Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Dat ziet er best oke uit vind ik...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het oogt wel beter:
[ afbeelding ]
Photoshop.
Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.
Haphapquote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste debiel die melig ging doen. Gefeliciteerd.![]()
Probeer eens een serieus antwoord te geven? Of blijf je liever in je droomwereldje zitten?
Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt spelers als Bahia en Ostlund nodig.
Rommedahl en Delorge zijn bruikbaar. Luque is nooit gebruikt dus kan ik niets over zeggen. Leonardo moet lekker op huurbasis bij NEC gaan voetballen, en helaas hebben we geen betere RB dan Ogie.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef Peter_Europa het volgende:
[..]
Rommedahl, Delorge, Luque, Urzaiz, Colin, Leonardo, Kennedy, Ogararu wel?
Die vind ik vrij goed onder de zelfde categorie vallen
Het model van het shirtje dan.. Zulke modellen verkochten ze vroeger voor 5 gulden bij Scholten. Kon je mooi in slapen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef tha_dark het volgende:
Logo = drama
Knappe fake als dat fake is.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:50 schreef venomsnake het volgende:
Dat shirt ziet er echt niet uit.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dat het nieuwe shirt is. Enorm fake volgens mij.
Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..quote:
Het enige antwoord wat daar op gegeven kan worden is dat het hopelijk inderdaad zo is dat dit slechts een 'opzetje' is richting 2009/2010 waar het oude logo weer gebruikt zou gaan worden. Niet dat ik zoveel met het oude logo heb, maar anders valt het niet uit te leggen waarom ze het logo op zo'n achterlijke manier op het shirt zetten.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij nader inzein denk ik wel dat het echt is..
Had nog niet op de foto's geklikt en van dichtbij bekeken.
Opzich zijn simpele shirts het mooist.
Alleen de mouwen en Kraag ogen wat goedkoop, maar misschien is dat anders als een speler het shirt aan heeft hoor.
Verder is het wat vreemd dat er een wit vlak om het logo zit. had men dan niet beter gewoon het oude Ajax logo erop kunnen plakken?
Dat is al veel jaren zo. Allemaal geruchten en geruchten, maar uiteindelijk komt er niemand. Yoann Gourcuff zou gehuurd worden, Bojan zou komen, Modric zouden we wel even naar Amsterdam halen, Sulejmani was een zekerheidje en nu hoor je weer verhalen over Henrique.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Happel het volgende:
Zou het voor Ajax niet verstandig zijn om hun pijlen te richten op het 'lagere' segment. Heb het gevoel dat ze nu voornamelijk bezig zijn met spelers die of te hoog gegrepen zijn of in de interesse staan van andere clubs die het op dit moment veel beter doen.
Waarom een shirt van Puma ertussen?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het shirt volgens een user van AN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cape Townquote:
Bakirciogluquote:
Ja, zetten we 'm gewoon in de verdediging, who cares. Slechter dan Colin zal ie het daar toch niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:39 schreef oYo het volgende:
De Ridder is in Amsterdam gesignaleerd. Komt ie terug?
Zou toch wat zijn als dat uberlelijke blauwe uit-shirt ook echt blijkt te zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag hopen dat het een fake is.. tering wat lelijk zeg..
Is dit al voorbij gekomen?quote:'Leonardo en Manucharyan niet verkocht'
maandag 30 juni, door fritske, Holland, 21:14u, sportweek
Ajax wil Leonardo en Edgar Manucharyan niet verkopen. Dat meldt Sportweek in de nieuwste editie. Leonardo krijgt een kans van trainer Marco van Basten en Manucharyan mag verhuurd worden.
Leonardo moet met de Zweed Kennedy Bakircioglu gaan strijden om de rechtsbuitenpositie. De Braziliaan kende afgelopen jaar een matig seizoen waarin hij na een lange revalidatie sterk terugkeerde, maar na een akkefietje met trainer Adrie Koster afzakte in de pikorde.
Manucharyan kwam als groot talent naar Ajax, maar brak vooralsnog door blessures niet door. "Edgar staat nog drie jaar bij Ajax onder contract en het is belangrijk dat die jongen het nieuwe seizoen eens gaat voetballen", vindt technisch manager Danny Blind.
"Hij is de laatste jaren veel geblesseerd geweest, dus verkopen doe je hem niet. Maar als hij verhuurd wordt, hebben we aan het eind van het seizoen een betere graadmeter om te kunnen zien hoe hij er voor staat", besluit de oud-trainer.
Voor Albert Luque, de best verdienende speler in de selectie, en Nicolae Mitea is geen plek meer komend seizoen. Robbert Schilder zal de oversteek wagen naar NAC Breda, weet het weekblad en voor Michael Krohn-Delhi bestaat belangstelling van Vitesse.
quote:Giovani Dos Santos wees Ajax af
Giovani Dos Santos heeft in een interview met El Mundo Deportivo verklaard een contractvoorstel van Ajax te hebben afgewezen. De Mexicaan koos voor een transfer naar Tottenham Hotspur.
De aanvaller kwam bij FC Barcelona nauwelijks aan spelen toe en koos voor een vertrek. Onder meer Ajax, Manchester United en Chelsea hoopten de jongeling over te nemen, maar hij koos voor Tottenham Hotspur.
"Ik wil groeien als speler. Mijn besluit is puur op sportieve gronden genomen", blikt Dos Santos terug om zijn keuze voor de Spurs. "Ik wilde meer aan spelen toekomen en Tottenham bood me deze kans. Ik had ook contractvoorstellen van Manchester United, Chelsea en Ajax, maar Juande Ramos (manager van Tottenham Hotspur) was belangrijk voor me in deze keuze."
Voor zover er nog twijfel bestaat: Check hier de banner.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag hopen dat het een fake is.. tering wat lelijk zeg..
Godsamme het is dus nog echt ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor zover er nog twijfel bestaat: Check hier de banner.
http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=cat&catid=30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |