quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Martini in de koelkast
Dat spul moet je wel koud drinken natuurlijk
Iets meer dan 6 maanden (26 weken en 4 dagen om precies te zijn)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoever ben je nu, Marchien?
Oeh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets meer dan 6 maanden (26 weken en 4 dagen om precies te zijn)
Nog 3 maanden te gaan
Alles staakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel vertellen of de stadsbussen in Groningen staken of niet.. Ik kan het verder nergens vinden en ik moet het even zeker weten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef teigan het volgende:
Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's erbij kan uploaden..
Ik zat net ook al zo:quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww,!
En ik denk telkens dat ik PM heb, maar dat is dat debiele euro 2008 ding.
Droge huid?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het ook wel es na heel erg warm douchen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik denk telkens dat ik PM heb, maar dat is dat debiele euro 2008 ding.
Ja.quote:
Ik heb het ook wel eens na heel warm douchen en ik heb absoluut geen droge huidquote:
Ik ga een dag van te voren reserveren, wie dan niets heeft gezegd over niet meegaan behoort gewoon te komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
En is het misschien handig dat er een defintieve datum komt waarop je moet weten of je mee gaat naar de meet? Ivm reserveren en zulks.
Ik ga nog steeds mee trouwens.
Alleen een bord voor zn kopquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee jij hebt geen huid.
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Schoonmaakdrang!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is een teken van de zwangerschap!
Jaina, natuurlijk. Duh.quote:
was je vanmorgen ook misselijk? Zo ja, dan zou ik er toch even een testje tegenaan gooien....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef Inkomen het volgende:
Hai, ik heb hoofdpijn & heb al schoongemaakt, ben ik nu zwanger?
Dat feestje op de aquamarijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:53 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Bah, bagger geslapen omdat ze de hele nacht doorgingen in de studentenflat, en ik mezelf weer eens gek loop te maken met gepieker.....
Waar gaat de reis heen jh87?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef JH87 het volgende:
Zo, bijna weekend. Vanavond krijg ik Hepatitis, DTP & Gele Koorts ingespoten. En ik krijg een malariakuur, maar volgens mij hoef ik daar nog niet mee te beginnen. Dolle boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |