heheh zeker. Je was er met Bob en consorten?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:58 schreef S-Two het volgende:
Grulez, was het gezellig in die strandtent zaterdag?
Jazeker, ik wou nog ff naar je toekomen, maar toen besloot de rest om maar weer naar de fantastische Mill te gaan. Ik heb je vrijdag trouwens wel in de Mill gemist hoor, zag wel veel anderen, maar jou niet. Maar het was natuurlijk wel weer een zaik weekendjequote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh zeker. Je was er met Bob en consorten?
Ze is op bed.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ben je nog wakker lyssa?
Jazeker! Goeie pizza's ook. Maar niet echt een sfeervolle tent voor een meet.quote:
Ik ben geinteresseerd, 21 en heb rijbewijs. Ik voorzie alleen een fail in 't feit dat ik niet tijdens kantooruren kan.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef Lyssa het volgende:
Hoi Groningers
Ik doe voor mn studie een onderzoek met de rijsimulator in het UMCG en zoek proefpersonen om een ritje te rijden en wat vragenlijsten in te vullen. Het gaat NIET om een prestatierit, maar over hoe je de rit ervaart.
Eisen:
- rijbewijs hebben
- maximaal 26/27 jaar
Interesse? PM me![]()
Beloning: een ritje maken in de rijsimulator is al leuk genoeg![]()
Edit: de afname is op een donderdag of vrijdag
En weer een Groninger met een goeie muzieksmaak erbij. Goeie zaak! En gefeliciteerd beide, natuurlijk.quote:
Doe maar wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Je hebt gelijk:
(Nee dat plaatje ga ik toch maar niet posten...)
Ik ben zaterdag aangekomen. Dus helaas de Mill gemist... jammer...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jazeker, ik wou nog ff naar je toekomen, maar toen besloot de rest om maar weer naar de fantastische Mill te gaan. Ik heb je vrijdag trouwens wel in de Mill gemist hoor, zag wel veel anderen, maar jou niet. Maar het was natuurlijk wel weer een zaik weekendje.
heheh een eetmeet in de Hasret. Wel lekker natuurlijk, maar echt gezelligquote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jazeker! Goeie pizza's ook. Maar niet echt een sfeervolle tent voor een meet.
[..]
Ik ben geinteresseerd, 21 en heb rijbewijs. Ik voorzie alleen een fail in 't feit dat ik niet tijdens kantooruren kan.
[..]
En weer een Groninger met een goeie muzieksmaak erbij. Goeie zaak! En gefeliciteerd beide, natuurlijk.![]()
Zo, ik ben weer bijgelezen. Nu gauw slapen, morgen werkdag van 8.30 - 23.00. Was me weer een waar genoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |