abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59840190

[ Bericht 49% gewijzigd door _Mike_ op 02-07-2008 13:32:31 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59840240
De topics gaan wel weer ouderwets snel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59840318
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik dat moet doen? Daar heb je toch een volledig vernieuwde staf voor?

Ik snap best dat het als zeuren overkomt hoor, maar ik had toch echt gehoopt om na al die dramajaren eens een goeie voorbereiding ec te zien. Tot nog toe hebben we 1 speler gehaald, gaat KJH dus toch gewoon weg denk ik en komen ze dus alleen nog maar met onhaalbare namen op de proppen zetten.

Waarom horen we niets meer over Sulejmani? Te duur? Nee, die Rus is natuurlijk lekker goedkoop! Waarom kwam Douglas niet? Omdat hij CL wil spelen! etc etc etc.

het is goed als we bij het begin van het seizoen een goeie, uitgebalanceerde selectie hebben. En JA!!! ik weet dat het nog lang niet zover is en alles zou nog kunnen. Maar het schiet gewoon weer niet op, iedereen om ons heen koopt en koopt. En wij willen huren...

Dus, ik wil best nog even geduld hebben hoor, maar vooralsnog lijken ze het shirt hier allemaal belangrijker te vinden dan de selectie.
Een volledig vernieuwde staf - dus niet alleen een nieuwe coach. Niet alleen een nieuwe TD. Niet alleen een nieuw bestuur. Nee, een volledig nieuw technisch bestuur en staf van een club. Die allemaal officieel nog een dag in dienst zijn. Maar ondertussen heb je alles wat ze al gedaan hebben al afgebrand of bij voorbaat compleet veroordeeld. Waarom niet even afwachten en een eerlijke kans bieden? Ze zijn misschien in praktijk drie weken echt bezig, terwijl Van Basten en Blind nog geen week echt samen hebben gewerkt. Wat kan je doen in zo'n tijd?

Ja, tuurlijk is het ongelukkig en had iedereen graag gezien dat de selectie al compleet was en lekker kon gaan beginnen aan de voorbereiding. Maar je bent niet als enige in de voetballerij die iets moet ondernemen. Om een speler te halen heb je minimaal de speler + zaakwaarnemer(s) en de club nodig. Je kan wel allang rond zijn met een speler, maar als de club moeilijk blijft doen, gaat het toch lastig worden. Want je kan ook niet zomaar wedden op 1 paard. Maar wanneer je rond bent met de club en speler, kan er ineens een derde partij opduiken die extra geld wil hebben. Dan duurt het allemaal even voordat iets rond is.

Dan heb je nog dat er een OS aankomt waarbij spelers wel of niet nog kunnen opvallen en verkocht kunnen worden, wat weer uitmaakt voor de prijs van de speler, etc. Je kan nog zo goed inventariseren, je kan nog zo goed lijstjes maken met spelers, je kan nog zo goed een budget klaar hebben, maar als de externe factoren zodanig beslissen dat transfers extra tijd innemen, of niet door gaan, of dat de speler niet wil - wat kan je dan nog meer doen als Ajax zijnde? Je kan je op alles voorbereiden, maar wanneer Man Utd 18 augustus toch nog met die 20 miljoen voor Huntelaar op de stoep staat, dan is er echt geen houden aan hoor.
quote:
De schaal MOET naar Amsterdam dit jaar, dat moet het enige heilige doel zijn, meer kan ook niet, want de huidige kloteklappers konden weer eens niet van twente winnen. EN met die zooi+2 spelers ga je dus WEER geen kampioen worden.

We hebben tot nog toe alleen maar spelers, belangrijke spelers, verloren, Davids, Heitinga, KJH(?) en er dus 1 onbekende en 1 huurling (?) voor terug gekregen.
Je gaat nu alweer conclusies trekken en mensen afbranden die nog maar net aangesteld zijn of gekocht zijn. Cvitanich kan je niet nu toch alweer gaan afbranden - hij heeft nog geen minuut het shirt aan gaat, laat staan een wedstrijd op niveau voor Ajax gespeeld. Maar ondertussen is het in de wereld van HW alweer de nieuwe Rosales die tot op het bot afgebrand moet gaan worden, zonder hem maar een kans te gunnen.

Wanneer we geen kampioen worden, moet je dan weer iedereen eruit tiefen? Moet je dan weer een technische staf compleet vernieuwen? Moet je dan weer het hele bestuur eruit gooien? En dan maar hopen dat je dit keer wel overal de juiste poppetjes neer kan plaatsen? Zo kan je toch helemaal niets gaan opbouwen richting de toekomst? Het is alleen maar korte termijn, korte termijn - daarmee bereik je op de lange termijn echt helemaal niets.

We zijn nu een keer geen kampioen geworden op 1 goal, en we zijn vorig seizoen er ook niet kansloos afgegaan. Met een iets aanvallende denkende trainer was je wellicht wel kampioen geworden door te winnen bij PSV ipv te hopen op 0-0.
quote:
Is het nou echt zo gek dat ik het allemaal nog niet zo spetterend vind? Dat ik nog niet sta te springen om weer eens een seizoenskaart te kopen?
Als je er eens wat realiteitsbesef in zou gooien, zou het alweer een hoop schelen. Kijk eens naar je eigen posts in de laatste paar dagen:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker voorbarig, een shirt met Huntelaar erop .
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is een begin, maar het geeft dus allereerst aan dat ze van een vertrek van KJH uitgaan, en ik kan daar niet vrolijk van worden.
... Dus jij verwacht een vertrek van Huntelaar. De technische staf verwacht dat nu ook - speelt daar op in door een nieuwe spits aan te willen trekken, maar daar word jij dan weer niet vrolijk van?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zouden ze zich stiekem niet eens de ogen uit de kop moeten schamen met dit soort debiele acties?
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bite me. het zal allemaal wel weer, maar zelfs F'noord versterk zich vandaag weer met best een redelijke aankoop.
Benyayoun halen is een debiele actie - want hij was 10 jaar geleden ooit eens op stage maar ging vanwege heimwee terug, maar dat Feyenoord zich versterkt met de 30+ Tomasson is dan wel weer goed .
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla...
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niet dat Ajax weer zulke pogingen doet om als zwakke speler op de markt een speler te halen die zich voor 100 miljoen kijkers heeft laten zien. Wat is nou de kans? Die gast verdient in Rusland sowieso al meer dan Ajax ooit kan betalen.....
Je wil graag dat toppers naar Ajax komen, dat Ajax eens onderneemt om echt betere spelers te halen; dan doen ze dat en dan is het weer zonde van de tijd?

Zo spreek jij je altijd in ieder topic maar weer tegen en brand je alles af wat Ajax niet doet, maar zodra ze het wel doen is het ook niet meer goed. Elke aankoop is bij voorbaat al een prutser en zal eerste 34 wedstrijden op rij moeten scoren voordat hij er misschien iets van kan.

Iedereen verwacht er meer van dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben. Maar er is een groot verschil tussen een nieuwe staf met dito selectie en dito bestuur minimaal een seizoen toch wel de kans te krijgen om daarna echt de vruchten te plukken en bij voorbaat roepen dat de schaal gehaald MOET worden en dat het bij voorbaat toch al niet meer lukt. Tot nu toe heeft het bij Ajax allemaal heel rustig ontwikkeld. Cvitanich kwam uit het niets, Blind kwam uit het niets. Sulejmani speelde al langer - maar dat gaat allemaal mis vanwege zaakwaarnemers schijnbaar. Henrique kwam bijna uit het niets, maar daar kwam een grotere club voorbij - tsja, so be it. Laat het maar lekker allemaal in rust zich ontwikkelen en verder spelen, dan wacht ik wel af tot half Augustus wat er uiteindelijk staat en daar heb ik voldoende vertrouwen in dat het dan wel goed komt - want bij PSV moet ik het nog maar zien met een nieuwe keeper en een trainer die 2 seizoenen achter elkaar alles verspeelt in de laatste 2 maanden van de competitie; Feyenoord zal na de winterstop ook weer inzakken, terwijl bij Ajax de as nog altijd redelijk in orde is met Vermaelen, Lindgren, Gabri, Huntelaar, Suarez.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 13:25:05 #4
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59840323
heb zondag het officiele ajax t-shirt besteld maar nog niks binnen.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:25:33 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59840334
Volgend seizoen gewoon weer kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59840435
Wow, BS maakt er werk van Al heb je op praktisch alle punten wel gelijk vind ik.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:30:06 #7
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_59840487
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
Wow, BS maakt er werk van Al heb je op praktisch alle punten wel gelijk vind ik.
Inderdaad, zo'n lange post zie je zelden in het Ajax topic. Goed bezig
Jawel, je keek.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:34:50 #8
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59840628
Wie haalt die enorme stok uit de reet van HW. ?
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:35:22 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59840648
Mooi verhaal hoor Bliks, en ik wil best toegeven dat je op sommige vlakken een punt hebt. Maar ik blijf erbij dat er voor een seizoen dat de wederopstanding van Ajax in het grote voetbal moet worden, er nog maar bijster weinig aanknopingspunten zijn.

het is voor mij persoonlijk echt een jaar waarin het gewoon echt eens moet gebeuren weer, anders raak je alleen maar meer en meer achterop.

En ik heb slechts 1 keer gezegd "vage argentijn" en hem nog nergens afgefikt. Ik vind het alleen een gok, waar we nog niets van weten. En meer hebben we dus ook nog niet.

En ja, ik ben nogal negatief ingesteld ja, dat heeft iets te maken met het feit dat Ajax al jaren Ajax niet meer is. En ik ben OOK benieuwd naar wat de geheel vernieuwde top gaat presteren, maar tot nog toe is het niet veel soeps.

Natuurlijk kan je alles omdraaien en zeggen dat die Rus halen getuigt van lef enzo. Maar als Chelsea hem hebben wil, die willen 62 miljoen!!!! neerleggen voor Torres(wat was ons totale budget ook alweer?) dan vind ik het geen haalbare zet eigenlijk. Opbieden tegen de rijkste club ter wereld die CL speelt en salarissen kan betalen waar Ajax de halve selectie van kan kopen.

We zullen het allemaal wel zien, maar ik blijf erbij dat ik het zolangzamerhand echt tijd vind worden voor concrete zaken, en geen geruchten. Nogmaals, dit is echt het laatste jaar dat Ajax kan proberen aansluiting te krijgen en de lijn naar boven in kan zetten. Nog een mislukt seizoen en alles wat nog een beetje kan ballen is echt weg en er komt echt nooit meer iemand.

Noem het doemdenken, ik noem het gewoon Uur U.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59840669
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
Eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59840757
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:

Nogmaals, dit is echt het laatste jaar dat Ajax kan proberen aansluiting te krijgen en de lijn naar boven in kan zetten.
Aansluiting krijgen met wie? En waarom is dit het laatste jaar dat dat zou kunnen?
pi_59840828
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De tijd dringt? De voorbereiding is pas net begonnen, de transfercaroussel staat wereledwijd nog enorm stil.
transfercaroussel staat stil? je bedoeld de paniekaankopen-caroussel? die staat idd nog stil en hopelijk gaan we daar voor de verandering eens niet aan deelnemen. de reguliere transfers zijn al vele weken aan de gang. veel clubs hebben hun selectie al zo goed als compleet, zoals het hoort.
quote:
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn?
de media is ons enige middel. AD, Telegraaf en VI met name. aan de geruchten is te concluderen dat ze daar niet mee bezig zijn. denken dat ze in alle geheim toppers aan het aantrekken zijn is helemaal nergens op gebaseerd.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:44:10 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59840863
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Aansluiting krijgen met wie? En waarom is dit het laatste jaar dat dat zou kunnen?
gewoon de top, clubs als PSV eens van het kampioenschap afhouden, eens de CL halen en eens een potje winnen daar.

En je ziet al tijden dat spelers eerder voor PSV kiezen dan voor Ajax (altijd uitzonderingen I know) of voor Schalke04, HSV. Weer een jaar kut en geen CL en dat gaat minder en minder worden, en dus... nou ja,. duidelijk?

We hebben altijd geld zat, meer dan PSV, maar we doen er niets slims mee.

Voor de laatste keer, ik hoop ook dat ik het bij het verkeerde eind heb, maar dat hoop ik al 10 jaar.....
Get woke, go broke!
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:44:45 #14
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59840872
Echt ongelooflijk hoeveel waarde mensen aan die berichten hechten.
Blind heeft toch duidelijk gezegd in welke volgorde er naar spelers wordt gezocht?
-
pi_59840928
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt ongelooflijk hoeveel waarde mensen aan die berichten hechten.
Blind heeft toch duidelijk gezegd in welke volgorde er naar spelers wordt gezocht?
Alsof ze dat 1 voor 1 doen

Blind had het gewoon over prioriteit. Denk je echt dat ze pas naar een spits gaan zoeken, als ze een verdediger vastgelegd hebben?
pi_59840933
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

transfercaroussel staat stil? je bedoeld de paniekaankopen-caroussel? die staat idd nog stil en hopelijk gaan we daar voor de verandering eens niet aan deelnemen. de reguliere transfers zijn al vele weken aan de gang. veel clubs hebben hun selectie al zo goed als compleet, zoals het hoort.
Noem eens namen van de clubs die het al compleet hebben dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59840996
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef HeatWave het volgende:

We zullen het allemaal wel zien, maar ik blijf erbij dat ik het zolangzamerhand echt tijd vind worden voor concrete zaken, en geen geruchten. Nogmaals, dit is echt het laatste jaar dat Ajax kan proberen aansluiting te krijgen en de lijn naar boven in kan zetten. Nog een mislukt seizoen en alles wat nog een beetje kan ballen is echt weg en er komt echt nooit meer iemand.

Noem het doemdenken, ik noem het gewoon Uur U.....
laatste jaar is misschien wat te donker gedacht. Van Basten is er niet voor de korte termijn en het beleid ook niet. toch zou het enorm zonde zijn als we wéér een overgangsjaar ingaan en allemaal lekker gemaakt zijn met beloften. ik wil zien dat ze binnen Ajax iets geleerd hebben van de laatste 10 jaar. maar alles wijst op het tegendeel.
pi_59841027
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Noem eens namen van de clubs die het al compleet hebben dan?
Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:51:53 #19
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59841059
Gewoon afwachten maar weer in plaats van elkaar bang te maken met doemdenkerij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:51:57 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59841062
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

laatste jaar is misschien wat te donker gedacht. Van Basten is er niet voor de korte termijn en het beleid ook niet. toch zou het enorm zonde zijn als we wéér een overgangsjaar ingaan en allemaal lekker gemaakt zijn met beloften. ik wil zien dat ze binnen Ajax iets geleerd hebben van de laatste 10 jaar. maar alles wijst op het tegendeel.
Is ook niet 100% een zekerheid, maar het is al jaren steeds lastiger geworden. Vroeger wou je in NL naar 1 club, Ajax. En nu is dat al PSV.

Het uitblijven van successen zal dit alleen maar verergeren. De inkomsten zullen dan blijven dalen, de spelerskwaliteit dus ook en je zit in een negatieve spiraal waar je alleen met een Abramovich uitkomt.

Dus dit jaar vind ik een doorbreek-de-spiraal-jaar. En dat KAN met Van Basten misschien wel zo worden, maar ik zie er nog weinig bewijs van dus idd...
Get woke, go broke!
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:53:38 #21
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59841112
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
Iemand die al meer weet of de Zeeuw nou zal vertrekken naar Ajax?
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59841171
We gaan het gewoon wel zien de komende twee weken.
pi_59841192
HW, wat zou dan een teken zijn op dit moment dat het wel goed komt met Ajax? Iedere aankoop is een risico, iedere nieuwe trainer is een risico, iedere nieuwe technische staf is een risico, iedere nieuwe medische staf is een risico. Het is niet mogelijk jou op dit moment tevreden te stellen.

Ik zeg ook niet dat het allemaal wel soepeltjes naar het kampioenschap zal leiden hoor, maar we kunnen er op dit moment eigenlijk nog helemaal niks over zeggen. Ze zijn bij Ajax tegenwoordig redelijk bedreven in het niet naar buiten brengen van evt. aankopen, dus die geruchten neem ik absoluut niet serieus.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_59841258
we zullen zien
AFC AJAX
pi_59841275
Een met Suijk en BS!

En wat spreek jij jezelf vaak tegen HeatWave, niet normaal
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:00:56 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59841301
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ is nog niet compleet....brands is nog op zoek naar een spits... (al het hele afgelopen seizoen maar goed)
De trainingen zijn in Alkmaar al begonnen en hij mocht nog uitrusten, ik neem aan dat zodra hij bij de selectie weer aansluiting heeft de kans aanzienlijk kleiner word dat ie komt.
Patrick Kluivert wordt jullie nieuwe spits, toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:04:09 #27
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59841382
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Patrick Kluivert wordt jullie nieuwe spits, toch?
Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.
Zit ik tegen die ballen van Rossana Lima aan te kijken zeker op de tribune..

Nee serieus, Brands is nog bezig met een spits, maar goed onze kleine donkere parel op linkshalf was ook voor zijn conditie bij AZ, maar das AZ.
Ik wil weten wat er met de Zeeuw gaat gebeuren..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:05:55 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59841426
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef sjimz het volgende:
Een met Suijk en BS!

En wat spreek jij jezelf vaak tegen HeatWave, niet normaal
Whatever, begrijpend lezen is ook lastig.
Get woke, go broke!
pi_59841459
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Whatever, begrijpend lezen is ook lastig.
Nee hoor, BS heeft het goed verwoord in zijn lange post.
pi_59841572
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ajax heeft er nu alles aangedaan wat ze konden veranderen om te veranderen.

Ze hebben een nieuwe trainer, met compleet nieuwe assistenten. Ze hebben een compleet nieuw technisch systeem met een (1) absolute hoofdverantwoordelijke en 'stemrecht'. Ze hebben een compleet nieuw bestuur met nieuwe mensen, nieuwe visies en nieuwe ambities.

Dat is wat ze nu direct in een maand hebben kunnen veranderen. Ajax heeft niet de liquide mogelijkheden om er iedereen er uit te schoppen die niet voldoet, laat staan dat het de mogelijkheden heeft om zich per direct zodanig te versterken dat je garandeert dat je kampioen wordt.

Hoe kan je nu zeggen dat alles wijst op het tegendeel? Je zegt juist zelf dat Van Basten en het beleid er niet voor de korte termijn zijn. Dan verander je 10 jaar beleid (waar notabene ook nog eens een onderzoek naar is geweest) toch niet in anderhalve maand terwijl de hoofdverantwoordelijke nog niet eens officieel is begonnen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:11:17 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59841581
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Super sub... weetje het zal met helemaal niets verbazen.
Zit ik tegen die ballen van Rossana Lima aan te kijken zeker op de tribune..

Nee serieus, Brands is nog bezig met een spits, maar goed onze kleine donkere parel op linkshalf was ook voor zijn conditie bij AZ, maar das AZ.
Ik wil weten wat er met de Zeeuw gaat gebeuren..
Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
pi_59841589
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:53 schreef fuckbuddy het volgende:
toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:12:29 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59841617
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
pi_59841751
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoop dat hij (Demy de Zeeuw) naar Ajax komt, al zie ik het niet meer gebeuren. Beter jaartje wachten, dan eindigt AZ opnieuw ergens in middenmoot en wil iedereen weg uit Alkmaar. Misschien dat Ajax dan voor een vriendenprijsje wat spelers kan overnemen, Moussa Dembele en Ryan Donk er bijvoorbeeld nog bij?
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
In het verleden is er teveel subtop gehaald, waar je uiteindelijk niets aan hebt. Liever eigen jeugdspelers voor de breedte bij de selectie en verder alleen maar toppers halen, daar lijkt Ajax nu ook achter gekomen.
Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:20:25 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59841844
Dembele.... Dat is die spits die 1 op 3748729874298374 loopt, toch?
Jaaa, dat hebben we nodig .
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:25:08 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59841946
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef BonJovi het volgende:
we zullen zien
Daar heb je een punt, BonJovi.
Gourmetten of steengrillen?
pi_59841981
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen ?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_59841985
http://www.voetbalprimeur(...)met_overgewicht.html

Zouden we hem ook niet een jaartje kunnen huren? Kan ie ook meteen lekker kennismaken met onze trots Sonja Bakker
pi_59842012
Donk een topper?

!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:31:10 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59842068
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Je kan me best wat wijsmaken, maar die twee gaan niet samen hoor. Dembele, Donk en De Zeeuw zijn niet zulke toppers die jij bedoelt, Montana.
Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
pi_59842083
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Heerenveen, Groningen, AZ, PSV (alleen nog een doelman), feyenoord (alleen nog een verdediger)
Groningen is ook nog niet compleet hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59842199
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Potentiële toppers of (top)talenten, inderdaad nog geen toppers op dit moment die Ajax verder brengen. Maar goed, voor de toekomst zou ik ze er graag bijhebben, daarbij ook nog eens het feit dat ze Nederlander zijn.
Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?

Dembele is overigens Belgisch.

De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
pi_59842215
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Groningen is ook nog niet compleet hoor.
iedereen wil altijd meer en beter, maar op een vervanger van Kruiswijk na zie ik geen problemen bij jullie.
pi_59842234
Dembele en De Zeeuw worden erg grote spelers. Over Donk heb ik m'n twijfels, lijkt me niet stabiel genoeg.
pi_59842270
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Wat ik me na het lezen van "De godenzonen van Ajax" afvroeg. Is die "Dennis" die bij het interview van Davids aanwezig is nou Denthemen ?
Jup

Mooi boek geworden btw
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:39:42 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59842281
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Lennox het volgende:
Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:40:31 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59842298
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar je zegt net dat we al te veel subtop gehaald hebben. Dus waarom zou je ze dan nu halen? Dat gaat toch niet samen?

Dembele is overigens Belgisch.

De Zeeuw is minder dan Gabri en Lindgren. Dembele is niet beter dan Suarez, terwijl Donk niet de vervanger van Heitinga zou moeten zijn. Dus volgens jouw visie zouden daar jeugdspelers moeten komen, want het zijn geen absolute toppers of per definitie basisspelers.
Heb het toch niet over nu? Zeg juist dat we beter een jaartje kunnen wachten. Over een jaar zijn ze gegroeid qua ontwikkeling en hebben ze wellicht wel het niveau om bij Ajax voor een basisplaats te gaan.
pi_59842360
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:45:25 #49
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59842414
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

toch is het bij AZ duidelijk. geen dure gokken meer maar terug naar de roots. modale bruikbare spelers met een paar goede spelers (Dembele, De Zeeuw, Schaars, Cziommer, Martens) als team bovenzichzelf uit laten stijgen. dat kan Van Gaal als geen ander. en als spits dacht ik aan die Belg maar dat zal wel niet doorgegaan zijn dan. hoe dan ook, afrondende fase terwijl Ajax nog moet beginnen.
de Sutter... Die bekijken ze in de winterstop om zijn ontwikkeling te zien, zit nog best een risico aan die speler.
Maar ok, duidelijk verder
pi_59842429
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Verkopen zaken als Sport2000 en Aktiesport geen voetbalshirts meet tegenwoordig ofzo? Was net ff in de stad hier maar zag nergens het Ajax-shirt hangen...

Same here.

Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
pi_59842515
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Same here.

Was vanochtend even naar de Perry en Coach gegaan en bij beide kreeg ik te horen: ''we verwachten ze volgende maand binnen te krijgen''
Whehe.
En bij de ArenA kon ik dinsdag rond een uur of zes al geen maatje L meer vinden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59842535
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Volgens mij staat Dentheman ook als 'de jongen in de rolstoel' in 'Staanplaats, een narratieve geschiedenis van Ajax', in het stukje over Davids.
Serieus?? Nooit gelezen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:49:32 #53
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59842537
Ik weet niet of die rus wel bij het systeem van Van basten past.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_59842622
Ik zie Pavlyuchenko niet naar Ajax komen met de concurrentie die ze hebben.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:56:14 #55
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59842710
Morgen het nieuwe shirt kopen
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59842748
Ik zou ook nooit 15 miljoen voor een spits neerleggen, zeker niet voor een Rus die enkel in eigen land gevoetbald heeft. Een veel te groot risico. Ajax moet het weer gaan zoeken in de onbekendere hoek. Cvitanich vind ik daar een goed voorbeeld van. Jongens die hongerig zijn om het te maken en nog stappen kunnen maken bij Ajax. Laat Ajax weer naar het teamwork gaan ipv veel af te stemmen op een Huntelaar of andere grote ster.
That's all folks!
pi_59842749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:58:25 #58
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59842751
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:00:22 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59842796
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik ook niet. Lijkt me ook meer een bericht waarvan achteraf gezegd wordt dat Ajax wel van alles geprobeerd heeft.
Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !
Get woke, go broke!
pi_59842811
Een compliment trouwens hoe er gediscussieerd wordt in het topic, leuk om te lezen/volgen.
That's all folks!
pi_59842833
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe niet zo negatief joh! We hebben alleen maar Chelsea als concurrent, prima haalbaar !
Er zit een verschil tussen negatief en reëel.
pi_59842867
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Arsenal en Celtic streep je maar even weg?
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:03:10 #63
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59842872
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou ook nooit 15 miljoen voor een spits neerleggen, zeker niet voor een Rus die enkel in eigen land gevoetbald heeft. Een veel te groot risico. Ajax moet het weer gaan zoeken in de onbekendere hoek. Cvitanich vind ik daar een goed voorbeeld van. Jongens die hongerig zijn om het te maken en nog stappen kunnen maken bij Ajax. Laat Ajax weer naar het teamwork gaan ipv veel af te stemmen op een Huntelaar of andere grote ster.
Zelfs een jongen als Cvitanich was vooral gekomen om in de CL te kunnen spelen. En dat was dan voordat Ajax het misliep.
pi_59842914
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Proberen kan altijd en eerst maar eens zien of iemand veel geld voor Klaas neer wil leggen.
Ik denk niet dat het alleen een geldkwestie is, voor Pavlyuchenko zal het sportieve aspect ook wel meetellen.
pi_59842949
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Zelfs een jongen als Cvitanich was vooral gekomen om in de CL te kunnen spelen. En dat was dan voordat Ajax het misliep.
Dat kan toch nog steeds.
Ik neem aan dat hij niet gelijk na 1 jaar al weer verkocht is.
pi_59842960
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het alleen een geldkwestie is, voor Pavlyuchenko zal het sportieve aspect ook wel meetellen.
Ik denk dat hij te kort komt voor een club als Arsenal en Chelsea.
Celtic zou wel een optie zijn.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:07:11 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59842972
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Serieus?? Nooit gelezen
Kan het boek nu effe niet vinden, maar het gaat over de eerste training van Davids als hij terugkomt, en dan naar een jongen loopt in een rolstoel. Da's uberhaupt ook alles wat er over wordt gezegd.
pi_59843053
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kan het boek nu effe niet vinden, maar het gaat over de eerste training van Davids als hij terugkomt, en dan naar een jongen loopt in een rolstoel. Da's uberhaupt ook alles wat er over wordt gezegd.
Dat ben ik dan ja

Boek een aanrader? Zat er aan te denken om 'm te kopen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59843102
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jup

Mooi boek geworden btw
Zeker. Had zelf vak 127 liggen en een goede bekende had deze thuis. Dus even gewisseld van Ajax lectuur
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_59843139
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij te kort komt voor een club als Arsenal en Chelsea.
Celtic zou wel een optie zijn.
Misschien ziet hij dat zelf niet in.
pi_59843240
Papieren versie VI:
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Sc Heerenveen over Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller staat van meet af aan hoog op het verlanglijstje van Marco van Basten, die 14 juli aan de slag gaat als nieuwe trainer van Ajax.

Met Sulejmani heeft de club inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt. 'Met de speler zelf zijn we er wel uit', zegt Danny Blind. 'Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds.'

Mogelijk dus toch Sulejmani had hem eigenlijk al uit mijn hoofd gezet.
pi_59843269
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Misschien ziet hij dat zelf niet in.
Maar misschien ook wel.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:22:41 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59843319
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef JOHAN410 het volgende:
Papieren versie VI:
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Sc Heerenveen over Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller staat van meet af aan hoog op het verlanglijstje van Marco van Basten, die 14 juli aan de slag gaat als nieuwe trainer van Ajax.

Met Sulejmani heeft de club inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt. 'Met de speler zelf zijn we er wel uit', zegt Danny Blind. 'Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds.'

Mogelijk dus toch Sulejmani had hem eigenlijk al uit mijn hoofd gezet.
Kijk, das iig weer iets .
Get woke, go broke!
pi_59843326
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar misschien ook wel.
Ik denk dat hij zichzelf wel wil gaan bewijzen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:23:27 #75
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_59843335
Pavlyuchenko en Arshavin zullen allebei wel bij een grote club komen. Die zijn nog nooit buiten Rusland geweest en zijn al wat ouder dus willen ze denk meteen een klapper maken bij de Europeese Top. Ajax en Celtic zijn niet echt in het voordeel hier. Celtic loopt zelfs nog voor op Ajax.
#FreeHat
pi_59843371
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:28:00 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59843423
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat verhaal met Sulejmani is naar het schijnt dat er over alles een akkoord was, totdat de mensen om Sulejmani heen ineens geld willen zien - en dat Ajax vindt dat Heerenveen dat moet betalen, en Heerenveen zegt dat die kosten bovenop de transfersom komen.
Alves-flashback.
pi_59843426
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Precies hetzelfde dus als met de transfer van Alves naar AZ. Die smerige spelersmakelaars ook..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:28:14 #79
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59843427
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Celtic loopt zelfs nog voor op Ajax.
En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:31:01 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59843487
Goed om te horen , dat ze nog steeds met Sulejmani bezig zijn.
Nu nog een blik verdedigers en misschien nog een creatieve middenvelder
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:32:15 #81
52871 Blight
Supersized.
pi_59843516
Sulejmani, tja. Dat hoeft van mij eigenlijk niet zo nodig meer. Als die jongen zoveel geld moet kosten vraag ik me ten zeerste af of we dat er wel uit gaan halen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:34:59 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59843580
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.
Ik zeg niets .
Get woke, go broke!
pi_59843591
Gaan er nog meer mensen naar Team Jaap Stam - Ajax?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_59843678
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Blight het volgende:
Sulejmani, tja. Dat hoeft van mij eigenlijk niet zo nodig meer. Als die jongen zoveel geld moet kosten vraag ik me ten zeerste af of we dat er wel uit gaan halen.
Ajax wilde in ieder geval geen Sneijder-achtige bedragen betalen, als ik het goed heb begrepen. Klopt dat, dan ga ik er niet vanuit dat hij bijna twintig miljoen moet kosten.
pi_59843694
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Breach iig.
pi_59843766
quote:
* Breach meldt zich

Maar PK was me voor
pi_59843851
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
pi_59843886
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.
belachelijk dit
pi_59843962
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

belachelijk dit
Of 3 miljoen voor de nieuwe Stam/Heitinga.
pi_59844150
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

belachelijk dit
3 miljoen dollar is niets hoor.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:58:18 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59844155
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat ben ik dan ja

Boek een aanrader? Zat er aan te denken om 'm te kopen
Ja, het is wel aardig om tien jaar Ajax te lezen aan de hand van de trainingen en wat anekdotes etc. Is allemaal al eens gepubliceerd, vond 'staanplaats' altijd wel aardig om te lezen.
Staat wel leuk tussen m'n andere Ajaxboeken op de boekenplank.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:04:00 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59844290
quote:
Misschien.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:15:31 #93
125053 stefmans
pi_59844606
Ik ga sowieso naar die wedstrijd
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:54:16 #94
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59845468
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef twi het volgende:

[..]

Alves-flashback.
Idd en een snelle uitspraak van de KNVB word een oneindig langzame van de UEFA...
Dus denk erom met aankopen uit Friesland icm met verschillende zaakwaarnemers
pi_59846060
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop dat dit een gerucht blijft!
Koning.
pi_59846443
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een gerucht blijft!
omdat hij slecht is of omdat je niet wil dat Boca hem kwijt raakt?
pi_59846454
Zo, ik kijk hier ook weer eens..

Mooi shirt trouwens. Volgende week maar eens kopen als ik in Amsterdam ben.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59846510
Waarom toch zoveel intresse in aanvallers? Volgens mij hebben we er genoeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_59846574
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Omdat Huntelaar weg gaat.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59847161
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

omdat hij slecht is of omdat je niet wil dat Boca hem kwijt raakt?
Helaas dat eerste...
Koning.
pi_59847180
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
KJH gaat weg?
En de aanvallers die we nu hebben zijn niet zo rendabel/goed
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 18:26:07 #102
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59847328
Sulejmani is een topper?
pi_59847617
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Omdat Huntelaar weg gaat.
Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.
pi_59847634
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef toma het volgende:

[..]

Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.
Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.
pi_59847778
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.
Wie zei dat ook alweer?
pi_59847882
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is een topper?
Zeker maar wordt niet de opvolger van Klaas.
pi_59847966
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef toma het volgende:

[..]

Wie zei dat ook alweer?
Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.
pi_59848032
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef toma het volgende:

[..]

Wie zei dat ook alweer?
A

B

C
pi_59848291
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.
Je zei van Geel en samenspraak in 1 zin!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:20:04 #110
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59848549
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

A [ afbeelding ]

B [ afbeelding ]

C [ afbeelding ]

Ik moest echt lachen gast..
pi_59848651
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
pi_59848781
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.
pi_59848821
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Precies. Als je m nou voor minder dan 4 miljoen weg kon pikken is het altijd mooi meegenomen. Maar als er zo'n hoofdprijs word gevraagd moet je m gewoon lekker daar laten voetballen. Op dit moment heeft (zoals Blind al zei) een vervanger voor Heitinga de hoogste prioriteit. Met Henrique heb je denk ik wel een goede opvolger maar die loopt na een jaar weer de deur uit terug naar Barcelona. Of dat nou zo'n vooruitgang is vraag ik me dus af.
pi_59848844
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.
Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..
pi_59848938
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:35 schreef toma het volgende:

[..]

Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..
Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo'n goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door kevin6188 op 02-07-2008 19:55:01 ]
pi_59848977
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.
Het was iig niet slecht voor zn vertrouwen om topscoorder van Argentinie te worden. Maar ik sluit me aan bij jouw uitspraak.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:57:42 #117
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849189
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef toma het volgende:

[..]

topscoorder
Dat zei ik ook altijd toen ik 7 was!
><(({°>
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 20:07:31 #118
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59849430
Er werd gisteren door een aantal hier lacherig gedaan toen ik zei dat er nog steeds een vervanger voor Sneijder moet worden gehaald maar dat wordt volgens mij door iedereen vergeten.

Imho was een van de knelpunten dat er geen #10 was, niemand die de bal altijd wilt hebben, niemand met het inzicht en finesse om steekpasses te geven op Huntelaar.

Een van de dingen die mij zojuist opviel tijdens het bekijken van doelpunten van het afgelopen seizoen was dat alles voortkomt uit individuele klasse of een bevlieging van Suarez, waar zijn de driehoekjes gebleven? Cruyff zei eens:"De bal moet kilometers maken de spelers niet."

Nou heeft het tactische onbenul Adrie- rommedahl loop je maar vast warm-Koster het ook niet doen verbeteren en geloof ik dat vBasten tactisch erg sterk is, toch moet er op het veld een type Sneijder, Ribery etc komen.

Uiteraard in combinatie met een blik verdedigers.
pi_59849434
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd toen ik 7 was!
Wat is het dan?
Koning.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:09:33 #120
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849468
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:07 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat is het dan?
Topscorer
><(({°>
pi_59849554
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:09 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Topscorer
Weer iets geleerd vandaag !
pi_59849593
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er werd gisteren door een aantal hier lacherig gedaan toen ik zei dat er nog steeds een vervanger voor Sneijder moet worden gehaald maar dat wordt volgens mij door iedereen vergeten.

Imho was een van de knelpunten dat er geen #10 was, niemand die de bal altijd wilt hebben, niemand met het inzicht en finesse om steekpasses te geven op Huntelaar.

Een van de dingen die mij zojuist opviel tijdens het bekijken van doelpunten van het afgelopen seizoen was dat alles voortkomt uit individuele klasse of een bevlieging van Suarez, waar zijn de driehoekjes gebleven? Cruyff zei eens:"De bal moet kilometers maken de spelers niet."

Nou heeft het tactische onbenul Adrie- rommedahl loop je maar vast warm-Koster het ook niet doen verbeteren en geloof ik dat vBasten tactisch erg sterk is, toch moet er op het veld een type Sneijder, Ribery etc komen.

Uiteraard in combinatie met een blik verdedigers.
Kenneth Perez was het antwoord van de club en die lijkt voorlopig ook nog niet weg te hoeven... terwijl iedereen ziet dat hij niet de juiste man is op die plek.

en ben het helemaal eens dat de meeste goals kwamen uit bevliegingen van Suarez/KJH. eigenlijk is dit al vele jaren zo. Van der Vaart, Sneijder, Zlatan..... driehoekjes, ingespeelde combinaties en teamgoals zijn er nog maar zelden.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:16:16 #123
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849629
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef toma het volgende:

[..]

Weer iets geleerd vandaag !
Omg !
><(({°>
pi_59849979
hoe zit het nou trouwens met die constantinin??
4 8 15 16 23 42
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 20:37:05 #125
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59850153
Die komt met Modric en Defour samen.
pi_59850332
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:33 schreef toma het volgende:

[..]

Met Henrique heb je denk ik wel een goede opvolger
Kun je daar wat info over geven?
pi_59850471
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kun je daar wat info over geven?
Wacht.. ik denk! dat het wel een goede speler is. Aangezien Barcelona hem voor 10 miljoen euro koopt moet er toch wel wat potentie in zitten.

Weet iemand wat het verschil is tussen een Ajax CC en een Ajax Supp. CC?
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:51:57 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59850533
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
En Sulejmani
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59850581
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef toma het volgende:

[..]

Wacht.. ik denk! dat het wel een goede speler is. Aangezien Barcelona hem voor 10 miljoen euro koopt moet er toch wel wat potentie in zitten.
Oh dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat het een type speler is die Ajax zoekt.
quote:
Weet iemand wat het verschil is tussen een Ajax CC en een Ajax Supp. CC?
Supp. CC gaat vóór de CC dacht ik.
pi_59850629
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat het een type speler is die Ajax zoekt.
Nou.. aangezien Barcelona al jaren op de zelfde manier speelt als Ajax denk ik toch van wel.
quote:
[..]
Supp. CC gaat vóór de CC dacht ik.
Dan ga ik maar voor een normale CC
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:58:02 #131
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59850672
Uh volgens mij snap je het niet. Met een Supp. CC kan je eerder kaartjes kopen. Je hebt voorrang enzo. Of snap ik iets niet?
pi_59850725
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef D.zire het volgende:
Uh volgens mij snap je het niet. Met een Supp. CC kan je eerder kaartjes kopen. Je hebt voorrang enzo. Of snap ik iets niet?
ik zoek een CC waarmee ik een paar wedstrijdjes naar Ajax kan. Ik hoef niet zo nodig voorrang, van dat geld ga ik liever een extra wedstrijd naar Amsterdam.
pi_59850802
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:55 schreef toma het volgende:

[..]

Nou.. aangezien Barcelona al jaren op de zelfde manier speelt als Ajax denk ik toch van wel.
Dat heeft weinig met de manier van spelen te maken. Gaat er meer om wat voor kwaliteit je in je team hebt. Het is redelijk zinloos om 2 Vermaelens achterin te hebben, naar mijn mening.
pi_59851001
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
mooizo
4 8 15 16 23 42
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:25:13 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59851254
quote:
Ajax en Sulejmani akkoord over transfer
Geschreven op woensdag, 2 juli om 20:22

Miralem Sulejmani en Ajax hebben een persoonlijk akkoord bereikt over een transfer. Dat valt te lezen in de nieuwste editie van Voetbal International. “Met de speler zelf zijn we er wel uit”, aldus technisch manager Danny Blind. “Het is nu een zaak van club tot club.”

Dinsdag kondigde voorzitter Uri Coronel aan ‘louter topspelers te willen halen’. Sulejmani lijkt, na Dario Cvitanich, de tweede grote aankoop te worden voor de Ajacieden. Zijn club SC Heerenveen en Ajax zijn nog volop in onderhandeling.

De negentienjarige Serviër was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hierdoor stond hij vanaf het begin af aan bovenaan het wensenlijstje van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten. Voor Heerenveen speelde hij 34 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.
Niet heel veel nieuws natuurlijk. Maarja, zie het toch graag rondkomen. Hoeven we niet aan te kloten met Rommedahl of Emanuelson.
pi_59851518
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef twi het volgende:

[..]

Niet heel veel nieuws natuurlijk. Maarja, zie het toch graag rondkomen. Hoeven we niet aan te kloten met Rommedahl of Emanuelson.
Denk ook wel dat dat gaat lukken.
pi_59851570
Gelukkig komen alle nieuwsberichten minstens vier keer per dag voorbij. Hoef je niets te missen...
pi_59851658
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef kevin6188 het volgende:
Gelukkig komen alle nieuwsberichten minstens vier keer per dag voorbij. Hoef je niets te missen...

idd. Het is ook vrij lastig als de topics zo hard gaan om alle posts door te lezen om te checken of de laatste geruchten al zijn gepost.
pi_59851906
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef toma het volgende:

[..]

idd. Het is ook vrij lastig als de topics zo hard gaan om alle posts door te lezen om te checken of de laatste geruchten al zijn gepost.
Ach, het lijkt me vrij logisch als een bericht van 20:22 hier om 21:45 al ruimschoots is besproken, maargoed.
pi_59852718
Hoe staat het eigenlijk met onze echte talenten?

Goossens, Donald, Anita, Van der Heijden, Sarpong, Slijngaard, Blind? Gaan er nog enkele doorbreken dit jaar?
pi_59852752
Nu op Discovery die documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. Vind hem niet heel bijzonder, maar als je hem nog nooit gezien hebt is het misschien wel leuk
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:19:49 #142
125053 stefmans
pi_59852887
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef Breach het volgende:
Nu op Discovery die documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. Vind hem niet heel bijzonder, maar als je hem nog nooit gezien hebt is het misschien wel leuk
Die gene langs die groene vlag dadelijk is jorien
pi_59852965
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:14 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met onze echte talenten?

Goossens, Donald, Anita, Van der Heijden, Sarpong, Slijngaard, Blind? Gaan er nog enkele doorbreken dit jaar?
Van der Heijden gaat doorbreken. Goossens, Donald en Sarpong heb ik nog m'n twijfels bij. Slijngard en Anita zullen misschien enkele malen spelen. Blind zal sowieso niet aan de bak komen, die is net overgeheveld naar het 2e.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:29:48 #144
148059 Pritt
Atheïst
pi_59853154
quote:
Ik ben het ook aan het kijken.
Geweldig hoe 010 wordt afgeschilderd als gefrustreerde havenslaven die nooit winnen.
Mooi dat hij bij de 0-4 aanwezig was, goede wedstrijd uitgekozen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59853190
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van der Heijden gaat doorbreken. Goossens, Donald en Sarpong heb ik nog m'n twijfels bij. Slijngard en Anita zullen misschien enkele malen spelen. Blind zal sowieso niet aan de bak komen, die is net overgeheveld naar het 2e.
Ik snap niet waarom Goossens, Donald en Sarpong niet verhuurd worden. Lijkt me een beetje zinloos om ze nog een jaar bij Jong Ajax te laten spelen terwijl ze bij een club die laag in de ere-divisie voetbalt meer ervaring op kunnen doen. Ik heb veel vertrouwen in vd Heijden het enige talent waar ik dit seizoen veel vertrouwen in heb
pi_59853364
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62565

Ik dacht dat ik even las dat de transfer rond was
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:47:02 #147
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59853603
Volgens mijn bierflesvormige glazen bol gaan we dit jaar kampioen worden.
pi_59853722
@ toma
Gewone CC is puur en alleen als je wel eens een wedstrijd wil bezoeken. Bij Sup. CC krijg je voorang bij kaartjes, wordt je automatisch lid van SVA en ontvang je Ajax life in de bus.
Voor een Sup. CC betaal je inderdaad wel een bepaald bedrag per seizoen.
| Joa17 | vs Kryptonite |
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:53:58 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59853788
Sup CC is inderdaad 20 euro per jaar, normale CC 5/6 euro voor 4 jaar geloof ik.
pi_59854158
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
Sup CC is inderdaad 20 euro per jaar, normale CC 5/6 euro voor 4 jaar geloof ik.
Wat is 20 euro per jaar dan
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59854379
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wat is 20 euro per jaar dan
ja idd. Dacht dat het duurder was.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:24:30 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59854601
Toch gek van Defour. Door die verspreking van hem dacht ik eigenlijk dat ie al sort of binnen was.
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:26:15 #153
131729 jna
pi_59854645
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef toma het volgende:

[..]

ja idd. Dacht dat het duurder was.
Is het ook. 26 euro per seizoen
Jawel, je keek.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:27:30 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59854674
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:51 schreef sjutt het volgende:
@ toma
Gewone CC is puur en alleen als je wel eens een wedstrijd wil bezoeken. Bij Sup. CC krijg je voorang bij kaartjes, wordt je automatisch lid van SVA en ontvang je Ajax life in de bus.
Voor een Sup. CC betaal je inderdaad wel een bepaald bedrag per seizoen.
Ajax Life. Zelfs zo slecht en achterhaald dat ze allemaal opgestapeld in het plastic op het toilet liggen.
Ze zijn altijd 2 weken te laat met hun "nieuws" .
-
pi_59854727
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ajax Life. Zelfs zo slecht en achterhaald dat ze allemaal opgestapeld in het plastic op het toilet liggen.
Ze zijn altijd 2 weken te laat met hun "nieuws" .
Je vindt ze zo slecht dat je er niet eens je r**t mee wil afvegen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:32:22 #156
51286 w00h00
Digital man!
pi_59854776
Danny ga eens met Ismail Aissati praten!
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:49:15 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59855113
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je vindt ze zo slecht dat je er niet eens je r**t mee wil afvegen?
Oh, sorry. Inderdaad een beetje onvolledige info.
Ik lees meestal als ik zit te schijten. . Maar zelfs schijtend is het kut.
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:51:18 #158
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59855152
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:32 schreef w00h00 het volgende:
Danny ga eens met Ismail Aissati praten!
Lekker naar Utrecht laten gaan, laat De Jong maar doorgroeien. Sowieso is ie van glas.
Ik wil slagers zien. Die Cvitanich is wel een etterbak van wat ik zo zag.
Prima.
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:52:14 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59855170
quote:
Ajax table bid for Liverpool's Benayoun
tribalfooball.com - July 01, 2008

Ajax are chasing Liverpool midfielder Yossi Benayoun.

De Telegraaf says Ajax tabled a £5 million offer for the Israel international last week.

Benayoun is a former Ajax trainee.
Geen idee of al was gemeld dat Ajax een bod heeft gedaan. Onder voorbehoud gezien de bron.
-
pi_59855295
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geen idee of al was gemeld dat Ajax een bod heeft gedaan. Onder voorbehoud gezien de bron.
Stond in de Telegraaf ja.
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:00:13 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59855339
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Stond in de Telegraaf ja.
Net zo betrouwbaar als TribalFootball. .

[edit]
Las net dat het Barca's idee was om Henrique aan Ajax te verhuren. Dacht andersom. .
-
pi_59855524
Zonder transfergeruchten...

- Suljemani
- Pavlyuchenko
- Benayoun
- Henrique
- De Zeeuw
- Maidana

Hoeveel geruchten moeten we hebben, een heel nieuw elftal ofzo?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59855801
quote:
Komst Henrique Buss lijkt van de baan

Josep Guardiola, de nieuwe coach van FC Barcelona, wil Henrique Buss niet verhuren. De trainer van de Spaanse grootmacht wil de Braziliaan eerst laten spelen in de voorbereiding en beslist dan of de mandekker in Catalonië blijft. Voor Ajax is dit een flinke tegenvaller, aangezien een huurovereenkomst zo goed als rond leek.

Gisteren werd Henrique medisch gekeurd in Spanje. Op het sportcomplex van Barça werd de linkspoot goed bevonden en tekent deze week een vijfjarig contract in Camp Nou. De eenvoudig Braziliaans international moet volgend seizoen opboksen tegen Carles Puyol, Rafael Márquez, Martín Cáceres en Oleguer Presas.

Bron: El Periódico de Catalunya

http://ajaxinside.nl
weet niet of dit al geplaatst is
pi_59855860
http://ajaxinside.nl/ Nog slechter dan goal.com.
pi_59856431
als ze maar niet gaan wachten op Henrique totdat Barca een beslissing heeft genomen
  donderdag 3 juli 2008 @ 03:47:33 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59857396
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

A [ afbeelding ]
Ik denk dat je geen fuck aan Sneijder meer had gehad als je hem voor dit bedrag niet had verkocht. Die was dan wsl heel moeilijk gaan doen, dat soort trekjes vertoonde hij al toen Valencia op de stoep stond. Aan de andere kant was de timing zo kut dat ie dat misschien wel had begrepen. Maar ik denk dat scenario 1 het meest waarschijnlijk was. De Boertjes flinkten het ook
quote:
Die begon ruzie te maken met VdV op advies van Moggi om een vertrek te forceren. Overigens vond Van Gaal dat ze het ook zonder hem konden... Koeman wilde hem kosten wat het kost houden. Of was het nou anders? Enfin, hij forceerde het zelf. Het was wek de spreekwoordelijke druppel en de betekende de definitieve breuk tussen Louis en de man die Valencia in een half jaar van 3 naar de degradatiezone kreeg. .
quote:
Ook op een hele andere manier weggegaan. Roma kocht hem al vrij snel, maar die bankgarantie kwam op het allerlaatste moment pas. Maar ik geloof niet dat ze toen die koop nog hadden terugkunnen draaien, neem aan dat je wel het eea vantevoren contractueel vastlegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 03-07-2008 04:09:28 ]
-
  donderdag 3 juli 2008 @ 04:08:38 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59857450
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:27 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

weet niet of dit al geplaatst is
Op de site van die krant staat niets.... Op Sport.es wel het bericht waarin staat dat Ajax en Barca aan het praten zijn.

Logisch ook, want met Milito, Keita, Touré hebben ze al 3 non-EU basisspelers. En met de aankoop van Caceres hebben ze al een veelbelovend talent voor de CV positie die ook nog eens :a :iga ervaring heeft. Overigens is hij de 4de Non-EU speler. Die Henrique is nu nog overbodig. .
-
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:13:04 #168
52871 Blight
Supersized.
pi_59858594
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch gek van Defour. Door die verspreking van hem dacht ik eigenlijk dat ie al sort of binnen was.
Ik denk dat een transfer er wel in had gezeten als Ajax de Champions League in was gegaan. Nu laat hij geloof ik zelfs de Olympische Spelen lopen omdat hij met Standard de voorrronde Champions League wil spelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:23:58 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59858766
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:13 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik denk dat een transfer er wel in had gezeten als Ajax de Champions League in was gegaan. Nu laat hij geloof ik zelfs de Olympische Spelen lopen omdat hij met Standard de voorrronde Champions League wil spelen.
Hopen dat Standard deze voorronde niet overleeft, kan Ajax hem meteen overnemen.

Derde voorronde CL wordt nog gespeeld voor 1 september 2008?
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:29:27 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_59858852
Ergens eind Augustus, meen ik. Hoewel ik ten zeerste betwijfel of een overgang er dan nog in zit.
pi_59858923
Defour komt gewoon niet. Die gaat straks van Standard direct een grote stap voorwaarts doen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:38:35 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59858985
http://www.ad.nl/binnenla(...)het_Leidseplein.html

Op zich wel een grappige actie, moeten ze ook eens rond het stadion doen.
pi_59859500
Volgend jaar de dubbel
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:18:00 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59859721
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef Rejected het volgende:
Volgend jaar de dubbel
In elk geval een keer niet de JC-schaal.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:18:41 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_59859734
Leuke actie wel ja.
pi_59859802
quote:
Er was gister ook een programma op Sport 1 over rivalen. Ook een stuk over Ajax en Feyenoord. Minder leuk als met die Danny Dyer(?) maar wat een mongolen. Bij Ajax gingen ze die kerel van het Ajax journaal vragen stellen en bij Feyenoord 1 of andere pannekoek. God, wat een leugens kwamen eruit.

Die van Ajax beweerde dat een fan nooit het woord feyenoord zegt, maar F of kakkerlakken Ik heb nog nooit iemand F horen zeggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:28:41 #177
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59859947
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:22 schreef denthemen het volgende:

[..]

Er was gister ook een programma op Sport 1 over rivalen. Ook een stuk over Ajax en Feyenoord. Minder leuk als met die Danny Dyer(?) maar wat een mongolen. Bij Ajax gingen ze die kerel van het Ajax journaal vragen stellen en bij Feyenoord 1 of andere pannekoek. God, wat een leugens kwamen eruit.

Die van Ajax beweerde dat een fan nooit het woord feyenoord zegt, maar F of kakkerlakken Ik heb nog nooit iemand F horen zeggen
DIe reportage met Danny Dyer was toch ook al om te janken
quote:
Ajax maakt toch weer een kleine kans op Pablo Aimar (foto). Benfica en Panathinaikos zijn vanwege de vraagprijs van tien miljoen euro afgehaakt in de strijd om de spelmaker van Real Zaragoza. Everton is daarom vooralsnog de enige club die bereid is om dat bedrag op tafel te leggen. Het eerste bod van Ajax bedroeg zeven miljoen euro. (Diverse Spaanse media)
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:29:18 #178
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_59859969
Ik denk dat Marco Suleijmani op 10 gaat positioneren. Hij heeft het overzicht en talent.

Suarez links, KJH (of vervanger) centraal, Cvita op rechts
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:31:12 #179
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_59860013
quote:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat de 'echte hooligans' niet in zulke documentaires verschijnen... En wat je zegt als je geeneens het woord Feyenoord uitspreekt, hoe zielig ben je dan.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:33:46 #181
52871 Blight
Supersized.
pi_59860062
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef oYo het volgende:
Ik denk dat Marco Suleijmani op 10 gaat positioneren. Hij heeft het overzicht en talent.

Suarez links, KJH (of vervanger) centraal, Cvita op rechts
Cvitanich is in principe niet voor de basis gehaald.
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:39:29 #182
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59860176
quote:

[..]

Nee maar jij staat op het rolstoelplatform toch? Dan zit je ook niet tussen de ekte ekte hooligans zoals in de docu of wel
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:47:57 #183
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_59860384
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Blight het volgende:

[..]

Cvitanich is in principe niet voor de basis gehaald.
In principe niet, nee, maar hij haalt gewoon de basis. Is beter dan Kennedy of Roomedahl op die plek.
Welke andere RF heb je dan?
pi_59860926
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen dat Standard deze voorronde niet overleeft, kan Ajax hem meteen overnemen.

Ain't gonna happen.
pi_59861329
Als Sulejmani komt en Klaas blijft dan lijkt me dit het beste:

Suarez links, KJH (of vervanger) centraal, Sulejmani op rechts
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:30:37 #186
52871 Blight
Supersized.
pi_59861350
-flauw grapje verpest-
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:32:28 #187
82589 S-Two
barba macacu
pi_59861399
Leuke actie op het Leidsche inderdaad.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_59862517
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

DIe reportage met Danny Dyer was toch ook al om te janken
[..]

Moah, Aimar komt niet
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:08:08 #189
51286 w00h00
Digital man!
pi_59863916
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:06 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Moah, Aimar komt niet
Gelukkig. En die Henrique hoef ik ook niet te huren.

We kunnen zelf toch wel wat scouten? Korte termijn oplossingen hebben we geen fuck aan.
pi_59863948
Henrique hadden we gescout.
pi_59864721
quote:
Vincenzo Morabito laat weer eens van zich horen. De zogenaamde Italiaanse zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) zegt dat de aanvaller van Ajax volgend seizoen niet in de Serie A zal spelen. "Alle topclubs zijn reeds voorzien van een goede aanvaller of hebben belangstelling voor andere spelers. Engeland of Spanje is de meest logische bestemming voor Klaas-Jan." (Diverse Italiaanse media)
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:40:58 #192
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59864802
Waarom heeft Huntelaar in godsnaam zo'n Alvesachtige zaakwaarnemer?

En niet gewoon een goede nederlandse
pi_59864991
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom heeft Huntelaar in godsnaam zo'n Alvesachtige zaakwaarnemer?

En niet gewoon een goede nederlandse
quote:
De zogenaamde Italiaanse zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) zegt dat de aanvaller van Ajax volgend seizoen niet in de Serie A zal spelen.
Le-zen.
pi_59865140
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:

- Suljemani
- Pavlyuchenko
- Benayoun
- Henrique
- De Zeeuw
- Maidana

Hoeveel geruchten moeten we hebben, een heel nieuw elftal ofzo?
En welke zou hiervan volgend jaar in Amsterdam spelen??
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:54:38 #195
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59865235
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Waar is Patrick37 met z'n stift?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:55:43 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59865278
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Waar is Patrick37 met z'n stift?
!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:56:15 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59865294
quote:

[..]

1, hooguit....
Get woke, go broke!
pi_59865417
quote:

[..]

Daar gaat het volgens de TT toch niet om? Zet Aimar er ook maar weer bij, geruchten zat dus.
In Southern Sun
pi_59865459
quote:
'Darko Bodul gaat stage lopen bij Jong Ajax'
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Ajaxinside.nl - Discussieer hierover

De Oostenrijkse Kroaat Darko Bodul, spits van sc Heerenveen A1, gaat stage lopen bij Ajax. Een bron meldt ons dat de aanvaller op 14 juli meld bij het beloftenelftal van Aron Winter en Adrie Koster. Hoewel de overgang haast in kannen en kruiken is werkt de oud-jeugdspeler van First Vienna FC een tweeweekse stage af in Amsterdam.

Bodul speelt vanaf de zomer van 2004 voor sc Heerenveen. Daarvoor speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. In Friesland ontpopte hij zich tot een groot talent en werd eerder dit jaar al genoemd als opvolger van Afonso Alves, die destijds naar Middlesbrough FC vertrok.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:01:16 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59865461
Niet te hopen dat Pablo Aimar naar Amsterdam komt.
pi_59865501
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:
- De Zeeuw
Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?
pi_59865502
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Niet te hopen dat Pablo Aimar naar Amsterdam komt.
Ik hoop het ook niet .
In Southern Sun
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:02:53 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59865513
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
Als Ajax hem daar wegkaapt, kunnen we Miralem Sulejmani helemaal vergeten voor een realistische prijs.
pi_59865531
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is toch allang geen gerucht meer volgens jou?
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.
In Southern Sun
pi_59865709
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zover ik weet komt ie inderdaad, maar goed, er is nog niets naar buiten gebracht dus is het nog geen bevestigde transfer.
Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.
pi_59865746
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb er 100 euro op ingezet, dus waag het eens ongelijk te hebben.
.
In Southern Sun
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:31:21 #207
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59866323
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

[..]

Le-zen.
Als ie "zogenaamd" is, waar lullen we dan over?
Waar bemoeit is zich dan mee?
Wat is zijn link met Huntelaar?
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:34:06 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59866389
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hij geeft zich uit als zaakwaarnemer van KJH, denk dat hij wat provisie opstrijkt als hij hem ergens weet onder te brengen, maar er is niets officieels aan.
pi_59866439
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

Dat was het hele punt dropsleutel. Die man doet al een jaar lang zowat elke week een uitspraak in de 'hoedanigheid' van Huntelaars zaakwaarnemer, terwijl die twee elkaar niet eens kennen.
pi_59866505
quote:
“Ik ben het zó beu. Ik heb maar één zaakwaarnemer en dat is Arnold Oosterveer,” reageert Huntelaar op de geruchten dat Morabito hem in Italië al aan het slijten is bij diverse clubs. De Italiaan kwam eerder vandaag met het verhaal op de proppen dat Juventus af zou zien van het aantrekken van de Oranje-international, en dat AS Roma nu de beste papieren heeft.

Huntelaar en Oosterveer willen dan ook stappen ondernemen, al is nog niet bekend wat deze precies gaan inhouden. Het meest logisch zou een klacht bij de FIFA zijn. Mocht de wereldvoetbalbond geen uitkomst kunnen bieden, dan is ook een gang naar de rechter niet uitgesloten.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:47:42 #211
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59866743
Wat een mongool!

@Bertmaalderink,

Sja weet ik dat, alsof ik een lijstje heb met alle zaakwaarnemers van spelers uit de ere.
Ik dacht (zie mijn ondertitel) al te weten hoe het zat met de Alves-AZ story.

Dus ik haak af tegenwoordig als het om transfers gaat, maar het is me duidelijk.
Ik zeg dank jullie wel enz
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:57:38 #212
51286 w00h00
Digital man!
pi_59867008
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een mongool!

@Bertmaalderink,

Sja weet ik dat, alsof ik een lijstje heb met alle zaakwaarnemers van spelers uit de ere.
Ik dacht (zie mijn ondertitel) al te weten hoe het zat met de Alves-AZ story.

Dus ik haak af tegenwoordig als het om transfers gaat, maar het is me duidelijk.
Ik zeg dank jullie wel enz
Wat zit je nou te brabbelen. Ik kan er geen touw aan vast knopen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:59:58 #213
52871 Blight
Supersized.
pi_59867065
quote:
Heerenveen wil en hoeft Sulejmani niet kwijt'
Geschreven op donderdag, 3 juli om 13:58

Met enkele uitspraken in het tijdschrift Voetbal International blies Danny Blind, technisch manager van Ajax, deze week de transferperikelen rond Miralem Sulejmani weer nieuw leven in. Volgens het bestuurslid heeft de Amsterdamse club reeds een akkoord bereikt met de veelbelovende aanvaller van de Friese formatie. Klik hier! "Maar wij zijn ook een partij in deze zaak en van overeenstemming met Ajax is nog geen sprake", benadrukt Heerenveen-directeur Henk Hoekstra donderdag in de Leeuwarder Courant. "Ajax heeft geregeld contact met ons gehad en de interesse is er. Maar nogmaals, van een akkoord is absoluut nog geen sprake."

Hoekstra benadrukt dat de Friese club Sulejmani 'niet kwijt wil en hoeft', maar laat de deur toch open op een kiertje. "Wellicht komt er een aanbieding die we niet kunnen weigeren." Eerder liet collega Yme Kuiper al optekenen dat Heerenveen alleen mee wilde aan een vertrek als er als er 'Wesley Sneijder-achtige bedragen' op tafel kwamen.

De Friezen zien een transfer naar Amsterdam ook niet als een positieverbetering, omdat beide clubs komend seizoen uitkomen in het UEFA Cup-toernooi. De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug. De Servische aanvaller, die op 6 februari van dit kalenderjaar debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.
Wie legt er even een afgehakt paardenhoofd in het bed van Hoekstra?
pi_59868283
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Hhehe.
pi_59868406
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:49 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hhehe.
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:56:32 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59868479
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Miralem Sulejmani #3: Te duur voor Chelsea, nu naar Ajax?

GMTA
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:24:44 #217
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59869173
Leuk zaken doen met Heerenveen... Sneijderachtige bedragen voor Sulejmani...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:01:01 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59870048
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hier zei die het al heur:

Miralem Sulejmani #2: Te goed voor Feyenoord, dus naar Ajax?

Schitterend MSN-gesprek had jij van hem onderschept.
pi_59870053
Even over die Pavlyuchenko
quote:
Afgelopen maand zou Ajax ook reeds een bod hebben uitgebracht op de blonde aanvaller van Spartak Moskou. Ajax was bereid om de transfersom van zo'n 16 miljoen euro op tafel te leggen, maar de salariseisen waren aanvankelijk te gortig.
pi_59870303
Dat is veel geld.
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:20:15 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59870383
16 miljoen is maar een gemiddeld bedragje tegenwoordig. Ik vraag me af hoeveel salaris hij dan wil hebben, want als Luque al 2,2 miljoen kreeg....
Get woke, go broke!
pi_59870395
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef JeroenV het volgende:
Dat is veel geld.
Vind ik niet. Als je ziet dat je achttien miljoen voor Babel krijgt en ook een kleine tien miljoen euro hebt betaald voor Suarez. Marktconforme prijs tegenwoordig.
pi_59870464
Al die rotte geruchten. Geloof er allemaal geen snars van tot er een handtekening staat. Hopelijk een verdediger en een beetje creatieve middenvelder/aanvaller.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_59870539
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef sjutt het volgende:
Al die rotte geruchten. Geloof er allemaal geen snars van tot er een handtekening staat. Hopelijk een verdediger en een beetje creatieve middenvelder/aanvaller.
Daarna is het ook moeilijk om niet meer te geloven he
pi_59870950
quote:
'Ajax en Chelsea grijpen naast Urretavizcaya'

De strijd om de handtekening van Jonathan Urretavizcaya, één van de grootste talenten van Uruguay, lijkt vrijwel gestreden, zo meldt de Portugese sportkrant Record donderdag. De achttienjarige aanvaller van River Plate uit Montevideo zet binnenkort zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Benfica.

Urretavizcaya debuteerde dit jaar in de hoofdmacht van River Plate en baarde opzien door in veertien competitieduels meteen acht keer te scoren. "De kans is groot dat Urretavizcaya naar Benfica vertrekt", laat voorzitter Juan José Tudurí in de krant weten. "Voor twee miljoen euro is zijn gewenste transfer naar Lissabond vrijwel rond."

Volgens Record zaten diverse Europese clubs, waaronder Ajax en Chelsea, ook achter zijn diensten aan. Met de transfers van Fábio Coentrão, Ángel di Maria en Freddy Adu liet Benfica vorig jaar al blijken graag voor jonge voetballers te kiezen.
Lissabond?
Wel een culthelden naam!
pi_59871026
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lissabond?
Wel een culthelden naam!
Godverdomme Bied dan gewoon 3 miljoen meer, dat verdien je ruimschoots terug met shirtverkoop Wat een naam hee
pi_59871051
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Gelukkig. En die Henrique hoef ik ook niet te huren.

Gelukkig ? Je hebt wel heel veel vertrouwen in me als je meteen op mijn oordeel gelooft dat hij niet komt
pi_59871525
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Godverdomme Bied dan gewoon 3 miljoen meer, dat verdien je ruimschoots terug met shirtverkoop Wat een naam hee
Twee shirtjes laten bedrukken en je zit alweer in de plus.
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:31:26 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59871543
Crespo is transfervrij
Ik ben inmiddels overleden
pi_59871556
Zou het misschien weer serieus over Ajax kunnen gaan?
pi_59871947
Heerlijk die komkommer tijd..
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:49:28 #233
51286 w00h00
Digital man!
pi_59873007
Kunnen die gasten in Kaapstad onderhand al voetballen?
pi_59873065
Dat is meer ontwikkelingswerk gebleken.
That's all folks!
pi_59873291
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:49 schreef w00h00 het volgende:
ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerste

voor de rest is het niet veel in Cape Town
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:05:47 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59873369
quote:
Alleen op blote voeten, en daar heb je bij Ajax neit zoveel aan.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59873382
quote:
Ze werden net geen landskampioen, maar ze hebben zoch volgens mij wel voor de allereerste keer kwalificeerd voor de CL.
pi_59873695
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:

Dit was 4 maanden geleden nog wel een beetje leuk.
Over 4 maanden ook nog wel.
pi_59873993
Is offtopic.

[ Bericht 91% gewijzigd door -Vaduz- op 03-07-2008 20:36:10 ]
pi_59874041
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
That's all folks!
pi_59874778
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben o zo benieuwd naar de spelmaker die Ajax gaat halen. Ze hebben er lang de tijd voor gehad, dan moet er ook wel iets volgen. Als ze (kansloze) pogingen doen om Aimar te halen dan ben ik niet zo positief.
Inderdaad, als ze er maar een halen. Perez voldoet gewoon absoluut niet, mag toch aannemen dat iedereen dat kan zien. Ajax kan wel hele blikken aanvallers opentrekken, maar die moeten ook nog bruikbare ballen krijgen. Een van de grootste problemen van het afgelopen seizoen. Wat een ongelooflijk schraal positiespel.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:09:03 #242
51286 w00h00
Digital man!
pi_59874794
quote:
Prioriteit ligt momenteel bij de opvolger van Heitinga en een speler voorin erbij. Als er dan nog geld over is komt er iemand op het middenveld erbij. Met andere woorden verwacht er maar niet teveel van.
pi_59878156
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik verwacht veel van Daylon Claasen. 1 a 2 jaar in de jeugd en dan in het eerste
Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
pi_59879227
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat schijnt inderdaad een heel leuk talentje te zijn. Zo een dat zelfs de kans groot is dat ie in de winterstop al naar het eerste wordt verplaatst.
Als ie maar niet van glas is als Manu
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:26:48 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59879250
quote:

[..]

Laten we eerst maar eens afwachten hoe hij het in Jong Ajax doet, het kan altijd tegenvallen.
pi_59879271
quote:
Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 00:29:16 #247
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59879295
quote:

[..]

Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?
pi_59879856
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

Van mij mag van Basten Siem het vertrouwen geven. Ik heb goede hoop bij die jongen
Siem is geen spelmaker.....
pi_59879899
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar heb je ook een bron over het naar het eerste geplaatst worden?
Dat zijn maar enkel meningen hoor, maargoed, heb het van iemand op AT. Die denkt dat Claasen een speler is die Ajax 1 op dit moment mist.

We moeten het nog maar zien. Ik ben ook heel erg benieuwd.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 03:03:33 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59880608
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef Nashje het volgende:

[..]

Siem is geen spelmaker.....
Hij is zeker geen controleur.

Overigens zie ik Aissati toch nog graag komen hoor. Zou toch zonde zijn om zo'n jongen naar een Heerenveen, Twente of zelfs Utrecht te laten gaan? Gelijk een toptalent spelmaker erbij. Ruilen tegen Perez ofzo
pi_59881418
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 03:03 schreef twi het volgende:

[..]

Hij is zeker geen controleur.

Overigens zie ik Aissati toch nog graag komen hoor. Zou toch zonde zijn om zo'n jongen naar een Heerenveen, Twente of zelfs Utrecht te laten gaan? Gelijk een toptalent spelmaker erbij. Ruilen tegen Perez ofzo
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
Van mij mag hij ook komen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:10:13 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59881437
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
pi_59882047
Urretavizcaya zal het in elk geval niet worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59882329
quote:

Benfica schijnt weer afgehaakt te zijn
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_59882839
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Binnen nu en korte tijd ga ik switchen van werkgever, krijg een droombaan tegen dito salaris, maar heb wel éénmaal per maand weekenddienst.
Proberen te plannen op de dagen dat Ajax niet speelt. Volgens dat concept speelt Ajax maar drie keer op zaterdag, dus als je dan op zaterdag kunt werken...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:27:04 #256
51286 w00h00
Digital man!
pi_59883160
Het is ook wel erg stil rondom Boulahrouz.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:31:11 #257
52871 Blight
Supersized.
pi_59884731
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:10 schreef M0NTANA het volgende:
Gefeliciteerd! Hopen dat de weekenddiensten niet tijdens de mooie wedstrijden vallen.
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:
Onbegrijpelijk idd dat zo'n speler mogelijk bij Utrecht beland. Zal wel door Willem van H komen.
FC Utrecht is zich sowieso aardig aan het versterken. Die jongen van FC Kopenhagen is ook iemand waar Utrecht absoluut beter van gaat worden. Die halen de eerste negen wel.

Verder hoop ik dat er snel wat concreets naar voren komt. Ik hoop dat de selectie rond kan zijn ruim voordat het seizoen begint.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:31:40 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59884749
Hatem Trabelsi is voor mij ook een judas, ook al was hij nog zo goed. Je moet respect hebben voor de club waar je speelt, anders verdien je ook geen respect van je supporters.

[ Bericht 28% gewijzigd door Blawh op 04-07-2008 11:58:43 (Off-topic stukje verwijderd) ]
pi_59885346
Nogmaals, probeer het hier over Ajax te laten gaan.
pi_59886474
quote:
De Ridder kon wederom naar Ajax
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Het Parool - Discussieer hierover

Ajax heeft wederom een speler niet weten binnen te halen. De Amsterdammers wilde oud-Ajacied Daniël de Ridder contracteren, maar de vleugelspeler koos voor een langer verblijf in Engeland. "Er lag in Amsterdam een driejarig contract voor me klaar," verklaart De Ridder. "Ajax is nog steeds mijn club, maar op een bepaald moment is het klaar."

