quote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef teigan het volgende:
ik kom er net achter dat we een gemist telefoontje hadden van de kittenopvang... En nu zit ik te stuiteren, ik wil wel weer kittens erbij..
Ik zie niks, maar ik kan ook niet het hele UMCG zien..quote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef teigan het volgende:
volgens dvhn is er brand bij het UMCG....
Oh ja. Op m'n mooie lijstje thuis staat 'ie wel hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg. Waarom staat Blight er niet bij.
Als ik kom, komt hij namelijk automatisch ook.
Dezelfde als de witte die ik al had. Maar de witte is nu op, dus voor de poesjes. Nu een blauwe en een rode gekocht. Maar goed jij bent nog steeds nooit bij me thuis geweestquote:Op maandag 26 mei 2008 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Lyssa ookal gevraagd.
Ze weet het nog niet.
Bol.comDaar heb ik een dvd vandaan. Ofnouja, gekregen daar vandaan.
.
Vertel; hoe zien de kussentjes eruit?
Vooralsnog heb ik geen vriendin. Maar hey, het leven kan raar lopenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zou toch ook een vriendin meenemen die niet Lyssa was, Alex? Hoe staat het daarmee?
Houden we in gedachten.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:45 schreef freecell het volgende:
Napoli is goedkoop, lekker en leuk zitten.
Nadeel: soms heel druk en de bediening is erg traag. (al vind ik trage bediening nooit storend)
Zo, daar lees ik niet zulke goede dingen over anders.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Meen je niet. Dat is wel heel erg.
De beste pizzaria van Groningen is naar mijn mening Capriccio aan het Akerkhof. Helaas is deze wel gelijk een heel stuk duurder dan Napoli, maar dat proef je er dan ook wel weer aan af.
Vertel. (de lange wachttijden zijn mij wel bekend)quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, daar lees ik niet zulke goede dingen over anders..
In een paar minuten tijd 6 flikker ops. Dat word m dus bestellen.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef nietzman het volgende:
Het volk heeft gesproken.
Meestal klinkt er keiharde gituurmuziek uit jaquote:Op maandag 26 mei 2008 15:29 schreef RealZeus het volgende:
Terugvindpizza.
En Alex? Ik heb op nee gestemd, uit jouw auto hoort natuurlijk keiharde gitaarmuziek te klinken en niet:"Una paloma blanca"
*pinkt traantj weg.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meestal klinkt er keiharde gituurmuziek uit ja![]()
aSj was er bij toen ik een CD met bultruggeluiden kocht voor in de auto
HOE'ST ERMEE?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:25 schreef nietzman het volgende:
HAI ASJTRIT.
Ik heb m nog nooit in e auto gedraaid. Gebruik m wel vaakom bij in slaap te vallenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
*pinkt traantj weg.
Ik herinner het me als de dag van gisteren.
Dat traantje is van het lachen of was het zo slecht?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
*pinkt traantj weg.
Ik herinner het me als de dag van gisteren.
OMG YANTRA MAN NOOB!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat traantje is van het lachen of was het zo slecht?
We moeten weer eens naar de Yantra toequote:Op maandag 26 mei 2008 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
N00BZ!
en dat traantj was omdat ik nostalgisch werd.
Rigoletto in the Nieuwe Ebbingestraat (helemaal aan het eind bij het Nooderplantsoen) heeft echt heeeele lekkere pizza'squote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit in Groningen naar een pizzeria ben geweest, dus mocht iemand een goede weten, schroom niet.
Ik heb haar te pakken gekregen, wij mogen morgen een moederpoes met vier kittens van een week of 4 ophalen...quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb haar te pakken gekregen, wij mogen morgen een moederpoes met vier kittens van een week of 4 ophalen...
In mn vakantie?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We moeten weer eens naar de Yantra toe
Volgens mij is die vraag wel beantwoordquote:Op maandag 26 mei 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
HAITARA.JULLIE KOMEN TOCH OOK OP DE MEET?
Gezellig!
was weer stoomweekend in Sneek.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is die vraag wel beantwoord
Wij zijn trouwens bij de hoogste waterval van Nederland geweest
Oh en voor de treinjosti's, op Zwolle kwamen we een heuse stoomloc tegen
jup, daar kwam ie inderdaad vandaan, op weg terug naar z'n stal in Beekbergenquote:
Dat deed deze eerst ook, maar ze ging even slapen en aangezien ik toch op het puntje van de stoel zat kon ze er mooi achter liggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn poes ging iig gewoon boven op jou zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Bij jij ouder dan 27quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Eis 1; Fail
Eis 2; Fail
Conclusie; Epic fail.
Eis 2 voldoe je gewoon aan hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Eis 1; Fail
Eis 2; Fail
Conclusie; Epic fail.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, we hebben je busje nodig.
Check, dubbel chek, triple check... Daar moet ik wel tijd voor kunnen vrijmaken...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef Lyssa het volgende:
Hoi Groningers
Ik doe voor mn studie een onderzoek met de rijsimulator in het UMCG en zoek proefpersonen om een ritje te rijden en wat vragenlijsten in te vullen. Het gaat NIET om een prestatierit, maar over hoe je de rit ervaart.
Eisen:
- rijbewijs hebben
- maximaal 26/27 jaar
Interesse? PM me![]()
Beloning: een ritje maken in de rijsimulator is al leuk genoeg![]()
Edit: de afname is op een donderdag of vrijdag
Inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:27 schreef maok het volgende:
Dat jullie dus gaan samenwonen is dus eigenlijk een gok
heheh zeker. Je was er met Bob en consorten?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:58 schreef S-Two het volgende:
Grulez, was het gezellig in die strandtent zaterdag?
Jazeker, ik wou nog ff naar je toekomen, maar toen besloot de rest om maar weer naar de fantastische Mill te gaan. Ik heb je vrijdag trouwens wel in de Mill gemist hoor, zag wel veel anderen, maar jou niet. Maar het was natuurlijk wel weer een zaik weekendjequote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh zeker. Je was er met Bob en consorten?
Ze is op bed.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ben je nog wakker lyssa?
Jazeker! Goeie pizza's ook. Maar niet echt een sfeervolle tent voor een meet.quote:
Ik ben geinteresseerd, 21 en heb rijbewijs. Ik voorzie alleen een fail in 't feit dat ik niet tijdens kantooruren kan.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef Lyssa het volgende:
Hoi Groningers
Ik doe voor mn studie een onderzoek met de rijsimulator in het UMCG en zoek proefpersonen om een ritje te rijden en wat vragenlijsten in te vullen. Het gaat NIET om een prestatierit, maar over hoe je de rit ervaart.
Eisen:
- rijbewijs hebben
- maximaal 26/27 jaar
Interesse? PM me![]()
Beloning: een ritje maken in de rijsimulator is al leuk genoeg![]()
Edit: de afname is op een donderdag of vrijdag
En weer een Groninger met een goeie muzieksmaak erbij. Goeie zaak! En gefeliciteerd beide, natuurlijk.quote:
Doe maar wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Je hebt gelijk:
(Nee dat plaatje ga ik toch maar niet posten...)
Ik ben zaterdag aangekomen. Dus helaas de Mill gemist... jammer...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jazeker, ik wou nog ff naar je toekomen, maar toen besloot de rest om maar weer naar de fantastische Mill te gaan. Ik heb je vrijdag trouwens wel in de Mill gemist hoor, zag wel veel anderen, maar jou niet. Maar het was natuurlijk wel weer een zaik weekendje.
heheh een eetmeet in de Hasret. Wel lekker natuurlijk, maar echt gezelligquote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jazeker! Goeie pizza's ook. Maar niet echt een sfeervolle tent voor een meet.
[..]
Ik ben geinteresseerd, 21 en heb rijbewijs. Ik voorzie alleen een fail in 't feit dat ik niet tijdens kantooruren kan.
[..]
En weer een Groninger met een goeie muzieksmaak erbij. Goeie zaak! En gefeliciteerd beide, natuurlijk.![]()
Zo, ik ben weer bijgelezen. Nu gauw slapen, morgen werkdag van 8.30 - 23.00. Was me weer een waar genoegen.
Bij elkaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Cornbread het volgende:
Kraker.. Dat lijkt me zo niets.. Een stel vrienden doen dat constant bij elkaar en elke keer krijg ik een huivering over mijn rug lopen.. Bleh!
Mja, de een tilt de ander op een bepaalde manier op en "kraakt de rug effe recht" ze zweren erbij.. Geen van beide heeft ook enige opleiding hiervoor. Het vreemdste vind ik dat het steeds vaker nodig is te doen bij elkaar, mischien dat het toch minder goeds doet dan ze denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij elkaar?
Die man heeft er een univeritaire opleinding voor genoten en dan vind ik het nóg een beetje eng, maar no way dat ik dingen in mijn rug ga laten verplaatsen door een willekeurig type in mijn buurt.
Daarbij hebben die ook vast niet de apparatuur en doet het nooit "krak" als ik gekraakt word. Het is meer gewoon duwen enzo.
De laatste tijd wel, ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat overkomt je wel vaak ChipsZak., of niet?.
Ik word altijd rond 7 uur wakker gemaakt door m'n moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef Cornbread het volgende:
Euh, mja.. Reken je er dan altijd op dat je optijd wakker word?Mischien toch maar eens aanschaffen voor de zekerheid ofzo
Ah je hebt dus al een wekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word altijd rond 7 uur wakker gemaakt door m'n moeder.
Er zijn maar zelden gevallen dat ik dan weer in slaap val.
zodra we de juiste telefoon boven hebben liggen komen er foto'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef Cornbread het volgende:
Pictures or it never happend!
Foto?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef teigan het volgende:![]()
er huppelen hier nu vier van die kleine stokstaartjes rond... Een vaalrood, een rood met wit, een lapje en een blauwige...
Zo schattig...![]()
Ik wacht nog altijd op Carice van Houten die dat voor me komt doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Of er moet iemand zijn die je elke morgen komt wekken, met een ontbijt op bed met verse jus
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Carice van Houten die dat voor me komt doen.
Meh? kweenie naar welk weer station jij kijkt maar volgens weer online staat het vandaag al dagen poepquote:
Je hebt wel een mindere foto uitgezocht. Maar het is echt een heel erg mooie vrouw. In het echt ook; ik kwam 'r een paar maanden geleden tegen in de Spieghel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er zo mooi aan deze vrouw dan?
Of heeft ze gewoon een grote zak geld?
Volgens de teletekst zou het toch 23 graden worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef Cornbread het volgende:
[..]
Meh? kweenie naar welk weer station jij kijkt maar volgens weer online staat het vandaag al dagen poep
http://www.weeronline.nl/Nederland/Groningen.htm
Alleen ben ik nu dus in de war met morgen![]()
Nee ik durfde 'r niet aan te spreken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik kon zo snel ook geen andere vinden ,overtuig me en zoek een mooie van haar!!
Heb je nog wat met haar gedronken in de spieghel?
Op een dag jongen... Op een dag..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Carice van Houten die dat voor me komt doen.
Ik heb ooit eens een verjaardag gehad in de Vlaamsche Reus, die hebben zo'n apart 'zaaltje' met bar, eigen muziekinstallatie en ook wel ruimte om te dansen. Dat valt dus te proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier misschien de gouden tip?
Ik zoek een leuk cafe waar ik mijn verjaardag kan vieren. Ik denk iets van 20 mensen, dus een klein cafeetje, liefst met een stukje dansvloer, en een mogelijkheid tot (zelf) plaatjes draaien zou ideaal zijn!!
Ik zat zelf richting café Kult te denken, maar die zijn die avond bezet...
En dat terwijl je bij de concurrent werktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit al een hele slaapkamer bij elkaar te zoeken op ikea.nl..
Ikea is toch goedkoper.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat terwijl je bij de concurrent werkt
Ik kan me daar niet echt een trap herinnerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, daarboven is het inderdaad wel leuk, maar jammer dat je je weg moet banen door een hele berg Vindi's voor je bij de trap bent![]()
Tis lang geleden, dus kan het me niet meer zo herinneren. En die Vindi's die kun je gewoon negeren, dat zijn ze vast wel gewend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Achter in het café is toch dat zaaltje? Je moet daarvoor een klein trapje op.
En voor dat trapje bevinden zich massa's vindi's
heheh niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet echt een trap herinneren
Het is te proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:08 schreef Grulez het volgende:
Die vindi's zijn daar niet te negeren hoor. Tzijn er zo veel
Zoals ik zei, het is al lang geleden dat ik daar die ene keer was... toch al zo'n 3 jaar nu. En ik onthoud niet van alle kroegjes waar ik kom hoe het interieur wasquote:
Je moet het zien als een uitdagingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:08 schreef Grulez het volgende:
Die vindi's zijn daar niet te negeren hoor. Tzijn er zo veel
HIj was ook positief over Carice hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:36 schreef maok het volgende:
hmmm, opvallend, normaal is Jesse overal negatief over en nu niet.
Alleen over dingen die ik niet waardeer en dat zijn er nou eenmaal veelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:36 schreef maok het volgende:
hmmm, opvallend, normaal is Jesse overal negatief over en nu niet.
Je mag wel een wasje in mijn eigen prive miele wasmachinequote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:51 schreef Bob. het volgende:
De was machine is (weer) overstroomd en er kwam een rare soort rook uit. Dat is niet best he?
Wat woon ik ook in een pauperhuis.
Die zit op zijn werkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent toch met een telefoniste getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |