abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59480675
FC Twente richt vizier op Grant
ENSCHEDE/TEL AVIV - In de jacht op een nieuwe hoofdtrainer heeft FC Twente het oog laten vallen op Avram Grant. Dat meldden Israëlische media gisteren. De onlangs bij Chelsea ontslagen Israeliër moet in Enschede de opvolger worden van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten.

Avram Grant. FOTO REUTERS
FC Twente wil Grant (foto) snel vastleggen, want de club uit Enschede begint volgende week al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Pogingen om Ron Jans (FC Groningen), de Engelse ex-bondscoach Steve McClaren (prevaleerde een verblijf in Engeland) en Hans Westerhof (koos voor Vitesse) te contracteren, liepen op niets uit. De 53-jarige Grant werkte tot 2006 in zijn geboorteland Israël.

Aanvankelijk als clubtrainer van Hapoel Petach Tikva, Maccabi Tel Aviv, Hapoel Haifa en Maccabi Haifa, en vanaf 2002 als bondscoach van het nationale elftal. Daarna werd hij directeur voetbalzaken bij Chelsea. In 2007 volgde hij José Mourinho op als trainer van de Londense miljoenenploeg. Na de nederlaag in de Champions Leagu-finale tegen Manchester United, na strafschoppen, kreeg hij zijn ontslag.

pi_59481129
In elk geval een betere optie dan McClaren. Ben benieuwd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59481147
Zou een mooie zet zijn van Twente zeg.
pi_59481629
Een nog slechtere keuze dan McClaren...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59481773
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
pi_59482715
Ik geloof er vrij weinig van. Zou ook nog eens een niet al te slimme keus zijn
stupidity has become as common as common sense was before
pi_59483207
tvp
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_59483236
yeah whaever.

Westerhof die liever naar Vitesse gaat .
pi_59485057

Ze durven het daar wel aan in Enschede (mocht dit serieus zijn..)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59485123
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Was jij ook niet diegene die voorspelde dat Nederland 0 punten zou halen uit de poule?

EDIT:
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gelukkig snap ik er niks van.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 12:24:19 ]
pi_59485902
Vorige week was het nog McClaren, Wie is het volgende week?
pi_59486146
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Was jij ook niet diegene die voorspelde dat Nederland 0 punten zou halen uit de poule?

EDIT:
[..]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 14:24:42 #13
138438 crew  Pizzakoppo
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:32:38 #14
168255 J.Herrer
pi_59490330

Als hij komt, zullen Terry, Lampard en Drogba ook in Enschede tekenen?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59490534
Nu allemaal "grote" namen. En straks wordt het gewoon Stanley Menzo

En gelijk hebben ze.
pi_59492581
Ik zou nog ff wachten als ik Twente was. Over een tijdje zijn Domenech, Aragones of Donadoni beschikbaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59492838
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Ik zou nog ff wachten als ik Twente was. Over een tijdje zijn Domenech, Aragones of Donadoni beschikbaar.
Mja, met Mourinho waren ze ook nét te laat dus wellicht is enige haast verstandig.
pi_59508082
Gewoon Menzo nemen. Prima aanvallende coach. Als Grant überhaupt haalbaar zou zijn is hij zwaar overbetaald. Rare en overschatte kerel ook.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59508102
Grant ...
Money won is twice as sweet as money earned.
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:22:40 #20
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59509101
Grant
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_59509278
quote:
FC Twente wil trainer nu intern zoeken

Na het afzeggen van een handvol beoogde opvolgers van Fred Rutten richt FC Twente voorlopig zijn pijlen op Erik ten Hag als nieuwe trainer. De voormalig assistent van Rutten moet samen met Cees Lok de leiding in Enschede nemen.

De 38-jarige Ten Hag kwam in beeld toen ondermeer Steve McClaren, Morten Olsen, Ron Jans, Hans Westerhof en Erwin Koeman om verschillende redenen niet op de aanbieding van FC Twente ingingen. Zodoende is het aan de huidige assistent van de Tukkers en Jong FC Twente-trainer Lok om het aanbod te overwegen.

Wanneer het tweetal kiest om het stokje van Rutten over te nemen, dan krijgt de naar Schalke 04 vertrokken trainer toch gelijk. Bij zijn vertrek raadde hij het clubbestuur al aan Ten Hag als nieuwe hoofdtrainer aan te stellen, zo meldt De Telegraaf.
  donderdag 19 juni 2008 @ 08:40:11 #22
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59509302
Lijkt me de beste optie. Gewoon intern.
Wel heul veul tijd verspild.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_59510522
Ben benieuwd naar Lok/ Ten Hag. Die kennen de club, werkwijze van Rutten en de cultuur wel het beste, snapte dus ook niet direct waarom er zo'n buitenlander zou moeten komen.
pi_59510802
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mja, met Mourinho waren ze ook nét te laat dus wellicht is enige haast verstandig.
Het laatste nieuws is dat die zijn contract wil inleveren bij Inter zodat hij aan de slag kan in Enschede...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59520302
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd naar Lok/ Ten Hag. Die kennen de club, werkwijze van Rutten en de cultuur wel het beste, snapte dus ook niet direct waarom er zo'n buitenlander zou moeten komen.
De enige buitenlander waar Munsterman tot nu toe wat over naar buiten heeft gebracht is McClaren geloof ik. Gek genoeg zei Munsterman op vrijdag dat het niet doorging, terwijl z'n zaakwaarnemer op zaterdag zei dat er nog onderhandeld werd. McClaren zei ook dat Munsterman maar uitleg moest geven over waarom het niet doorging, dus wie zegt nou wie af. Verder heeft Munsterman toegegeven dat Jans benaderd is. En Westerhof is volgens eigen zeggen benaderd, wat net zo goed voor de functie van assistent td(waar Allach nu voor aangetrokken is) geweest kan zijn. 90% van de namen is gewoon pure speculatie, Koster, Ziganda, Olsen, Laudrup, Grant enz. enz.

*edit* behalve bovenstaande over Mourinho, daar belde Munsterman me net over op, die schijnt onder een rood dekbed te slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')