abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 18:33:55 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59799500
Dat logo ziet er niet uit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_59799502
Ah dat is het shirt van ACT.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 30 juni 2008 @ 18:38:11 #53
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59799589
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.
pi_59799640
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het oogt wel beter:

[ afbeelding ]
Photoshop.
Dat ziet er best oke uit vind ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59799660
idd zeer lelijk shirt op het eerste gezicht al is het meestal een kwestie van wennen.

en Mike, we zien wel... als er bij de eerste competitiewedstrijd een kampioenswaardig elftal staat heb je helemaal gelijk met je "alles komt wel goed" houding. Ajax kennende de laatste jaren en gezien hoe de zaken er nu voor staan zou dat in mijn ogen echter een godswonder zijn. ik en vele anderen zien de buil alweer hangen.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:41:21 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59799668
Morgenochtend wordt shirt bekend, ben benieuwd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 30 juni 2008 @ 18:43:18 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59799710
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.

Probeer eens een serieus antwoord te geven? Of blijf je liever in je droomwereldje zitten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 30 juni 2008 @ 18:48:26 #58
108558 Messenga
pi_59799814
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.

Probeer eens een serieus antwoord te geven? Of blijf je liever in je droomwereldje zitten?
Haphap

Nee, Je hebt een punt. Spelers als Henrique, waar ook een Barcelona interesse in heeft, zijn gewoon onhaalbaar. Echter, niet geschoten is altijd mis, zoals ze in Groningen ook denken. Benayoun is een leuke speler, maar te duur voor Ajax. Ajax is de club van het talent, niet aangekochte dooddoeners als Kuffour. Er moet nu echter weer een strakke basis staan. Die is er al, alleen missen er verdedigers. Het zou prachtig zijn als je nog een Stam kan binnenhalen, maar dat is denk ik utopie.
pi_59799855
Dat shirt ziet er echt niet uit.
Ik kan me niet voorstellen dat dat het nieuwe shirt is. Enorm fake volgens mij.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59799925
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?

Die vind ik vrij goed onder de zelfde categorie vallen
  maandag 30 juni 2008 @ 18:57:40 #61
108558 Messenga
pi_59799989
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef Peter_Europa het volgende:

[..]

Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?

Die vind ik vrij goed onder de zelfde categorie vallen
Rommedahl en Delorge zijn bruikbaar. Luque is nooit gebruikt dus kan ik niets over zeggen. Leonardo moet lekker op huurbasis bij NEC gaan voetballen, en helaas hebben we geen betere RB dan Ogie.
pi_59800025
Silva is beter
pi_59800036
Logo = drama
Koning.
pi_59800089
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef tha_dark het volgende:
Logo = drama
Het model van het shirtje dan.. Zulke modellen verkochten ze vroeger voor 5 gulden bij Scholten. Kon je mooi in slapen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59800095
Goed besluit van van Basten om Kennedy nog een kans te geven, want bij Twente heeft hij zeker laten zien goed te kunnen voetballen.
pi_59800138
Waar heb je dat vandaan?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:22:41 #67
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59800555
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef venomsnake het volgende:
Dat shirt ziet er echt niet uit.
Ik kan me niet voorstellen dat dat het nieuwe shirt is. Enorm fake volgens mij.
Knappe fake als dat fake is.

Het shirt vind ik eigenlijk niet eens zo lelijk. Nu de sponsor weer horizontaal staat, is er weer plaats voor de badge op het hart. Het had alleen beter gewerkt met het oude logo.

Verder had 'Adidas' gewoon links gemoeten.

(Net als bij dit kappa-shirt:)

pi_59800619
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Knappe fake als dat nep is.
Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..
Had nog niet op de foto's geklikt en van dichtbij bekeken.

Opzich zijn simpele shirts het mooist.
Alleen de mouwen en Kraag ogen wat goedkoop, maar misschien is dat anders als een speler het shirt aan heeft hoor.

Verder is het wat vreemd dat er een wit vlak om het logo zit. had men dan niet beter gewoon het oude Ajax logo erop kunnen plakken?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:55:19 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59801312
Als Kennedy nog een kans krijgt , zie Suljmani (of hoe die gozer ook mag heten ) niet meer komen.
Nou maar hopen dat Ajax nog ergens een verdediger 3 of 3 ergens vandaan plukt , want verdedigend zie ik het tot nu toe somber in
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 30 juni 2008 @ 19:55:28 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59801313
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..
Had nog niet op de foto's geklikt en van dichtbij bekeken.

Opzich zijn simpele shirts het mooist.
Alleen de mouwen en Kraag ogen wat goedkoop, maar misschien is dat anders als een speler het shirt aan heeft hoor.

Verder is het wat vreemd dat er een wit vlak om het logo zit. had men dan niet beter gewoon het oude Ajax logo erop kunnen plakken?
Het enige antwoord wat daar op gegeven kan worden is dat het hopelijk inderdaad zo is dat dit slechts een 'opzetje' is richting 2009/2010 waar het oude logo weer gebruikt zou gaan worden. Niet dat ik zoveel met het oude logo heb, maar anders valt het niet uit te leggen waarom ze het logo op zo'n achterlijke manier op het shirt zetten.
pi_59801529
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Dat is al veel jaren zo. Allemaal geruchten en geruchten, maar uiteindelijk komt er niemand. Yoann Gourcuff zou gehuurd worden, Bojan zou komen, Modric zouden we wel even naar Amsterdam halen, Sulejmani was een zekerheidje en nu hoor je weer verhalen over Henrique.

Uiteindelijk komt er helemaal niemand van dat kaliber, maar moeten we zelf spelers scouten die zich nog niet op topniveau hebben bewezen (Cvitanich, Ogararu, etc.), of spelers uit de eigen Eredivisie halen (Suárez, Huntelaar, Lindgren, Silva) of belachelijke aankopen doen (Roger, Rommedahl, Colin, Urzaiz) of we halen ervaren spelers terug waar we later niks meer aan verdienen (Stam, Perez, Davids). Ik zeg niet dat het allemaal slechte spelers zijn (alles wat uit de Eredivisie is gehaald is uitstekend, behalve Bakircioglu) en ook de ervaren krachten hebben het redelijk gedaan, maar overall is het transferbeleid de laatste jaren slecht.

En welke speler wil op dit moment nou naar een club die geen Champions League speelt en de laatste jaren nationaal en internationaal geen potten kan breken?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59801876
Ik vind het shirt lekker simpel. Dat mag ik wel. Logo kon wel mooier. Maar ik wil het toch graag even in het echt zien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  Moderator maandag 30 juni 2008 @ 20:23:44 #73
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59802227
Ik vind Ajax moet gewoon weer eens even kampioen worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 30 juni 2008 @ 20:27:34 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59802296
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het shirt volgens een user van AN:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom een shirt van Puma ertussen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')