Oh ik zal me al af te vragen waar jullie het in godsnaam over haddenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:17 schreef Trancelocator het volgende:
En ze hebben die banner nog even snel kunnen weghalen.
(Had hem voor de zekerheid nog opgeslagen.)
[ afbeelding ]
Vind het eigenlijk nu al een heel mooi shirt geworden, dit shirt zal symbool staan voor het nieuwe Ajax.quote:
Volgens mij had ik mijn mening nog niet gegeven?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Opvallend. Alle users die het shirt lelijk vinden postten gisteren, vandaag anders om?
Ik vind het shirt steeds mooier worden eigenlijk ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Opvallend. Alle users die het shirt lelijk vinden postten gisteren, vandaag anders om?
Ik zei gisteren ook al dat ik het simpel vond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Ik zeg ook niet dat er gedraaikont wordt. Alleen dat de mensen met smaak vanochtend pas posten of online komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij had ik mijn mening nog niet gegeven?
Simpel is goed. Less is more.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook al dat ik het simpel vond.
Het heeft eerder te maken met het feit dat hij nu bij Nike zit, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens wat mij meer zorgen baart:
Klaas staat er niet op met t shirt en meestal al wisten ze zeker dat hij zou blijven hadden ze hem er wel opgezet
quote:Birmingham City ontbindt contract De Ridder
Daniel de Ridder speelt niet langer voor Birmingham City. Het contract van de Nederlandse buitenspeler is in goed overleg ontbonden. Hij mag transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever.
De Ridder verkaste vorig jaar van Celta de Vigo naar Birmingham. Het jeugdproduct van Ajax begon goed, maar wist zijn draai uiteindelijk niet te vinden bij de Engelse club. Manager Alex McLeish deed slechts twaalf keer een beroep op de 24-jarige aanvaller, die nog een tweejarig contract had.
"We bouwen op spelers die de plaggen uit het veld lopen", verklaart McLeish het besluit. "Ik zeg niet dat Daniël dat niet doet, maar ik denk dat hij geschikter is voor een ploeg die de bal rondtikt."
Als van Basten wilt spelen zoals met het NL elftal zie ik de Ridder zeker wel komen. Die speelde toen bij jong oranje ook op zo'n soort manierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:42 schreef BigKahuna het volgende:
Geloof van wel ja, denk ook dat er best een kans is dat van Basten in hem geinteresseerd is. Ikzelf zie ook liever de RIdder dan een Leonardo of Bakircioglu.
Al heb ik de Ridder lang niet zien spelen dus weet niet hoe het nu met zijn kwaliteiten ervoor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |