abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60031345
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
I know dat argumenten krijgen het probleem is. Soms is laten gaan het beste, je komt vaak niet tot iets met hem. Het laatste deel moet je maar laten zitten.
Dat is toch wel vrij essentieel om of iemand te overtuigen van iets of om support te hebben voor dat wat je zegt - en ook de 'leukigheid' erin houdt.

Wanneer iemand keer op keer consequent iets volhoudt op basis van alleen zijn eigen wereld, terwijl er 19129071907 bronnen zijn die het tegenovergestelde melden en waarschijnlijk een hogere autoriteit hebben dan iemand op een forum, dan is er toch geen eer te behalen om er uberhaupt over te hebben als er toch alleen maar wordt gezegd: "nee is niet zo".

Ik bedoel, hij is nog in staat om te zeggen dat wanneer je met zijn tweeën naast een kuil staat, en je zegt: dat is een kuil. Dan zou hij nog gaan volhouden dat het een berg is.

Ik weet hem over het algemeen behoorlijk te kunnen negeren, ook al zit er soms nog best wat interessants of zinnigs tussen, maar het is zo vermoeiend om alleen maar van die welles/nietes discussies te lezen .

En ik snap ook dat er vrij weinig tegen te doen is.
pi_60031559
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik snap ook dat er vrij weinig tegen te doen is.
Het probleem is inderdaad dat hij wel over het onderwerp discusseert (ook al houdt hij vast aan zijn eigen mening en geeft hij weinig tot geen argumenten) en ook niet op de man speelt.

Hoe moeilijk het ook is, probeer het negeren als het je enorm irriteert. Dan kom je niet in die frustrerende discussies terecht en dwaalt het topic ook niet de verkeerde kant op. Wij houden het in ieder geval strak in de peiling en zullen optreden als er in onze ogen voldoende aanleiding voor is.
pi_60031642
Hij discussieert wel maar gebruikt geen argumenten... Wat is er dan nog discussieren aan?
pi_60039433
Mag deze reactie nog in het AC 2009 topic aangezien het gewoon te vroeg gesloten is?
quote:
[quote]Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, bedankt. Is dat zeker? Maar zijn ze nu wel al bezig met kwalificaties dan?

Angola gastland, betekent dat dat ze automatisch geplaatst zijn?
Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.

Kwalificaties lopen volgens mij gelijk aan die van het WK, maar zeker weet ik dat niet. De beste 16 landen in de kwali gaan ook naar de AC waarschijnlijk. Anders is er nauwelijks ruimte op de kalender natuurlijk.[/quote]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60039622
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag deze reactie nog in het AC 2009 topic aangezien het gewoon te vroeg gesloten is?
Ik vind het niet te vroeg gesloten maar ik heb het even mee naar achteren genomen.
quote:
[..]

Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.

Kwalificaties lopen volgens mij gelijk aan die van het WK, maar zeker weet ik dat niet. De beste 16 landen in de kwali gaan ook naar de AC waarschijnlijk. Anders is er nauwelijks ruimte op de kalender natuurlijk.
TR zal het antwoord hier vast wel lezen.
pi_60039650
Ja ik kan wel een topic openen over de AC 2010, of de kwalificatie maar ik weet er weinig van, op internet is er niet zoveel over te vinden en probeer juist info te krijgen.

Om het wat te concretiseren, bij FC Den Bosch loopt een speler Matusiwa. Komt uit Angola. Spelen die zeker AC 2010 omdat ze gastland zijn? Want hij is nu ook nog op pad met Angola naar het schijnt om (kwalificatie)wedstrijden (voor de AC?) te spelen met Angola.
pi_60039711
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik kan wel een topic openen over de AC 2010, of de kwalificatie maar ik weet er weinig van, op internet is er niet zoveel over te vinden en probeer juist info te krijgen.

Om het wat te concretiseren, bij FC Den Bosch loopt een speler Matusiwa. Komt uit Angola. Spelen die zeker AC 2010 omdat ze gastland zijn? Want hij is nu ook nog op pad met Angola naar het schijnt om (kwalificatie)wedstrijden (voor de AC?) te spelen met Angola.
Angola is gastland dus al gekwalificeerd voor de Africa Nations Cup.
Toch kan hij wel kwalificatiewedstrijden spelen maar dat is dan voor het WK in Zuid-Afrika.

[WK 2010]Kwalificatie Afrika.
In dit topic kan je het volgende lezen:
quote:
De twaalf groepswinnaars en de 8 beste tweedes plaatsen zich voor de volgende ronde, waar ze verdeeld worden in vijf groepen van vier ploegen. Die vijf groepswinnaars van de volgende ronde plaatsen zich rechtstreeks, plus gastland Zuid-Afrika. Zuid-Afrika staat wel in de poules ingedeeld, omdat de kwalificatie ook meetelt voor de plaatsing voor de Afrika Cup 2010.
Hopelijk heb je hier genoeg aan.
pi_60039750
Volgens mij is dat WK kwalificatie.
pi_60039766
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is dat WK kwalificatie.
Lees dan eerst even het dikgedrukte nog een keer.

Tenzij je het tegen TR had.
pi_60039847
Dat had ik.
pi_60039988
Ik dank jullie, het is me een stuk duidelijker geworden.
pi_60040101
De volgende keer kun je ook een topic openen en direct de vraag over Matusiwa stellen, dan kan het topic weer dicht als je je antwoord hebt.
That's all folks!
pi_60040184
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende keer kun je ook een topic openen en direct de vraag over Matusiwa stellen, dan kan het topic weer dicht als je je antwoord hebt.
Als het topic open gebleven was, had hij daar het antwoord gehad. Daar heeft die hele Matusiwa weinig mee te maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60040246
Hij kwam er pas later mee, vandaar de onduidelijkheid bij sjimz wat ermee te doen. Maar goed, opgelost zo.
That's all folks!
pi_60040415
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam er pas later mee, vandaar de onduidelijkheid bij sjimz wat ermee te doen. Maar goed, opgelost zo.
Het is dezelfde vraag als in zijn tweede post in dat topic.

Maar goed.
pi_60040615
Klaar ermee inderdaad.
That's all folks!
pi_60057531
Kan er geen sanctie komen op verkrachting van de Nederlandse taal. so-long post alsof hij constant dronken is
pi_60057790
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen sanctie komen op verkrachting van de Nederlandse taal. so-long post alsof hij constant dronken is
Ik laat hem wel even blazen!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:35:42 #294
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60063336
Uitzendrechten ECV #8: Eredivisie Live beats NOS!

Dat Uitzendrechten ECV kan nu wel uit de TT lijkt me?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60063405
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef The_Verve het volgende:
Uitzendrechten ECV #8: Eredivisie Live beats NOS!

Dat Uitzendrechten ECV kan nu wel uit de TT lijkt me?
Hm, waarom per se? Topic gaat toch juist over de uitzendrechten ECV, ook zal zijn ze vergeven?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:41:40 #296
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60063439
Nee, het topic gaat over Eredivisie Live.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60063729
Het topic gaat imo over alles wat met uitzendrechten te maken heeft. Nu dus vooral even Eredivisie Live...
pi_60063973
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het topic gaat imo over alles wat met uitzendrechten te maken heeft. Nu dus vooral even Eredivisie Live...
Precies. Ik laat 'm zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60071454
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Beste Eredivisietransfer van zomer 2008?

Is al een topic over van BS.
Merge is aangevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')