Niet als jij mij woorden in de mond gaat leggen om uitspraken bij mij te doen forceren. (Btw ik ben vGaal niet)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met jou is echt niet fatsoenlijk te discussiëren he
Als Als Als.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
EN nog iets, waarom is er dan ook nog geen duidelijkheid over KJH bijvoorbeeld? Ik zie het zo weer gebeuren dat ie vlak voor de competitie nog ff vertrekt hoor, jajajajajajaja ze beloven dat dat nooooit meer zal gebeuren..
Gelooft iemand ze nog daar? Ik niet....
Na de eerste training mag niemand meer weg, man dit is al 100x besproken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
EN nog iets, waarom is er dan ook nog geen duidelijkheid over KJH bijvoorbeeld? Ik zie het zo weer gebeuren dat ie vlak voor de competitie nog ff vertrekt hoor, jajajajajajaja ze beloven dat dat nooooit meer zal gebeuren..
Dat is bij andere clubs ook anders h`e? Iedere andere club heeft z'n supporters al gerustgesteld dat de belangrijke spelers blijven...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Daniel komt niet dus.quote:Daniël de Ridder blijft actief in de Premier League. Een dag nadat hij zijn contract had laten ontbinden bij Birmingham City, tekende de 24-jarige aanvaller een driejarige verbintenis met Wigan Athletic.
Bij The Latics komt De Ridder dezelfde manager tegen als waar hij bij Birmingham als eerste onder trainde: Steve Bruce. Onder diens opvolger Alex McLeish kwam de aanvaller niet meer aan bod. Maandag namen Birmingham en De Ridder afscheid van elkaar.
'Door een aantal blessures heb ik bij Birmingham niet de kans gehad te laten zien wat ik in huis heb', aldus De Ridder op de website van zijn nieuwe club. 'Ik wilde graag weer onder Bruce werken. Hij weet het beste uit zijn spelers te halen. Als een manager als hij je wil hebben, vraag je alleen waar je moet tekenen.'
Bruce zelf is al net zo blij weer met De Ridder te kunnen werken. 'Ik ben ervan overtuigd dat Daniël het gaat maken bij Wigan. Hij is snel en onvoorspelbaar. Hij kan een mannetje uitspelen en heeft ook oog voor het geven van een pass. Bovendien kan hij op verschillende posities uit de voeten.'
Bij Wigan wordt De Ridder ploeggenoot van de Nederlanders Rachid Bouaouzan en Mario Melchiot. Ook Denny Landzaat speelde vorig seizoen nog voor The Latics, maar hij vertrok tijdens de winterstop naar Feyenoord.
Dat zou betekenen dat al dat prut binnen 2 weken verkocht moet zijn, dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Na de eerste training mag niemand meer weg, man dit is al 100x besproken.
Dit is alleen specifiek over Huntelaar gezegdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat al dat prut binnen 2 weken verkocht moet zijn, dat zie ik niet gebeuren
Je klinkt echt als een klein kind.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Na 4 typhusjaren is er echt heel wat voor nodig om mij persoonlijk te overtuigen van de positieve insteek voor aankomend jaar, noem het zeiken, ik noem het realisme......
Elk jaar zouden we toch wel weer ff kampioen worden? Al hoeveel jaren nu?
Eerst spelers zien, dan resultaten en dan lullen we verder, tot die tijd heeft Ajax zijn krediet gewoon verspeeld. Niet mee eens? Prima, maar das nou eenmaal mijn mening...
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Na 4 typhusjaren is er echt heel wat voor nodig om mij persoonlijk te overtuigen van de positieve insteek voor aankomend jaar, noem het zeiken, ik noem het realisme......
Eerst spelers zien, dan resultaten en dan lullen we verder, tot die tijd heeft Ajax zijn krediet gewoon verspeeld. Niet mee eens? Prima, maar das nou eenmaal mijn mening...
Toch leuk voor hem! Ajax staat dus hoog aangeschreven nog in Uruguayquote:Suarez de sportman van Uruguay
dinsdag 01 juli, door SV, Amsterdam, 14:18u, El Acontecer Diario
Ajacied Luis Suarez is gisteren in Club Center Union de Durazno bekroond tot sportman van het seizoen 2007-2008 in Uruguay. Hij liet Richard Mascaranas (wielrenner) en Pablo Cuevas (tennisser) achter zich.
Suarez werd gekozen door ruim vierhonderd sportjournalisten die verenigd zijn in Circulo de Periodistas Deportivos del Uruguay (CPDU), dat haar 37e editie organiseerde.
De spits van Ajax gaat nu een jaar door het leven met de titel 'Charrúa de Oro'. Suarez verkaste voor aanvang van het seizoen 2007-2008 van FC Groningen naar Ajax en maakte indruk in het nationale elftal van Uruguay.
Sja, jij als een naief schoothondje dat jaar in, jaar uit maar braaf ja en amen zegt...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |