Dat deed deze eerst ook, maar ze ging even slapen en aangezien ik toch op het puntje van de stoel zat kon ze er mooi achter liggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn poes ging iig gewoon boven op jou zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Bij jij ouder dan 27quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Eis 1; Fail
Eis 2; Fail
Conclusie; Epic fail.
Eis 2 voldoe je gewoon aan hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Eis 1; Fail
Eis 2; Fail
Conclusie; Epic fail.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, we hebben je busje nodig.
Check, dubbel chek, triple check... Daar moet ik wel tijd voor kunnen vrijmaken...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef Lyssa het volgende:
Hoi Groningers
Ik doe voor mn studie een onderzoek met de rijsimulator in het UMCG en zoek proefpersonen om een ritje te rijden en wat vragenlijsten in te vullen. Het gaat NIET om een prestatierit, maar over hoe je de rit ervaart.
Eisen:
- rijbewijs hebben
- maximaal 26/27 jaar
Interesse? PM me![]()
Beloning: een ritje maken in de rijsimulator is al leuk genoeg![]()
Edit: de afname is op een donderdag of vrijdag
Inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:27 schreef maok het volgende:
Dat jullie dus gaan samenwonen is dus eigenlijk een gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |