Dat weet ik zo niet. Ik weet dat het hier wel gedraait heeft maar ik heb het eigenlijk alleen maar via internet gevolgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wordt dit nog uitgezonden in Nederland eigenlijk?
Volgens de site van RTL niet...
Volgens mij is het al officieel.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:18 schreef Seam het volgende:
Is het trouwens nu al bevestigd dat Reaper officieel op de buis blijft, of is daar nog steeds onduidelijkheid over ?
Ja is officieel, januari 2009 gaan we verder!quote:
Carnivale is leuk!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga voor House en 24 iig, ben net begonnen in het eerste seizoen van Sopranos die heb ik compleet en 7 seizoenen westwing en 2 seizoenen Medium wachten ook nog, net als 5 seizoenen Quantum Leap. En Carnivale, 4400, six feet under, etc etc
Teveel ouwe meuk nog
Who fucking cares, ze zijn gewoon netjes op dvd in eps van 4 met NL subs te downloadenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Djeez het volgende:
Mooi werk dat Heroes terugkomt. Maar gaat hij nu nog een keer verder in Nederland?
mietjequote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who fucking cares, ze zijn gewoon netjes op dvd in eps van 4 met NL subs te downloaden
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:47 schreef ChRoNiC het volgende:
(SCC net hierboven gezien, beetje Terminator achtig begreep ik).
same differencequote:Op maandag 19 mei 2008 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, lui
jij houd ook niet van Lostquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
Lost, zijn ze nog niet van dat kuteiland af
Jawelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollerhouse en Fringe lijken mij wel interessant.
2000 light years from home
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Ging entourge serie 4 nog door na Cannes dan? Dacht dat dat de laatste van t seizoen was.
Hoeveel NA cannes zijn er dan nog geweest? Vond dat wel een erg goed slot van t seizoen namelijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.
De staking had er niks mee te maken lijkt me. Entourage seizoen 4 was afgelopen zomer al klaar. In het najaar gewoon seizoen 5, toch?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.
Dat is dus bijna een jaar na S04. Ze wilden in november weer van start, vorig jaar. Ook dit voorjaar is niet gelukt, dus nu september aanstaande.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef Merkie het volgende:
Wat ben je weer zwakzinnig bezig SC. Seizoen 4 eindigde in Cannes, seizoen 5 begint in september.
ja dat zei iik dus, maar was in de war met deze postquote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef Merkie het volgende:
Wat ben je weer zwakzinnig bezig SC. Seizoen 4 eindigde in Cannes, seizoen 5 begint in september.
S0412 is dus al 8 maanden uitquote:Op zondag 25 mei 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
Dit heb ik in mijn "coming" lijstje staan:
Entourage S04E12 S05E01 - 07-Sep-2008
Ja kerel ik heb het nog niet gezien, ik ga uit van wat anderen erover beweren.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:50 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja kerel ik heb het nog niet gezien, ik ga uit van wat anderen erover beweren.
Lolquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef Marble het volgende:
[..]
. De serie heet zelfs Terminator: The Sarah Connor Chronicles. What gave it away dat het dan "een beetje Terminator-achtig" zou zijn, Sherlock?
.
Deze pilot vond ik toch wel erg goed, dacht eerst ook adhv de omschrijving niet te hoeven kijken, maar buiten die vader die de wens heeft om in vrouwenkleren te lopen is het één fucked up gezin waar ze in leven en er zit zeker een goede dosis humor in... Dus geef de pilot een kansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Symer het volgende:
Pretty/Handsome is de enige pilot die ik op basis van de beschrijving oversla (From Nip/Tuck creator Ryan Murphy comes a new drama pilot based on the life of a family man who realizes he's a transsexual and opts for gender reassignment surgery. The show was originally titled "4oz.". Creator Ryan Murphy says the original title refers to the average weight of a man's penis.)![]()
Hmm, morgen toch maar eens kijken dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze pilot vond ik toch wel erg goed, dacht eerst ook adhv de omschrijving niet te hoeven kijken, maar buiten die vader die de wens heeft om in vrouwenkleren te lopen is het één fucked up gezin waar ze in leven en er zit zeker een goede dosis humor in... Dus geef de pilot een kans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |