezegd, maar diegene plaatste Pavlyuchenko in het rijtje Chivu, Maxwell, Zlatan. Pavlyuchenko heeft denk ik minder interesse om eerst naar Ajax te komen, die zou ook meteen bij een grotere club aan de slag kunnen.
Daar heb je gelijk in.

Maar ff over leeftijd: Het maakt me geen fuck uit of ze 18 of 34 zijn, als ze er komend seizoen er maar gelijk staan.
Ik wil die schaal gvd weer in Amsterdam zien.
pi_59836892
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Maar ff over leeftijd: Het maakt me geen fuck uit of ze 18 of 34 zijn, als ze er komend seizoen er maar gelijk staan.
Ik wil die schaal gvd weer in Amsterdam zien.
Misschien kun je Theo Maassen vragen of 'ie 'm even van het Philips Stadion wil lenen .
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:18:10 #258
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59837105
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef sjimz het volgende:

[..]
fuck .. gvd

Sjimmie toch
><(({°>
pi_59837299
Pavlyuchenko gaat natuurlijk nooit lukken, wat een geweldenaar is dat zeg. Tussen 2-3 man in kan hij nog een bal goed aannemen en heeft zelf ook een actie, alleen is hij niet zo trefzeker als Huntelaar. Maar toch zal het niet gebeuren dat hij komt
pi_59837425
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Wooldoor het volgende:
Pavlyuchenko gaat natuurlijk nooit lukken, wat een geweldenaar is dat zeg. Tussen 2-3 man in kan hij nog een bal goed aannemen en heeft zelf ook een actie, alleen is hij niet zo trefzeker als Huntelaar. Maar toch zal het niet gebeuren dat hij komt
Omdat Ajax weer eens aankopen denkt te kunnen krijgen via het bord-op-schoot principe. De hele wereld kijkt mee, maar Ajax denkt wel even de grootste verrassing van het EK te kunnen kopen

Als je je doppen gewoon had opengezet, had je hem vorig jaar wellicht zo kunnen oppikken.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:49:02 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59837940
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Wooldoor het volgende:
Je weet maar nooit.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59837972
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ben ik blij met Bruno Silva, maar zou Gianni Zuiverloon niet een betere aankoop zijn geweest?
Zoals gezegd is hij verre van consistent en pak teveel kaarten.
Daarnaast betaalt WBA 4mln. Ik geloof dat Ajax begin vorig seizoen (of in de winterstop) ook interesse had in Zuiverloon en toen was de vraagprijs van heerenveen 7 of 8 mln waardoor Ajax direct afhaakte.

Ik denk dat heerenveeen hem nu voor 4mln verkoopt omdat ze zelf vinden dat zijn groei over de afgelopen 2 jaar tegenvalt en dat ze niet denken dat hij het niveau zal halen wat van hem verwacht werd.
Het feit dat hij zelf voor WBA kiest spreekt ook boekdelen. Qua salaris zal hij erop vooruit gaan en hij speelt lekker in de PL maar qua status is WBA denk ik toch wel een stapje achteruit vergeleken met Heerenveen.

@BertMaalderink
Er zijn heelveel top scorers elk land heeft elk jaar weer zijn eigen. Maar het verleden heeft toch wel laten zien dat zon top scorer titel absoluut niets zegt over de consistentie of kwaliteit van zon speler.
Ze kunnen elk jaar wel de top scorer kopen uit een 2e of 3e rangse competitie maar vaak zijn de gasten waardeloos en voegen ze niet echt iets toe.

Andere clubs zelfs de grote clubs hebben ook pas op het EK interesse gekregen voor die 2 russische aanvallers.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:53:20 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59838075
quote:
Prachtige reportage van David Endt op Ajax.tv

Je moet er maar van houden: de tropische temperaturen die de altijd charmante Marjon de Hond ons vandaag voorspiegelt. Wie zich vandaag liever terugtrekt in koelere vertrekken kan zich eens lekker vermaken met een bijzonder prettige productie van Ajax.tv. Ajacied David Endt haalt samen met onder anderen Frank Rijkaard, Edgar Davids, Christian Chivu en Edwin van der Sar herinneringen op aan de successen onder het sponsorschap van ABN/Amro. Het heeft twee prachtige reportages opgeleverd die de echte Ajacied niet mag missen. Het verplichte kijkvoer onder de naam ' Het Sprookje' vind je HIER (nog steeds alleen voor Windows Media Speler).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59838204
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Static-NL het volgende:
@BertMaalderink
Er zijn heelveel top scorers elk land heeft elk jaar weer zijn eigen. Maar het verleden heeft toch wel laten zien dat zon top scorer titel absoluut niets zegt over de consistentie of kwaliteit van zon speler.
Ze kunnen elk jaar wel de top scorer kopen uit een 2e of 3e rangse competitie maar vaak zijn de gasten waardeloos en voegen ze niet echt iets toe.
Ik zeg ook niet dat je ze blind moet kopen. Maar als je ziet dat er in Rusland, dat toch aardig in de lift zit, iemand al jaren achtereen doelpunten scoort als warme broodjes, dan zou je toch eens wat informatie kunnen inwinnen en bij een positief beeld eens wat wedstrijden van hem kunnen bekijken? Dat is toch het hele idee achter het scouten van spelers? Op deze manier krijg je hem namelijk echt niet.
quote:
Andere clubs zelfs de grote clubs hebben ook pas op het EK interesse gekregen voor die 2 russische aanvallers.
Ja, maar die grote clubs kunnen zich dat permiteren, omdat ze allejezus veel geld en status hebben. Ajax kan zo'n jongen alleen halen als ze die grote clubs voor zijn.
pi_59838559
Vind t shirt ook wel mooi !

En die Pavliuchenko komt nooit joh, moet ook nog zien dat Huntelaar weg gaat. Heb goede hoop dat hij gewoon blijft !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:22:31 #266
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59838830

Weet iemand of ik dit shirt nog ergens kan kopen?
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59838835
voor de mensen die vertrouwen hadden..... dat is nu wel weg lijkt me

de opvallendste nieuwe naam op het EK die grote interesse heeft van Chelsea en Arsenal als "optie" zien voor het geval dat KJH weg gaat.

als dit de beste optie is op de lijst houd ik m'n hart vast. dit kan toch niet waar zijn?
pi_59838863
We hebben vaak de laatste jaren de beste selectie gehad maar het zat er gewoon niet in als team. Mischien dat we dit jaar iets minder kwaliteit hebben waar je overigens nog niet over kan ordelen. Maar dat van Basten er eindelijk eens een team van gaat maken.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:24:49 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59838878
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?

EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:25:58 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59838897
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ze doen vast ook een bod op Torres en Villa, misschien willen ze Henry nog een kans geven, die arme oude man?

EN die ene onbekende speler die weg mag bij Barca, iets met eto nogwat, is dat niet wat voor Ajax? Die komt vast OOK wel!!
Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59838913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
voor de mensen die vertrouwen hadden..... dat is nu wel weg lijkt me

de opvallendste nieuwe naam op het EK die grote interesse heeft van Chelsea en Arsenal als "optie" zien voor het geval dat KJH weg gaat.

als dit de beste optie is op de lijst houd ik m'n hart vast. dit kan toch niet waar zijn?

Het zal echt niet de enige optie zijn, maar wees blij dat ze het i.i.g. proberen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:28:37 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59838960
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij kan ook zo overdrijven, je bent net een wijf.
Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.

Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59838970
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef HeatWave het volgende:

Zielig.

Als Ajax een bod doet op een onbekende -> niet goed, want misschien wel de tweede Rosales
Als Ajax een bod doet op tweede garnituur -> niet goed genoeg voor Ajax
Als Ajax een bod doet op een topper -> niet goed want zelfoverschatting

Kans-loos. Ik ben blij dat i.i.g. nog proberen toppers te halen. Neem een voorbeeld aan Twente die McLaren binnenhalen. Iedereen dacht dat ze kansloos waren maar ze flikken het wel gewoon. Hun voorzitter had zelfs nog Rijkaard gebeld om te vragen of hij interesse had. Hoog inzetten, waarom niet?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59838977
Het huillie gehalte van sommige users wordt met de minuut erger
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:30:18 #275
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59838994
Nou als het seizoen begonnen is zal het wel minder worden.
Freed from desire, Mind and senses purified.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')