quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen wordt kampioen met Sollied aan het roer
Heerlijk dagje weg is dat natuurlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Het is moeilijk te zeggen. Ik hoop in ieder geval wel dat Volendam erin blijft.
Ik zie Willem II nog niet zomaar de stap omhoog zetten hoor, de aankopen tot nu toe vind ik niet bepaald indrukwekkend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Twente zal wel enigszins terugvallen zonder Rutte en enkele steunpilaren, Vitesse zal wat verder omhoog kunnen kijken, NAC komt weer waar het behoort: in de middenmoot en WillemII zal daar ook in de buurt komen.
Zo, ik heb gesproken.
Kan ik hier mijn geld op zetten? Volgens mij heb jij er wel kijk op...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax wordt kampioen zoals gewoonlijk..
Fey degradeert
PSV nacompetitie
AZ nacompetitie
de rest boeit me niet
Het is dan ook nog maar juni. Mogelijkheden zat, ik geloof niet dat ze in Tilburg nog zo'n rampjaar tegemoet gaan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie Willem II nog niet zomaar de stap omhoog zetten hoor, de aankopen tot nu toe vind ik niet bepaald indrukwekkend.
Nee, maar als je al wel spelers als Schenkel, Quasten en eventueel ook Deul gaat kopen dan ben je niet goed bezig denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar juni. Mogelijkheden zat, ik geloof niet dat ze in Tilburg nog zo'n rampjaar tegemoet gaan...
Waar haalt vitesse de poen vandaan om allerlei spelers te halen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb het idee dat Vitesse wel eens zou kunnen gaan verassen met een paar nieuwe goede spelers en Hans Westerhof als trainer.
Maar door dat kwijtschelden gaan ze nu wel doodleuk weer aankopen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar haalt vitesse de poen vandaan om allerlei spelers te halen?
Heeft de gemeente bij het kwijtschelden geen voorwaarden gesteld.
Met het geld waarvan zij nu spelers halen had ook een gedeelte van schuld kunnen worden betaald.
Het wordt tijd dat de KNVB of een journalist eens een onderzoek insteld.
In vijf jaar twee maal een tiental miljoenen kwijtgescholden en gewoon weer spelers halen die voor vele clubs in de ere-divisie niet te betalen zijn dit is ongelooflijk, enorm misbruik van gemeensschapgelden.
De eerste verrassing die zeker een feit isquote:Andere aanvangstijden eredivisie
ZEIST - Komend seizoen moeten voetballiefhebbers op zaterdag al om 18.45 uur in het stadion zijn. Dat is een van de gewijzigde aanvangstijden in de eredivisie voor komend voetbaljaar.
Op vrijdag wordt maximaal één wedstrijd gespeeld. De aftrap is om 20.45 uur, een kwartier later dan vorig seizoen.
Op zaterdag wordt één wedstrijd om 18.45 uur gespeeld, maximaal twee wedstrijden om 19.45 uur en één duel om 20.45 uur.
Zondag staan minimaal drie wedstrijden op het prorgamma: om 14.30 uur en één duel om 12.30 uur óf 16.30 uur
zou ik ook graag willen zien maar denk het niet. Ajax kampioen met de mastermind aan het roer. PSV tweede omdat ze geen Gomes meer hebbben. Heerenveen derde dankzij keiharde vechtlust.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef Grunner het volgende:
Volendam degradeert.
Groningen wordt kampioen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |