Eerst maar van Noordwijk zien te winnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch wel errug zin in de eerste echt tests tegen Arsenal en Inter hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef BonJovi het volgende:
Aissati hmm wel leuk maar eerst een verdediger aub
Ik kom ze ook maar zelden tegen iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:43 schreef Loserkid het volgende:
Waarom worden er geen Long Sleeves Ajax shirts verkocht zoals Huntelaar ze altijd draagt?
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef BonJovi het volgende:
Aissati hmm wel leuk maar eerst een verdediger aub
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:51 schreef Sethje het volgende:
Is er al nieuws rondom Boulahrouz?
http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdfquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is de bron voor het schema, opnieuw beginnen tegen Willem II en op de derde dag naar Feyenoord?
Hmm, ok.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdf
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op Arsenal en Inter. Iedere keer weer dezelfde schijtwedstrijden.
Je kan van het toernooi en het bijbehorende publiek vinden wat je wilt, maar het is natuurlijk sowieso de eerste helft tegen dan wel Inter dan wel Arsenal een echte test voor de beoogde basis. Na een x aantal potjes in de provincie kan je totaal nog niet zeggen wat voor formatie of basis er zal staan.quote:
Kampioen worden op 17 aprilquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
Interessant is het AT wel, maar puur om te kijken hoe Ajax staat en om (nieuwe spelers) redelijk serieus aan het werk te zien.
Nee, ik vermaak me wel thuis op de bank.
Lekker competitieslot trouwens:
17 april PSV-Ajax
26 mei Ajax-AZ
03 mei Sparta-Ajax
10 mei Ajax-Twente
Ach dan zijn we toch allang kampioenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
Interessant is het AT wel, maar puur om te kijken hoe Ajax staat en om (nieuwe spelers) redelijk serieus aan het werk te zien.
Nee, ik vermaak me wel thuis op de bank.
Lekker competitieslot trouwens:
17 april PSV-Ajax
26 mei Ajax-AZ
03 mei Sparta-Ajax
10 mei Ajax-Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |