Je bent traag. Vecht het maar uit met Misstique.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:04 schreef Mark_Boelen het volgende:
wat is er alex?ik had hem klaarstaan
Deze TT is toch verkracht dus sluit deze maar
En mijn koffie is de beste
heb je nu toch gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weiger in deze te posten.
Ha ha Mark_Boelen heeft verloren van een meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent traag. Vecht het maar uit met Misstique.
Ja, ik ook! Straks denkt Alex nog dat we 'm mogen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry jongens.. Ik had een slotje verzocht maar ik had eigenlijk gehoopt dat 'ie op deze zou komen.
.
Oh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat maakt iedereen er een drama van op welke dat slotje komt, zeg.
En dat andere topic liep al nét iets beter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind alleen de TT niet kunnen, daarom had ik liever hier een slotje op.
Valt mee, ik zei alleen maar dat er een drama van werd gemaakt. Ik had niet de bedoeling er een heel gesprek over te voeren oid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij maak jij er nu veel meer drama over dan de drama waar je het over hebt hoor..
Bummer. Advil?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef Grulez het volgende:
goede hoofdpijn.
tnx voor de info teiganquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef teigan het volgende:
ja, die staken nog steeds Wiets..
Tenminste, ik heb ll. op school die ergens anders logeren omdat ze er anders niet komen..
Kan ook goed helpen. Doesn't cut it for me though.quote:
Ik kan alweer zitten en eten, dus het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kan ook goed helpen. Doesn't cut it for me though.
Oi, had je een bus nodig?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:28 schreef Wiets het volgende:
[..]
tnx voor de info teigan![]()
en ik kan die stakers wel wat aandoen, gezeur
Geen enkele in de stad Groningenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Welke straten zijn jouw domein peter?
Ben je aan het oefenen met eten of noemde je het woord alleen even om er alvast aan te wennen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Pizza.
gelukkig voor jequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan gelukkig weer normaal ademen met dit weer.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef Wiets het volgende:
weet iemand of die stomme buschauffeurs nog steeds aan het staken zijn?
Waarom zou 'ie niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lyssa het volgende:
Gaat de meet nog door enzulks?
Een glas martini zodra ik bevallen ben zou héérlijk zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien snakte jij wel naar een drankje, Marchien.!
Toetsweekquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste dag van de toetsweek zit erop!
Nee sorry. Ik was het ook niet.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Een glas martini zodra ik bevallen ben zou héérlijk zijn.
Voor de rest valt het wel mee, zo verslaafd was ik nu ook weer niet
Martini in de koelkastquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef RealZeus het volgende:Jij zet de fles naast het kraambed en zodra het kind er uit is mag Tara jou een glas inschenken?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Martini in de koelkast
Dat spul moet je wel koud drinken natuurlijk
Iets meer dan 6 maanden (26 weken en 4 dagen om precies te zijn)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoever ben je nu, Marchien?
Oeh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets meer dan 6 maanden (26 weken en 4 dagen om precies te zijn)
Nog 3 maanden te gaan
Alles staakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel vertellen of de stadsbussen in Groningen staken of niet.. Ik kan het verder nergens vinden en ik moet het even zeker weten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef teigan het volgende:
Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's erbij kan uploaden..
Ik zat net ook al zo:quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww,!
En ik denk telkens dat ik PM heb, maar dat is dat debiele euro 2008 ding.
Droge huid?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het ook wel es na heel erg warm douchen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk telkens dat ik PM heb, maar dat is dat debiele euro 2008 ding.
Ja.quote:
Ik heb het ook wel eens na heel warm douchen en ik heb absoluut geen droge huidquote:
Ik ga een dag van te voren reserveren, wie dan niets heeft gezegd over niet meegaan behoort gewoon te komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
En is het misschien handig dat er een defintieve datum komt waarop je moet weten of je mee gaat naar de meet? Ivm reserveren en zulks.
Ik ga nog steeds mee trouwens.
Alleen een bord voor zn kopquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee jij hebt geen huid.
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Schoonmaakdrang!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een teken van de zwangerschap!
Jaina, natuurlijk. Duh.quote:
was je vanmorgen ook misselijk? Zo ja, dan zou ik er toch even een testje tegenaan gooien....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef Inkomen het volgende:
Hai, ik heb hoofdpijn & heb al schoongemaakt, ben ik nu zwanger?
Dat feestje op de aquamarijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:53 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Bah, bagger geslapen omdat ze de hele nacht doorgingen in de studentenflat, en ik mezelf weer eens gek loop te maken met gepieker.....
Waar gaat de reis heen jh87?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef JH87 het volgende:
Zo, bijna weekend. Vanavond krijg ik Hepatitis, DTP & Gele Koorts ingespoten. En ik krijg een malariakuur, maar volgens mij hoef ik daar nog niet mee te beginnen. Dolle boel.
Ik ben gelukkig nog niet zwanger.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je 'stoer zijn' met 'zwangerschap'. Overkomt mij ook de hele tijd.
nee, flatfeest in Selwerd 1. De eerste twee dagen hadden we er weinig last van, vannacht daarentegen...quote:
Is werken bij de gemeentereiniging niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mocht iemand trouwens een stage weten voor een masterstudente Nederlands, afstudeerrichting historische letterkunde, dan houd ik mij zeer warm aanbevolen.
Waar komt die kutopmerking nou ineens weer vandaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is werken bij de gemeentereiniging niet iets voor jou?
Zo was het niet bedoeld hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar komt die kutopmerking nou ineens weer vandaan?
Ik heb die memo daarover gemistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:26 schreef Grulez het volgende:
(Poging tot) Grapjes mogen kennelijk niet meer.
Oh, het was een (poging tot een) grapje. Nee, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:26 schreef Grulez het volgende:
(Poging tot) Grapjes mogen kennelijk niet meer.
Ja, prima. Vandaag de dierenarts gebeld, want de operatie was 10 dagen geleden en normaal ga je dan op controle, maar dat leek de dierenarts niet verstandig. Iets met een furie van een kat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef teigan het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jaina? Ik zat er vannacht nog aan te denken..
Grapjes uitleggen is nooit ok, maar vooruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, het was een (poging tot een) grapje. Nee, dat verklaart een hoop.
Het zegt inderdaad wel wat als zelfs de dierenarts je dier niet terug wil zien. Over het algemeen zijn die mensen hééél wat gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, prima. Vandaag de dierenarts gebeld, want de operatie was 10 dagen geleden en normaal ga je dan op controle, maar dat leek de dierenarts niet verstandig. Iets met een furie van een kat.
Dus ik bellen, krijg ik een andere assistente aan de lijn.
Ik: Hallo met Marchien *blabla* controle, 10 dagen, leek ze niet verstandig *blabla*
Zij: Was het zo erg? Haha
Ik: Ja, blijkbaar
Zij: Wat was uw achternaam ook alweer? ..... Oja, dat schildpadje
Ik: jups. Het gaat op zich prima, is weer helemaal zichzelf *blabla* Ze heeft alleen wel een vochtbobbel onder het litteken. Doet geen pijn en ik mag er gewoon op duwen. Ze heeft er geen last van.
Zij: waarschijnlijk irritatie van de hechtingen, dat hebben ze heel vaak, normaal zuigen we dat even weg met een naald, maar het lijkt me inderdaad niet verstandig als je met haar langs komt en het gaat op den duur ook wel uit zichzelf weg.
Ik: ok
Nuja, het gaat dus uitstekend met het beestje, maar ik begin steeds nieuwsgieriger te worden hoe grandioos ze zich daar misdragen heeftZe willen haar daar echt even niet zien geloof ik
Ajoh vrouwen en humorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen is nooit ok, maar vooruit.
Ik bedoelde het niet in de vorm van "Goh, dat is echt iets voor jou", maar in de vorm van "een masterstudente Nederlands, afstudeerrichting historische letterkunde, die hoort totaal niet thuis bij zoiets (gemeentereiniging), dus laat ik eens iets totaals tegenovergesteld suggereren".
Het zal vast niet meer grappig zijn, maar het was sowieso niet als belediging bedoeld. Lieverd.
Ah. Ik dacht dat je de zoveelste was die dacht dat ik het competentieniveau van een driejarige heb. En dat had ik vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen is nooit ok, maar vooruit.
Ik bedoelde het niet in de vorm van "Goh, dat is echt iets voor jou", maar in de vorm van "een masterstudente Nederlands, afstudeerrichting historische letterkunde, die hoort totaal niet thuis bij zoiets (gemeentereiniging), dus laat ik eens iets totaals tegenovergesteld suggereren".
Het zal vast niet meer grappig zijn, maar het was sowieso niet als belediging bedoeld. Lieverd.
Ik zou er ook tussengezeten hebben, ware het niet dat ik de hele week aan het werk was en ik niet in Groningen ben nuquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef teigan het volgende:
Gisteren was de laatste avond...
Dus ik denk dat vandaag uitbrakken is vor de mensen daar..
Oeh, spannend. Even een tvp hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef Inkomen het volgende:
Kan pizza dit alles nog goedmaken? Stay tuned.
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Moest ze niezen?
Ik heb ook aldoor jeuk aan mn gehemelte. bah.
Dat is toch enigzins tegenstrijdig. Maar je kunt het goed maken door de afspraak van het biertje drinken na te komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je de zoveelste was die dacht dat ik het competentieniveau van een driejarige heb. En dat had ik vanjou
niet verwacht, natuurlijk.
Jap.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?
Anyway, ik ga Across the Universe kijken
Doeg!
Afspraak om een biertje te drinken? Hadden we die?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is toch enigzins tegenstrijdig. Maar je kunt het goed maken door de afspraak van het biertje drinken na te komen
Nou, jij had het een tijdje geleden eens voorgesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afspraak om een biertje te drinken? Hadden we die?
Oh, ok. Ja, prima hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, jij had het een tijdje geleden eens voorgesteld.
Die zat inderdaad aan de buitenkant. Eerst binnen, waar nu Halfords en de dierenwinkel zitten, daarna aan de buitekant, in hetzelfde stukje als Intertoys en Big Dana's. Geen idee of die weg is en waarheen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:00 schreef grazz het volgende:
Ik dacht, ik ga ff een film huren bij videoland... Kom ik eraan fietsen kan ik videoland niet vinden :S, dat ding is blijkbaar weg??? Ik weet niet of er mensen zijn die het winkelcentrum van paddepoel kennen maar daar zat aan de buitenkant eerst een videoland, ben voor de zekerheid nog een rondje om het winkelcentrum gaan fietsenmaar nee...weet iemand waar de videoland nu zit dan?
Oh gelukkig. Dan ben ik volgende week niet de enige die met zijn tong zijn gehemelte aan het krabben is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?
Anyway, ik ga Across the Universe kijken
Doeg!
Nee, dat is mooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:45 schreef Bob. het volgende:
Het wordt al weer licht en de vogels fluiten.Lente is maar raar.
Het is Juni en zou vandaag 25 graden worden, ik vind het zomerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:45 schreef Bob. het volgende:
Het wordt al weer licht en de vogels fluiten.Lente is maar raar.
Hooikoorts!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
mogguh...
Mijn ogen zaten gewoon dichtgeplakt vanmorgen.....
Echt raar...
Ja idd, ik krijg die van mij ook amper openquote:
Dat is toch gewoon cetirizine? Is goed spul! Krijg je meestal ook van de huisarts.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:44 schreef teigan het volgende:
werd wel weer tijd..
Ik kreeg vanmorgen een tip om de hooikoortspilletjes van de Aldi eens te proberen... ik ben nu moed aan het verzamelen om er eentje te slikken..
Hier ook. Maar dat is dan weer dankzij mijn geweldige nieuwe oogdruppels.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:02 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja idd, ik krijg die van mij ook amper open
Oh, die bui die ik zie hang boven de stad? Hou dat daar maar mooi, het is hier nog heerlijk en ik wil vanavond nog buiten zitten. (lees: bier drinken op ons terras)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
Zo, de stinkbbq(eerder groentecrematorium) van de onderburen zal nu toch vast wel uitgeregend zijn.....
Welkom in mijn leven.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:58 schreef Inkomen het volgende:
O FUCK MIJN FIETSSLEUTELTJE LIGT OP DE BODEM VAN MIJN BOODSCHAPPENTAS.
Moment, ik ben even mijn bestaansrecht aan het wissen.
'k zal morgen ee nhaakse slijper meenemen. Is dat slot zo weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:58 schreef Inkomen het volgende:
O FUCK MIJN FIETSSLEUTELTJE LIGT OP DE BODEM VAN MIJN BOODSCHAPPENTAS.
Moment, ik ben even mijn bestaansrecht aan het wissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |