Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder transfergeruchten...
- De Zeeuw
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Niet te hopen dat Pablo Aimar naar Amsterdam komt.
Als Ajax hem daar wegkaapt, kunnen we Miralem Sulejmani helemaal vergeten voor een realistische prijs.quote:
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?
Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?quote:
Hij geeft zich uit als zaakwaarnemer van KJH, denk dat hij wat provisie opstrijkt als hij hem ergens weet onder te brengen, maar er is niets officieels aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?
Waar bemoeit is zich dan mee?
Wat is zijn link met Huntelaar?
Dat was het hele punt dropsleutel. Die man doet al een jaar lang zowat elke week een uitspraak in de 'hoedanigheid' van Huntelaars zaakwaarnemer, terwijl die twee elkaar niet eens kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?
Waar bemoeit is zich dan mee?
Wat is zijn link met Huntelaar?
quote:“Ik ben het zó beu. Ik heb maar één zaakwaarnemer en dat is Arnold Oosterveer,” reageert Huntelaar op de geruchten dat Morabito hem in Italië al aan het slijten is bij diverse clubs. De Italiaan kwam eerder vandaag met het verhaal op de proppen dat Juventus af zou zien van het aantrekken van de Oranje-international, en dat AS Roma nu de beste papieren heeft.
Huntelaar en Oosterveer willen dan ook stappen ondernemen, al is nog niet bekend wat deze precies gaan inhouden. Het meest logisch zou een klacht bij de FIFA zijn. Mocht de wereldvoetbalbond geen uitkomst kunnen bieden, dan is ook een gang naar de rechter niet uitgesloten.
Wat zit je nou te brabbelen. Ik kan er geen touw aan vast knopen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een mongool!
@Bertmaalderink,
Sja weet ik dat, alsof ik een lijstje heb met alle zaakwaarnemers van spelers uit de ere.
Ik dacht (zie mijn ondertitel) al te weten hoe het zat met de Alves-AZ story.
Dus ik haak af tegenwoordig als het om transfers gaat, maar het is me duidelijk.
Ik zeg dank jullie wel enz
Wie legt er even een afgehakt paardenhoofd in het bed van Hoekstra?quote:Heerenveen wil en hoeft Sulejmani niet kwijt'
Geschreven op donderdag, 3 juli om 13:58
Met enkele uitspraken in het tijdschrift Voetbal International blies Danny Blind, technisch manager van Ajax, deze week de transferperikelen rond Miralem Sulejmani weer nieuw leven in. Volgens het bestuurslid heeft de Amsterdamse club reeds een akkoord bereikt met de veelbelovende aanvaller van de Friese formatie. Klik hier! "Maar wij zijn ook een partij in deze zaak en van overeenstemming met Ajax is nog geen sprake", benadrukt Heerenveen-directeur Henk Hoekstra donderdag in de Leeuwarder Courant. "Ajax heeft geregeld contact met ons gehad en de interesse is er. Maar nogmaals, van een akkoord is absoluut nog geen sprake."
Hoekstra benadrukt dat de Friese club Sulejmani 'niet kwijt wil en hoeft', maar laat de deur toch open op een kiertje. "Wellicht komt er een aanbieding die we niet kunnen weigeren." Eerder liet collega Yme Kuiper al optekenen dat Heerenveen alleen mee wilde aan een vertrek als er als er 'Wesley Sneijder-achtige bedragen' op tafel kwamen.
De Friezen zien een transfer naar Amsterdam ook niet als een positieverbetering, omdat beide clubs komend seizoen uitkomen in het UEFA Cup-toernooi. De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug. De Servische aanvaller, die op 6 februari van dit kalenderjaar debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.
Hhehe.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie legt er even een afgehakt paardenhoofd in het bed van Hoekstra?
Miralem Sulejmani #3: Te duur voor Chelsea, nu naar Ajax?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Wie legt er even een afgehakt paardenhoofd in het bed van Hoekstra?
Hier zei die het al heur:quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
Miralem Sulejmani #3: Te duur voor Chelsea, nu naar Ajax?
GMTA
Schitterend MSN-gesprek had jij van hem onderschept.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier zei die het al heur:
Miralem Sulejmani #2: Te goed voor Feyenoord, dus naar Ajax?![]()
quote:Afgelopen maand zou Ajax ook reeds een bod hebben uitgebracht op de blonde aanvaller van Spartak Moskou. Ajax was bereid om de transfersom van zo'n 16 miljoen euro op tafel te leggen, maar de salariseisen waren aanvankelijk te gortig.
Vind ik niet. Als je ziet dat je achttien miljoen voor Babel krijgt en ook een kleine tien miljoen euro hebt betaald voor Suarez. Marktconforme prijs tegenwoordig.quote:
Daarna is het ook moeilijk om niet meer te geloven hequote:Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef sjutt het volgende:
Al die rotte geruchten. Geloof er allemaal geen snars van tot er een handtekening staat. Hopelijk een verdediger en een beetje creatieve middenvelder/aanvaller.
Lissabond?quote:'Ajax en Chelsea grijpen naast Urretavizcaya'
De strijd om de handtekening van Jonathan Urretavizcaya, één van de grootste talenten van Uruguay, lijkt vrijwel gestreden, zo meldt de Portugese sportkrant Record donderdag. De achttienjarige aanvaller van River Plate uit Montevideo zet binnenkort zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Benfica.
Urretavizcaya debuteerde dit jaar in de hoofdmacht van River Plate en baarde opzien door in veertien competitieduels meteen acht keer te scoren. "De kans is groot dat Urretavizcaya naar Benfica vertrekt", laat voorzitter Juan José Tudurí in de krant weten. "Voor twee miljoen euro is zijn gewenste transfer naar Lissabond vrijwel rond."
Volgens Record zaten diverse Europese clubs, waaronder Ajax en Chelsea, ook achter zijn diensten aan. Met de transfers van Fábio Coentrão, Ángel di Maria en Freddy Adu liet Benfica vorig jaar al blijken graag voor jonge voetballers te kiezen.
Godverdommequote:
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gelukkig. En die Henrique hoef ik ook niet te huren.
Twee shirtjes laten bedrukken en je zit alweer in de plus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GodverdommeBied dan gewoon 3 miljoen meer, dat verdien je ruimschoots terug met shirtverkoop
Wat een naam hee
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerstequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Kunnen die gasten in Kaapstad onderhand al voetballen?
Alleen op blote voeten, en daar heb je bij Ajax neit zoveel aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Ze werden net geen landskampioen, maar ze hebben zoch volgens mij wel voor de allereerste keer kwalificeerd voor de CL.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Over 4 maanden ook nog wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Dit was 4 maanden geleden nog wel een beetje leuk.
Inderdaad, als ze er maar een halen. Perez voldoet gewoon absoluut niet, mag toch aannemen dat iedereen dat kan zien. Ajax kan wel hele blikken aanvallers opentrekken, maar die moeten ook nog bruikbare ballen krijgen. Een van de grootste problemen van het afgelopen seizoen. Wat een ongelooflijk schraal positiespel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Prioriteit ligt momenteel bij de opvolger van Heitinga en een speler voorin erbij. Als er dan nog geld over is komt er iemand op het middenveld erbij. Met andere woorden verwacht er maar niet teveel van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerste![]()
Als ie maar niet van glas is als Manuquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij het in Jong Ajax doet, het kan altijd tegenvallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Siem is geen spelmaker.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongen
Dat zijn maar enkel meningen hoor, maargoed, heb het van iemand op AT. Die denkt dat Claasen een speler is die Ajax 1 op dit moment mist.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |