Dat traantje is van het lachen of was het zo slecht?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
*pinkt traantj weg.
Ik herinner het me als de dag van gisteren.
OMG YANTRA MAN NOOB!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat traantje is van het lachen of was het zo slecht?
We moeten weer eens naar de Yantra toequote:Op maandag 26 mei 2008 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
N00BZ!
en dat traantj was omdat ik nostalgisch werd.
Rigoletto in the Nieuwe Ebbingestraat (helemaal aan het eind bij het Nooderplantsoen) heeft echt heeeele lekkere pizza'squote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit in Groningen naar een pizzeria ben geweest, dus mocht iemand een goede weten, schroom niet.
Ik heb haar te pakken gekregen, wij mogen morgen een moederpoes met vier kittens van een week of 4 ophalen...quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik heb haar te pakken gekregen, wij mogen morgen een moederpoes met vier kittens van een week of 4 ophalen...
In mn vakantie?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We moeten weer eens naar de Yantra toe
Volgens mij is die vraag wel beantwoordquote:Op maandag 26 mei 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
HAITARA.JULLIE KOMEN TOCH OOK OP DE MEET?
Gezellig!
was weer stoomweekend in Sneek.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is die vraag wel beantwoord
Wij zijn trouwens bij de hoogste waterval van Nederland geweest
Oh en voor de treinjosti's, op Zwolle kwamen we een heuse stoomloc tegen
jup, daar kwam ie inderdaad vandaan, op weg terug naar z'n stal in Beekbergenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |