Bij elkaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Cornbread het volgende:
Kraker.. Dat lijkt me zo niets.. Een stel vrienden doen dat constant bij elkaar en elke keer krijg ik een huivering over mijn rug lopen.. Bleh!
Mja, de een tilt de ander op een bepaalde manier op en "kraakt de rug effe recht" ze zweren erbij.. Geen van beide heeft ook enige opleiding hiervoor. Het vreemdste vind ik dat het steeds vaker nodig is te doen bij elkaar, mischien dat het toch minder goeds doet dan ze denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij elkaar?
Die man heeft er een univeritaire opleinding voor genoten en dan vind ik het nóg een beetje eng, maar no way dat ik dingen in mijn rug ga laten verplaatsen door een willekeurig type in mijn buurt.
Daarbij hebben die ook vast niet de apparatuur en doet het nooit "krak" als ik gekraakt word. Het is meer gewoon duwen enzo.
De laatste tijd wel, ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat overkomt je wel vaak ChipsZak., of niet?.
Ik word altijd rond 7 uur wakker gemaakt door m'n moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:43 schreef Cornbread het volgende:
Euh, mja.. Reken je er dan altijd op dat je optijd wakker word?Mischien toch maar eens aanschaffen voor de zekerheid ofzo
Ah je hebt dus al een wekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word altijd rond 7 uur wakker gemaakt door m'n moeder.
Er zijn maar zelden gevallen dat ik dan weer in slaap val.
zodra we de juiste telefoon boven hebben liggen komen er foto'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef Cornbread het volgende:
Pictures or it never happend!
Foto?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef teigan het volgende:![]()
er huppelen hier nu vier van die kleine stokstaartjes rond... Een vaalrood, een rood met wit, een lapje en een blauwige...
Zo schattig...![]()
Ik wacht nog altijd op Carice van Houten die dat voor me komt doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Of er moet iemand zijn die je elke morgen komt wekken, met een ontbijt op bed met verse jus
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Carice van Houten die dat voor me komt doen.
Meh? kweenie naar welk weer station jij kijkt maar volgens weer online staat het vandaag al dagen poepquote:
Je hebt wel een mindere foto uitgezocht. Maar het is echt een heel erg mooie vrouw. In het echt ook; ik kwam 'r een paar maanden geleden tegen in de Spieghel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er zo mooi aan deze vrouw dan?
Of heeft ze gewoon een grote zak geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |