quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
Heerenveen wordt kampioen met Sollied aan het roer
Heerlijk dagje weg is dat natuurlijk!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Het is moeilijk te zeggen. Ik hoop in ieder geval wel dat Volendam erin blijft.
Ik zie Willem II nog niet zomaar de stap omhoog zetten hoor, de aankopen tot nu toe vind ik niet bepaald indrukwekkend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Twente zal wel enigszins terugvallen zonder Rutte en enkele steunpilaren, Vitesse zal wat verder omhoog kunnen kijken, NAC komt weer waar het behoort: in de middenmoot en WillemII zal daar ook in de buurt komen.
Zo, ik heb gesproken.
Kan ik hier mijn geld op zetten? Volgens mij heb jij er wel kijk op...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax wordt kampioen zoals gewoonlijk..
Fey degradeert
PSV nacompetitie
AZ nacompetitie
de rest boeit me niet
Het is dan ook nog maar juni. Mogelijkheden zat, ik geloof niet dat ze in Tilburg nog zo'n rampjaar tegemoet gaan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie Willem II nog niet zomaar de stap omhoog zetten hoor, de aankopen tot nu toe vind ik niet bepaald indrukwekkend.
Nee, maar als je al wel spelers als Schenkel, Quasten en eventueel ook Deul gaat kopen dan ben je niet goed bezig denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar juni. Mogelijkheden zat, ik geloof niet dat ze in Tilburg nog zo'n rampjaar tegemoet gaan...
Waar haalt vitesse de poen vandaan om allerlei spelers te halen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:06 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb het idee dat Vitesse wel eens zou kunnen gaan verassen met een paar nieuwe goede spelers en Hans Westerhof als trainer.
Maar door dat kwijtschelden gaan ze nu wel doodleuk weer aankopen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar haalt vitesse de poen vandaan om allerlei spelers te halen?
Heeft de gemeente bij het kwijtschelden geen voorwaarden gesteld.
Met het geld waarvan zij nu spelers halen had ook een gedeelte van schuld kunnen worden betaald.
Het wordt tijd dat de KNVB of een journalist eens een onderzoek insteld.
In vijf jaar twee maal een tiental miljoenen kwijtgescholden en gewoon weer spelers halen die voor vele clubs in de ere-divisie niet te betalen zijn dit is ongelooflijk, enorm misbruik van gemeensschapgelden.
De eerste verrassing die zeker een feit isquote:Andere aanvangstijden eredivisie
ZEIST - Komend seizoen moeten voetballiefhebbers op zaterdag al om 18.45 uur in het stadion zijn. Dat is een van de gewijzigde aanvangstijden in de eredivisie voor komend voetbaljaar.
Op vrijdag wordt maximaal één wedstrijd gespeeld. De aftrap is om 20.45 uur, een kwartier later dan vorig seizoen.
Op zaterdag wordt één wedstrijd om 18.45 uur gespeeld, maximaal twee wedstrijden om 19.45 uur en één duel om 20.45 uur.
Zondag staan minimaal drie wedstrijden op het prorgamma: om 14.30 uur en één duel om 12.30 uur óf 16.30 uur
zou ik ook graag willen zien maar denk het niet. Ajax kampioen met de mastermind aan het roer. PSV tweede omdat ze geen Gomes meer hebbben. Heerenveen derde dankzij keiharde vechtlust.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef Grunner het volgende:
Volendam degradeert.
Groningen wordt kampioen
Ze hebben alweer Jenner en Molhoek binnen dat zijn toch leuke spelers voor zo'n club.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar haalt vitesse de poen vandaan om allerlei spelers te halen?
Heeft de gemeente bij het kwijtschelden geen voorwaarden gesteld.
Met het geld waarvan zij nu spelers halen had ook een gedeelte van schuld kunnen worden betaald.
Het wordt tijd dat de KNVB of een journalist eens een onderzoek insteld.
In vijf jaar twee maal een tiental miljoenen kwijtgescholden en gewoon weer spelers halen die voor vele clubs in de ere-divisie niet te betalen zijn dit is ongelooflijk, enorm misbruik van gemeensschapgelden.
Jenner is een waardeloze voetballer, Molhoek een middelmatige middenvelder. Vitesse is met Swerts en Janssen misschien wel hun twee belangrijkste spelers kwijtgeraakt.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:06 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ze hebben alweer Jenner en Molhoek binnen dat zijn toch leuke spelers voor zo'n club.
Dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Is het wedstrijdschema voor 2008-2009 al ergens te vinden?
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:39 schreef Waaghals het volgende:
Twente en Heerenveen met buitenlandse trainers. De laatste jaren is dat toch geen succes geweest in Nederland. Verwacht het nu dan ook niet.
quote:KNVB vermindert aantal Super Sunday's
Geschreven op maandag, 23 juni om 08:30
Het aantal Super Sunday's, speeldagen waarop meerdere topwedstrijden worden gespeeld, in de Eredivisie is voor het komende seizoen teruggebracht van zes naar twee. Dit op verzoek van de clubs, die meer spreiding willen.
Het is één van de wijzigingen, die competitieleider Bert van Oostveen heeft doorgevoerd. Het seizoen begint op 23 augustus met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. De week daarna is de start van de competitie, die wat later begint vanwege de Olympische Spelen.
Het idee om topduels gelijktijdig te programmeren werd vorig jaar zomer geintroduceerd door de KNVB. Volgens directeur betaald voetbal Henk Kesler is een zondag met twee topduels goed voor de Nederlandse competitie. "Ik ben ervan overtuigd dat het de attractiviteit van de competitie zeker ten goede komt", legde hij destijds uit op de website van de nationale voetbalbond.
Vond dat de laatste 2 jaar juist wel wat hebben. Maar het zal wel minder centjes in het laatje brengen omdat mensen vaak niet 3,5 uur achter elkaar voetbal kijken. Jammer.quote:
Ik denk ook dat ze een beetje met de situatie in de maag zitten dat er geen sprake is van echte topclubs. AZ, Feyenoord, Heerenveen en Twente zou je allemaal op een supersunday kunnen laten spelen als in een topduel. Maar, prestaties in het verleden enzo... AZ dit jaar laten spelen als in een topduel was ook een behoorlijke flater natuurlijk. Een dergelijk systeem werkt alleen als je minimaal vier clubs hebt waarvan je weet dat ze een goped seizoen zullen draaien en meedoen om de 1e plaats. Dat is in Nederland nu eenmaal niet zo.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Vond dat de laatste 2 jaar juist wel wat hebben. Maar het zal wel minder centjes in het laatje brengen omdat mensen vaak niet 3,5 uur achter elkaar voetbal kijken. Jammer.
Neuh, verrekte asociale clubquote:
Molhoek een middelmatige middenvelder? Die man was afgelopen seizoen echt verschrikkelijk belangrijk bij NAC. Nooit balverlies en altijd op de juiste plaats. De kracht achter het NAC van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:24 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Jenner is een waardeloze voetballer, Molhoek een middelmatige middenvelder. Vitesse is met Swerts en Janssen misschien wel hun twee belangrijkste spelers kwijtgeraakt.
Dat wordt gewoon weer plaats 11 ofzo.
Volendam heeft niks te verliezen, die degraderen niet.
De Graafschap en Heracles hebben een wel heel zwakke en dunne selectie momenteel, maar naar mijn idee wel een aardig technisch beleid om weer te kunnen overleven.
Willem II is mijn degradatiekandidaat nummero uno. Gerommel in het bestuur, prutsaankopen en een debiel als trainer.
Kampioenschap gaat weer naar Ajax of Psv, met Heerenveen als gevaarlijke outsider. Feijenoord en AZ kunnen ook alleen maar beter en vallen niet uit te sluiten. Twente moet een stapje terug doen.
Wat betreft mijn cluppie Groningen, die zijn flink aan het saneren en gericht aan het versterken. Komt wel goud
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:25 schreef Bayswater het volgende:
Vitesse wordt net zoiets als Gretna halverwege teruggezet naar de amateurs, of krijgen 13 punten in mindering. Niemand degradeert dus rechtstreeks.
Volgens de Vi zouden wij hem eerste instantie ook huren met een optie op koop en waarvan we dat doen ? dure jongens als Theo Janssen zijn weg waardoor er weer geld is ook niet zoveel dat we nu weer iedereen kunnen halen want vorige week was er in de Vi nog te lezen dat een 17 jarige Zuid-Amerikaan niet naar Vitesse komt omdat daar geen geld voor isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Molhoek een middelmatige middenvelder? Die man was afgelopen seizoen echt verschrikkelijk belangrijk bij NAC. Nooit balverlies en altijd op de juiste plaats. De kracht achter het NAC van afgelopen seizoen.
Baal er stevig van dat Vitesse hem wel kon betalen (god weet waarvan) en NAC niet.
Dus ook Brett is naar AZ..quote:Op maandag 16 juni 2008 18:36 schreef Wootboon het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel NEC nog kwijt gaat raken na Lens, maar nog meer benieuwd naar wat de lieve investeerder van die club gaat doen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Is het wedstrijdschema voor 2008-2009 al ergens te vinden?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
Concept programma is bekend..
de eerste week
vr 29
Vitesse - FC Groningen
za 30
Roda JC - FC Twente
Willem II - Ajax
N.E.C. - De Graafschap
FC Utrecht - PSV
zo 31
Heracles Almelo - Feyenoord