watch out, new episode released
" alleen maar zin als iedereen het toepast en je mag waarschijnlijk al blij zijn als 10 procent dat zou doen.
Tong was er dit jaar ook weer snel bij.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:52 schreef SunChaser het volgende:
De slechtste Nederlandstalige film ooit nu op Ned-2
Kn deze TT veranderd worden? De Zeemeerman - slechtse NL film ooit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[3FM #740] Still rockin' with the best.
Mag dicht, dubbel
Die regel kan wel weg, als er toch niet op gemodereerd wordtquote:smileyposts en terugvindposts worden verwijderd.
Okidoki , was wat vroeg iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien wil iemand nog wat zeggen over IDFA 2007.
Zolang men daar niet over 2008 gaat posten, kan dat gewoon zo blijven staan.
Zoveel werk is dat toch niet?quote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ooit eens overwogen om een FTR-equivalent van Overzicht Bands & Artiesten te maken voor films en series, maar uiteindelijk bleek dat erg veel werk te zijn en waren we te lui om dat zelf te doen.
Wat dacht je van: wie sluit die opentquote:Op zondag 28 september 2008 22:57 schreef Naamah het volgende:
. de Joseph-poster zijn nog niet echt op elkaar afgestemd wbt maken van nieuwe topics
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die FPG-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ernst Paul Hasselbach --> RIP
Lijkt me nu niet de plek om te trollen wel
Open er een topic over.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritantant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die GGZ-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...
Next !
Grtn
Van mij mag je zoveel controversiële discussies starten als je wil, maar open dan ergens een topic over hypocrisie bij het overlijden van publieke figuren of zoiets. Het wordt niet gewaardeerd dat iemand een topic kaapt om zijn eigen discussie door te drukken en als dan blijkt dat de rest daar geen boodschap aan heeft, dan is het al helemaal niet de bedoeling om nog wat meer olie op het vuur te gaan gooien, want dan zit je wel degelijk gewoon te trollen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef Marsyas het volgende:
Was ik ook niet, baggerkijker. Ik vond dat gezamelijke, obligate, cliché-geblaat irritantant, gezien vanuit een globaal perspectief, welteverstaan. Daar zijn speciale sites voor. Dacht dat er op Fok! wel wat ruimte voor controverse was...Misschien is Kudde! een wat meer de lading dekkende naam, als SOK afwijkende opinies als "rommel" betiteld. Lijkt die GGZ-poster wel over depressie: "Dit MOET ik erg vinden.." Nou, niet dus..Goodbye,good rid'dens...
Next !
Grtn
Hi, Seborikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:12 schreef Seborik het volgende:
Ben je maagd, of aseksueel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |