Daaromquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Als van Basten wilt spelen zoals met het NL elftal zie ik de Ridder zeker wel komen. Die speelde toen bij jong oranje ook op zo'n soort manier
Omdat ze op het Forum hebben gespiekt en gezien dat wij het blauwe shirt lelijk vinden.. Nu moeten ze met een heel nieuw shirt komen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef toma het volgende:
Wat een lachertje. Aan het eind vd maand pas het uitshirt
Waarom! ?
Ja met die 100 miljoen die Adidias naar Ajax overmaakt hebben ze ook geen recht om op het shirt te staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:56 schreef Devz het volgende:
Oké, na 'm nog een paar keer gezien te hebben gaat het thuisshirt wel. Het logo kan ik mee leven, alleen het Adidas teken in het midden vind ik echt niet mooi. Had die gewoon lekker links neergezet. Niet het mooiste shirt ooit, maar het kan ermee door. Ik was toch al niet van plan om 'm te gaan kopen.
Luque, Bakircioglu en Rommedahl mogen wel weer vertrekken. Cvitanich is niet echt een vleugel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daarom
Maar dan moet er wel snel iemand weg, anders hebben we Leonardo, Bakircioglu, Rommedahl, de Ridder, Cvitanich en Luque als vleugelaanvallersEn evt Suarez ook nog.
Er is net juist gezegd dat Bakircioglu mag blijven en een tweede kans krijgt. Daarnaast hoeft Rommedahl volgens mij ook niet weg. En Luque? Tjah, wie wil die nou hebben...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Luque, Bakircioglu en Rommedahl mogen wel weer vertrekken. Cvitanich is niet echt een vleugel.
Omdat jij het niets aan vindt, snappen ze het niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef fathank het volgende:
Veel snappen ze er niet van in ieder geval.
Dat komt omdat ze er niks van snappen bij Ajax.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef w00h00 het volgende:
Ze hadden beter het concept van het keepershirt kunnen gebruiken met het logo, dat vind ik er een stuk beter uit zien.
He-he eindelijk iemand die er over begint.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef toma het volgende:
Wat een lachertje. Aan het eind vd maand pas het uitshirt
Waarom! ?
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik moet eerlijk zeggen, hoe vaker ik het zie, hoe minder lelijk het wordt. Alleen had het wel de kraag van afgelopen seizoen mogen hebben, helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:13 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het logo zelfs veel beter uitkomen op een witte achtergrond.
Het straalt meer kracht uit dan alleen de geborduurde lijntjes.
Dat is wel lekker Europees, maar doe maar niet. Had liever het Adidas-logo links gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het shirt best mooi, helemaal als het waar is dat dat rugnummer nog voorop komt.
Dat vind ik nou juist helemaal niet. Ik erger me kapot aan die gozer als hij invalt, zo nochalant en stom ijn zijn acties. Hij gaat amper een back voorbij en zijn voorzetten zijn helemaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl, ik heb het al 10 keer gezegd, die kan je er makkelijk bij hebben. HIj zeurt niet, speelt als ie invalt vooral, best ok en kan altijd nog een tactisch wapen zijn als je ergens een tegenstander hebt met trage backs.
Zelf zegt ie van wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Cvitanich is niet echt een vleugel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |