Hoezo er is toch wel iets naast voetbal wat je kan doen?..quote:
Ja, maar rond Ajaxquote:Op maandag 30 juni 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo er is toch wel iets naast voetbal wat je kan doen?..
rasoptimist Mike weerquote:Op maandag 30 juni 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een gehuil in dat vorige topic zeg, wat stellen sommige zich aan. "Jaaa ik hoor overal van alles maar bij Ajax is het stil, het word weer een kut seizoen"
Klinkt niet heel erg tof - maar ben meer benieuwd naar het uit-shirt.quote:AFCA_075 schreef:
Heb het shirt op straat gezien! iemand had het aan...
Adidas staat in het midden... logo op de borst.. inderdaad kleur 'nieuw' logo witte patch dus...
Aegon in het wit...
rode baan loopt door. geen strepen op de mouwen.
quote:Urby Emanuelson heeft de Ajax EK-pool gewonnen. De speler, die zelf bijna aan het kampioenschap had meegedaan, voorspelde juist dat Spanje zou winnen en eiste zo de eindzege op.
Emanuelson kreeg 15 punten voor de toernooizege van Spanje. Omdat hij ook Duitsland als finalist had voorspeld, kon hij nog eens tien punten extra op zijn conto bijschrijven. Emanuelson eindigde als enige boven de honderd punten. De speler van Ajax 1 kan rekenen op een taart, die binnenkort aan hem wordt overhandigd.
De tweede plaats in het klassement is voor elftalleider Herman Pinkster. Hij had ook Spanje als winnaar aangekruist, maar had Kroatië als tegenstander. Het brons gaat naar Gregory van der Wiel. De jonge verdediger gokte ook op Spanje als eindwinnaar en steeg zo van plaats zeven naar plaats drie.
Alfons Groenendijk moet zich tevreden stellen met de vierde plaats. Groenendijk, die bijna het hele toernooi eerste of tweede stond, had Spanje als verliezend finalist. David Endt en Simon Tahamata haalden geen punten met de finale en eindigen zo op een gedeelde laatste plaats.
Eindstand Ajax EK-pool:
Urby Emanuelson 76 + 25 = 101
Herman Pinkster 75 + 15 = 90
Gregory van der Wiel 65 + 15 = 80
Alfons Groenendijk 78 + 0 = 78
Erik Heijblok 70 + 0 = 70
Sjaak Swart/Heini Otto 70 + 0 = 70
Robin Pronk 68 + 0 = 68
Henri van der Aat 52 + 0 = 52
David Endt 44 + 0 = 44
Simon Tahamata 44 + 0 = 44
Ik weet nu al dat ik ze beide niet hoef.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe shirt zou al verkocht zijn en gezien zijn: AN topic.
[..]
Klinkt niet heel erg tof - maar ben meer benieuwd naar het uit-shirt.
Daar ben ik ook bang voor. Dan zeggen ze dat het Van Geel was die dat zei ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Devz het volgende:
Klopt, maar ik geloof er geen bal van dat ze daarna niet meer zouden zwichten voor een grote zak geld. Alles heeft zijn prijs.
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.quote:
Dat gold voor AZ vorig jaar ook, maar voor zulke clubs is het in het verleden altijd erg lastig gebleken om constant te blijven presteren. Er zijn ieder seizoen wel een paar middenmotors die boven de rest uitschieten, toevallig was dat afgelopen jaar FC Twente.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.
De laatste jaren zijn de top3 allang niet meer onaantastbaar en dus zal een Ajax, zeker dit seizoen na het drama, echt flink moeten uitpakken.
Maar goed, totdat de markt dicht is moeten we maar kijken wie er al dan niet komt en blijft....
Twente was ik even vergeten. maar ik denk eigenlijk dat ze dit seizoen niet zo goed zullen zijn. 2 belangrijke middenvelders zijn vertrokken en Rutten was een uitstekende coach, McClaren is nog maar de vraag.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeten we FC Twente niet? Die hebben ook een nieuwe trainer en zal ook geen middenmotorrol willen spelen denk ik.
De laatste jaren zijn de top3 allang niet meer onaantastbaar en dus zal een Ajax, zeker dit seizoen na het drama, echt flink moeten uitpakken.
Maar goed, totdat de markt dicht is moeten we maar kijken wie er al dan niet komt en blijft....
DIe miljoenen zijn ons probleem niet, wel het goed besteden ervan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Sja, we zullen zien allemaal natuurlijk. Uiteraard is het moeilijk voor een Twente om zich op die manier te handhaven, maar die hebben iig nog kans op CL miljoenen.
Idd...het blijft weer lang stil.quote:
PSV is de man van het seizoen kwijt in de vorm van Gomes en zijn ook Farfan kwijt. Tevens is de balangstelling naar Affelay net zo groot als die van Huntelaar om naar het buitenland te vertrekken.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
rasoptimist Mike weer![]()
voorbereiding begint alweer bijna en we hebben nog geen enkele verdediger gekocht. we waren al zo zwak en met het vertrek van Heitinga en Davids, en het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar staan we er dramatisch voor.
PSV: heeft alleen een keepersprobleem wat ze moeten opvangen. daarbij ook enkele spelers gehaald en een nieuwe betere trainer
Verbeek is zeker een goede trainer en ze hebben Erasmus een jong talent erbij maar die is pas 17.quote:feyenoord: heeft een goeie nieuwe speler en een uitstekende coach aangetrokken
quote:Ajax: enige aankoop is aanvaller Cvitanich waarvan niemand weet waar ie nou hoort te spelen en wat z'n kwaliteiten zijn. grote problemen in de defensie, middenveld en aanval. Marco's eerste klus bij een club. en een vracht aan overbodige slechte spelers die niet aan de straatstenen zijn te slijten.
we staan er idd prima voor![]()
HAHAHAHAHquote:Op maandag 30 juni 2008 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe gaat Urby dat nou doen als je straks niet meer mag roken in de Arena?
Vergeet Rodriguez niet..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
PSV is de man van het seizoen kwijt in de vorm van Gomes en zijn ook Farfan kwijt. Tevens is de balangstelling naar Affelay net zo groot als die van Huntelaar om naar het buitenland te vertrekken.
Ook Alcides en waarschijnlijk Zonneveld zijn ze kwijt. En wat Aissati gaat doen ik ook nog maar de vraag. Als versterkingen hebben ze Amrahbat en een Franse verdediger van Sochaux.
Dus die zijn er tot nu toe zeker op achteruit gegaan.
Jij bent momenteel gewoon een jankerd en het begint Joriense vormen aan te nemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
rasoptimist Mike weer![]()
voorbereiding begint alweer bijna en we hebben nog geen enkele verdediger gekocht. we waren al zo zwak en met het vertrek van Heitinga en Davids, en het waarschijnlijke vertrek van Huntelaar staan we er dramatisch voor.
AZ: houdt opruiming, nieuwe spelers, begint gemotiveerd en met frisse moed.
PSV: heeft alleen een keepersprobleem wat ze moeten opvangen. daarbij ook enkele spelers gehaald en een nieuwe betere trainer
feyenoord: heeft een goeie nieuwe speler en een uitstekende coach aangetrokken
Groningen: uitstekende aankopen gedaan
Heerenveen: idem
Ajax: enige aankoop is aanvaller Cvitanich waarvan niemand weet waar ie nou hoort te spelen en wat z'n kwaliteiten zijn. grote problemen in de defensie, middenveld en aanval. Marco's eerste klus bij een club. en een vracht aan overbodige slechte spelers die niet aan de straatstenen zijn te slijten.
we staan er idd prima voor![]()
Je kan hoog of laag springen wat je wilt, in een ideale situatie werk je de gehele voorbereiding met het team wat je in het komende seizoen kunt gebruiken. Daar is het een voorbereiding voor, om aan elkaar te wennen en ingespeeld te raken. Leuk hoor, spelers half augustus kopen, maar dan missen ze wel een aantal weken die van redelijk vitaal belang is om goed aan een seizoen te beginnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef _Mike_ het volgende:
Jij bent momenteel gewoon een jankerd en het begint Joriense vormen aan te nemen.
En tijdens de voorbereiding kan/mag je niemand meer kopen?
Natuurlijk is het beter, maar DJ_Ryow is al 3 topics lang op dezelfde manier aan het zeiken. Het is juist beter dat niet alles naar buiten komt, ik hoef al die onzin geruchten van Ajax1/headline niet ik zie het wel zodra het rond is op Ajax.nl staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen wat je wilt, in een ideale situatie werk je de gehele voorbereiding met het team wat je in het komende seizoen kunt gebruiken. Daar is het een voorbereiding voor, om aan elkaar te wennen en ingespeeld te raken.
Leuk hoor, spelers half augustus kopen, maar dan missen ze wel een aantal weken die van redelijk vitaal belang is om goed aan een seizoen te beginnen.
Bovendien hebben we geloof ik nog een aantal aankopen 'tegoed' die niet zijn gedaan gedurende dezelfde periode vorig seizoen, en in de afgelopen winterperiode.
Engelaar, Sulejmani, Henrique, Boulahrouz, Dos Santos, Aissati. Niet dat ik om het niet komen van sommigen van hen rouwig ben, maar het is een teken aan de wand.
Doemdenken is overdreven, maar Ajax is wel verschrikkelijk lui en vangt overal waar ze hengelen bot...
Geef mij maar geruchten, als ik op Ajax.nl moet gaan zitten wachten kan ik wachten totdat ik een ons weeg. Het spijt me, maar mijn vertrouwen in het doen van aankopen door Ajax zit ommenabij het nulpunt op het moment.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter, maar DJ_Ryow is al 3 topics lang op dezelfde manier aan het zeiken. Het is juist beter dat niet alles naar buiten komt, ik hoef al die onzin geruchten van Ajax1/headline niet ik zie het wel zodra het rond is op Ajax.nl staan.
Lui wil ik Ajax nu niet noemen, maar (nogmaals) het mislopen van CL heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Van Basten, Blind en consorten zullen dus wel heel erg creatief moeten zijn om er iets moois van te maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef twi het volgende:
Doemdenken is overdreven, maar Ajax is wel verschrikkelijk lui en vangt overal waar ze hengelen bot...
Tsja, dat heeft Ajax toch volkomen aan zichzelf te danken door helemaal geen enkele verdediger aan te trekken in de winterstop, noch een capabele vervanger voor Sneijder.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef Trancelocator het volgende:
Lui wil ik Ajax nu niet noemen, maar (nogmaals) het mislopen van CL heeft het er niet makkelijker op gemaakt. Van Basten, Blind en consorten zullen dus wel heel erg creatief moeten zijn om er iets moois van te maken.
Hopelijk zijn er morgen op die presentatiesite meteen twee nieuwe spelers in het nieuwe shirt te zien. Maar het zal wel niet.
quote:Bakircioglu krijgt nieuwe kans bij Ajax
Kennedy Bakircioglu krijgt komend seizoen een nieuwe kans bij Ajax. Dat heeft de Amsterdamse club duidelijk gemaakt aan zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. ``We hebben de indruk dat de nieuwe leiding alle vertrouwen in Kennedy heeft", zegt Dekker in Sportweek.
``Vorig seizoen werd hij niet altijd op de juiste manier gebruikt. Er stonden bovendien vier verschillende rechtsbacks achter hem. Al ligt het natuurlijk ook grotendeels aan hemzelf. Marco van Basten en John van 't Schip weten dat hij bij FC Twente anders speelde, meer hangend op rechts. Een beetje het systeem dat Oranje hanteerde op het EK. Hij is hoopvol gestemd dat hij komend seizoen beter uit de verf komt", aldus Dekker in Sportweek.
Bakircioglu was teleurgesteld over zijn niet-selectie voor het EK. ``Vooral nog, omdat er tijdens het EK twee rechtsbuitens geblesseerd wegvielen. Maar hij is een stabiel persoon. Op 14 juli staat hij er weer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |