Dat is toch wel vrij essentieel om of iemand te overtuigen van iets of om support te hebben voor dat wat je zegt - en ook de 'leukigheid' erin houdt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
I know dat argumenten krijgen het probleem is. Soms is laten gaan het beste, je komt vaak niet tot iets met hem. Het laatste deel moet je maar laten zitten.
Het probleem is inderdaad dat hij wel over het onderwerp discusseert (ook al houdt hij vast aan zijn eigen mening en geeft hij weinig tot geen argumenten) en ook niet op de man speelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik snap ook dat er vrij weinig tegen te doen is.
Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.quote:[quote]Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, bedankt. Is dat zeker? Maar zijn ze nu wel al bezig met kwalificaties dan?
Angola gastland, betekent dat dat ze automatisch geplaatst zijn?
Ik vind het niet te vroeg gesloten maar ik heb het even mee naar achteren genomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag deze reactie nog in het AC 2009 topic aangezien het gewoon te vroeg gesloten is?
TR zal het antwoord hier vast wel lezen.quote:[..]
Elke 2 jaar is er een AC, de laatste was in 2008, dus dat lijkt me zeker ja.
Kwalificaties lopen volgens mij gelijk aan die van het WK, maar zeker weet ik dat niet. De beste 16 landen in de kwali gaan ook naar de AC waarschijnlijk. Anders is er nauwelijks ruimte op de kalender natuurlijk.
Angola is gastland dus al gekwalificeerd voor de Africa Nations Cup.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik kan wel een topic openen over de AC 2010, of de kwalificatie maar ik weet er weinig van, op internet is er niet zoveel over te vinden en probeer juist info te krijgen.
Om het wat te concretiseren, bij FC Den Bosch loopt een speler Matusiwa. Komt uit Angola. Spelen die zeker AC 2010 omdat ze gastland zijn? Want hij is nu ook nog op pad met Angola naar het schijnt om (kwalificatie)wedstrijden (voor de AC?) te spelen met Angola.
Hopelijk heb je hier genoeg aan.quote:De twaalf groepswinnaars en de 8 beste tweedes plaatsen zich voor de volgende ronde, waar ze verdeeld worden in vijf groepen van vier ploegen. Die vijf groepswinnaars van de volgende ronde plaatsen zich rechtstreeks, plus gastland Zuid-Afrika. Zuid-Afrika staat wel in de poules ingedeeld, omdat de kwalificatie ook meetelt voor de plaatsing voor de Afrika Cup 2010.
Lees dan eerst even het dikgedrukte nog een keer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is dat WK kwalificatie.
Als het topic open gebleven was, had hij daar het antwoord gehad. Daar heeft die hele Matusiwa weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende keer kun je ook een topic openen en direct de vraag over Matusiwa stellen, dan kan het topic weer dicht als je je antwoord hebt.
Het is dezelfde vraag als in zijn tweede post in dat topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam er pas later mee, vandaar de onduidelijkheid bij sjimz wat ermee te doen. Maar goed, opgelost zo.
Ik laat hem wel even blazen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er geen sanctie komen op verkrachting van de Nederlandse taal. so-long post alsof hij constant dronken is
Hm, waarom per se? Topic gaat toch juist over de uitzendrechten ECV, ook zal zijn ze vergeven?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef The_Verve het volgende:
Uitzendrechten ECV #8: Eredivisie Live beats NOS!
Dat Uitzendrechten ECV kan nu wel uit de TT lijkt me?
Precies. Ik laat 'm zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het topic gaat imo over alles wat met uitzendrechten te maken heeft. Nu dus vooral even Eredivisie Live...
Merge is aangevraagd.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Beste Eredivisietransfer van zomer 2008?
Is al een topic over van BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |