NEEEEquote:Canceled
CBS: , Shark,
Fox: New Amsterdam,
Ja, T2 vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Etcetera het volgende:
hangt er denk ik vanaf of je Terminator zelf kan waarderen
Okee, ik ga het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef Etcetera het volgende:
volgens IMDB staat er wel een aflevering van het nieuwe seizoen gepland, alleen staat er geen airing date bij vermeld.
Ik wil me er wel eens aan wagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens, wie maakt er dit jaar weer zo'n mooi uitgebreid topic over alle nieuwe series
Zie: Nieuwe Amerikaanse TV-series 2007/2008
BOW for the winquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik wil me er wel eens aan wagen.
Ja, die naam zocht ik, dat heb ik ook helemaal gevolgd en zou nog terug komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:24 schreef Timmai het volgende:
Jericho alsnog, of was het inmiddels niks meer?
Wat een variatie bij CBSquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef SunChaser het volgende:
CBS: ...., Cold Case, Criminal Minds, CSI: Crime Scene Investigation, CSI: Miami, CSI: NY, NCIS, NUMB3RS, Without a Trace, .....
en voor het gemak laat je de comedy's maar achterwegequote:
Waarom zou ik comedy's quoten als ik wil aantonen dat ze wel erg veel gelijkaardige misdaadseries hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Etcetera het volgende:
en voor het gemak laat je de comedy's maar achterwege![]()
Dat is inderdaad de serie met Dennis Haysbert. Ik weet zo niet waarmee ik de serie zou vergelijken. Maar hij is erg goed. Het gaat over een geheime groep Special Forces van het amerikaanse leger. Het is gebaseerd op de Delta Force. De bedenker, Eric L. Haney, is zelf ex Delta Force.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef SunChaser het volgende:
The Unit, is dat met David palmer? is dat wat die serie? Waar kun je t mee vergelijken?
smakelijk eten, neem nog een hapjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom zou ik comedy's quoten als ik wil aantonen dat ze wel erg veel gelijkaardige misdaadseries hebben?
Dat was echt een kutserie, beetje highlander meets csi maar dan iedere uitzending ongeloofwaardigerquote:
Dead Like Me! Erg leuke serie! Echt zo jammer dat ze het gecanceled hebben. Maar dit klinkt ook erg leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Pushing Daisies lijkt me erg leuk. Van de makers van Dead Like Me, over een man die doden 1 minuut tot leven kan wekken, of als hij ze vergeet binnen een minuut weer 'uit te zetten' blijft de dode leven en gaat er een levende dood.
Ehm, Pushing Daisies is al sinds afgelopen september op tv. In het najaar komt seizoen 2. Waarom doe je of het een nieuwe serie is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Pushing Daisies lijkt me erg leuk. Van de makers van Dead Like Me, over een man die doden 1 minuut tot leven kan wekken, of als hij ze vergeet binnen een minuut weer 'uit te zetten' blijft de dode leven en gaat er een levende dood.
Wordt dit nog uitgezonden in Nederland eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de serie met Dennis Haysbert. Ik weet zo niet waarmee ik de serie zou vergelijken. Maar hij is erg goed. Het gaat over een geheime groep Special Forces van het amerikaanse leger. Het is gebaseerd op de Delta Force. De bedenker, Eric L. Haney, is zelf ex Delta Force.
Naast de militaire verhaallijnen, waar overigens ook stukken spionage e.d. in voorkomen, zie je ook het leven van de vrouwen die achter blijven op de basis. Zij proberen hun eigen leven op orde te houden en ook daar gebeurt genoeg.
Wat mij ook erg aanspreekt is dat de misies over de hele wereld af spelen, van het opsporen van een nucliare reactor in het midden oosten tot het uitschakelen van terrorist in het midden van Frankrijk. Echt een aanrader!
TT:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
Omdat het hier nog niet draait.
quote:Amerika najaarsprogrammering
Ja, maar ik zei: lijkt me een leuke serie, dat ie t 2e seizoen ingaat in amerika staat daar los van, heb zoveel nog niet egzien van Amerikaanse seriesquote:
Heroes Serie 3quote:Op zondag 18 mei 2008 23:47 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmm ik ben net klaar met Prison Break S3, en bijna klaar met Heroes S3..
De 'Life on Mars' die je bij ABC ziet staan (nieuwe shows) is een remake...quote:
Dat weet ik zo niet. Ik weet dat het hier wel gedraait heeft maar ik heb het eigenlijk alleen maar via internet gevolgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wordt dit nog uitgezonden in Nederland eigenlijk?
Volgens de site van RTL niet...
Volgens mij is het al officieel.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:18 schreef Seam het volgende:
Is het trouwens nu al bevestigd dat Reaper officieel op de buis blijft, of is daar nog steeds onduidelijkheid over ?
Ja is officieel, januari 2009 gaan we verder!quote:
Carnivale is leuk!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga voor House en 24 iig, ben net begonnen in het eerste seizoen van Sopranos die heb ik compleet en 7 seizoenen westwing en 2 seizoenen Medium wachten ook nog, net als 5 seizoenen Quantum Leap. En Carnivale, 4400, six feet under, etc etc
Teveel ouwe meuk nog
Who fucking cares, ze zijn gewoon netjes op dvd in eps van 4 met NL subs te downloadenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Djeez het volgende:
Mooi werk dat Heroes terugkomt. Maar gaat hij nu nog een keer verder in Nederland?
mietjequote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who fucking cares, ze zijn gewoon netjes op dvd in eps van 4 met NL subs te downloaden
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:47 schreef ChRoNiC het volgende:
(SCC net hierboven gezien, beetje Terminator achtig begreep ik).
same differencequote:Op maandag 19 mei 2008 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, lui
jij houd ook niet van Lostquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
Lost, zijn ze nog niet van dat kuteiland af
Jawelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:22 schreef SunChaser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollerhouse en Fringe lijken mij wel interessant.
2000 light years from home
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Ging entourge serie 4 nog door na Cannes dan? Dacht dat dat de laatste van t seizoen was.
Hoeveel NA cannes zijn er dan nog geweest? Vond dat wel een erg goed slot van t seizoen namelijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.
De staking had er niks mee te maken lijkt me. Entourage seizoen 4 was afgelopen zomer al klaar. In het najaar gewoon seizoen 5, toch?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Ze hebben door die staking alles compleet opgeschoven. Hoewel het wel al allemaal geschreven was.
Dat is dus bijna een jaar na S04. Ze wilden in november weer van start, vorig jaar. Ook dit voorjaar is niet gelukt, dus nu september aanstaande.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef Merkie het volgende:
Wat ben je weer zwakzinnig bezig SC. Seizoen 4 eindigde in Cannes, seizoen 5 begint in september.
ja dat zei iik dus, maar was in de war met deze postquote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef Merkie het volgende:
Wat ben je weer zwakzinnig bezig SC. Seizoen 4 eindigde in Cannes, seizoen 5 begint in september.
S0412 is dus al 8 maanden uitquote:Op zondag 25 mei 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
Dit heb ik in mijn "coming" lijstje staan:
Entourage S04E12 S05E01 - 07-Sep-2008
Ja kerel ik heb het nog niet gezien, ik ga uit van wat anderen erover beweren.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:50 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja kerel ik heb het nog niet gezien, ik ga uit van wat anderen erover beweren.
Lolquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef Marble het volgende:
[..]
. De serie heet zelfs Terminator: The Sarah Connor Chronicles. What gave it away dat het dan "een beetje Terminator-achtig" zou zijn, Sherlock?
.
Deze pilot vond ik toch wel erg goed, dacht eerst ook adhv de omschrijving niet te hoeven kijken, maar buiten die vader die de wens heeft om in vrouwenkleren te lopen is het één fucked up gezin waar ze in leven en er zit zeker een goede dosis humor in... Dus geef de pilot een kansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Symer het volgende:
Pretty/Handsome is de enige pilot die ik op basis van de beschrijving oversla (From Nip/Tuck creator Ryan Murphy comes a new drama pilot based on the life of a family man who realizes he's a transsexual and opts for gender reassignment surgery. The show was originally titled "4oz.". Creator Ryan Murphy says the original title refers to the average weight of a man's penis.)![]()
Hmm, morgen toch maar eens kijken dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze pilot vond ik toch wel erg goed, dacht eerst ook adhv de omschrijving niet te hoeven kijken, maar buiten die vader die de wens heeft om in vrouwenkleren te lopen is het één fucked up gezin waar ze in leven en er zit zeker een goede dosis humor in... Dus geef de pilot een kans
Waarom ben je zo goed van aard, Symert is er toch ook nooit voor onsquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef -Mo- het volgende:
Symert, doe het jezelf niet aan om al deze series te kijken. De helft wordt toch gecancelled.
Ik zal er hooguit bij een paar series voor je zijn om je te troosten, maar ik blijf niet bezig.
Maar ze zijn allemaal zo tofquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef -Mo- het volgende:
Symert, doe het jezelf niet aan om al deze series te kijken. De helft wordt toch gecancelled.
Ik zal er hooguit bij een paar series voor je zijn om je te troosten, maar ik blijf niet bezig.
Ik wil je iig bedanken voor je tip over John Adams. Eerste aflevering gezien en ik vind hem tofquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal zo tof![]()
Bovendien heb ik tot nu toe altijd goed weten te voorspellen wat gecancelt ging worden en wat niet, alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef Merkie het volgende:
Waarom ben je zo goed van aard, Symert is er toch ook nooit voor ons.
Je hebt gelijk...laatste keer dat ik mij ooit nog om Symert bekommerde.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Symer het volgende:
alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
Graag gedaan hoor, het goede woord over kwaliteitsseries verspreid ik graag onder mensen die wel smaak hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil je iig bedanken voor je tip over John Adams. Eerste aflevering gezien en ik vind hem tof
Super serie echt weer over de top net zoals nip/tuck isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Symer het volgende:
Pretty/Handsome is de enige pilot die ik op basis van de beschrijving oversla (From Nip/Tuck creator Ryan Murphy comes a new drama pilot based on the life of a family man who realizes he's a transsexual and opts for gender reassignment surgery. The show was originally titled "4oz.". Creator Ryan Murphy says the original title refers to the average weight of a man's penis.)![]()
Mijn interesse is ook gewektquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, het goede woord over kwaliteitsseries verspreid ik graag onder mensen die wel smaak hebben.
Hij is idd een stuk beter dan ik vermoedde. Maar het is wel echt drama na drama, en eigenlijk ben ik niet zo'n dramafanaat dus denk ik er nog even over na.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:34 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Super serie echt weer over de top net zoals nip/tuck is
Ja dat is het zeker gebeurt erg veel in 1 aflevering. Maar het is nog geen ens zeker of het op tv komt. dus ff afwachten nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij is idd een stuk beter dan ik vermoedde. Maar het is wel echt drama na drama, en eigenlijk ben ik niet zo'n dramafanaat dus denk ik er nog even over na.
Merkwaardig inderdaad. Die "comedy" is inderdaad cancel-waardig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Symer het volgende:
alleen mijn wekelijkse voorspelling dat HIMYM binnen een week van tv verdwijnt wil maar niet uitkomen.
Wa's da?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik 1 maand geleden in Las Vegas was heb ik daar nog een Preview & Rate gedaan in het MGM hotel.
Door middel van uitgedeelde kaartjes (op straat) kun je je aanmelden om mee te doen bij de Preview & Rate, je weet niet wat je te zien krijgt van de voren en gaat dus een kamer in met andere mensen (totaal zo'n 20/25)quote:
Zie je er Amerikaans uit of zijn ze echt interesseert in de mening van Nederlanders?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:26 schreef Tamaartje het volgende:
Toen ik 1 maand geleden in Las Vegas was heb ik daar nog een Preview & Rate gedaan in het MGM hotel.
Dat was toevallig de serie Project Gary die ze dus gaan uitzenden!
Erg leuke comedy met leuke frisse mensen erin! Wel een tip dus vind ik
Nou ik zie er niet amerikaans uitquote:Zie je er Amerikaans uit of zijn ze echt interesseert in de mening van Nederlanders?
Dat moet idd haast wel. Of een serie overzees ook zal verkopen is niet bepalen met maar een handjevol Europeanen. Of ze filteren gewoon iedereen die niet 'USA' heeft ingevuld er uit omdat selectie aan de poort te veel werk is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef Tamaartje het volgende:
...
Je moest ook invullen uit welk land je kwam, dus misschien dat ze er gewoon rekening mee houden, maar dat het vooral gaat over de algemene mening van kijkers ofzo?
Ja heb echt geen idee, werd niks over gezegd, maar Las Vegas is best een toeristische plek, dus als ze het er echt zouden uitfilteren houden ze misschien niet veel overquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat moet idd haast wel. Of een serie overzees ook zal verkopen is niet bepalen met maar een handjevol Europeanen. Of ze filteren gewoon iedereen die niet 'USA' heeft ingevuld er uit omdat selectie aan de poort te veel werk is.
Zeer goed plan Timmersquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die zin heeft om weer zo'n mooi OP in elkaar te zetten als vorig jaar trouwens?
Ik zou gewoon losse topics maken per serie, welke je het waard vindt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die zin heeft om weer zo'n mooi OP in elkaar te zetten als vorig jaar trouwens?
Prima, naast een overzichts topic !quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou gewoon losse topics maken per serie, welke je het waard vindt.
Ik heb al een aardig overzicht in elkaar gezet een aantal weken terug. Alleen was er toen van veel series nog niet zo veel bekend. Ik zal hem nog eens goed nalopen en aanpassen en dan zal ik em posten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
linkje hier ? ( of via PM ?)quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb al een aardig overzicht in elkaar gezet een aantal weken terug. Alleen was er toen van veel series nog niet zo veel bekend. Ik zal hem nog eens goed nalopen en aanpassen en dan zal ik em posten.
Hij staat nog niet op het forum. Heb hem gewoon in een tekstbestandje in elkaar gezet en via de Preview functie nagekeken. Als ik het topic helemaal compleet heb zal ik hier ook wel even een linkje neerzettenquote:
Op jouw advies heb ik deze ook ff gecheckt en hij is idd goed, gewoon lekker HBO zonder al te correct gedoequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef Symer het volgende:
East Bound and Down is hilarisch goedNieuwe comedyserie van HBO over een uitgerangeerde honkballer die terugkeert naar z'n oude stadje en overal schijt aan heeft.
Heerlijk droge one-liners spuien en lekker op alles en iedereen kankeren als een grote
Die komt erbij op m'n volg-lijst
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij staat nog niet op het forum. Heb hem gewoon in een tekstbestandje in elkaar gezet en via de Preview functie nagekeken. Als ik het topic helemaal compleet heb zal ik hier ook wel even een linkje neerzetten
Ik vond dees ook interessant. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef jmac het volgende:
Ook met Flashpoint heb ik me wel vermaakt.
But i got low standards
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |