Ik zeg nietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En daar word ik nu verdrietig van. Met alle respect voor Celtic, prachtige club, maar zo diep is Ajax dus gezonken in 13 jaar tijd.
Ajax wilde in ieder geval geen Sneijder-achtige bedragen betalen, als ik het goed heb begrepen. Klopt dat, dan ga ik er niet vanuit dat hij bijna twintig miljoen moet kosten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Blight het volgende:
Sulejmani, tja. Dat hoeft van mij eigenlijk niet zo nodig meer. Als die jongen zoveel geld moet kosten vraag ik me ten zeerste af of we dat er wel uit gaan halen.
Breach iig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Team Jaap Stam - Ajax?
* Breach meldt zichquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
Of 3 miljoen voor de nieuwe Stam/Heitinga.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.
belachelijk dit
3 miljoen dollar is niets hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pfff. 3 miljoen voor zo'n 2e Mariano Juan.
belachelijk dit
Ja, het is wel aardig om tien jaar Ajax te lezen aan de hand van de trainingen en wat anekdotes etc. Is allemaal al eens gepubliceerd, vond 'staanplaats' altijd wel aardig om te lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ja
Boek een aanrader? Zat er aan te denken om 'm te kopen
Misschien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef MaxC het volgende:
Idd en een snelle uitspraak van de KNVB word een oneindig langzame van de UEFA...quote:
Ik hoop dat dit een gerucht blijft!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Clarin (google translate) meldt dat Maidana weer naar Ajax zou gaan voor 3 miljoen.
Omdat Huntelaar weg gaat.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Waarom toch zoveel intresse in aanvallers? Volgens mij hebben we er genoeg
Helaas dat eerste...quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
omdat hij slecht is of omdat je niet wil dat Boca hem kwijt raakt?
KJH gaat weg?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Waarom toch zoveel intresse in aanvallers? Volgens mij hebben we er genoeg
Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.quote:
Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef toma het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.
Wie zei dat ook alweer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.
Zeker maar wordt niet de opvolger van Klaas.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is een topper?
Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.quote:
Je zei van Geel en samenspraak in 1 zin!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
A [ afbeelding ]
B [ afbeelding ]
C [ afbeelding ]
Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
Precies. Als je m nou voor minder dan 4 miljoen weg kon pikken is het altijd mooi meegenomen. Maar als er zo'n hoofdprijs word gevraagd moet je m gewoon lekker daar laten voetballen. Op dit moment heeft (zoals Blind al zei) een vervanger voor Heitinga de hoogste prioriteit. Met Henrique heb je denk ik wel een goede opvolger maar die loopt na een jaar weer de deur uit terug naar Barcelona. Of dat nou zo'n vooruitgang is vraag ik me dus af.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.
Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo'n goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..
Het was iig niet slecht voor zn vertrouwen om topscoorder van Argentinie te worden. Maar ik sluit me aan bij jouw uitspraak.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.
Wat is het dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]Dat zei ik ook altijd toen ik 7 was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |