1x (1994) was wel genoeg hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
Mooi!
Als dat niet doorgaat het WK 2010 dus in de VS.![]()
![]()
Ben net terug uit de USA en heb er 6 weken gezeten. Heb veel gezien en veel mensen ontmoet en ik moet zeggen dat ik niemand ben tegengekomen die voetbal een kutsport vond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:24 schreef Hells_Angel het volgende:
Het is allebei klote, zowel n ZA als in USA.
In ZA redden ze het blijkbaar niet en lijkt het mij misschien ook te gevaarlijk en in de USA zitten we met dat irritante tijdsverschil. Daar komt bovenop dat ik het de USA ook niet gun, met hun vergelijkingen van American Football en Voetbal. Veel mensen schijnen voetbal een nichtensport te vinden.
Zuid Amerika is toch in 2014 aan de beurt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef Radegast het volgende:
Het WK moet maar weer eens in Zuid-Amerika gehouden worden, vind ik.
Maar dat zal commercieel gezien wel niet zo interessant voor de Fifa.
Als ze het maar niet weer in de VS houden.
ik denk dat dat nog wat te vroeg komtquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Australië lijkt me een goed alternatief.
Die hebben de tijd niet meer om wat fatsoenlijke stadions bij te bouwen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
In een eerder bericht hierover (dit is eigenlijk oud nieuws) werd Australië nog gezien als voornaamste kandidaat om de taak op zich te nemen.
Als je afstand van het veld geen bezwaar vind komen ze tot:quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet of Australië voldoende grote stadions heeft. Althans die liggen grotendeels in Sidney en Melbourne en ik denk dan ook niet dat het land in staat is om op zo'n korte termijn een WK te organiseren. De VS zouden wel een optie kunnen zijn en anders Spanje of Engeland.
Op zich zou het leuk zijn, maar het valt inderdaad te bezien of het land het aankan. Het BNP per hoofd is nog erg laag en daarnaast speelt er een gigantische AIDS-problematiek die bovendien door de regering onvoldoende erkend wordt. Misschien is het daarom beter om het WK daar acht of twaalf jaar uit te stellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:10 schreef Machielovic het volgende:
Het lijkt mij wel wat in Zuid-Afrika waar voetbal echtwel gigantisch leeft. Als het mislukt krijgt het land een enorme klap misschien maar als het slaagt misschien een enorme boost. Maar als het niet doorgaat zijn we wel van die kut kop van Blatter af
Sowieso moeten ze dan in steden als Perth, Adelaide, Newcastle en Canberra nieuwe stadions bouwen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je afstand van het veld geen bezwaar vind komen ze tot:
Melbourne Cricket Ground 100.000 plaatsen
[afbeelding]
Telstra Dome (Melbourne) 56.347
[afbeelding]
Telstra Stadium (Sidney)
[afbeelding]
Aussie Stadium (Sidney) 41.159
[afbeelding]
Suncorp Stadium (Brisbane) 52.579
[afbeelding]