abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:59 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59699342
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef -Mo- het volgende:
Symert, doe het jezelf niet aan om al deze series te kijken. De helft wordt toch gecancelled.

Ik zal er hooguit bij een paar series voor je zijn om je te troosten, maar ik blijf niet bezig.
Waarom ben je zo goed van aard, Symert is er toch ook nooit voor ons .
2000 light years from home
pi_59701891
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef -Mo- het volgende:
Symert, doe het jezelf niet aan om al deze series te kijken. De helft wordt toch gecancelled.

Ik zal er hooguit bij een paar series voor je zijn om je te troosten, maar ik blijf niet bezig.
Maar ze zijn allemaal zo tof

Bovendien heb ik tot nu toe altijd goed weten te voorspellen wat gecancelt ging worden en wat niet, alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
pi_59702009
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar ze zijn allemaal zo tof

Bovendien heb ik tot nu toe altijd goed weten te voorspellen wat gecancelt ging worden en wat niet, alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
Ik wil je iig bedanken voor je tip over John Adams. Eerste aflevering gezien en ik vind hem tof
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59704309
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef Merkie het volgende:
Waarom ben je zo goed van aard, Symert is er toch ook nooit voor ons .
quote:
alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
Je hebt gelijk...laatste keer dat ik mij ooit nog om Symert bekommerde.
pi_59706337
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik wil je iig bedanken voor je tip over John Adams. Eerste aflevering gezien en ik vind hem tof
Graag gedaan hoor, het goede woord over kwaliteitsseries verspreid ik graag onder mensen die wel smaak hebben.
pi_59707304
Leverage was goed te doen!
pi_59712705
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Symer het volgende:

Pretty/Handsome
is de enige pilot die ik op basis van de beschrijving oversla (From Nip/Tuck creator Ryan Murphy comes a new drama pilot based on the life of a family man who realizes he's a transsexual and opts for gender reassignment surgery. The show was originally titled "4oz.". Creator Ryan Murphy says the original title refers to the average weight of a man's penis.)
Super serie echt weer over de top net zoals nip/tuck is

Leverage net gezien aardige serie deed me erg aan hustle denken.
pi_59713026
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Symer het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor, het goede woord over kwaliteitsseries verspreid ik graag onder mensen die wel smaak hebben.
Mijn interesse is ook gewekt Die gaan we eens even checken! Pluspunten voor HD
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_59731572
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:34 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Super serie echt weer over de top net zoals nip/tuck is
Hij is idd een stuk beter dan ik vermoedde. Maar het is wel echt drama na drama, en eigenlijk ben ik niet zo'n dramafanaat dus denk ik er nog even over na.
pi_59756832
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Hij is idd een stuk beter dan ik vermoedde. Maar het is wel echt drama na drama, en eigenlijk ben ik niet zo'n dramafanaat dus denk ik er nog even over na.
Ja dat is het zeker gebeurt erg veel in 1 aflevering. Maar het is nog geen ens zeker of het op tv komt. dus ff afwachten nog.
  zondag 29 juni 2008 @ 09:19:24 #111
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_59767633
Ik heb de pilot van Leverage gekeken en ga het in de gaten houden.

Verkapte tvp
pi_59798456
quote:
alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
Merkwaardig inderdaad. Die "comedy" is inderdaad cancel-waardig.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 30 juni 2008 @ 19:04:38 #113
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_59800153
Ik moet dit topic natuurlijk ook blijven volgen, de pilots komen er langzaam weer aan. De series zijn een beetje uitgedroogd bij mij.
Iemand nog een tip van een realistische of een beetje psychologische serie?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_59849487
Ik heb de afgelopen weken "Life" gekeken. Had de 1e eerste aflevering gezien op RTL, vond die niet zo, ben toen afgehaakt, maar toch besloten de rest te gaan kijken en is goed bevallen. Ik zie alleen dat de serie voor seizoen 2 op de vrijdag gepland staat, dat is meestal slecht nieuws, want dat overleeft meestal het 2e jaar niet. Zou jammer zijn. Ben nu met Eli Stone begonnen, ben bij aflevering 4, is ook een leuke serie. Zie dat die op dinsdag om 10.00 uur geprogrameerd staat, samen mte Without A Trace en Law and Order: SVU. En met NCIS om 8 uur ... wordt druk op dinsdag
pi_59858798
Toen ik 1 maand geleden in Las Vegas was heb ik daar nog een Preview & Rate gedaan in het MGM hotel.
Dat was toevallig de serie Project Gary die ze dus gaan uitzenden!
Erg leuke comedy met leuke frisse mensen erin! Wel een tip dus vind ik
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:54:42 #116
124676 RobertoCarlos
pi_59859274
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik 1 maand geleden in Las Vegas was heb ik daar nog een Preview & Rate gedaan in het MGM hotel.
Wa's da?
pi_59859406
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wa's da?
Door middel van uitgedeelde kaartjes (op straat) kun je je aanmelden om mee te doen bij de Preview & Rate, je weet niet wat je te zien krijgt van de voren en gaat dus een kamer in met andere mensen (totaal zo'n 20/25)
Dan verteld iemand hoe het werkt, je krijgt dus een preview te zien van iets dat ze misschien op tv willen uitzenden, maar ze willen eerst weten wat mensen ervan vinden
Dus wij gaan kijken en ondertussen heb je een knop in je handen die je moet draaien van 0 tot 100 (0 is dat je er niets aan vind en 100 dus dat je het geweldig vind)
Aan het einde moet je op de computer waar je achter bent gaan zitten nog vragen beantwoorden over de characters en het verhaal enz.
Ook mochten we aangeven welke titel we het leukste vonden (keuze uit 5), en voor mij was dat Project Gary dus, grappig!
Was erg leuk om te doen, en ook leuk om te zien dat het dus goed in de smaak is gevallen bij de meeste mensen, anders hadden ze het vast niet uitgezonden
pi_60003721
Net de nieuwe comedyserie The Factory gezien. Eigenlijk gewoon The Office, maar dan in een fabriek. Ik vond het niet slecht en redelijk vermakelijk.

De teksten schijnen grotendeels geïmproviseerd te zijn en dat vind ik wel tof, ik zal dus ook even de 2e aflevering opsnorren.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
Dat was toevallig de serie Project Gary die ze dus gaan uitzenden!
Erg leuke comedy met leuke frisse mensen erin! Wel een tip dus vind ik
Zie je er Amerikaans uit of zijn ze echt interesseert in de mening van Nederlanders?
pi_60004033
quote:
Zie je er Amerikaans uit of zijn ze echt interesseert in de mening van Nederlanders?
Nou ik zie er niet amerikaans uit
Maar ze deelden die kaartjes gewoon uit, en je kon dus zelf kiezen of je ging, er waren meerdere keren op een dag van die previews
Je moest ook invullen uit welk land je kwam, dus misschien dat ze er gewoon rekening mee houden, maar dat het vooral gaat over de algemene mening van kijkers ofzo?
pi_60004284
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Tamaartje het volgende:
...
Je moest ook invullen uit welk land je kwam, dus misschien dat ze er gewoon rekening mee houden, maar dat het vooral gaat over de algemene mening van kijkers ofzo?
Dat moet idd haast wel. Of een serie overzees ook zal verkopen is niet bepalen met maar een handjevol Europeanen. Of ze filteren gewoon iedereen die niet 'USA' heeft ingevuld er uit omdat selectie aan de poort te veel werk is.
pi_60004422
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat moet idd haast wel. Of een serie overzees ook zal verkopen is niet bepalen met maar een handjevol Europeanen. Of ze filteren gewoon iedereen die niet 'USA' heeft ingevuld er uit omdat selectie aan de poort te veel werk is.
Ja heb echt geen idee, werd niks over gezegd, maar Las Vegas is best een toeristische plek, dus als ze het er echt zouden uitfilteren houden ze misschien niet veel over
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:04:13 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_60005295
The Mentalist was wel aardig, beetje voorspelbaar af en toe, maar het persoonlijk drama van de hoofdpersoon kan nog leuk worden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60006201
East Bound and Down is hilarisch goed Nieuwe comedyserie van HBO over een uitgerangeerde honkballer die terugkeert naar z'n oude stadje en overal schijt aan heeft.

Heerlijk droge one-liners spuien en lekker op alles en iedereen kankeren als een grote

Die komt erbij op m'n volg-lijst
pi_60006271
Leverage wordt echt een lekkere serie denk ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60006297
Iemand die zin heeft om weer zo'n mooi OP in elkaar te zetten als vorig jaar trouwens?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60015362
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die zin heeft om weer zo'n mooi OP in elkaar te zetten als vorig jaar trouwens?
Zeer goed plan Timmers
Hier het eerste deel: [Algemeen] TV Series #1 - Topic! Een nieuw begin!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_60015845
quote:
Ik zou gewoon losse topics maken per serie, welke je het waard vindt.
pi_60022352
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou gewoon losse topics maken per serie, welke je het waard vindt.
Prima, naast een overzichts topic !

Wrom ?
Omdat die serie topics me vaak doen denken aan een geloofs gemeenschap, er per aflevering wordt gepost ( met al of niet spoilers), ik hou van kijken zonder te posten en overzichten helpen bij mijn keuze.
Ja, ben altijd een latertje ( tussen USA en NL in, dat dan weer wel)
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:50:40 #129
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_60024365
quote:
Ik heb al een aardig overzicht in elkaar gezet een aantal weken terug. Alleen was er toen van veel series nog niet zo veel bekend. Ik zal hem nog eens goed nalopen en aanpassen en dan zal ik em posten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_60024477
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:50 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik heb al een aardig overzicht in elkaar gezet een aantal weken terug. Alleen was er toen van veel series nog niet zo veel bekend. Ik zal hem nog eens goed nalopen en aanpassen en dan zal ik em posten.
linkje hier ? ( of via PM ?)
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:06:05 #131
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_60025604
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:58 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

linkje hier ? ( of via PM ?)
Hij staat nog niet op het forum. Heb hem gewoon in een tekstbestandje in elkaar gezet en via de Preview functie nagekeken. Als ik het topic helemaal compleet heb zal ik hier ook wel even een linkje neerzetten
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:21:43 #132
124676 RobertoCarlos
pi_60025908
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef Symer het volgende:
East Bound and Down is hilarisch goed Nieuwe comedyserie van HBO over een uitgerangeerde honkballer die terugkeert naar z'n oude stadje en overal schijt aan heeft.

Heerlijk droge one-liners spuien en lekker op alles en iedereen kankeren als een grote

Die komt erbij op m'n volg-lijst
Op jouw advies heb ik deze ook ff gecheckt en hij is idd goed, gewoon lekker HBO zonder al te correct gedoe
Was lachen toen ie stoer op de grond wilde spugen tijdens het pitchen
Dees ga ik dus volgen!
Thx voor de tip
pi_60032023
Heb East Bound and Down ook gekeken maar het is helaas niet mijn doen..wel mooi die combo van extreem Amerikaans icm bepaald geen Amerikaanse normen en waarden desondanks
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60034332
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hij staat nog niet op het forum. Heb hem gewoon in een tekstbestandje in elkaar gezet en via de Preview functie nagekeken. Als ik het topic helemaal compleet heb zal ik hier ook wel even een linkje neerzetten

( zie FB, NX is er ( misschien) ook mee bezig ! een samenwerking ?)
pi_60128697
Aardige eerste aflevering van Secret life of AMerican teenager.
Ook met Flashpoint heb ik me wel vermaakt.

But i got low standards
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:05:03 #136
124676 RobertoCarlos
pi_60133264
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef jmac het volgende:
Ook met Flashpoint heb ik me wel vermaakt.

But i got low standards
Ik vond dees ook interessant. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
pi_60959591
kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')