Ook vorige zomer wilde Ajax haar jeugdproduct terughalen, maar toen koos hij voor Birmingham City, waar toenmalig trainer van The Blues, Steve Bruce, de doorslag gaf voor de keuze van de Nederlander. Toen Bruce halverwege het afgelopen seizoen naar Wigan Athletic vertrok, viel De Ridder buiten de boot bij nieuwbakken trainer Alex McLeish. "Ik ben een technische speler en zo liet Alex McLeish het elftal niet voetballen. Het was geen vruchtbare samenwerking," aldus de recordinternational van Jong Oranje.

Deze week liet de 24-jarige speler zijn contract ontbinden en vertrok hij transfervrij naar The Latics waar wederom Bruce een hoofdrol speelde. "De trainer, Steve Bruce, heeft me gehaald," vertelt De Ridder in Het Parool. "Hij haalde me eerder al naar Birmingham en liet me veel spelen. Toen hij werd vervangen door McLeish mocht ik welgeteld nog vier keer voetballen."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:31:59 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59886506
Zelfs bij De Ridder vissen we achter het net .
Get woke, go broke!
pi_59886539
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:30 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

. . .
pi_59886544
quote:
Ajax bod op Pavlyuchenko afgeslagen
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: ELF Voetbal - Discussieer hierover

Het doorgaans betrouwbare voetbalblad ELF meldt in haar ochtendeditie dat Spartak Moskou het bod van zestien miljoen euro op Pavlyuchenko heeft afgeslagen. Volgens ELF is het bod van Ajax niet het enige bod dat afgeslagen is. Zo werden de boden van Real Madrid, tien miljoen euro, en Celtic, acht miljoen euro, ook afgeslagen.

Spartak Moskou liet vanmorgen weten dat de transfersom van zestien miljoen euro genoeg is, maar volgens de Russische topclub zouden de salariseisen van de Rus te groot zijn.

UPDATE: De Engelse zender Sky Sports weet met zekerheid te melden dat het mislopen van de Champions League de transfer van Pavlyuchenko heeft doen afketsen. De Russische spits liet vanmorgen namelijk weten geen trek te hebben in een club die niet uitkomt in het Kampioenenbal.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:34:30 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59886565
En gelijk heeft de Rus (helaas). Maar verder gaat alles top hoor!
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:35:22 #265
131729 jna
pi_59886589
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef HeatWave het volgende:
We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?
Jawel, je keek.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:36:20 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59886615
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef jna het volgende:

[..]

We winnen dit jaar toch de uefa cup gewoon?
Tuurlijk! Wat voor kutclubs spelen daar nou in? iets met AZ Milaan ofzo?
Get woke, go broke!
pi_59886710
Ik kan niet begrijpen dat de Ridder nog een serieuze optie was.
pi_59886768
Die rus gaat gewoon naar celtic toe.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:42:28 #269
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_59886773
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Benfica schijnt weer afgehaakt te zijn
Leuke spelert!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:06 schreef Longmen het volgende:

[..]

Van mij mag hij ook komen.
Lastig als ie zelf niet wil.

[ Bericht 19% gewijzigd door Outpost76 op 04-07-2008 12:49:53 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_59886934
Saidi, Greene en Hofs mogen vertrekken uit rotterdam. Iets?
pi_59886935
Tja Aimar een paar jaar geleden was het echt een topspeler en als spelmaker zou hij het nog steeds zeer goed kunnen doen bij Ajax. Maar je hebt er weinig aan als hij zo vaak geblesseerd is, mischien een prestatiecontract alhoewel een speler als hem daar geen genoegen mee neemt.
pi_59887058
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft inderdaad gelijk. Daar had je post ook moeten ophouden HW.
In Southern Sun
pi_59887123
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Wooldoor het volgende:
Tja Aimar een paar jaar geleden was het echt een topspeler en als spelmaker zou hij het nog steeds zeer goed kunnen doen bij Ajax. Maar je hebt er weinig aan als hij zo vaak geblesseerd is, mischien een prestatiecontract alhoewel een speler als hem daar geen genoegen mee neemt.
ik las ergens dat hij geopereerd is aan iets waar hij jaren last van had en het blessureleed verleden tijd zou moeten zijn.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:04:47 #274
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_59887327
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:57 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik las ergens dat hij geopereerd is aan iets waar hij jaren last van had en het blessureleed verleden tijd zou moeten zijn.
Zo iets dergenlijks hoorde ik ze ook zeggen voor t ek over robben

Edit :
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Nashje het volgende:
Saidi, Greene en Hofs mogen vertrekken uit rotterdam. Iets?
Al hoewel ik hofs een leuke spelert vind hoop ik niet dat ze gaan voor 2e rangs spelers (daar zijn ze in eindhoven en rotterdam veel beter in) Laat dat lekker zo blijven.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_59887886
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren .
pi_59888033
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Is Banega niet iets? Is op een zijspoor beland en Valencia wil hem aan Espanyol gaan verhuren .
Geweldige voetballer
Maar niet haalbaar, alleen misschien op huurbasis maar dan hoef ik hem niet...
Koning.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:33:21 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59888083
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad gelijk. Daar had je post ook moeten ophouden HW.
Gelukkig is ook het Ajax topic een onderdeel van FOK! waar ik kan schrijven wat ik wil .
Get woke, go broke!
pi_59888115
Op een bepaald moment is het klaar wat bedoelt de Ridder daar mee?
Sowieso opmerkelijk als het waar is, want Blind zag het nooit in hem zitten.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:34:45 #279
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_59888124
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Geweldige voetballer
Nou ik zal het ff doorgeven dat jij 'm niet moet! Gaat de deal niet door, helaasch
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:34:45 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59888125
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Fap fap Banega?
pi_59888179
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Fap fap Banega?
Kan hij dat samen met die Argentijnse verdediger die in de belangstelling van Ajax staat/stond doen
pi_59888198
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Geweldige voetballer
Nee inderdaad. Lees net ook dat ie Valencia waarschijnlijk gaat verlaten voor een grotere club. Maar als Espanyol kanshebber is als huurder, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen halen? Stuur Van Basten er mooi naar toe..
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:38:55 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59888228
Ik bied me wel aan als spelmaker. Bij mij zullen ze niet achter het net vissen hoor. Ik doe alles voor een gratis SCC'tje.
pi_59888324
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik bied me wel aan als spelmaker. Bij mij zullen ze niet achter het net vissen hoor. Ik doe alles voor een gratis SCC'tje.
En ik als verdediger, slechter als Colin kan ik niet zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59888780
quote:
FC Groningen heeft flinke steken laten vallen, voor en tijdens de brand in het stadion Euroborg voor de wedstrijd tegen Ajax op 13 april. Dat zegt het Auditteam Voetbalvandalisme, dat onder leiding van Margo Vliegenthart de toedracht van de brand onderzocht en vandaag zijn bevindingen presenteerde.

Belangrijk punt van kritiek is dat FC Groningen de primaire veiligheid van de toeschouwers niet voorop had staan. De club heeft het brandgevaar van een sfeeractie met rollen wc-papier niet onderkend.

Dat gebeurde niet na een suggestie over brandpreventie van een supportersclub en ook niet toen de 15.000 rollen een paar dagen voor de wedstrijd op de tribune werden opgeslagen.

Verder is de brandweer niet meteen gebeld toen de brand uitbrak en functioneerden de brandblussers slecht omdat er geen druk op de watertoevoer zat.
Filmpje: http://www.nos.nl/nosjour(...)040708_euroborg.html
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:05:09 #286
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59888847
Groningen , die boeren dachten dat ze het wel met emmers konden oplossen
pi_59888862
quote:
Vermaelen en Vertonghen in pre-selectie

vrijdag 04 juli, door AjaxAmsterdam18, Amsterdam, 11:21u, ajax.nl
Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen zijn opgenomen in voorselectie van het Olympisch team van Belgie. Ook oud-Ajacied Tom de Mul behoort tot de 38-koppige groep.

Bondscoach Jean-Francois de Sart maakt op dinsdag 15 juli de definitieve selectie bekend. Achttien spelers en vier eventuele invallers zullen dan geselecteerd worden.

Op woensdag 23 juli speelt de Belgische olympische ploeg een oefenduel tegen Nederland in Genk.
Kan wel eens een probleem worden.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:06:56 #288
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59888887
Vermaelen valt sowieso af denk ik, Vertonghen gaat denk wel meer. Maar wat is het probleem, minder rust bedoel je?
pi_59888916
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kan wel eens een probleem worden.

spijt me voor hun maar ik hoop dat ze niet in de selectie zitten vooral vermealen.
pi_59888936
Kan De Mul misschien weer eens een kwartiertje voetballen. Als de sfeer niet te hard is.
pi_59888956
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:06 schreef _Mike_ het volgende:
Vermaelen valt sowieso af denk ik, Vertonghen gaat denk wel meer. Maar wat is het probleem, minder rust bedoel je?
Ook en een voorbereiding zonder alle spelers is gewoon niet ideaal.
pi_59889058
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:09 schreef kevin6188 het volgende:
Kan De Mul misschien weer eens een kwartiertje voetballen. Als de sfeer niet te hard is.
In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnen
pi_59889193
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:14 schreef Triptamine het volgende:

[..]

In Sevilla zal het ook weel een sfeertje zijn geweest dan, hij is 4 keer ofzo in d basis begonnen
Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.
pi_59889355
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Prima zaak dat daar nog een miljoentje of drie/vier aan is verdiend.
5 miljoen was het.
pi_59889455
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
pi_59889504
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens een behoorlijke betrouwbare AN'er (die zijn bronnen gemeldt heeft bij de mods aldaar) is Ajax definitief rond met Heerenveen over Sulejmani en wordt ook Oleguer van Barcelona snel gepresenteerd.
Nah man dat kan niet
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:31:45 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59889540
quote:
Dat zou twee keer best goed nieuws zijn. Nou Boulah nog en de verdediging en aanval zijn rond
pi_59889606
quote:
pi_59889644
Oleguer
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:35:53 #300
131729 jna
pi_59889649
Is Oleguer niet toevallig goede matti's met Gabri ?
Jawel, je keek.
pi_59889658
Dat zou wel een stunt zijn
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')