abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59817927
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is al een flinke tijd open volgens mij?
Nee vandaag ging hij officieel open. Contracten lopen tot 30 juni en beginnen 1 juli
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:49:35 #242
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59817939
quote:

[..]

Serieus joh? Vorig jaar las en hoorde ik overal wanneer de transfermarkt open ging maar nu hoor ik er helemaal niks over, ik ga er trouwens vanuit dat Ajax zich in deze periode versterkt met spelers maar als daadwerkelijk de markt allang open is zie ik het weer een stukje onbehaaglijker in...
pi_59817994
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee vandaag ging hij officieel open. Contracten lopen tot 30 juni en beginnen 1 juli
Vreemd, want spelers verhuizen allang van club.

Afgelopen week trainde bijvoorbeeld Janssen al met Twente mee en Schone met NEC.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:53:21 #244
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818034
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vreemd, want spelers verhuizen allang van club.

Afgelopen week trainde bijvoorbeeld Janssen al met Twente mee en Schone met NEC.
Ja en contracteerde PSV Rodriquez allang voor de transfermarkt, of is het puur een inschrijvings/overschrijvings periode?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:53:30 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59818036
quote:

[..]

Is vandaag officieel open gegaan volgens mij.

edit:
spuit 11
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:54:33 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59818063
quote:

[..]

Nee, officieel per vandaag pas.

Als mensen nog het nieuwe Ajax-shirt willen bestellen, PM dan even. Maatje van me werkt bij Aegon en zij kunnen de shirtjes voor 52,50 euro aanschaffen, scheelt toch weer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59818086
quote:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59818125
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:

Het blijft schitterend; oude Ajax-beelden met de geweldenaars van weleer, die hun bolides nog gewoon parkeerden bij het trainingsveld. Litmanen, Overmars, Rijkaard, Kluivert, Oulida, De Boer en ook Van Gaal. Ze lopen weer even langs. Een paar minuutjes terug naar de Amsterdamse Watergraafsmeer.

Die wagens ook !
Is die eerste speler niet Benayoun?
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_59818184
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja en contracteerde PSV Rodriquez allang voor de transfermarkt, of is het puur een inschrijvings/overschrijvings periode?
Ja je kan mensen kopen voor dat de trainsfermarkt opengaat, maar die mensen zijn dan nog niet officieel voor jou in dienst.. pas op 1 juli.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:59:51 #250
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818203
quote:
Darío Cvitanich staat al ruim een maand moederziel alleen onder het kopje ‘nieuwe spelers’ bij Ajax. Waar landskampioen PSV volop bezig is de selectie voor het nieuwe seizoen te renoveren, wordt het beleid van directe concurrent Ajax gekenmerkt door een oorverdovende stilte.

In de nieuwe Sportweek zegt technisch manager Danny Blind (foto) dat de komst van minimaal één ervaren centrale verdediger broodnodig is. “De opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”
Hmmn, zoals ik het hier interpreteer lijkt het me dat er maximaal 2 spelers komen. Dat is dus 1 verdediger en hopelijk eindelijk de beoogde en beloofde vervanger van Sneijder. Het lijkt me dat Ajax dus geen transfervetpot heeft wat gelijk ook weer de stilte verklaard qua geruchtten.

Het lijkt wel alsof Ajax denkt dat de selectie genoeg kwaliteiten kent maar waar het potentieel vorig jaar niet mee benut is. Vooralsnog moet er imho echt een wereldverdediger bij wil het verdedigend een keertje goed staan en er MOET een creatieve middenvelder bij, eentje die altijd de bal opeist en de ballen verdeelt.
pi_59818287
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:56 schreef sjutt het volgende:

[..]

Is die eerste speler niet Benayoun?
Nee, Tarik Oulida
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:05:38 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59818345
Nieuwe aankoop:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59818376
Lijkt wel een beetje op Arnold Scholten.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:08:44 #254
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818417
Hij heeft wat weg van Bergkamp!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:10:47 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59818482
Zozo, nog 2 hele spelers!

en dat is 5 in Eindhoven!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:11:28 #256
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818506
Met het grootste transferbudget van de eredivisie, en de grootste bek
pi_59818596
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe aankoop:

[ afbeelding ]
wow, hoe heet ie? lekker stoïcijns
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:16:41 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59818628
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met het grootste transferbudget van de eredivisie, en de grootste bek
Constant het gelul over, we moeten weer bij de top horen, bij de beste 16 van europa.

Ze zeggen er alleen niet bij dat dat onder geen beding ook maar een stuiver mag kosten!
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:18:40 #259
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818679
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Constant het gelul over, we moeten weer bij de top horen, bij de beste 16 van europa.

Ze zeggen er alleen niet bij dat dat onder geen beding ook maar een stuiver mag kosten!
Precies, is die v Geel eindelijk opgerot krijg je martin 2.0 ervoor terug, ik weet nog wel wat posities voor Ajax om zich te versterken hoor meneer Blind
pi_59818682
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Lees je wel goed HW?
quote:
Om de selectie te versterken, wil Coronel diep in de buidel tasten, zo maakt hij duidelijk. Al mag niet worden vergeten dat Ajax het niet van de Europese elitie als Real Madrid en Manchester United kan winnen.
Als ze twee echte toppers halen, staan we er aardig voor dacht ik zo.
pi_59818720
Wat een doemdenkers hier weer zeg.
De transfermarkt is net 1 dag open!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:20:30 #262
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59818727
Grappig dat iedereen hier denkt dat ze het beter zouden kunnen

Wat een zeiktopic
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:22:02 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59818765
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lees je wel goed HW?
[..]

Als ze twee echte toppers halen, staan we er aardig voor dacht ik zo.
ALS ja!, ALS!

We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....

En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....

Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:22:20 #264
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818772
Maar KoningDavid, je volgt de geruchten stroom toch ook? Dé jongens waarvoor je diep voor inde buidel wilt tasten komen niet, Dos Santos, Aimar etc. Zelfs talenten komen niet meer, Douglass, Sulejmani etc.

Het scoutingsbeleid waar Moreno gescout werd faalde schijnbaar weer aangezien hij naar FC oliedollar is verhuist, Colin verlengt en al die andere toppers als Rommedahl, Baki etc. blijven ook gewoon. Perez is nog steeds de opvolger van Sneijder.

En ik ga steeds harder huilen als ik hierover nadenk en flashbacks krijg van vorige zomer
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:24:18 #265
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818818
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:20 schreef sjimz het volgende:
Wat een doemdenkers hier weer zeg.
De transfermarkt is net 1 dag open!
Dit gaat gewoon dezelfde kant op als vorig jaar, "Ajacieden stil maar, onze aankopen komen nog"
En dan komt zeker Bakircioglu weer terug in de winterstop terwijl hij in de zomer verkocht werd aan PSV
pi_59818850
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ALS ja!, ALS!

We blaten al jaren over toppers halen, de top halen blablabla... En wat hebben we? ! vage Argentijn (rosales de 2de zeker) en verder HE-LE-MAAL niets nog.....

En waarom zouden toppers naar Ajax komen? Club die niets klaarspeelt al jaren lang en ook nog eens geen CL speelt.....

Ik moet het allemaal nog zien, vooralsnog is het erg karig weer...... laat het eerst maar eens zien dan. Vooralsnog gaat mijn bet-money gewoon weer richting EHV.....
Je maakt je zelf ook nogal schuldig aan 'als, als'-rhetoriek.

PSV is er op dit moment volgens mij erger aan toe dan wij.
- Gomes weg en ze kopen er waarschijnlijk een zeer middelmatige keeper voor terug (Isakson)
- Farfan weg
- Afellay mogelijk weg.

De transfermarkt is dus pas net 1 dag open, Coronel geeft aan dat hij diep in de buidel gaat tasten. Ik stel voor dat we maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren en niet al van tevoren gaan zeiken over alles.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:27:01 #267
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818891
Maar PSV koopt gewoon door, Dsudszak, Rodriquez, Manco, Amrabat, Issakson en die nieuwe fransman. Bij Ajax staat het zo enorm stil totdat de druk weer te hoog wordt en men met een zoethoudertje komt, althans zo leren de jaren ons toch?
pi_59818921
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit gaat gewoon dezelfde kant op als vorig jaar, "Ajacieden stil maar, onze aankopen komen nog"
En dan komt zeker Bakircioglu weer terug in de winterstop terwijl hij in de zomer verkocht werd aan PSV
Wat wijst erop dat het dezelfde kant opgaat als vorig jaar dan?
Iedereen zeikt dat we onbekend talent moeten aantrekken, halen we Cvitanich, valt iedereen hem hier al af zonder dat hij nog maar een bal voor Ajax heeft geraakt.
Zijn er geen geruchten dan schreeuwt iedereen moord en brand dat Ajax niet doet terwijl de echte transfers van Ajax steeds buiten het geruchtencircuit zijn omgegaan.
Ik begin pas ongerust te worden als er op de eerste speeldag nog geen nieuw elan is aangetrokken.
Niet eerder.
En tuurlijk zie ik ook liever nog vandaag dan morgen een aankoop maar wij kunnen niet in het hoofd van Blind en Van Basten kijken en ook niet in de portemonnee van Ajax.
Om nog maar te zwijgen over welke spelers tegenwoordig nog maar haalbaar zijn voor Ajax.
pi_59818925
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar KoningDavid, je volgt de geruchten stroom toch ook? Dé jongens waarvoor je diep voor inde buidel wilt tasten komen niet, Dos Santos, Aimar etc. Zelfs talenten komen niet meer, Douglass, Sulejmani etc.

Het scoutingsbeleid waar Moreno gescout werd faalde schijnbaar weer aangezien hij naar FC oliedollar is verhuist, Colin verlengt en al die andere toppers als Rommedahl, Baki etc. blijven ook gewoon. Perez is nog steeds de opvolger van Sneijder.

En ik ga steeds harder huilen als ik hierover nadenk en flashbacks krijg van vorige zomer
Ik word ook niet vrolijk van Colin, Rommedahl of Perez in de basis. Maar ik denk dat zij zich daar ook niet veel zullen vertonen. In de plaats van Heitinga moet nog een goede verdediger komen en we moeten nog een spelverdeler kopen en we zijn klaar.

Ajax heeft al misgegrepen bij een aantal namen, maar de zomer is nog lang. Ik verwacht dat er nog wel iets goeds boven komt drijven. En zo niet, dan hebben we tegen die tijd nog genoeg tijd om te gaan zeiken.
pi_59818929
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hmmn, zoals ik het hier interpreteer lijkt het me dat er maximaal 2 spelers komen. Dat is dus 1 verdediger en hopelijk eindelijk de beoogde en beloofde vervanger van Sneijder. Het lijkt me dat Ajax dus geen transfervetpot heeft wat gelijk ook weer de stilte verklaard qua geruchtten.

Het lijkt wel alsof Ajax denkt dat de selectie genoeg kwaliteiten kent maar waar het potentieel vorig jaar niet mee benut is. Vooralsnog moet er imho echt een wereldverdediger bij wil het verdedigend een keertje goed staan en er MOET een creatieve middenvelder bij, eentje die altijd de bal opeist en de ballen verdeelt.
Zo doe maar ruig zeg We hebben toch minimaal nog 2 goede verdedigers nodig en een creatieve middenvelder zodat eindelijk het vertrek van Sneijder opgevangen kan worden.

Het is te vroeg om al conclusies te trekken maar erg hoopvol ben ik niet
pi_59818942
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar PSV koopt gewoon door, Dsudszak, Rodriquez, Manco, Amrabat, Issakson en die nieuwe fransman. Bij Ajax staat het zo enorm stil totdat de druk weer te hoog wordt en men met een zoethoudertje komt, althans zo leren de jaren ons toch?
Heb jij Rodriguez, Manco en die Fransman dan wel eens zien spelen>?
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:29:31 #272
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818960
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heb jij Rodriguez, Manco en die Fransman dan wel eens zien spelen>?
Nee, wat is je punt?
pi_59818997
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, wat is je punt?
Dat het nog niet eens is gebleken dat het versterkingen zijn.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:05 #274
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59818998
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat wijst erop dat het dezelfde kant opgaat als vorig jaar dan?
Iedereen zeikt dat we onbekend talent moeten aantrekken, halen we Cvitanich, valt iedereen hem hier al af zonder dat hij nog maar een bal voor Ajax heeft geraakt.
Zijn er geen geruchten dan schreeuwt iedereen moord en brand dat Ajax niet doet terwijl de echte transfers van Ajax steeds buiten het geruchtencircuit zijn omgegaan.
Ik begin pas ongerust te worden als er op de eerste speeldag nog geen nieuw elan is aangetrokken.
Niet eerder.
En tuurlijk zie ik ook liever nog vandaag dan morgen een aankoop maar wij kunnen niet in het hoofd van Blind en Van Basten kijken en ook niet in de portemonnee van Ajax.
Om nog maar te zwijgen over welke spelers tegenwoordig nog maar haalbaar zijn voor Ajax.
Schijnbaar houd jij mijn postgedrag niet in de gaten aangezien ik nog geen enkele uitspraak heb gedaan over Cvitanitch, mijn punt is simpel ik wil spelers zien die een meerwaarde zijn voor Ajax en die spelers moeten NU gekocht worden want daar is een voorbereiding voor.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:17 #275
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59819005
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, wat is je punt?
Dat als ze bij Ajax kwamen er hier gezeik was dat ze het niveau niet aankunnen...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:39 #276
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59819016
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat het nog niet eens is gebleken dat het versterkingen zijn.
Dat claim ik ook nergens.
pi_59819029
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Schijnbaar houd jij mijn postgedrag niet in de gaten aangezien ik nog geen enkele uitspraak heb gedaan over Cvitanitch, mijn punt is simpel ik wil spelers zien die een meerwaarde zijn voor Ajax en die spelers moeten NU gekocht worden want daar is een voorbereiding voor.
Jij misschien niet specifiek, maar ik heb hier al een hoop negatieve posts omtrent Cvitanich gezien in de voorgaande topics.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:32:35 #278
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59819048
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik word ook niet vrolijk van Colin, Rommedahl of Perez in de basis. Maar ik denk dat zij zich daar ook niet veel zullen vertonen. In de plaats van Heitinga moet nog een goede verdediger komen en we moeten nog een spelverdeler kopen en we zijn klaar.

Ajax heeft al misgegrepen bij een aantal namen, maar de zomer is nog lang. Ik verwacht dat er nog wel iets goeds boven komt drijven. En zo niet, dan hebben we tegen die tijd nog genoeg tijd om te gaan zeiken.
Dat is het hem juist, ik wil genieten niet zeiken.
pi_59819055
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat claim ik ook nergens.
Met jou is echt niet fatsoenlijk te discussiëren he
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 14:33:24 #280
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59819065
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij misschien niet specifiek, maar ik heb hier al een hoop negatieve posts omtrent Cvitanich gezien in de voorgaande topics.
Ja dat klopt, maar het gaat dan ook niet zozeer om de aankoop Cvitanich maar het niet aankopen van verdedigers, althans nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')