Dat is inderdaad de serie met Dennis Haysbert. Ik weet zo niet waarmee ik de serie zou vergelijken. Maar hij is erg goed. Het gaat over een geheime groep Special Forces van het amerikaanse leger. Het is gebaseerd op de Delta Force. De bedenker, Eric L. Haney, is zelf ex Delta Force.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef SunChaser het volgende:
The Unit, is dat met David palmer? is dat wat die serie? Waar kun je t mee vergelijken?
smakelijk eten, neem nog een hapjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom zou ik comedy's quoten als ik wil aantonen dat ze wel erg veel gelijkaardige misdaadseries hebben?
Dat was echt een kutserie, beetje highlander meets csi maar dan iedere uitzending ongeloofwaardigerquote:
Dead Like Me! Erg leuke serie! Echt zo jammer dat ze het gecanceled hebben. Maar dit klinkt ook erg leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Pushing Daisies lijkt me erg leuk. Van de makers van Dead Like Me, over een man die doden 1 minuut tot leven kan wekken, of als hij ze vergeet binnen een minuut weer 'uit te zetten' blijft de dode leven en gaat er een levende dood.
Ehm, Pushing Daisies is al sinds afgelopen september op tv. In het najaar komt seizoen 2. Waarom doe je of het een nieuwe serie is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Pushing Daisies lijkt me erg leuk. Van de makers van Dead Like Me, over een man die doden 1 minuut tot leven kan wekken, of als hij ze vergeet binnen een minuut weer 'uit te zetten' blijft de dode leven en gaat er een levende dood.
Wordt dit nog uitgezonden in Nederland eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de serie met Dennis Haysbert. Ik weet zo niet waarmee ik de serie zou vergelijken. Maar hij is erg goed. Het gaat over een geheime groep Special Forces van het amerikaanse leger. Het is gebaseerd op de Delta Force. De bedenker, Eric L. Haney, is zelf ex Delta Force.
Naast de militaire verhaallijnen, waar overigens ook stukken spionage e.d. in voorkomen, zie je ook het leven van de vrouwen die achter blijven op de basis. Zij proberen hun eigen leven op orde te houden en ook daar gebeurt genoeg.
Wat mij ook erg aanspreekt is dat de misies over de hele wereld af spelen, van het opsporen van een nucliare reactor in het midden oosten tot het uitschakelen van terrorist in het midden van Frankrijk. Echt een aanrader!
TT:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
Omdat het hier nog niet draait.
quote:Amerika najaarsprogrammering
Ja, maar ik zei: lijkt me een leuke serie, dat ie t 2e seizoen ingaat in amerika staat daar los van, heb zoveel nog niet egzien van Amerikaanse seriesquote:
Heroes Serie 3quote:Op zondag 18 mei 2008 23:47 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmm ik ben net klaar met Prison Break S3, en bijna klaar met Heroes S3..
De 'Life on Mars' die je bij ABC ziet staan (nieuwe shows) is een remake...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |