abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59847180
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef MaxC het volgende:
Waarom toch zoveel intresse in aanvallers? Volgens mij hebben we er genoeg
KJH gaat weg?
En de aanvallers die we nu hebben zijn niet zo rendabel/goed
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 18:26:07 #102
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59847328
Sulejmani is een topper?
pi_59847617
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Omdat Huntelaar weg gaat.
Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.
pi_59847634
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef toma het volgende:

[..]

Zolang ie maar niet op de laatste dag van de transfermarkt de deur uit loopt en we geen tijd mee hebben om een vervanger aan te trekken.
Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59847778
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Na 14 juli heeft 'ie dikke pech als er nog niets rond is.
Wie zei dat ook alweer?
pi_59847882
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani is een topper?
Zeker maar wordt niet de opvolger van Klaas.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59847966
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef toma het volgende:

[..]

Wie zei dat ook alweer?
Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59848032
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:47 schreef toma het volgende:

[..]

Wie zei dat ook alweer?
A

B

C
pi_59848291
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Weet niet of je dat sarcastisch bedoelt of niet omdat Van Geel inmiddels vertrokken is, maar het lijkt me dat dat ofwel in samenspraak met Van Basten tot stand is gekomen ofwel dat dit Blind niet gek in de oren zal klinken.
Je zei van Geel en samenspraak in 1 zin!!
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:20:04 #110
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_59848549
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

A [ afbeelding ]

B [ afbeelding ]

C [ afbeelding ]

Ik moest echt lachen gast..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_59848651
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
pi_59848781
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Sulejmani eigenlijk, waar zou die moeten spelen? Luis Suarez voldoet prima, Cvitanich zal ook vrijwel zeker basisspeler worden en als diepe spits is hij volgens mij niet echt geschikt?
Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.
pi_59848821
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef Radegast het volgende:
Precies. Als je m nou voor minder dan 4 miljoen weg kon pikken is het altijd mooi meegenomen. Maar als er zo'n hoofdprijs word gevraagd moet je m gewoon lekker daar laten voetballen. Op dit moment heeft (zoals Blind al zei) een vervanger voor Heitinga de hoogste prioriteit. Met Henrique heb je denk ik wel een goede opvolger maar die loopt na een jaar weer de deur uit terug naar Barcelona. Of dat nou zo'n vooruitgang is vraag ik me dus af.
pi_59848844
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Blind zegt deze week in Sportweek dat Cvitanich niet onmiddellijk als basisspeler is gehaald.
Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..
pi_59848938
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:35 schreef toma het volgende:

[..]

Tuurlijk zegt hij dat. Gewoon een slimme uitspraak om de verwachtingen te verlagen zodat de supporters sneller tevreden zijn wanneer hij iets goeds laat zien en hij sneller vertrouwen krijgt. Als je veel druk bij zo'n speler legt is de kans groot dat ie door het ijs zakt..
Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo'n goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door kevin6188 op 02-07-2008 19:55:01 ]
pi_59848977
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar toch twijfel ik eraan. Zeker als KJH blijft. Is ook niet zo erg, laat hem maar lekker groeien. Al speelt het natuurlijk wel in zijn voordeel dat hij langer door is gegaan in Argentinië en misschien nog wel lekker in zijn ritme zit. Maar ik betwijfel of hij net zo goed eerste seizoen speelt als Suarez. Want dat was uitzonderlijk.
Het was iig niet slecht voor zn vertrouwen om topscoorder van Argentinie te worden. Maar ik sluit me aan bij jouw uitspraak.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:57:42 #117
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849189
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef toma het volgende:

[..]

topscoorder
Dat zei ik ook altijd toen ik 7 was!
><(({°>
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 20:07:31 #118
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59849430
Er werd gisteren door een aantal hier lacherig gedaan toen ik zei dat er nog steeds een vervanger voor Sneijder moet worden gehaald maar dat wordt volgens mij door iedereen vergeten.

Imho was een van de knelpunten dat er geen #10 was, niemand die de bal altijd wilt hebben, niemand met het inzicht en finesse om steekpasses te geven op Huntelaar.

Een van de dingen die mij zojuist opviel tijdens het bekijken van doelpunten van het afgelopen seizoen was dat alles voortkomt uit individuele klasse of een bevlieging van Suarez, waar zijn de driehoekjes gebleven? Cruyff zei eens:"De bal moet kilometers maken de spelers niet."

Nou heeft het tactische onbenul Adrie- rommedahl loop je maar vast warm-Koster het ook niet doen verbeteren en geloof ik dat vBasten tactisch erg sterk is, toch moet er op het veld een type Sneijder, Ribery etc komen.

Uiteraard in combinatie met een blik verdedigers.
pi_59849434
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd toen ik 7 was!
Wat is het dan?
Koning.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:09:33 #120
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849468
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:07 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat is het dan?
Topscorer
><(({°>
pi_59849554
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:09 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Topscorer
Weer iets geleerd vandaag !
pi_59849593
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er werd gisteren door een aantal hier lacherig gedaan toen ik zei dat er nog steeds een vervanger voor Sneijder moet worden gehaald maar dat wordt volgens mij door iedereen vergeten.

Imho was een van de knelpunten dat er geen #10 was, niemand die de bal altijd wilt hebben, niemand met het inzicht en finesse om steekpasses te geven op Huntelaar.

Een van de dingen die mij zojuist opviel tijdens het bekijken van doelpunten van het afgelopen seizoen was dat alles voortkomt uit individuele klasse of een bevlieging van Suarez, waar zijn de driehoekjes gebleven? Cruyff zei eens:"De bal moet kilometers maken de spelers niet."

Nou heeft het tactische onbenul Adrie- rommedahl loop je maar vast warm-Koster het ook niet doen verbeteren en geloof ik dat vBasten tactisch erg sterk is, toch moet er op het veld een type Sneijder, Ribery etc komen.

Uiteraard in combinatie met een blik verdedigers.
Kenneth Perez was het antwoord van de club en die lijkt voorlopig ook nog niet weg te hoeven... terwijl iedereen ziet dat hij niet de juiste man is op die plek.

en ben het helemaal eens dat de meeste goals kwamen uit bevliegingen van Suarez/KJH. eigenlijk is dit al vele jaren zo. Van der Vaart, Sneijder, Zlatan..... driehoekjes, ingespeelde combinaties en teamgoals zijn er nog maar zelden.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:16:16 #123
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59849629
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef toma het volgende:

[..]

Weer iets geleerd vandaag !
Omg !
><(({°>
pi_59849979
hoe zit het nou trouwens met die constantinin??
4 8 15 16 23 42
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 20:37:05 #125
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59850153
Die komt met Modric en Defour samen.
pi_59850332
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:33 schreef toma het volgende:

[..]

Met Henrique heb je denk ik wel een goede opvolger
Kun je daar wat info over geven?
pi_59850471
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kun je daar wat info over geven?
Wacht.. ik denk! dat het wel een goede speler is. Aangezien Barcelona hem voor 10 miljoen euro koopt moet er toch wel wat potentie in zitten.

Weet iemand wat het verschil is tussen een Ajax CC en een Ajax Supp. CC?
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:51:57 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59850533
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
En Sulejmani
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59850581
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef toma het volgende:

[..]

Wacht.. ik denk! dat het wel een goede speler is. Aangezien Barcelona hem voor 10 miljoen euro koopt moet er toch wel wat potentie in zitten.
Oh dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat het een type speler is die Ajax zoekt.
quote:
Weet iemand wat het verschil is tussen een Ajax CC en een Ajax Supp. CC?
Supp. CC gaat vóór de CC dacht ik.
pi_59850629
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat het een type speler is die Ajax zoekt.
Nou.. aangezien Barcelona al jaren op de zelfde manier speelt als Ajax denk ik toch van wel.
quote:
[..]
Supp. CC gaat vóór de CC dacht ik.
Dan ga ik maar voor een normale CC
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:58:02 #131
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59850672
Uh volgens mij snap je het niet. Met een Supp. CC kan je eerder kaartjes kopen. Je hebt voorrang enzo. Of snap ik iets niet?
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59850725
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef D.zire het volgende:
Uh volgens mij snap je het niet. Met een Supp. CC kan je eerder kaartjes kopen. Je hebt voorrang enzo. Of snap ik iets niet?
ik zoek een CC waarmee ik een paar wedstrijdjes naar Ajax kan. Ik hoef niet zo nodig voorrang, van dat geld ga ik liever een extra wedstrijd naar Amsterdam.
pi_59850802
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:55 schreef toma het volgende:

[..]

Nou.. aangezien Barcelona al jaren op de zelfde manier speelt als Ajax denk ik toch van wel.
Dat heeft weinig met de manier van spelen te maken. Gaat er meer om wat voor kwaliteit je in je team hebt. Het is redelijk zinloos om 2 Vermaelens achterin te hebben, naar mijn mening.
pi_59851001
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
mooizo
4 8 15 16 23 42
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:25:13 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59851254
quote:
Ajax en Sulejmani akkoord over transfer
Geschreven op woensdag, 2 juli om 20:22

Miralem Sulejmani en Ajax hebben een persoonlijk akkoord bereikt over een transfer. Dat valt te lezen in de nieuwste editie van Voetbal International. “Met de speler zelf zijn we er wel uit”, aldus technisch manager Danny Blind. “Het is nu een zaak van club tot club.”

Dinsdag kondigde voorzitter Uri Coronel aan ‘louter topspelers te willen halen’. Sulejmani lijkt, na Dario Cvitanich, de tweede grote aankoop te worden voor de Ajacieden. Zijn club SC Heerenveen en Ajax zijn nog volop in onderhandeling.

De negentienjarige Serviër was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hierdoor stond hij vanaf het begin af aan bovenaan het wensenlijstje van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten. Voor Heerenveen speelde hij 34 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.
Niet heel veel nieuws natuurlijk. Maarja, zie het toch graag rondkomen. Hoeven we niet aan te kloten met Rommedahl of Emanuelson.
pi_59851518
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef twi het volgende:

[..]

Niet heel veel nieuws natuurlijk. Maarja, zie het toch graag rondkomen. Hoeven we niet aan te kloten met Rommedahl of Emanuelson.
Denk ook wel dat dat gaat lukken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59851570
Gelukkig komen alle nieuwsberichten minstens vier keer per dag voorbij. Hoef je niets te missen...
pi_59851658
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef kevin6188 het volgende:
Gelukkig komen alle nieuwsberichten minstens vier keer per dag voorbij. Hoef je niets te missen...

idd. Het is ook vrij lastig als de topics zo hard gaan om alle posts door te lezen om te checken of de laatste geruchten al zijn gepost.
pi_59851906
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef toma het volgende:

[..]

idd. Het is ook vrij lastig als de topics zo hard gaan om alle posts door te lezen om te checken of de laatste geruchten al zijn gepost.
Ach, het lijkt me vrij logisch als een bericht van 20:22 hier om 21:45 al ruimschoots is besproken, maargoed.
pi_59852718
Hoe staat het eigenlijk met onze echte talenten?

Goossens, Donald, Anita, Van der Heijden, Sarpong, Slijngaard, Blind? Gaan er nog enkele doorbreken dit jaar?
pi_59852752
Nu op Discovery die documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. Vind hem niet heel bijzonder, maar als je hem nog nooit gezien hebt is het misschien wel leuk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:19:49 #142
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_59852887
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef Breach het volgende:
Nu op Discovery die documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. Vind hem niet heel bijzonder, maar als je hem nog nooit gezien hebt is het misschien wel leuk
Die gene langs die groene vlag dadelijk is jorien
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_59852965
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:14 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met onze echte talenten?

Goossens, Donald, Anita, Van der Heijden, Sarpong, Slijngaard, Blind? Gaan er nog enkele doorbreken dit jaar?
Van der Heijden gaat doorbreken. Goossens, Donald en Sarpong heb ik nog m'n twijfels bij. Slijngard en Anita zullen misschien enkele malen spelen. Blind zal sowieso niet aan de bak komen, die is net overgeheveld naar het 2e.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:29:48 #144
148059 Pritt
Atheïst
pi_59853154
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef Breach het volgende:
Ik ben het ook aan het kijken.
Geweldig hoe 010 wordt afgeschilderd als gefrustreerde havenslaven die nooit winnen.
Mooi dat hij bij de 0-4 aanwezig was, goede wedstrijd uitgekozen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59853190
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van der Heijden gaat doorbreken. Goossens, Donald en Sarpong heb ik nog m'n twijfels bij. Slijngard en Anita zullen misschien enkele malen spelen. Blind zal sowieso niet aan de bak komen, die is net overgeheveld naar het 2e.
Ik snap niet waarom Goossens, Donald en Sarpong niet verhuurd worden. Lijkt me een beetje zinloos om ze nog een jaar bij Jong Ajax te laten spelen terwijl ze bij een club die laag in de ere-divisie voetbalt meer ervaring op kunnen doen. Ik heb veel vertrouwen in vd Heijden het enige talent waar ik dit seizoen veel vertrouwen in heb
pi_59853364
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62565

Ik dacht dat ik even las dat de transfer rond was
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:47:02 #147
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59853603
Volgens mijn bierflesvormige glazen bol gaan we dit jaar kampioen worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59853722
@ toma
Gewone CC is puur en alleen als je wel eens een wedstrijd wil bezoeken. Bij Sup. CC krijg je voorang bij kaartjes, wordt je automatisch lid van SVA en ontvang je Ajax life in de bus.
Voor een Sup. CC betaal je inderdaad wel een bepaald bedrag per seizoen.
| Joa17 | vs Kryptonite |
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:53:58 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59853788
Sup CC is inderdaad 20 euro per jaar, normale CC 5/6 euro voor 4 jaar geloof ik.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59854158
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
Sup CC is inderdaad 20 euro per jaar, normale CC 5/6 euro voor 4 jaar geloof ik.
Wat is 20 euro per jaar dan
We are living in a material world, and I am a material girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')