Je bent traag. Vecht het maar uit met Misstique.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:04 schreef Mark_Boelen het volgende:
wat is er alex?ik had hem klaarstaan
Deze TT is toch verkracht dus sluit deze maar
En mijn koffie is de beste
heb je nu toch gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weiger in deze te posten.
Ha ha Mark_Boelen heeft verloren van een meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent traag. Vecht het maar uit met Misstique.
Ja, ik ook! Straks denkt Alex nog dat we 'm mogen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry jongens.. Ik had een slotje verzocht maar ik had eigenlijk gehoopt dat 'ie op deze zou komen.
.
Oh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat maakt iedereen er een drama van op welke dat slotje komt, zeg.
En dat andere topic liep al nét iets beter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind alleen de TT niet kunnen, daarom had ik liever hier een slotje op.
Valt mee, ik zei alleen maar dat er een drama van werd gemaakt. Ik had niet de bedoeling er een heel gesprek over te voeren oid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij maak jij er nu veel meer drama over dan de drama waar je het over hebt hoor..
Bummer. Advil?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef Grulez het volgende:
goede hoofdpijn.
tnx voor de info teiganquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef teigan het volgende:
ja, die staken nog steeds Wiets..
Tenminste, ik heb ll. op school die ergens anders logeren omdat ze er anders niet komen..
Kan ook goed helpen. Doesn't cut it for me though.quote:
Ik kan alweer zitten en eten, dus het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kan ook goed helpen. Doesn't cut it for me though.
Oi, had je een bus nodig?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:28 schreef Wiets het volgende:
[..]
tnx voor de info teigan![]()
en ik kan die stakers wel wat aandoen, gezeur
Geen enkele in de stad Groningenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Welke straten zijn jouw domein peter?
Ben je aan het oefenen met eten of noemde je het woord alleen even om er alvast aan te wennen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Pizza.
gelukkig voor jequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan gelukkig weer normaal ademen met dit weer.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef Wiets het volgende:
weet iemand of die stomme buschauffeurs nog steeds aan het staken zijn?
Waarom zou 'ie niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Lyssa het volgende:
Gaat de meet nog door enzulks?
Een glas martini zodra ik bevallen ben zou héérlijk zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien snakte jij wel naar een drankje, Marchien.!
Toetsweekquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste dag van de toetsweek zit erop!
Nee sorry. Ik was het ook niet.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Een glas martini zodra ik bevallen ben zou héérlijk zijn.
Voor de rest valt het wel mee, zo verslaafd was ik nu ook weer niet
Martini in de koelkastquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef RealZeus het volgende:Jij zet de fles naast het kraambed en zodra het kind er uit is mag Tara jou een glas inschenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |