Ze zijn nog bezig met een 'profielschets' geloof ik, zoals dat zo mooi heet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Toch jammer, ze hebben voor vermakelijke momenten gezorgd gedurende het seizoen. Als ze deze groep een beetje bij elkaar kunnen houden na de degradatie - vooral Mampuya, Verdellen, Reekers, Fleuren, Kahya, Auassar, Oost en Jungschläger -, dan doen ze komend seizoen vast weer mee om promotie. Met een nieuwe trainer dan wel.
Die hebben ze ook nog niet toch of zie ik nu even iemand over het hoofd?
Waarom perse een Limburgse?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Stanley Menzo proberen, als die niet naar Willem II gaat. Of een talentvolle Limburgse trainer. Maar wie?
Remy Reyniersequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Stanley Menzo proberen, als die niet naar Willem II gaat. Of een talentvolle Limburgse trainer. Maar wie?
Weer een clubicoon verloren. Ik wens de familie Nass veel sterkte toe.quote:VVV-legende Gijs Nass overleden
Venlonaar Gijs Nass, van 1936 tot en met 1962 speler van VVV, is woensdagmorgen overleden. Mister VVV, die in 1959 als 38-jarige aanvoerder van de Venlose eerstedivisionist de KNVB-beker omhoog tilde, is 87 jaar oud geworden.
In totaal speelde Nass in zijn 26-jarige voetballoopbaan ruim 900 duels voor VVV, 265 daarvan in het proftijdperk vanaf 1954. Na zijn loopbaan bleef Nass tot aan zijn dood lid van de club waarvoor hij hand- en spandiensten bleef verrichten.
Bron: Dagblad de Limburger
Niet echt fraai om eerst door de beslissende penalty te missen tegen excelsior, de degradatie in te luiden, en dan vanwege diezelfde degradatie weggaan. Zwakke persoonlijkheid als je het mij vraagt. Maar ja, money talks! Overigens gaan er geruchten dat hij naar NEC vertrekt.quote:Oost vertrekt alweer bij VVV
VVV-Venlo heeft slechts één seizoen een beroep kunnen doen op Jason Oost. De aanvaller streek afgelopen zomer neer in Limburg, maar heeft nu besloten te vertrekken bij de club vanwege de degradatie.
De 25-jarige Oost had een clausule in zijn contract staan waardoor hij bij degradatie mocht vertrekken. Daar maakt de Hagenaar nu gebruik van. Maar: "Ik houd de deur met VVV wel op een kier. Als ik geen andere club vind, dan gaan we eventueel weer met elkaar in gesprek."
De voormalig speler van onder meer RKC en Sparta heeft echter duidelijk zijn zinnen gezet op een nieuwe club. "Dat hoeft niet per se in de Eredivisie te zijn, als er iets leuks komt uit het buitenland sta ik daar ook voor open", zo zegt hij in VI.
VVV heeft zich in ieder geval al ingedekt tegen het vertrek van Oost. De Limburgers versterkten zich deze week met Marnix Kolder, die volgend seizoen de nieuwe centrumspits moet worden. Hij is voor een klein bedrag overgenomen van FC Groningen.
VI
Sportief gezien is het van Oost toch wel te begrijpen. Hij maakt nu gebruik van zn transfervrije status om op het hoogste niveau te kunnen blijven voetballen of naar het buitenland te gaan. Ik gok dan op Duitsland of Cyprusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:28 schreef JLSB het volgende:
[..]
Niet echt fraai om eerst door de beslissende penalty te missen tegen excelsior, de degradatie in te luiden, en dan vanwege diezelfde degradatie weggaan. Zwakke persoonlijkheid als je het mij vraagt. Maar ja, money talks! Overigens gaan er geruchten dat hij naar NEC vertrekt.
De leegloop begint al aardig vorm te krijgen:
Nordin Amrabat -> PSV
Siebe Blondelle -> Dender
Raymond van Driel -> n.n.b.
Robin Janssen -> De Treffers
Edwin Linssen -> Roda Jc
Ekrem Kahya -> n.n.b. ws. ADO
Karim Soltani -> n.n.b. ws. ADO
Ook is er nog interesse in Honda en Mampuya...
Als nieuwe trainer worden genoemd: Willy Boesen, Gert Kruys, Stanley Menzo, Remy Reynierse en Hennie Spijkerman.
quote:VVV-Venlo 2008-2009
Goalkeepers: Kevin Begois, Danny Wintjens...
Verdedigers:Niels Fleuren, Frank van Kouwen(?), Mike Mampuya, Peter Reekers, Ferry de Regt, Sjors Verdellen, Robert Willemse...
Middenvelders:Adil Auassar, Keisuke Honda, Peter Jungsläger, Leon Kantelberg, Ken Leemans...
Aanvallers: Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri, Marnix Kolder, Rachid Ofrany, Ruben Schaken, Rick Verbeek...
Waat gaat Allach naartoe dan? Dat zou wel slecht zijn voor de clubquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef JLSB het volgende:
Mo Allach nu dus ook weg...
quote:Allach bekleedt nieuwe functie bij Twente
Geschreven op maandag, 16 juni om 17:41
Mohammed Allach treedt per 1 augustus in dienst als assistent technisch management bij FC Twente, zo meldt de club uit Enschede maandagmiddag op de officiële website. Allach komt over van VVV-Venlo waar hij de laatste twee seizoenen de functie van technisch directeur en hoofd opleidingen combineerde.
De functie van Allach is een nieuwe geleding binnen FC Twente en past in de verdere professionalisering van de organisatie van de Enschedese club. "FC Twente is een club in ontwikkeling en ik ben ook altijd een persoon geweest die zich graag wil ontwikkelen", vertelt Allach op de clubsite. "Ik ben blij dat FC Twente mij deze kans biedt. Ik zie deze functie als een belangrijke en nieuwe stap in mijn loopbaan."
Allach gaat vanuit zijn functie ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de uitvoering van het totale voetbaltechnisch beleid van de club. Zijn taken liggen voornamelijk op het terrein van de coördinatie van het totale voetbalbedrijf.
De 34-jarige Hagenaar is geen onbekende in de Twentse contreien. In het seizoen 2003/04 was hij contractspeler bij de Tukkers. In het verleden speelde de oud-verdediger onder meer voor Excelsior, Feyenoord en FC Groningen.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=61828
Ik denk dat VVV er niet eens zoveel op achteruit is gegaan. Promotie zal zeker mogelijk zijn.quote:VVV-Venlo 2008-2009
Goalkeepers:
Kevin Begois, Danny Wintjens...
Verdedigers:
Niels Fleuren, Frank van Kouwen, Mike Mampuya, Peter Reekers, Ferry de Regt, Sjors Verdellen, Robert Willemse...
Middenvelders:
Adil Auassar, Keisuke Honda, Peter Jungsläger, Leon Kantelberg, Ken Leemans...
Aanvallers:
Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri, Marnix Kolder, Rachid Ofrany, Ruben Schaken, Rick Verbeek...
Dan zit je dit jaar wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef JLSB het volgende:
Zolang de wedstrijd maar niet live wordt uitgezonden is Begois een goede keeper.
quote:Van Dijk: "Vertrek Honda realistisch"
VVV-Venlo-trainer Jan van Dijk houdt serieus rekening met een vertrek van Keisuke Honda. De ambitieuze Japanse middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs.
Honda arriveerde in de winterstop in Venlo en hoopte met de Limburgse club in de Eredivisie te blijven. VVV degradeerde echter, waardoor de Japanse international een transfer zou overwegen.
De nieuwe trainer Jan van Dijk zou het niet vreemd vinden als Honda vertrekt. "Dat lijkt me vanzelfsprekend", zegt de coach tegen ELF. "Ik heb Honda nooit zien spelen, maar de verhalen die ik hoor en wat ik op tv-beelden zag, was indrukwekkend."
"Die jongen wil ook het hoogste bereiken. Het lijkt me logisch dat clubs belangstelling hebben. Als Honda zou vertrekken, is er een piepklein gaatje om een vervanger te halen. Anders staat de selectie nu."
quote:Van Dijk wil Allach niet opvolgen
Jan van Dijk wil zijn functie als trainer van VVV-Venlo niet combineren met een rol als technisch directeur, schrijft het AD. De Venlonaren legden de oefenmeester voor naast André Wetzel ook Mohammed Allach op te volgen.
Van Dijk werd in eerste instantie alleen voor het trainerschap aangesteld, maar nadat Allach plotseling naar FC Twente vertrok wilde VVV de nieuwe oefenmeester ook de functie van technisch directeur laten bekleden. Nu ook de voormalig trainer van FC Emmen heeft afgezegd, wordt er naar andere mogelijkheden binnen de club gezocht.
Vandaag heeft Kevin van Dessel dus getekend. Een aantal jaren veelbelovend, maar door blessureleed ver afgezakt. Het zal dus afwachten worden...quote:
Opgericht:
7 februari 1903
Erelijst:
* KNVB-Beker: 1959
* Kampioen Eerste divisie: 1993
* Kampioen Tweede Klasse Zuid: 1923, 1933, 1940
* Zilveren Bal: 1954
* Derde plaats Eredivisie: 1961
* Landskampioenschap tweede elftallen: 1989 en 1991
* Promotie naar Eredivisie: 1976, 1985, 1991, 1993, 2007
* Fair Play Cup: 1969 en 1971
* Periodekampioen Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1985, 1991, 1993, 1995, 2004, 2005
* Nacompetitie Eredivisie Europees voetbal: 1987, 1988
* Nacompetitie Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1991, 1994, 1995, 1996, 1997, 2004, 2005
* Play-offs voor promotie naar de Eredivisie: 2006, 2007
Stadion:
Seacon Stadion - De Koel
De Cultheld
Mike Mampuya
De Sterspeler
Keisuke Honda
De Technische Staf
* Jan van Dijk (hoofdtrainer)
* Willy Boessen (assistent-trainer)
* Wim Jacobs (keeperstrainer)
* Nol Hornickx (conditietrainer)
De Selectie (OVB)
* Kevin Begois
* Danny Wintjens
* Rob Kuijpers
* Mike Mampuya
* Michael Timisela
* Sjors Verdellen
* Ferry De Regt
* Frank van Kouwen
* Peter Reekers
* Robert Willemse
* Niels Fleuren
* Ken Leemans
* Kevin van Dessel
* Noud Schoolmeesters
* Keisuke Honda
* Rico Kuijpers
* Adil Auassar
* Leon Kantelberg
* Ruben Schaken
* Marnix Kolder
* Sandro Calabro
* Rachid Ofrany
* Rick Verbeek
* Samir El Gaaouiri
* Soufiane Dadda
(onderstreept is uit eigen jeugd)
Aangetrokken Spelers:
Rob Kuijpers (eigen opleiding), Rico Kuijpers (eigen opleiding), Noud Schoolmeesters (eigen opleiding), Soufiane Dadda (eigen opleiding), Frank van Kouwen (Roda JC), Kevin van Dessel (Sint-Truiden VV), Ruben Schaken (BV Veendam), Marnix Kolder (FC Groningen)
Vertrokken Selers
Amrabat (PSV), Blondelle (FCV Dender), Gerritsen (onbekend), Janssen (De Treffers), Kahya (ADO Den Haag), Linssen (HP Roda JC), Oost (De Graafschap), Soltani (ADO Den Haag), Van Driel (onbekend), Jungschläger (De Graafschap).
Gespeelde Wedstrijden
VOS - VVV-Venlo 0-18
(10.Kolder (pen.) 0-1, 11.Schaken 0-2, 18.Timisela 0-3, 21.Dadda 0-4, 27.Honda 0-5, 30.Kolder 0-6, 34.Schaken 0-7, 36.Honda 0-8, 38.Kolder 0-9, 42.Kolder 0-10, 45.Kolder 0-11, 48.Ofrany 0-12, 55.Auassar 0-13, 65.Timisela 0-14, 71.Calabro 0-15, 87.Timisela 0-16, 89.Ofrany 0-17, 90.Leemans 0-18)
SC Irene - VVV-Venlo 0-6
(14. Rachid Ofrany 0-1, 26. Keisuke Honda 0-2, 47. Soufiane Dadda 0-3, 55. Ferry de Regt 0-4, 85. Ferry de Regt 0-5, 90. Rico Kuijpers 0-6)
Laatse Geruchten
Mike Mampuya -> ADO Den Haag (Vbal.nl)
Keisuke Honda -> Borussia M'Gladbach (Venlonaren.nl)
quote:Spoedig zal VVV-Venlo voorhoedespeler Hayoun aan haar selectie toevoegen. Hayoun, overbodig bij de Israelische topclub Maccabi Tel Aviv, wordt in eerste instantie vastgelegd voor het tweede elftal. Waarschijnlijk volgt deze week de officiële bekendmaking wat betreft het aantrekken van deze spits. Spoedig kunnen we ongetwijfeld meer melden hieromtrent...(venlonaren.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |