quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er stond ooit een sticky in de 2 fora met wat uitleg, dit was de essentie:
SHO:
Zoals in de index vermeld staat kun je hier terecht voor soaps. Dat geldt voor zowel de gescripte soaps (As The World Turns, GTST, etc) als de real life soaps (De Pfaffs, De Bauers, Gewoon Jan Smit, etc).
Daarnaast kun je ook in SHO terecht voor de de programma's die zich focussen op de BN-ers en andere sterren, zoals Sterren Dansen Op Het IJs, Dancing With The Stars, So You Wanna Be A Popstar, etc.
FTR:
Alle overige programma's vallen onder FTR. Dat houdt concreet in dat vanaf nu ook de reality programma's weer terug gaan naar FTR. Denk daarbij bv. aan Expeditie Robinson, Wie Is De Mol, Temptation Island, etc.
Twijfelgevallen worden geval per geval bekeken, een 100% sluitende regel gaan we toch nooit vinden, er zijn altijd randgevallen.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:13 schreef Liquidootje het volgende:
Dank u wel SoK
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
GeenStijl gaat een programma maken bij Veronica
Kan in een filter en BNN kan Veronica worden.
Dank u wel SoK.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:13 schreef Liquidootje het volgende:
Dank u wel SoK
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 | [sup]Note: Deze OP is het best te bekijken met de baggerlayout en default achtergrond kleur.[/sup] [b]O fijn! Een cursus voor beginners?[/b] Nee, Turks voor Beginners is geen cursus voor beginners. Hoewel veel mensen zo fan zijn geworden van de serie omdat ze eerst dachten dat het een cursus was maar achteraf bleek het een geweldige serie te zijn [b]Oh okee [IMG]http://i31.tinypic.com/2w7eqkl.png[/IMG] [LIMG]http://i31.tinypic.com/2hi5vkj.png[/LIMG][b]Lena[/b] Na bijna tien jaar ervaring als kind zelf managendes Lena is de grootste problemen in een keer deel uit van een Turks-Duitse familie. De vader cijfer is nog Metin spoedig aangename verlenging van Lenas kosmos - tijdens de stepbrother Cem meer dan alleen schwesterliche gevoelens in hun wakes. Maar Lena ijverig struikelt over hun ego, en slechts met tegenzin toe, dat de nieuwe gezinssituatie ook goede kanten. Achter de grote deur, niet eerder bijten zurückschreckt waarheid verbergen tippen menselijke angsten en het verlangen naar een constante in hun verleden nogal wirren gezinsleven. Lena heeft zijn eigen educatieve moeder geleerd hoe te heersen. Maar wat liefde en een relatie eigenlijk bedoel, het moet nu zelf bereiden. | | | [LIMG]http://i29.tinypic.com/t6s7x0.png[/LIMG][b]Cem[/b] Cem is de gepersonaliseerde macho, typische personages: de groot deel van hybris. Maar Metins zoon is door middel van humor en charme in dat achter de gevel van de Turkse "Prolls" is een multi-romantici. Maar liebestrunkene Säuseleien het imago van de straat en niet schadelijk voor de geloofwaardigheid, verkocht zichzelf als een koeler checker. Lena, maar biedt hem zoveel Paroli dat Cem verward en helemaal in de liefde steeds herauskehrt zijn zachte kant. De Cool toont hart - en dat is precies wat de meiden zo zittrig. Altijd Cems kant is zijn beste maatje Costa. Op zoek naar complexe relaties en de vraag in hoeverre een van de Ladys daadwerkelijk zijn gedaald, de zelf-uitgeroepen tot "Chefs" het levende bewijs dat de Grieken en de Turken kunnen worden goede vrienden. | [LIMG]http://i31.tinypic.com/qrlut1.png[/LIMG][b]Yagmur[/b] Als je zou vragen wat ze wilden, zou Metins dochter Yagmur lang geleden terug naar Turkije, zou een budget schmeißen, vijf keer per dag te bidden. En zo konden de complicaties, een moslim in Duitsland te missen. In plaats, maar ze woont in een van zijn ethische en morele mening niet geheel correcte begroting, die door hun vader in het wild levende huwelijk met Doris wordt gegeven. Yagmur zelf is echter kuis, hardwerkende en besluit samen met al onze kracht aan Allah. Maar het gevolg is traag. Zijn alle Duitse meisjes echt verwend? En is het echt verstandig jongens na de ceremonie worden? Yagmur dapper geprobeerd, de beginselen van hun overleden moeder nodig, hoewel zij opgemerkt dat er menselijke emoties die niet kan worden genegeerd op de lange termijn, zoals bij vliegtuigen plotseling verschijnen in de buik. Zoals haar droom man persoonlijk dan virtueel zijn, is het moeilijk het recht voor hen. | [LIMG]http://i30.tinypic.com/330sc2w.png[/LIMG][b]Axel[/b] Die weet wat vrouwen willen? Axel weet. Omdat de Blond crested uit het weeshuis heeft altijd al gedroomd van een echte familie. Toen hij werd verliefd op Lena, hij valt recht in de Schneider-Öztürks. Het is een beetje ongebruikelijk, maar Doris en Metin voor Axel snel tot reserveonderdelen ouders. Hij leert zelfs het Turks, die toebehoren aan. Het feit dat zijn relatie met Lena gestaag naar beneden, zal hij niet en kan niet erkennen dat voor een Frauenversteher de show uiteindelijk eindigt, maar de meiden kunnen de voorkeur "echte mannen" kunnen de voorkeur. Als Lena conclusie zou zijn dat zou betekenen ten slotte: Adieu plaatsvervangende familie. Met alle middelen probeert hij zijn rivalen uit Cem en Lena voor zichzelf. Ten slotte krijgt hij raakt steeds dieper in zijn leugens en zijn acties crashes met het hele team tiener in tragischkomische Fouten en Wirrungen. [sup]Note: foto dateert uit seizoen 2.[/sup] [LIMG]http://i30.tinypic.com/5ziqyu.png[/LIMG][b]Doris & Metin[/b] Zoals een tijdige, ordelijke Kriminalkommissar is de Duitse als een Turk Metin Doris, was het voor zijn kinderen, helaas beperkt tot een model. Dat is de reden waarom hij ook ARGE problemen, zijn macho zoon Cem onder controle. De mening van zijn vader voor een eerste klas Softi. Voor Doris is hun "Hasi One" is de perfecte partner. Hij is waarschijnlijk de enige man in de wereld, naar hun aard wilde mix Duitse en durchgeknallt ". Een beetje ontbreekt in de discussie echter Metin vreugde - aan de zijde van een psychotherapeut is nogal problematisch tekort. Als conflicten dreigen disfiguration hij geeft de voorkeur aan in de tuin en roept de grill. | | | | | | | [sub]Bron: [url=http://www.daserste.de/tuerkischfueranfaenger/]DasErste.de[/url]. Vertaald met [url=http://translate.google.com/translate_t]Google Translate[/url]. Betere, zelfgemaakte omschrijvingen zijn welkom per PM![/sub] [IMG]http://i30.tinypic.com/2iu7qsn.png[/IMG] [i]Wordt nog aan gewerkt.[/i] |
OK.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:47 schreef APK het volgende:
Weeds (USA)
Mag hier 'USA' in de TT, wegens eventuele verwarring en dat soort onaangename zaken.
Gewoon doen. Alles beter dan die debiele pretentieuze 'Beste film uit 1833'-tournaments.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet iedereen kijkt alle series?![]()
Ik ga er nog over nadenken.
van maken?quote:Factor Giel: Iedere woensdag om 21:55 op NL 3
Ik ben de maker van de OP (Algemeen TV Series topic) uit 2007, maar ik kan (als er daadwerkelijk behoefte is aan een deel 2) een nieuwe OP maken...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:48 schreef Mike het volgende:
De OP uit dat topic gaat over 2007 he? Lijkt me dan niet echt handig om te gebruiken.
Heel graag !quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:58 schreef NX het volgende:
[..]
Ik ben de maker van de OP (Algemeen TV Series topic) uit 2007, maar ik kan (als er daadwerkelijk behoefte is aan een deel 2) een nieuwe OP maken...
Laat het me maar weten...
Voor het aankomende tv seizoen ben ik voor 95% klaar met een nieuw overzicht van de nieuwe series. Ik weet niet of je al begonnen was aan een topic maar dat word waarschijnlijk dan dubbel werk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:58 schreef NX het volgende:
[..]
Ik ben de maker van de OP (Algemeen TV Series topic) uit 2007, maar ik kan (als er daadwerkelijk behoefte is aan een deel 2) een nieuwe OP maken...
Laat het me maar weten...
Heheh...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel graag !
Topics per serie zijn i.m.o anders dan zo'n prachtig overzicht !
Hulde NX
Okquote:Op vrijdag 11 juli 2008 05:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Voor het aankomende tv seizoen ben ik voor 95% klaar met een nieuw overzicht van de nieuwe series. Ik weet niet of je al begonnen was aan een topic maar dat word waarschijnlijk dan dubbel werk.
Thx !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Zomergasten 2008 - De gasten
Bas Heijne volgt Joris Luyendijk op bij Zomergasten
Je bent liefquote:
Je zou bij elke film een linkje kunnen plaatsen naar het forumtopic (als er één is). Verder heb ik weinig opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sinds kort heeft de weblog een eigen Filmblog die iedere vrijdagavond gepost wordt, ik zou het leuk vinden als jullie het even zouden willen lezen en het willen beoordelen.
Filmflits - week 29
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sinds kort heeft de weblog een eigen Filmblog die iedere vrijdagavond gepost wordt, ik zou het leuk vinden als jullie het even zouden willen lezen en het willen beoordelen.
Filmflits - week 29
Het scheelt ook dat ik zelf al geïnteresseerd ben in films, dus dat maakt het werk plezierig, en ik krijg er wat van mee.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Leuk hoor.Ik dacht vooral de hele tijd 'je zult dat elke week in elkaar moeten zetten'.
De opmerking van SoK leek me wel een aardige.
Oeps.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Mike het volgende:
Dat kan vrij makkelijk.
Ik zie nu dat we 2 topics hebben, dus we gaan ff mergen.
We hebben het zelf gesuggereerd, waarom zouden we er dan problemen mee hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben van plan om vanaf de volgende filmblog de genoemde films te linken naar de bijbehoren forumtopics in FTR. Hebben jullie daar misschien problemen mee?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
En oh ja, voor de volledigheid:
[..]
We hebben het zelf gesuggereerd, waarom zouden we er dan problemen mee hebben?
Bij mij geeft hij gewoon aan open te zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef TubewayDigital het volgende:
15 minutes
was gisteravond op tv, kan hjij open?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij gewoon aan open te zijn...
Waarschijnlijk kun jij nog wel posten, omdat je mod bent.quote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Nu doet hij het waarschijnlijk weer...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk kun jij nog wel posten, omdat je mod bent.
En ? Al vorderingen, PM's, ontwikkelingen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:59 schreef NX het volgende:
[..]
Heheh...![]()
Maar zie reactie van BrainOverflow, die is zo te horen bijna klaar, ben benieuwd...
[..]
Ok, ik heb je terug gepimpt
en al er zo'n topic komt, zou ik graag linkje willen ontvangen.
Het was Remlofquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Één of ander stuk tuig heeft m'n edit gedelete.
Het heeft wel iets mysterieus, dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk wel goed.
Op het eerste zicht niet, maar nadat ik zag waarover het topic ging, past hij eigenlijk perfect.
Je klikt rechtsboven aan op Zoeken en klikt dan '>> zoek in dit subforum' en je vult dan je film in. Zo kun je zien of er al een topic is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
Dit forum zou best een goeie search kunnen gebruiken. Ik ga namelijk tien minuten van mijn leven verspillen aan het openen van een topic over een film, maar misschien heeft iemand anders al tien minuten van zijn/haar leven verspild aan een topic over exact dezelfde film. Deze film: Brideshead Revisited.
Er is nog geen topic over.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
Dit forum zou best een goeie search kunnen gebruiken. Ik ga namelijk tien minuten van mijn leven verspillen aan het openen van een topic over een film, maar misschien heeft iemand anders al tien minuten van zijn/haar leven verspild aan een topic over exact dezelfde film. Deze film: Brideshead Revisited.
Dat komt door de avatar door de TS van dat topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:
ID&T RADIO daadwerkelijk weg?
ik krijg een inlogschermpje als ik in dit topic kom.............
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III - Eerste Ronde
Met een slotje kunnen we niet stemmen he.
O sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.cwk moest nog een foutje verbeteren.
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.quote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Doe je die topics dan niet mergen Mike?
Van Arie & Sylvester dus.
Das waarquote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Mike het volgende:
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.
Oh nee, dat is waarquote:En dat kunnen mods niet zelf.
Er was al een topic over...iets lager in de topiclijst.quote:Op zondag 7 september 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic over Arie en Silvester ?
Triest slotje van je mike. Ben ik niet van je gewend
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef tong80 het volgende:
Man wat maak je je druk over die filter. Ik meld er altijd bij dat het en TV topic is.
Nu toevallig een keertje niet
Rare mensen dan.quote:Op zondag 7 september 2008 00:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.Als een topic niet in de filter staat, dan ziet niemand je topic als ze direct naar de TV-afdeling gaan, wat veel mensen doen.
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Is dit niet spoilertag-waardig? Mij lijkt het nogal a-sociaal.
Spooks op de BBC
ok, thanks.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.
Of men moet gewoon in de juiste topics posten.. NL zonder spoilers en USA met spoilers.. zo niet.. dan ervaar de consequentiesquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had zo'n ideetje he.
Er wordt vaak geklaagd dat users per ongeluk spoilers lezen over een episode die ze nog niet gezien hebben (van bijv. Lost of Prison Break). Als iemand nou ff een plaatje ontwerpt met de breedte van een post met een bijpassende leuke tekst
"[ afbeelding ]watch out, new episode released[ afbeelding ]" oid.
Indien er dan gepost wordt over de nieuwe episode kan iemand dat plaatje posten en zie je in 1 opslag () dat je niet verder moet lezen
. Geen verplichting van maken dat 't iedere week gepost moet worden, maar iedereen heeft er wat aan dus ik denk dat users hier wel aan mee willen werken.
Levensvatbaar?
Tong was er dit jaar ook weer snel bij.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:52 schreef SunChaser het volgende:
De slechtste Nederlandstalige film ooit nu op Ned-2
Kn deze TT veranderd worden? De Zeemeerman - slechtse NL film ooit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[3FM #740] Still rockin' with the best.
Mag dicht, dubbel
Die regel kan wel weg, als er toch niet op gemodereerd wordtquote:smileyposts en terugvindposts worden verwijderd.
Okidoki , was wat vroeg iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien wil iemand nog wat zeggen over IDFA 2007.
Zolang men daar niet over 2008 gaat posten, kan dat gewoon zo blijven staan.
Zoveel werk is dat toch niet?quote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ooit eens overwogen om een FTR-equivalent van Overzicht Bands & Artiesten te maken voor films en series, maar uiteindelijk bleek dat erg veel werk te zijn en waren we te lui om dat zelf te doen.
Wat dacht je van: wie sluit die opentquote:Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Naamah het volgende:
. de Joseph-poster zijn nog niet echt op elkaar afgestemd wbt maken van nieuwe topics
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die FPG-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ernst Paul Hasselbach --> RIP
Lijkt me nu niet de plek om te trollen wel
Open er een topic over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritantant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die GGZ-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...
Next !
Grtn
Van mij mag je zoveel controversiële discussies starten als je wil, maar open dan ergens een topic over hypocrisie bij het overlijden van publieke figuren of zoiets. Het wordt niet gewaardeerd dat iemand een topic kaapt om zijn eigen discussie door te drukken en als dan blijkt dat de rest daar geen boodschap aan heeft, dan is het al helemaal niet de bedoeling om nog wat meer olie op het vuur te gaan gooien, want dan zit je wel degelijk gewoon te trollen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef Marsyas het volgende:
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritantant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die GGZ-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...
Next !
Grtn
Hi, Seborikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Seborik het volgende:
Ben je maagd, of aseksueel?
Nee? Dat mag je me dan wel even uitleggen als je wilt want in dat topic komen links, torrents en nieuwsgroepen toch echt regelmatig voorbijquote:
Nee, het topic is niet vergeten. We hebben wel eens vaker wat rigoreuzer moeten ingrijpen daar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Nee? Dat mag je me dan wel even uitleggen als je wilt want in dat topic komen links, torrents en nieuwsgroepen toch echt regelmatig voorbij
Ah , dat snap ik ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, het topic is niet vergeten. We hebben wel eens vaker wat rigoreuzer moeten ingrijpen daar.Maar ik kom er ook niet elke dag en toen ik het huidige topic doorkeek zag ik weinig schokkends.
Bedanktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Zou iemand de TT van Star Wars: The Clone Wars (3D serie) iets willen aanpassen?
: The Clone Wars als toevoeging graag..iets completer
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef dwerg het volgende:
Ik wil even gedag tegen Mike en Seborik zeggen.
Dat is correct.quote:Oh, en ik zoek een topic over Bride Flight, maar ik neem aan dat er geen is.
Dit mag tegenwoordig? Of overheen gekeken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Californication [NL] - Comedy serie met David Duchovny
En verder.
Nee en ik gok op ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit mag tegenwoordig? Of overheen gekeken?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand ff de TT hier veranderen:
South Park #34 - Seizoenshelft alweer begonnen :)
afgelopen moet begonnen worden
En dan deeen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
wil iemand hier ff de TT veranderen?
Undercover in Nederland #4 - Alberto zit zwaar underground
#2 moet #4 worden
bedankt
Zo'n vermoeden had ik al, maar kon alleen de oude OP vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je een OP (of eender welke post eigenlijk) willen plaatsen door een andere te quoten, dan verandert hij de plaatjes in links naar die plaatjes, zodat quotes ook niet vol staan met plaatjes.
Daarom zet men voor reeksen meestal een OP op de FOK!wiki.
Ik heb het nu zelf even juist gezet.
Het Engelse beter is nog altijd met 2 t'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik heb deze nog in de aanbieding: Prison Break NLquote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Vlindur het volgende:
Is er een Prison Break .nl topic? Hij is er wel ooit geweest, maar ik kan het nergens meer vinden!
Staat gewoon in de stats hoorquote:Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[TV SC #9] Waar iedereen welkom is. Alle FOK!kers verzamelen! De TT klopt niet, er moet een spatie tussen SC en # kan een modje dat fiksen(is ivm de stats
)
Aangepast.quote:Op woensdag 19 november 2008 06:39 schreef Sequencial het volgende:
Kan de fijne spoilervan kolonel-knalpiemel
in Ghost Whisperer weg? Thx.
Dat was mij inderdaad ook al opgevallenquote:Op maandag 24 november 2008 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Persoonlijk vind ik sowieso dat ze in een hoop topics over TV-series nogal slecht tegen negatieve posts of kritiek kunnen, de algemene trend lijkt dat die figuren dan steeds maar moeten oprotten uit dat topic en stoppen met kijken. Dat vind ik nogal kinderachtig en ik zie mezelf niet als kleuterleider, maar goed, dat is een persoonlijke mening.
Bedankt, mag ik hem kicken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[SBS6] Peter R. de Vries #5: Aanwezig op de plaats delict. lijkt daarbij het dichtst in de buurt te komen, maar daar is al een jaar niet meer gepost.
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg nergens meldingen over, maar ik vermoed dat het aan
[ afbeelding ]
ligt
Dat waren ze ja. Dank in ieder geval namens de andere kijkers.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik volg nauwelijks TV-series, al helemaal niet volgens het Amerikaanse uitzendschema en ik heb dan ook geen flauw idee waarover de laatste nieuwe twist gaat. Ik heb dan maar gegokt wat er nu juist een spoiler was.
En ook nog maar even in de TV/Radio filter zetten?quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[SR @ 3FM # 1012] Gigakut!!!
kan iemand de topictitel aanpassen naar 1012 en een haakje plaatsen zodat hij binnen de reeks past
1045quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[SR @ 3FM #1043] Fok! doneert: ¤11.111 and counting
en deze dus naar 1044
typisch dat het altijd mijn topics zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hernoemen lukt vreemd genoeg niet, open maar een nieuwe wanneer 1044 vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |