Ik zou er ook tussengezeten hebben, ware het niet dat ik de hele week aan het werk was en ik niet in Groningen ben nuquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef teigan het volgende:
Gisteren was de laatste avond...
Dus ik denk dat vandaag uitbrakken is vor de mensen daar..
Oeh, spannend. Even een tvp hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef Inkomen het volgende:
Kan pizza dit alles nog goedmaken? Stay tuned.
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Moest ze niezen?
Ik heb ook aldoor jeuk aan mn gehemelte. bah.
Dat is toch enigzins tegenstrijdig. Maar je kunt het goed maken door de afspraak van het biertje drinken na te komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je de zoveelste was die dacht dat ik het competentieniveau van een driejarige heb. En dat had ik vanjou
niet verwacht, natuurlijk.
Jap.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?
Anyway, ik ga Across the Universe kijken
Doeg!
Afspraak om een biertje te drinken? Hadden we die?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is toch enigzins tegenstrijdig. Maar je kunt het goed maken door de afspraak van het biertje drinken na te komen
Nou, jij had het een tijdje geleden eens voorgesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afspraak om een biertje te drinken? Hadden we die?
Oh, ok. Ja, prima hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, jij had het een tijdje geleden eens voorgesteld.
Die zat inderdaad aan de buitenkant. Eerst binnen, waar nu Halfords en de dierenwinkel zitten, daarna aan de buitekant, in hetzelfde stukje als Intertoys en Big Dana's. Geen idee of die weg is en waarheen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:00 schreef grazz het volgende:
Ik dacht, ik ga ff een film huren bij videoland... Kom ik eraan fietsen kan ik videoland niet vinden :S, dat ding is blijkbaar weg??? Ik weet niet of er mensen zijn die het winkelcentrum van paddepoel kennen maar daar zat aan de buitenkant eerst een videoland, ben voor de zekerheid nog een rondje om het winkelcentrum gaan fietsenmaar nee...weet iemand waar de videoland nu zit dan?
Oh gelukkig. Dan ben ik volgende week niet de enige die met zijn tong zijn gehemelte aan het krabben is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Heb je dan ook de neiging om gekke bekken te trekken door met je tong er aan te gaan zitten?
Anyway, ik ga Across the Universe kijken
Doeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |