?quote:
Mijn oren wat doe jequote:
Helaas...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Sorry, venomsnake uit de OP.
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherikquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vind dat er een paar users zijn die elkaar in de topics op te zoeken om elkaar vervolgens te quoten en alleen iets van '' naar elkaar gaan roepen.
elkaar teller: 3
Is geen manier van discussieren, ik kan het ook best irritant vinden. Als ik het zie verwijder of wijzig ik het soms wel, maar er zullen natuurlijk ook geregeld reacties gemist worden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherik
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Sorry, venomsnake uit de OP.
Die blijft, ook al blijft er niemand meer over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Gelukkig zie ik nog wel die mooie tekening van Toma..
Net of jij er dan nog iets over hebt te zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die blijft, ook al blijft er niemand meer over.
Dat deed ik in het begin veel, maar in mijn recente posts ga je zelden een reactie vinden met alleen "quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doel voorop op _Mike_ en jorienvdherik
Topic ging gister wel heel hard, had er nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Netjes opgeschoond in het Ajax-topic.
En ik begrijp het ook wel, maar dan blijft jorien weer doorgaan. En dat wil niemandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin veel, maar in mijn recente posts ga je zelden een reactie vinden met alleen "" .
Anders had ik het vast alweer van Ray gehoord
Maar ik wil er best wel wat meer op letten, ik bijt inderdaad wat te snel op klote posts van Jorien.
Heb het 1x eerder gedaan en toen werd ie alleen geëditquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik wilde even in je notes kijken om te zien of je dit wel vaker gedaan had.
Kom ik tot de ontdekking dat ik geen notes meer kan bekijken. [ afbeelding ]
Duhhhh!
Jij blij dat Venom geen mod meer isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb het 1x eerder gedaan en toen werd ie alleen geëdit
Ik dacht de laatste pagina nog vrolijk door te lezen, getsiederriequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik wilde even in je notes kijken om te zien of je dit wel vaker gedaan had.
Kom ik tot de ontdekking dat ik geen notes meer kan bekijken. [ afbeelding ]
Duhhhh!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef RayMania het volgende:
Als je geband wil worden moet je een tubgirl posten.
Inderdaad dezequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht de laatste pagina nog vrolijk door te lezen, getsiederrie.
[..]
Dat is in ieder geval nu opgelost want ik zag net dat Jorien een ban heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik begrijp het ook wel, maar dan blijft jorien weer doorgaan. En dat wil niemand
Okayquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
[Toernooi] Beste wedstrijd Feyenoord 1908-2008 ronde 1
mag dicht
Ik zal het zo eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax-topic #1001 gaat weer de verkeerde kant op..
Nee, je hebt al een topic; Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #73quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Tennessee het volgende:
Beste Modjes,
mag Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? nu weer open?
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:32 schreef Blawh het volgende:
Heb je wat bier en bitterballen meegenomen voor vanavond?
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.
Ray regelt die 10 kratten gewoon lekker zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.
Wanneer is de zitting?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij valt dit onder jouw verantwoordelijkheid en ik stel jou dus ook zeker aansprakelijk.
Of ga je staken behalve rond de spits, schijnt nl ook erg hip te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
Ik zal mijn positie in heroverweging nemen.
quote:Op Thursday 19 June 2008 @ 20:21 door -Vaduz-:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar centraal topic.
Zeker Alf. Ik dank u.quote:
Kom je ook op tijd meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:51 schreef popolon het volgende:
Dubbel:
MLS: Seizoen 2008
MLS, Voetbal in de Verenigde Staten (Deel 2)
Ik sluit de oudste. Topic van DAM heeft een mooi overzicht in de OP en is het meest recent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:51 schreef popolon het volgende:
Dubbel:
MLS: Seizoen 2008
MLS, Voetbal in de Verenigde Staten (Deel 2)
Geef hem er dan maar 2 dan heeft ie er 14quote:
Ook nog na vorige week vrijdag?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef RayMania het volgende:
13 is helemaal geen mooi getal.
Prima. Laatste reactie verwijderd en dicht.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:01 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag hier Het VBL 5 jaar jubileum topic wel weer het slot op, ik vind het mooier als het de verzameling inzendingen blijft en verder niets. Voor reacties was juist een speciaal topic
Als nieuwe mod moet je de regels toch kennenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is daar erg aan? Als er users profijt van hebben? Zolang het legaal is?
quote:Spam-accounts / Reclame maken
Spam-accounts. "Users" die zich speciaal registreren om een bepaalde site te "promoten" op FOK!.
Wij zouden alvast graag zeggen: "Doe geen moeite". Je bent binnen 5 minuten gebanned plus dat al je topics worden gewist en je profiel wordt leeggemaakt.
Ook is het niet toegestaan om in signatures linkjes en verwijzingen te plaatsen voor commerciële doeleinden.
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kun je mailen naar adverteren@fok.nl
Zal ergens deze week updaten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor in de linkjeslijst:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #5: Uithuilen en opnieuw beginnen
Weg ermee. Daar is Mark trouwens ook op aangesproken, word gek van die posts.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
Marco van Basten, nu verder bij Ajax. #1 Dit soort berichten verkrachten echt een topic met een goeie discussie. Overigens post Mark nooit anders dan[Insert]
. Je moet zijn post historie maar eens terug kijken
Danku, het werd inderdaad erg irritantquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weg ermee. Daar is Mark trouwens ook op aangesproken, word gek van die posts.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef Breach het volgende:
WTF doet dit in VBL Is het fout om jezelf te bevredigen?![]()
Okeequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:48 schreef RayMania het volgende:
Sinds vandaag, oetlul!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef RayMania het volgende:
Eredivisie 2008/2009: opnieuw verrassingen?
Voorbereiding [2008/ 2009]
Live oefenwedstrijden topic - Deel #1
Aangepast door sjimz. (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het Ismail Aissati-topic #3: Knallen onder de Kromme?
svp
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ray als je de OP van dit topic toch aan het veranderen bent
Eredivisie 2008/2009: opnieuw verrassingen?
zou je dan die andere 2 er ook bij kunnen zetten![]()
[..]
Aangepast, dank je wel. Hm, Blawh was eerderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:58 schreef Grulez het volgende:
TT change voor Mustafe Ahmed de cel in.
Hij is nl niet meer een verdachte... vies mannetje
Het is toch een opmerkelijk en bijzonder nieuwsfeitje dat iemand die jarenlang topsport heeft bedreven nu opeens een hartafwijking blijkt te hebben die topsport gevaarlijk voor hem maakt. Lijkt me niet meer dan logisch dat daar een topic over geopend kan worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het tegenwoordig al een topic waard als je niet door de medische keuring komt bij een middelmatig Frans clubje?
Voor de volgende update: Primera Division 2008/2009quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
Linkjestopic is geupdate. Als het goed is, is alles weer recent. Als iemand fouten zie dan hoor ik het graag. Heb ook al bepaalde spelers overgezet (Heitinga, Gomes, Sahin, Urzaiz, Méndez, Kuffour, etc.). Van sommige is het nog niet bekend waar ze volgend seizoen spelen (Davids, Kluivert).
Bedankt. Het lijstje van de competities update ik wat later, want al die topics van 2008/2009 moeten nog geopend wordenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor de volgende update: Primera Division 2008/2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |