Hoezo er is toch wel iets naast voetbal wat je kan doen?..quote:
Ja, maar rond Ajaxquote:Op maandag 30 juni 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo er is toch wel iets naast voetbal wat je kan doen?..
rasoptimist Mike weerquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een gehuil in dat vorige topic zeg, wat stellen sommige zich aan. "Jaaa ik hoor overal van alles maar bij Ajax is het stil, het word weer een kut seizoen"
Klinkt niet heel erg tof - maar ben meer benieuwd naar het uit-shirt.quote:AFCA_075 schreef:
Heb het shirt op straat gezien! iemand had het aan...
Adidas staat in het midden... logo op de borst.. inderdaad kleur 'nieuw' logo witte patch dus...
Aegon in het wit...
rode baan loopt door. geen strepen op de mouwen.
quote:Urby Emanuelson heeft de Ajax EK-pool gewonnen. De speler, die zelf bijna aan het kampioenschap had meegedaan, voorspelde juist dat Spanje zou winnen en eiste zo de eindzege op.
Emanuelson kreeg 15 punten voor de toernooizege van Spanje. Omdat hij ook Duitsland als finalist had voorspeld, kon hij nog eens tien punten extra op zijn conto bijschrijven. Emanuelson eindigde als enige boven de honderd punten. De speler van Ajax 1 kan rekenen op een taart, die binnenkort aan hem wordt overhandigd.
De tweede plaats in het klassement is voor elftalleider Herman Pinkster. Hij had ook Spanje als winnaar aangekruist, maar had Kroatië als tegenstander. Het brons gaat naar Gregory van der Wiel. De jonge verdediger gokte ook op Spanje als eindwinnaar en steeg zo van plaats zeven naar plaats drie.
Alfons Groenendijk moet zich tevreden stellen met de vierde plaats. Groenendijk, die bijna het hele toernooi eerste of tweede stond, had Spanje als verliezend finalist. David Endt en Simon Tahamata haalden geen punten met de finale en eindigen zo op een gedeelde laatste plaats.
Eindstand Ajax EK-pool:
Urby Emanuelson 76 + 25 = 101
Herman Pinkster 75 + 15 = 90
Gregory van der Wiel 65 + 15 = 80
Alfons Groenendijk 78 + 0 = 78
Erik Heijblok 70 + 0 = 70
Sjaak Swart/Heini Otto 70 + 0 = 70
Robin Pronk 68 + 0 = 68
Henri van der Aat 52 + 0 = 52
David Endt 44 + 0 = 44
Simon Tahamata 44 + 0 = 44
Ik weet nu al dat ik ze beide niet hoef.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe shirt zou al verkocht zijn en gezien zijn: AN topic.
[..]
Klinkt niet heel erg tof - maar ben meer benieuwd naar het uit-shirt.
Daar ben ik ook bang voor. Dan zeggen ze dat het Van Geel was die dat zei ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Devz het volgende:
Klopt, maar ik geloof er geen bal van dat ze daarna niet meer zouden zwichten voor een grote zak geld. Alles heeft zijn prijs.
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.quote:
Dat gold voor AZ vorig jaar ook, maar voor zulke clubs is het in het verleden altijd erg lastig gebleken om constant te blijven presteren. Er zijn ieder seizoen wel een paar middenmotors die boven de rest uitschieten, toevallig was dat afgelopen jaar FC Twente.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.
De laatste jaren zijn de top3 allang niet meer onaantastbaar en dus zal een Ajax, zeker dit seizoen na het drama, echt flink moeten uitpakken.
Maar goed, totdat de markt dicht is moeten we maar kijken wie er al dan niet komt en blijft....
Twente was ik even vergeten. maar ik denk eigenlijk dat ze dit seizoen niet zo goed zullen zijn. 2 belangrijke middenvelders zijn vertrokken en Rutten was een uitstekende coach, McClaren is nog maar de vraag.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.
De laatste jaren zijn de top3 allang niet meer onaantastbaar en dus zal een Ajax, zeker dit seizoen na het drama, echt flink moeten uitpakken.
Maar goed, totdat de markt dicht is moeten we maar kijken wie er al dan niet komt en blijft....
DIe miljoenen zijn ons probleem niet, wel het goed besteden ervan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Sja, we zullen zien allemaal natuurlijk. Uiteraard is het moeilijk voor een Twente om zich op die manier te handhaven, maar die hebben iig nog kans op CL miljoenen.
Idd...het blijft weer lang stil.quote:
PSV is de man van het seizoen kwijt in de vorm van Gomes en zijn ook Farfan kwijt. Tevens is de balangstelling naar Affelay net zo groot als die van Huntelaar om naar het buitenland te vertrekken.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
rasoptimist Mike weer![]()
voorbereiding begint alweer bijna en we hebben nog geen enkele verdediger gekocht. we waren al zo zwak en met het vertrek van Heitinga en Davids, en het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar staan we er dramatisch voor.
PSV: heeft alleen een keepersprobleem wat ze moeten opvangen. daarbij ook enkele spelers gehaald en een nieuwe betere trainer
Verbeek is zeker een goede trainer en ze hebben Erasmus een jong talent erbij maar die is pas 17.quote:feyenoord: heeft een goeie nieuwe speler en een uitstekende coach aangetrokken
quote:Ajax: enige aankoop is aanvaller Cvitanich waarvan niemand weet waar ie nou hoort te spelen en wat z'n kwaliteiten zijn. grote problemen in de defensie, middenveld en aanval. Marco's eerste klus bij een club. en een vracht aan overbodige slechte spelers die niet aan de straatstenen zijn te slijten.
we staan er idd prima voor![]()
HAHAHAHAHquote:Op maandag 30 juni 2008 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe gaat Urby dat nou doen als je straks niet meer mag roken in de Arena?
Vergeet Rodriguez niet..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
PSV is de man van het seizoen kwijt in de vorm van Gomes en zijn ook Farfan kwijt. Tevens is de balangstelling naar Affelay net zo groot als die van Huntelaar om naar het buitenland te vertrekken.
Ook Alcides en waarschijnlijk Zonneveld zijn ze kwijt. En wat Aissati gaat doen ik ook nog maar de vraag. Als versterkingen hebben ze Amrahbat en een Franse verdediger van Sochaux.
Dus die zijn er tot nu toe zeker op achteruit gegaan.
Jij bent momenteel gewoon een jankerd en het begint Joriense vormen aan te nemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
rasoptimist Mike weer![]()
voorbereiding begint alweer bijna en we hebben nog geen enkele verdediger gekocht. we waren al zo zwak en met het vertrek van Heitinga en Davids, en het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar staan we er dramatisch voor.
AZ: houdt opruiming, nieuwe spelers, begint gemotiveerd en met frisse moed.
PSV: heeft alleen een keepersprobleem wat ze moeten opvangen. daarbij ook enkele spelers gehaald en een nieuwe betere trainer
feyenoord: heeft een goeie nieuwe speler en een uitstekende coach aangetrokken
Groningen: uitstekende aankopen gedaan
Heerenveen: idem
Ajax: enige aankoop is aanvaller Cvitanich waarvan niemand weet waar ie nou hoort te spelen en wat z'n kwaliteiten zijn. grote problemen in de defensie, middenveld en aanval. Marco's eerste klus bij een club. en een vracht aan overbodige slechte spelers die niet aan de straatstenen zijn te slijten.
we staan er idd prima voor![]()
Je kan hoog of laag springen wat je wilt, in een ideale situatie werk je de gehele voorbereiding met het team wat je in het komende seizoen kunt gebruiken. Daar is het een voorbereiding voor, om aan elkaar te wennen en ingespeeld te raken. Leuk hoor, spelers half augustus kopen, maar dan missen ze wel een aantal weken die van redelijk vitaal belang is om goed aan een seizoen te beginnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef _Mike_ het volgende:
Jij bent momenteel gewoon een jankerd en het begint Joriense vormen aan te nemen.
En tijdens de voorbereiding kan/mag je niemand meer kopen?
Natuurlijk is het beter, maar DJ_Ryow is al 3 topics lang op dezelfde manier aan het zeiken. Het is juist beter dat niet alles naar buiten komt, ik hoef al die onzin geruchten van Ajax1/headline niet ik zie het wel zodra het rond is op Ajax.nl staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen wat je wilt, in een ideale situatie werk je de gehele voorbereiding met het team wat je in het komende seizoen kunt gebruiken. Daar is het een voorbereiding voor, om aan elkaar te wennen en ingespeeld te raken.
Leuk hoor, spelers half augustus kopen, maar dan missen ze wel een aantal weken die van redelijk vitaal belang is om goed aan een seizoen te beginnen.
Bovendien hebben we geloof ik nog een aantal aankopen 'tegoed' die niet zijn gedaan gedurende dezelfde periode vorig seizoen, en in de afgelopen winterperiode.
Engelaar, Sulejmani, Henrique, Boulahrouz, Dos Santos, Aissati. Niet dat ik om het niet komen van sommigen van hen rouwig ben, maar het is een teken aan de wand.
Doemdenken is overdreven, maar Ajax is wel verschrikkelijk lui en vangt overal waar ze hengelen bot...
Geef mij maar geruchten, als ik op Ajax.nl moet gaan zitten wachten kan ik wachten totdat ik een ons weeg. Het spijt me, maar mijn vertrouwen in het doen van aankopen door Ajax zit ommenabij het nulpunt op het moment.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter, maar DJ_Ryow is al 3 topics lang op dezelfde manier aan het zeiken. Het is juist beter dat niet alles naar buiten komt, ik hoef al die onzin geruchten van Ajax1/headline niet ik zie het wel zodra het rond is op Ajax.nl staan.
Lui wil ik Ajax nu niet noemen, maar (nogmaals) het mislopen van CL heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Van Basten, Blind en consorten zullen dus wel heel erg creatief moeten zijn om er iets moois van te maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef twi het volgende:
Doemdenken is overdreven, maar Ajax is wel verschrikkelijk lui en vangt overal waar ze hengelen bot...
Tsja, dat heeft Ajax toch volkomen aan zichzelf te danken door helemaal geen enkele verdediger aan te trekken in de winterstop, noch een capabele vervanger voor Sneijder.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef Trancelocator het volgende:
Lui wil ik Ajax nu niet noemen, maar (nogmaals) het mislopen van CL heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Van Basten, Blind en consorten zullen dus wel heel erg creatief moeten zijn om er iets moois van te maken.
Hopelijk zijn er morgen op die presentatiesite meteen twee nieuwe spelers in het nieuwe shirt te zien. Maar het zal wel niet.
quote:Bakircioglu krijgt nieuwe kans bij Ajax
Kennedy Bakircioglu krijgt komend seizoen een nieuwe kans bij Ajax. Dat heeft de Amsterdamse club duidelijk gemaakt aan zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. ``We hebben de indruk dat de nieuwe leiding alle vertrouwen in Kennedy heeft", zegt Dekker in Sportweek.
``Vorig seizoen werd hij niet altijd op de juiste manier gebruikt. Er stonden bovendien vier verschillende rechtsbacks achter hem. Al ligt het natuurlijk ook grotendeels aan hemzelf. Marco van Basten en John van 't Schip weten dat hij bij FC Twente anders speelde, meer hangend op rechts. Een beetje het systeem dat Oranje hanteerde op het EK. Hij is hoopvol gestemd dat hij komend seizoen beter uit de verf komt", aldus Dekker in Sportweek.
Bakircioglu was teleurgesteld over zijn niet-selectie voor het EK. ``Vooral nog, omdat er tijdens het EK twee rechtsbuitens geblesseerd wegvielen. Maar hij is een stabiel persoon. Op 14 juli staat hij er weer."
Lekker drukke boel wordt het dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet nog het minst wennen aan Aegon eerlijk gezegd.
Volgens iemand op AN, en lijkt het mij ook wel logisch, zou op de lege plek links van het Adidas teken nog het nummer van de speler kunnen te komen staan. Dat zou het al verbeteren.
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Dat ziet er best oke uit vind ik...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het oogt wel beter:
[ afbeelding ]
Photoshop.
Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.
Haphapquote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.![]()
Probeer eens een serieus antwoord te geven? Of blijf je liever in je droomwereldje zitten?
Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.
Rommedahl en Delorge zijn bruikbaar. Luque is nooit gebruikt dus kan ik niets over zeggen. Leonardo moet lekker op huurbasis bij NEC gaan voetballen, en helaas hebben we geen betere RB dan Ogie.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef Peter_Europa het volgende:
[..]
Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?
Die vind ik vrij goed onder de zelfde categorie vallen
Het model van het shirtje dan.. Zulke modellen verkochten ze vroeger voor 5 gulden bij Scholten. Kon je mooi in slapen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef tha_dark het volgende:
Logo = drama
Knappe fake als dat fake is.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef venomsnake het volgende:
Dat shirt ziet er echt niet uit.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dat het nieuwe shirt is. Enorm fake volgens mij.
Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..quote:
Het enige antwoord wat daar op gegeven kan worden is dat het hopelijk inderdaad zo is dat dit slechts een 'opzetje' is richting 2009/2010 waar het oude logo weer gebruikt zou gaan worden. Niet dat ik zoveel met het oude logo heb, maar anders valt het niet uit te leggen waarom ze het logo op zo'n achterlijke manier op het shirt zetten.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..
Had nog niet op de foto's geklikt en van dichtbij bekeken.
Opzich zijn simpele shirts het mooist.
Alleen de mouwen en Kraag ogen wat goedkoop, maar misschien is dat anders als een speler het shirt aan heeft hoor.
Verder is het wat vreemd dat er een wit vlak om het logo zit. had men dan niet beter gewoon het oude Ajax logo erop kunnen plakken?
Dat is al veel jaren zo. Allemaal geruchten en geruchten, maar uiteindelijk komt er niemand. Yoann Gourcuff zou gehuurd worden, Bojan zou komen, Modric zouden we wel even naar Amsterdam halen, Sulejmani was een zekerheidje en nu hoor je weer verhalen over Henrique.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Waarom een shirt van Puma ertussen?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het shirt volgens een user van AN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cape Townquote:
Bakirciogluquote:
Ja, zetten we 'm gewoon in de verdediging, who cares. Slechter dan Colin zal ie het daar toch niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:39 schreef oYo het volgende:
De Ridder is in Amsterdam gesignaleerd. Komt ie terug?
Zou toch wat zijn als dat uberlelijke blauwe uit-shirt ook echt blijkt te zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag hopen dat het een fake is.. tering wat lelijk zeg..
Is dit al voorbij gekomen?quote:'Leonardo en Manucharyan niet verkocht'
maandag 30 juni, door fritske, Holland, 21:14u, sportweek
Ajax wil Leonardo en Edgar Manucharyan niet verkopen. Dat meldt Sportweek in de nieuwste editie. Leonardo krijgt een kans van trainer Marco van Basten en Manucharyan mag verhuurd worden.
Leonardo moet met de Zweed Kennedy Bakircioglu gaan strijden om de rechtsbuitenpositie. De Braziliaan kende afgelopen jaar een matig seizoen waarin hij na een lange revalidatie sterk terugkeerde, maar na een akkefietje met trainer Adrie Koster afzakte in de pikorde.
Manucharyan kwam als groot talent naar Ajax, maar brak vooralsnog door blessures niet door. "Edgar staat nog drie jaar bij Ajax onder contract en het is belangrijk dat die jongen het nieuwe seizoen eens gaat voetballen", vindt technisch manager Danny Blind.
"Hij is de laatste jaren veel geblesseerd geweest, dus verkopen doe je hem niet. Maar als hij verhuurd wordt, hebben we aan het eind van het seizoen een betere graadmeter om te kunnen zien hoe hij er voor staat", besluit de oud-trainer.
Voor Albert Luque, de best verdienende speler in de selectie, en Nicolae Mitea is geen plek meer komend seizoen. Robbert Schilder zal de oversteek wagen naar NAC Breda, weet het weekblad en voor Michael Krohn-Delhi bestaat belangstelling van Vitesse.
quote:Giovani Dos Santos wees Ajax af
Giovani Dos Santos heeft in een interview met El Mundo Deportivo verklaard een contractvoorstel van Ajax te hebben afgewezen. De Mexicaan koos voor een transfer naar Tottenham Hotspur.
De aanvaller kwam bij FC Barcelona nauwelijks aan spelen toe en koos voor een vertrek. Onder meer Ajax, Manchester United en Chelsea hoopten de jongeling over te nemen, maar hij koos voor Tottenham Hotspur.
"Ik wil groeien als speler. Mijn besluit is puur op sportieve gronden genomen", blikt Dos Santos terug om zijn keuze voor de Spurs. "Ik wilde meer aan spelen toekomen en Tottenham bood me deze kans. Ik had ook contractvoorstellen van Manchester United, Chelsea en Ajax, maar Juande Ramos (manager van Tottenham Hotspur) was belangrijk voor me in deze keuze."
Voor zover er nog twijfel bestaat: Check hier de banner.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag hopen dat het een fake is.. tering wat lelijk zeg..
Godsamme het is dus nog echt ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor zover er nog twijfel bestaat: Check hier de banner.
http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=cat&catid=30
Typisch Ajax weerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*edit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*edit
[ afbeelding ]
Mogen ze bij psv ook wel doen, dat thuisshirt is ook om te janken zo lelijk.....quote:Op maandag 30 juni 2008 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hebben Ajax de kampioenssterren afgepakt omdat ze een lelijk shirt krijgen.
Wat een amateurs zijn het eigenlijk ook. En wat is dat shirt lelijk..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*edit
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook niet verkeerdquote:
nee serieus. Hoe vaker ik er naar kijk hoe mooier dat ik m ga vindenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maken we voor jou de uitzondering omdat je briljante tekeningen maakt
En toch zijn die Adidas-shirts over het algemeen mooier dan de UMBRO-shirts als je het mij vraagt. Alleen die shirts waarbij dé rode baan niet helemaal doorliep en er strepen op de mouwen staan kunnen mij niet echt bekoren.quote:
Echt he, werken er bij ons alleen domme geiten ofzo.. en waar zijn de kampioenssterren ineens heenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Typisch Ajax weer. Hele heisa maken om een presentatie en vervolgens het shirt vooraf in de banner te plaatsen
!
25 juli pas.quote:
Over 24 dagen volgens de presentatiesite.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:18 schreef denthemen het volgende:
Wanneer komt nou dat uitshirt??
Ik ook. Wordt er ook wel enigszins melancholisch van. k Zie zo v Basten er mee lopen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:33 schreef sp0t het volgende:
De logo is juist mooi!
Het lettertype gaat dus niet veranderen dit seizoen. Of gaat dat nog gebeuren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh wat sneu. Gaat dat jochie Huntelaar op zijn shirt zetten
.
Oh ik zal me al af te vragen waar jullie het in godsnaam over haddenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:17 schreef Trancelocator het volgende:
En ze hebben die banner nog even snel kunnen weghalen.
(Had hem voor de zekerheid nog opgeslagen.)
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk nu al een heel mooi shirt geworden, dit shirt zal symbool staan voor het nieuwe Ajax.quote:
Volgens mij had ik mijn mening nog niet gegeven?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Opvallend. Alle users die het shirt lelijk vinden postten gisteren, vandaag anders om?
Ik vind het shirt steeds mooier worden eigenlijk ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Opvallend. Alle users die het shirt lelijk vinden postten gisteren, vandaag anders om?
Ik zei gisteren ook al dat ik het simpel vond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Ik zeg ook niet dat er gedraaikont wordt. Alleen dat de mensen met smaak vanochtend pas posten of online komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij had ik mijn mening nog niet gegeven?
Simpel is goed. Less is more.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook al dat ik het simpel vond.
Het heeft eerder te maken met het feit dat hij nu bij Nike zit, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens wat mij meer zorgen baart:
Klaas staat er niet op met t shirt en meestal al wisten ze zeker dat hij zou blijven hadden ze hem er wel opgezet
quote:Birmingham City ontbindt contract De Ridder
Daniel de Ridder speelt niet langer voor Birmingham City. Het contract van de Nederlandse buitenspeler is in goed overleg ontbonden. Hij mag transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever.
De Ridder verkaste vorig jaar van Celta de Vigo naar Birmingham. Het jeugdproduct van Ajax begon goed, maar wist zijn draai uiteindelijk niet te vinden bij de Engelse club. Manager Alex McLeish deed slechts twaalf keer een beroep op de 24-jarige aanvaller, die nog een tweejarig contract had.
"We bouwen op spelers die de plaggen uit het veld lopen", verklaart McLeish het besluit. "Ik zeg niet dat Daniël dat niet doet, maar ik denk dat hij geschikter is voor een ploeg die de bal rondtikt."
Als van Basten wilt spelen zoals met het NL elftal zie ik de Ridder zeker wel komen. Die speelde toen bij jong oranje ook op zo'n soort manierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:42 schreef BigKahuna het volgende:
Geloof van wel ja, denk ook dat er best een kans is dat van Basten in hem geinteresseerd is. Ikzelf zie ook liever de RIdder dan een Leonardo of Bakircioglu.
Al heb ik de Ridder lang niet zien spelen dus weet niet hoe het nu met zijn kwaliteiten ervoor staat.
Daaromquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Als van Basten wilt spelen zoals met het NL elftal zie ik de Ridder zeker wel komen. Die speelde toen bij jong oranje ook op zo'n soort manier
Omdat ze op het Forum hebben gespiekt en gezien dat wij het blauwe shirt lelijk vinden.. Nu moeten ze met een heel nieuw shirt komen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef toma het volgende:
Wat een lachertje. Aan het eind vd maand pas het uitshirt
Waarom! ?
Ja met die 100 miljoen die Adidias naar Ajax overmaakt hebben ze ook geen recht om op het shirt te staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:56 schreef Devz het volgende:
Oké, na 'm nog een paar keer gezien te hebben gaat het thuisshirt wel. Het logo kan ik mee leven, alleen het Adidas teken in het midden vind ik echt niet mooi. Had die gewoon lekker links neergezet. Niet het mooiste shirt ooit, maar het kan ermee door. Ik was toch al niet van plan om 'm te gaan kopen.
Luque, Bakircioglu en Rommedahl mogen wel weer vertrekken. Cvitanich is niet echt een vleugel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daarom
Maar dan moet er wel snel iemand weg, anders hebben we Leonardo, Bakircioglu, Rommedahl, de Ridder, Cvitanich en Luque als vleugelaanvallersEn evt Suarez ook nog.
Er is net juist gezegd dat Bakircioglu mag blijven en een tweede kans krijgt. Daarnaast hoeft Rommedahl volgens mij ook niet weg. En Luque? Tjah, wie wil die nou hebben...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Luque, Bakircioglu en Rommedahl mogen wel weer vertrekken. Cvitanich is niet echt een vleugel.
Omdat jij het niets aan vindt, snappen ze het niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef fathank het volgende:
Veel snappen ze er niet van in ieder geval.
Dat komt omdat ze er niks van snappen bij Ajax.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef w00h00 het volgende:
Ze hadden beter het concept van het keepershirt kunnen gebruiken met het logo, dat vind ik er een stuk beter uit zien.
He-he eindelijk iemand die er over begint.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef toma het volgende:
Wat een lachertje. Aan het eind vd maand pas het uitshirt
Waarom! ?
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik moet eerlijk zeggen, hoe vaker ik het zie, hoe minder lelijk het wordt. Alleen had het wel de kraag van afgelopen seizoen mogen hebben, helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:13 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het logo zelfs veel beter uitkomen op een witte achtergrond.
Het straalt meer kracht uit dan alleen de geborduurde lijntjes.
Dat is wel lekker Europees, maar doe maar niet. Had liever het Adidas-logo links gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het shirt best mooi, helemaal als het waar is dat dat rugnummer nog voorop komt.
Dat vind ik nou juist helemaal niet. Ik erger me kapot aan die gozer als hij invalt, zo nochalant en stom ijn zijn acties. Hij gaat amper een back voorbij en zijn voorzetten zijn helemaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik heb het al 10 keer gezegd, die kan je er makkelijk bij hebben. HIj zeurt niet, speelt als ie invalt vooral, best ok en kan altijd nog een tactisch wapen zijn als je ergens een tegenstander hebt met trage backs.
Zelf zegt ie van wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Cvitanich is niet echt een vleugel.
Bron : Telegraafquote:Ajax geeft uitsluitsel over beursnotering
AMSTERDAM - Voetbalclub Ajax verwacht binnen zes maanden bekend te maken of het zijn notering aan de Amsterdamse effectenbeurs wil houden of beeïndigen. Dat liet voorzitter Uri Coronel van de vereniging Ajax dinsdag weten.
Coronel zei dat het niet de bedoeling is dat Ajax vorig jaar verkregen transfer-inkomsten inzet om de beursnotering te schrappen. Hij denkt meer aan “andere creatieve oplossingen”. De vereniging Ajax is grootaandeelhouder van de Amsterdamse voetbalclub
Ik noem een Slijngaard in de play-off wedstrijd tegen Twente echt voor elke bal vocht. En ik kan me het debuut van Heitinga nog herrinneren in een volle kuip. Die jongens willen er met 110% tegen aan gaan, omdat ze de kans krijgen om zich te laten zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
"van deze jongens weet je dat ze er zullen staan". Oh? Waarom weten we dat? Die gasten spelen ook al weer jaren voor Ajax en zijn er nog steeds niet aan toe blijkbaar...
quote:Om nieuwe spelers te bekostigen gaat Ajax dan ook niet via de beurs geld ophalen. Coronel zegt dat Ajax liever twee goede spelers aantrekt dan tien brede.
Om de selectie te versterken, wil Coronel diep in de buidel tasten, zo maakt hij duidelijk. Al mag niet worden vergeten dat Ajax het niet van de Europese elitie als Real Madrid en Manchester United kan winnen.
Prachtig die Opel Astra'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
Het blijft schitterend; oude Ajax-beelden met de geweldenaars van weleer, die hun bolides nog gewoon parkeerden bij het trainingsveld. Litmanen, Overmars, Rijkaard, Kluivert, Oulida, De Boer en ook Van Gaal. Ze lopen weer even langs. Een paar minuutjes terug naar de Amsterdamse Watergraafsmeer.
Die wagens ook!
en reken maar dat je in die tijd helemaal de shit was met je afstandsbediening aan je sleutelbosquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
Prachtig die Opel Astra's![]()
En Overmars die overal aan het rennen is
Van Sportweek:quote:
quote:Ajax: 'Binnen half jaar duidelijkheid over beursnotering'
Ajax beslist binnen nu en een half jaar over het al dan niet beëindigen van de beursnotering. Dit bevestigt voorzitter Uri Coronel (foto) dinsdag tijdens de presentatie van het nieuwe thuisshirt waarop voor het eerst sponsoring van nieuwe hoofdsponsor Aegon prijkt.
De verzekeraar volgt ABN Amro op en betaalt Ajax de komende zeven jaar per seizoen tussen de tien en twaalf miljoen euro. Dit hangt ook af van de prestaties van de Amsterdammers. De sponsorgelden zullen in ieder geval niet worden aangeboord voor een eventuele beëindiging van de beursnotering, zegt Coronel.
'Daar hebben we andere creatieve manieren voor,' vertelt hij. Welke dat zijn wil Coronel niet kwijt. De voorzitter benadrukt dat de financiële positie van Ajax sterk is. Om nieuwe spelers te bekostigen gaat Ajax dan ook niet via de beurs geld ophalen. Coronel zegt dat Ajax liever twee goede spelers aantrekt dan tien brede.
Om de selectie te versterken, wil Coronel diep in de buidel tasten, zo maakt hij duidelijk. Al mag niet worden vergeten dat Ajax het niet van de Europese elitie als Real Madrid en Manchester United kan winnen.
In 1998 kreeg Ajax als eerste en tot nu toe enige Nederlandse voetbalclub in Nederland een notering aan Euronext Amsterdam. In februari van dit jaar concludeerde een onderzoekscommissie onder leiding van Uri Coronel dat de beursnotering weinig toegevoegde waarde heeft voor de club. Het rapport betekende tevens het einde van voorzitter John Jaakke, waarna hij door Coronel werd opgevolgd.
Mocht Coronel zich aan zijn eigen rapport vasthouden, dat zou Ajax van de beurs moeten verdwijnen. (KVN)
Kippenvel bij shirtonthullingquote:Amsterdam, 01 jul 2008
Langzaam kwam het nieuwe Ajax-shirt aan de gevel van de ArenA omhoog. René Frogers ‘This is the moment’ klonk door de luidsprekers en vertegenwoordigers van Ajax, AEGON en adidas straalden.
De onthulling van het nieuwe shirt, wat tevens het startsein was van de samenwerking tussen Ajax en AEGON, bezorgde velen kippenvel.
Omdat algemeen directeur Henri van der Aat in het buitenland verbleef, verwelkomde Ajax-voorzitter Uri Coronel de genodigden op de parkeerplaats voor de Amsterdam ArenA. ,,En omdat de jeugd en de amateurs straks ook allemaal in dit shirt zullen spelen, vonden wij het gepast dat ik hier zou staan”, legde Coronel uit.
De voorzitter was een blij en trots man deze ochtend. ,,Wij zijn oprecht blij met deze nieuwe partner. We hebben veel te danken gehad aan ABN AMRO, die ons loyaal heeft gesteund. Maar het natuurlijke moment was daar voor iets anders. AEGON past bij Ajax. Wij hebben met AEGON een A-merk en AEGON heeft met Ajax een A-merk. Ik hoop dat we over vele jaren kunnen zeggen dat dit een gelukkig huwelijk was.”
Een huwelijk dat deze dinsdag officieel werd voltrokken met de onthulling van het nieuwe thuisshirt van adidas, waarbij AEGON horizontaal op de borst staat. Bestuursvoorzitter Alex Wynaendts van AEGON was eveneens een gelukkig man. ,,Ajax is een bekende, goede en positieve naam. Dat laatste is heel belangrijk. Ik reis veel over de wereld en Ajax tovert altijd een glimlach op de lippen van mensen. Mede daarom zijn wij trots dat we vanaf nu betrokken zijn bij Ajax. Wij zijn actief in China en er zijn 200 miljoen Chinezen die Europees voetbal kijken op televisie. Zij kennen Ajax. Dat is voor ons de kans op meer naamsbekendheid en samen met Ajax willen wij groeien in het buitenland. Niet alleen in Azië, maar ook in Zuidoost-Europa en Zuid-Amerika. Wij kijken met veel plezier naar de toekomst.”
Na TDK in 1982 en ABN AMRO in 1990 is AEGON de derde shirtsponsor van Ajax en dat het een bijzonder moment was, bleek ook uit de grote schare fans die voor de fanshop stond te wachten op het moment dat het shirt onthuld én verkocht werd. Onder hen ook Mitch van Egmond uit Hilversum, die al sinds zijn vierde jaar het thuisshirt van Ajax voor zijn verjaardag krijgt. ,,In het eerste jaar nog zonder rugnummer, maar vanaf de 5 staat elk jaar zijn leeftijd achterop”, aldus zijn moeder die opkeek van de drukte. Vanaf vandaag prijkt het nummer 14 achterop bij de Hilversummer, die het ook een spannend moment vond. Met het shirt is Mitch er nog niet. Het geld dat deze fan voor zijn verjaardag krijgt, gaat op aan Ajax-kleding.
Voor supporter Quinten was het eveneens een heuglijke dag. Het jonge mannetje kreeg het shirt uit handen van de voorzitters Coronel en Wijnaendts bij de kassa. Bedeesd onderging de kleine fan alle aandacht die hem ten deel viel. Hij knikte slechts op de vraag of hij het shirt mooi vond.
De drukte in de Fanshop hield lang aan. De reden daarvoor gaf een supporter in een pakkende zin aan: ‘Echte Ajacieden zijn er als eerste bij!’
In principe is het best een mooi shirt. Alleen had er een kraagje opgemoeten en dat plakplaatje hadden ze wel wat stijlvoller mogen doen. Nu is het net een goedkope namaak uit Turkijequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat jij het niets aan vindt, snappen ze het niet?
quote:
no shit sherlock.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:03 schreef Rejected het volgende:
Daniel de Ridder naar Wigan Athletic.
Ik heb het toch alleen over de gecentreerde positie van hun logo, dus ik snap je opmerking niet echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ja met die 100 miljoen die Adidias naar Ajax overmaakt hebben ze ook geen recht om op het shirt te staan
Lekker voor de derde keer op rij degadreren.quote:
We zijn gewoon erg begaan met onze club hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Zwansen het volgende:
Jullie lijken wel een stel wijven dat een heel topic over een shirt kan zeiken.
Vannacht overigens gedroomd dat Ajax-PSV 5-2 werd. Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Sorry ik had gelezen "had het adidas logo links laten liggen".quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik heb het toch alleen over de gecentreerde positie van hun logo, dus ik snap je opmerking niet echt.
Heel gaar inderdaad, hebben ze weer lekker geregeld daar.. ff mailen ofzo. Dit gaat ze weer geld kostenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:16 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik had gelezen "had het adidas logo links laten liggen".
Overigens is het wel vreemd dat je t nieuwe shirt met 13. Davids en 8. Urzaiz maar niet met 9. Huntelaar kunt bestellen.
http://www.ajax-nl.vespro(...)934_2_10000000001820
Ach, Stekelenburg en Kennedy zie ik ook niet, terwijl Schilder er wel nog staat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heel gaar inderdaad, hebben ze weer lekker geregeld daar.. ff mailen ofzo. Dit gaat ze weer geld kosten
Die namen passen niet op het kindershirt denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:16 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik had gelezen "had het adidas logo links laten liggen".
Overigens is het wel vreemd dat je t nieuwe shirt met 13. Davids en 8. Urzaiz maar niet met 9. Huntelaar kunt bestellen.
http://www.ajax-nl.vespro(...)934_2_10000000001820
Dat is een teken. Een teken dat hij blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker voorbarig, een shirt met Huntelaar erop.
Is al een flinke tijd open volgens mij?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ís de transfermarkt open gegaan vandaag?
Nee vandaag ging hij officieel open. Contracten lopen tot 30 juni en beginnen 1 juliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is al een flinke tijd open volgens mij?
Serieus joh? Vorig jaar las en hoorde ik overal wanneer de transfermarkt open ging maar nu hoor ik er helemaal niks over, ik ga er trouwens vanuit dat Ajax zich in deze periode versterkt met spelers maar als daadwerkelijk de markt allang open is zie ik het weer een stukje onbehaaglijker in...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vreemd, want spelers verhuizen allang van club.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee vandaag ging hij officieel open. Contracten lopen tot 30 juni en beginnen 1 juli
Ja en contracteerde PSV Rodriquez allang voor de transfermarkt, of is het puur een inschrijvings/overschrijvings periode?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vreemd, want spelers verhuizen allang van club.
Afgelopen week trainde bijvoorbeeld Janssen al met Twente mee en Schone met NEC.
Is vandaag officieel open gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, officieel per vandaag pas.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is die eerste speler niet Benayoun?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
Het blijft schitterend; oude Ajax-beelden met de geweldenaars van weleer, die hun bolides nog gewoon parkeerden bij het trainingsveld. Litmanen, Overmars, Rijkaard, Kluivert, Oulida, De Boer en ook Van Gaal. Ze lopen weer even langs. Een paar minuutjes terug naar de Amsterdamse Watergraafsmeer.
Die wagens ook!
Ja je kan mensen kopen voor dat de trainsfermarkt opengaat, maar die mensen zijn dan nog niet officieel voor jou in dienst.. pas op 1 juli.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja en contracteerde PSV Rodriquez allang voor de transfermarkt, of is het puur een inschrijvings/overschrijvings periode?
Hmmn, zoals ik het hier interpreteer lijkt het me dat er maximaal 2 spelers komen. Dat is dus 1 verdediger en hopelijk eindelijk de beoogde en beloofde vervanger van Sneijder. Het lijkt me dat Ajax dus geen transfervetpot heeft wat gelijk ook weer de stilte verklaard qua geruchtten.quote:Darío Cvitanich staat al ruim een maand moederziel alleen onder het kopje ‘nieuwe spelers’ bij Ajax. Waar landskampioen PSV volop bezig is de selectie voor het nieuwe seizoen te renoveren, wordt het beleid van directe concurrent Ajax gekenmerkt door een oorverdovende stilte.
In de nieuwe Sportweek zegt technisch manager Danny Blind (foto) dat de komst van minimaal één ervaren centrale verdediger broodnodig is. “De opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”
Nee, Tarik Oulidaquote:
Constant het gelul over, we moeten weer bij de top horen, bij de beste 16 van europa.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met het grootste transferbudget van de eredivisie, en de grootste bek
Precies, is die v Geel eindelijk opgerot krijg je martin 2.0 ervoor terug, ik weet nog wel wat posities voor Ajax om zich te versterken hoor meneer Blindquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Constant het gelul over, we moeten weer bij de top horen, bij de beste 16 van europa.
Ze zeggen er alleen niet bij dat dat onder geen beding ook maar een stuiver mag kosten!
Lees je wel goed HW?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ze zeggen er alleen niet bij dat dat onder geen beding ook maar een stuiver mag kosten!
Als ze twee echte toppers halen, staan we er aardig voor dacht ik zo.quote:Om de selectie te versterken, wil Coronel diep in de buidel tasten, zo maakt hij duidelijk. Al mag niet worden vergeten dat Ajax het niet van de Europese elitie als Real Madrid en Manchester United kan winnen.
ALS ja!, ALS!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lees je wel goed HW?
[..]
Als ze twee echte toppers halen, staan we er aardig voor dacht ik zo.
Dit gaat gewoon dezelfde kant op als vorig jaar, "Ajacieden stil maar, onze aankopen komen nog"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:20 schreef sjimz het volgende:
Wat een doemdenkers hier weer zeg.
De transfermarkt is net 1 dag open!
Je maakt je zelf ook nogal schuldig aan 'als, als'-rhetoriek.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ALS ja!, ALS!
We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....
En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....
Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Wat wijst erop dat het dezelfde kant opgaat als vorig jaar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon dezelfde kant op als vorig jaar, "Ajacieden stil maar, onze aankopen komen nog"
En dan komt zeker Bakircioglu weer terug in de winterstop terwijl hij in de zomer verkocht werd aan PSV![]()
Ik word ook niet vrolijk van Colin, Rommedahl of Perez in de basis. Maar ik denk dat zij zich daar ook niet veel zullen vertonen. In de plaats van Heitinga moet nog een goede verdediger komen en we moeten nog een spelverdeler kopen en we zijn klaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar KoningDavid, je volgt de geruchten stroom toch ook? Dé jongens waarvoor je diep voor inde buidel wilt tasten komen niet, Dos Santos, Aimar etc. Zelfs talenten komen niet meer, Douglass, Sulejmani etc.
Het scoutingsbeleid waar Moreno gescout werd faalde schijnbaar weer aangezien hij naar FC oliedollar is verhuist, Colin verlengt en al die andere toppers als Rommedahl, Baki etc. blijven ook gewoon. Perez is nog steeds de opvolger van Sneijder.
En ik ga steeds harder huilen als ik hierover nadenk en flashbacks krijg van vorige zomer![]()
Zo doe maar ruig zegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hmmn, zoals ik het hier interpreteer lijkt het me dat er maximaal 2 spelers komen. Dat is dus 1 verdediger en hopelijk eindelijk de beoogde en beloofde vervanger van Sneijder. Het lijkt me dat Ajax dus geen transfervetpot heeft wat gelijk ook weer de stilte verklaard qua geruchtten.
Het lijkt wel alsof Ajax denkt dat de selectie genoeg kwaliteiten kent maar waar het potentieel vorig jaar niet mee benut is. Vooralsnog moet er imho echt een wereldverdediger bij wil het verdedigend een keertje goed staan en er MOET een creatieve middenvelder bij, eentje die altijd de bal opeist en de ballen verdeelt.
Heb jij Rodriguez, Manco en die Fransman dan wel eens zien spelen>?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar PSV koopt gewoon door, Dsudszak, Rodriquez, Manco, Amrabat, Issakson en die nieuwe fransman. Bij Ajax staat het zo enorm stil totdat de druk weer te hoog wordt en men met een zoethoudertje komt, althans zo leren de jaren ons toch?
Nee, wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb jij Rodriguez, Manco en die Fransman dan wel eens zien spelen>?
Schijnbaar houd jij mijn postgedrag niet in de gaten aangezien ik nog geen enkele uitspraak heb gedaan over Cvitanitch, mijn punt is simpel ik wil spelers zien die een meerwaarde zijn voor Ajax en die spelers moeten NU gekocht worden want daar is een voorbereiding voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wijst erop dat het dezelfde kant opgaat als vorig jaar dan?
Iedereen zeikt dat we onbekend talent moeten aantrekken, halen we Cvitanich, valt iedereen hem hier al af zonder dat hij nog maar een bal voor Ajax heeft geraakt.
Zijn er geen geruchten dan schreeuwt iedereen moord en brand dat Ajax niet doet terwijl de echte transfers van Ajax steeds buiten het geruchtencircuit zijn omgegaan.
Ik begin pas ongerust te worden als er op de eerste speeldag nog geen nieuw elan is aangetrokken.
Niet eerder.
En tuurlijk zie ik ook liever nog vandaag dan morgen een aankoop maar wij kunnen niet in het hoofd van Blind en Van Basten kijken en ook niet in de portemonnee van Ajax.
Om nog maar te zwijgen over welke spelers tegenwoordig nog maar haalbaar zijn voor Ajax.
Dat als ze bij Ajax kwamen er hier gezeik was dat ze het niveau niet aankunnen...quote:
Dat claim ik ook nergens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat het nog niet eens is gebleken dat het versterkingen zijn.
Jij misschien niet specifiek, maar ik heb hier al een hoop negatieve posts omtrent Cvitanich gezien in de voorgaande topics.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnbaar houd jij mijn postgedrag niet in de gaten aangezien ik nog geen enkele uitspraak heb gedaan over Cvitanitch, mijn punt is simpel ik wil spelers zien die een meerwaarde zijn voor Ajax en die spelers moeten NU gekocht worden want daar is een voorbereiding voor.
Dat is het hem juist, ik wil genieten niet zeiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik word ook niet vrolijk van Colin, Rommedahl of Perez in de basis. Maar ik denk dat zij zich daar ook niet veel zullen vertonen. In de plaats van Heitinga moet nog een goede verdediger komen en we moeten nog een spelverdeler kopen en we zijn klaar.
Ajax heeft al misgegrepen bij een aantal namen, maar de zomer is nog lang. Ik verwacht dat er nog wel iets goeds boven komt drijven. En zo niet, dan hebben we tegen die tijd nog genoeg tijd om te gaan zeiken.
Ja dat klopt, maar het gaat dan ook niet zozeer om de aankoop Cvitanich maar het niet aankopen van verdedigers, althans nog niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij misschien niet specifiek, maar ik heb hier al een hoop negatieve posts omtrent Cvitanich gezien in de voorgaande topics.
Niet als jij mij woorden in de mond gaat leggen om uitspraken bij mij te doen forceren. (Btw ik ben vGaal niet)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met jou is echt niet fatsoenlijk te discussiëren he
Als Als Als.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
EN nog iets, waarom is er dan ook nog geen duidelijkheid over KJH bijvoorbeeld? Ik zie het zo weer gebeuren dat ie vlak voor de competitie nog ff vertrekt hoor, jajajajajajaja ze beloven dat dat nooooit meer zal gebeuren..
Gelooft iemand ze nog daar? Ik niet....
Na de eerste training mag niemand meer weg, man dit is al 100x besproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
EN nog iets, waarom is er dan ook nog geen duidelijkheid over KJH bijvoorbeeld? Ik zie het zo weer gebeuren dat ie vlak voor de competitie nog ff vertrekt hoor, jajajajajajaja ze beloven dat dat nooooit meer zal gebeuren..
Dat is bij andere clubs ook anders h`e? Iedere andere club heeft z'n supporters al gerustgesteld dat de belangrijke spelers blijven...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Daniel komt niet dus.quote:Daniël de Ridder blijft actief in de Premier League. Een dag nadat hij zijn contract had laten ontbinden bij Birmingham City, tekende de 24-jarige aanvaller een driejarige verbintenis met Wigan Athletic.
Bij The Latics komt De Ridder dezelfde manager tegen als waar hij bij Birmingham als eerste onder trainde: Steve Bruce. Onder diens opvolger Alex McLeish kwam de aanvaller niet meer aan bod. Maandag namen Birmingham en De Ridder afscheid van elkaar.
'Door een aantal blessures heb ik bij Birmingham niet de kans gehad te laten zien wat ik in huis heb', aldus De Ridder op de website van zijn nieuwe club. 'Ik wilde graag weer onder Bruce werken. Hij weet het beste uit zijn spelers te halen. Als een manager als hij je wil hebben, vraag je alleen waar je moet tekenen.'
Bruce zelf is al net zo blij weer met De Ridder te kunnen werken. 'Ik ben ervan overtuigd dat Daniël het gaat maken bij Wigan. Hij is snel en onvoorspelbaar. Hij kan een mannetje uitspelen en heeft ook oog voor het geven van een pass. Bovendien kan hij op verschillende posities uit de voeten.'
Bij Wigan wordt De Ridder ploeggenoot van de Nederlanders Rachid Bouaouzan en Mario Melchiot. Ook Denny Landzaat speelde vorig seizoen nog voor The Latics, maar hij vertrok tijdens de winterstop naar Feyenoord.
Dat zou betekenen dat al dat prut binnen 2 weken verkocht moet zijn, dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Na de eerste training mag niemand meer weg, man dit is al 100x besproken.
Dit is alleen specifiek over Huntelaar gezegdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat al dat prut binnen 2 weken verkocht moet zijn, dat zie ik niet gebeuren
Je klinkt echt als een klein kind.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Na 4 typhusjaren is er echt heel wat voor nodig om mij persoonlijk te overtuigen van de positieve insteek voor aankomend jaar, noem het zeiken, ik noem het realisme......
Elk jaar zouden we toch wel weer ff kampioen worden? Al hoeveel jaren nu?
Eerst spelers zien, dan resultaten en dan lullen we verder, tot die tijd heeft Ajax zijn krediet gewoon verspeeld. Niet mee eens? Prima, maar das nou eenmaal mijn mening...
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Na 4 typhusjaren is er echt heel wat voor nodig om mij persoonlijk te overtuigen van de positieve insteek voor aankomend jaar, noem het zeiken, ik noem het realisme......
Eerst spelers zien, dan resultaten en dan lullen we verder, tot die tijd heeft Ajax zijn krediet gewoon verspeeld. Niet mee eens? Prima, maar das nou eenmaal mijn mening...
Toch leuk voor hem! Ajax staat dus hoog aangeschreven nog in Uruguayquote:Suarez de sportman van Uruguay
dinsdag 01 juli, door SV, Amsterdam, 14:18u, El Acontecer Diario
Ajacied Luis Suarez is gisteren in Club Center Union de Durazno bekroond tot sportman van het seizoen 2007-2008 in Uruguay. Hij liet Richard Mascaranas (wielrenner) en Pablo Cuevas (tennisser) achter zich.
Suarez werd gekozen door ruim vierhonderd sportjournalisten die verenigd zijn in Circulo de Periodistas Deportivos del Uruguay (CPDU), dat haar 37e editie organiseerde.
De spits van Ajax gaat nu een jaar door het leven met de titel 'Charrúa de Oro'. Suarez verkaste voor aanvang van het seizoen 2007-2008 van FC Groningen naar Ajax en maakte indruk in het nationale elftal van Uruguay.
Sja, jij als een naief schoothondje dat jaar in, jaar uit maar braaf ja en amen zegt...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |