Eerst maar van Noordwijk zien te winnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch wel errug zin in de eerste echt tests tegen Arsenal en Inter hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef BonJovi het volgende:
Aissati hmm wel leuk maar eerst een verdediger aub
Ik kom ze ook maar zelden tegen iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:43 schreef Loserkid het volgende:
Waarom worden er geen Long Sleeves Ajax shirts verkocht zoals Huntelaar ze altijd draagt?
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef BonJovi het volgende:
Aissati hmm wel leuk maar eerst een verdediger aub
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:51 schreef Sethje het volgende:
Is er al nieuws rondom Boulahrouz?
http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdfquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is de bron voor het schema, opnieuw beginnen tegen Willem II en op de derde dag naar Feyenoord?
Hmm, ok.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
http://www.g00gle.nl/Concept_programma_Eredivisie_090708.pdf
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op Arsenal en Inter. Iedere keer weer dezelfde schijtwedstrijden.
Je kan van het toernooi en het bijbehorende publiek vinden wat je wilt, maar het is natuurlijk sowieso de eerste helft tegen dan wel Inter dan wel Arsenal een echte test voor de beoogde basis. Na een x aantal potjes in de provincie kan je totaal nog niet zeggen wat voor formatie of basis er zal staan.quote:
Kampioen worden op 17 aprilquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
Interessant is het AT wel, maar puur om te kijken hoe Ajax staat en om (nieuwe spelers) redelijk serieus aan het werk te zien.
Nee, ik vermaak me wel thuis op de bank.
Lekker competitieslot trouwens:
17 april PSV-Ajax
26 mei Ajax-AZ
03 mei Sparta-Ajax
10 mei Ajax-Twente
Ach dan zijn we toch allang kampioenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
Interessant is het AT wel, maar puur om te kijken hoe Ajax staat en om (nieuwe spelers) redelijk serieus aan het werk te zien.
Nee, ik vermaak me wel thuis op de bank.
Lekker competitieslot trouwens:
17 april PSV-Ajax
26 mei Ajax-AZ
03 mei Sparta-Ajax
10 mei Ajax-Twente
Leuk begin....quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef kevin6188 het volgende:
Wat is de bron voor het schema, opnieuw beginnen tegen Willem II en op de derde dag naar Feyenoord?
Alsof die wedstrijden iets zeggen... En ze laten Ajax toch elk jaar winnen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb toch wel errug zin in de eerste echt tests tegen Arsenal en Inter hoor.
'quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof die wedstrijden iets zeggen... En ze laten Ajax toch elk jaar winnen?Dankzij de vage opzet van het toernooi.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:17 schreef w00h00 het volgende:
godver wel die easy paint tekeningen in OP, maar niet onze nieuwste aanwinst van 16 miljoen Euro ?!?!![]()
Mooi?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nieuwe uitshirt is stukken mooier dan die dingen die laatst voorbij kwamen..
[ afbeelding ]
Ik vind um erg mooi, eigenlijk.
Die vond ik dan wel weer vetquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi?!
[ afbeelding ]
Dit kon je zeker ook waarderen?
Al heeft het wel iets psychedelisch, dat trekt jou wel.
Afzichtelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dat shirt wel waarderenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi?!
[ afbeelding ]
Dit kon je zeker ook waarderen?
Fake dus om een aantal redenen:quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sportwereld.nl(...)_Ajax_uitgelekt.htmlquote:Blauw uitshirt van Ajax uitgelekt?
AMSTERDAM - Op 1 juli werd met tromgeroffel het nieuwe thuistenue van Ajax gepresenteerd, inclusief daarop de (horizontale) naam van hoofdsponsor Aegon. Het uitshirt van de Amsterdammers zou later deze maand het licht zien. Of toch niet?
afbeelding vergroten De bewuste pagina van de site van Adidas.
Officieel wordt het uitshirt van Ajax onthuld op 25 juli, maar woensdag lekte het al uit via de website van Adidas.
Op internet circuleerde de voorbije weken al een aantal uitvoeringen van het nieuwe uitshirt.
Maar de versie die woensdag - nota bene via de site van Ajax' kledingsponsor Adidas - op internet verscheen, lijkt het model te zijn waarin Ajax straks zijn uitwedstrijden speelt.
De conclusie is vooral ook gerechtvaarigd omdat de pagina op de site van Adidas slechts enkele uren te zien was. Daarna bleek deze te zijn verwijderd. Het shirt is overwegend blauw met rode biezen en banen over de schouders. Of het het echte uitshirt is of toch 'gewoon' een marketingstunt, moet nog even worden afgewacht.
Nep of echt, ik vind um mooi iig. Beter dan die crap die eerder voorbij kwam.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Fake dus om een aantal redenen:Rode rand om het Ajax-logo, dus genomen van het thuisshirt. Wit randje in de kraag, duidt erop dat het een andere kleur had. Bewerking van een oude uittenue, namelijk die van 05/06. Platte afbeelding zogenaamd in perspectief gezet, terwijl op die site shirts anders worden gepresenteerd. Kleine fouten in de tekst. Wat jna zegt: Huntelaar zit bij Nike.
Maar het AD is er ook al ingetuind.
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)_Ajax_uitgelekt.html
Tip: rustig afwachten
quote:Of het het echte uitshirt is of toch 'gewoon' een marketingstunt, moet nog even worden afgewacht.
Er komt er maar één denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:10 schreef Emimich het volgende:
Wordt toch wel eens tijd dat Oleguer en Henrique gepresenteerd gaan worden!
Het heeft inderdaad wel wat. Het doet mij een beetje terugdenken aan de verschillende blauwe shirtjes uit het TDK-tijdperk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nep of echt, ik vind um mooi iig. Beter dan die crap die eerder voorbij kwam.
Overigens zie ik geen fouten in de text?.
En ingetuind is een groot woord, gezien de disclaimer die ze zelf plaatsen.
[..]
Als er maar eentje komt dan wordt dat weer aanmodderen met Colin achterin in geval van blessures c.q. schorsingen.quote:
Is dit nog steeds het geval? Zo ja, dan heeft PSV vrij weinig meer te willen.quote:PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18
EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.
Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.
Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik kan dat shirt wel waarderen![]()
Mooi lelijk, net als deze shirts;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |