Van den Ende lijkt me de meest interessante van deze reeksquote:Theaterproducent Joop van den Ende is een van de zes Nederlanders die in het tv-programma Zomergasten van de VPRO deze zomer zijn favoriete televisieavond mag samenstellen.
De andere gasten die bij presentator Bas Heijne, redacteur van NRC Handelsblad, zullen aanschuiven, zijn: dj en componist Junkie XL (Tom Holkenborg), schrijfster en juriste Naema Tahir, theatermaakster Annemarie Prins, socioloog Willem Schinkel en minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Ronald Plasterk.
De zes ‘zomergasten’ worden aanstaande zaterdag in M, het maandblad van NRC Handelsblad, nader gepresenteerd met interviews over hun kijkgedrag: minister Plasterk is een fan van de tv-serie Gooische Vrouwen. Daarbij zijn portretten gemaakt door fotografe Viviane Sassen. Die foto’s worden vanaf zaterdagmiddag tentoongesteld in de etalage van boekhandel Athenaeum in Amsterdam.
Ook zal Zomergasten-presentator Bas Heijne bij Athenaeum spreken. In het maandblad M beschrijft hij hoe het is om deel te nemen aan Zomergasten, een tv-programma van de VPRO dat na 21 jaar een Hollands instituut is geworden, schrijft hij. De eerste uitzending van dit seizoen is op zondag 27 juli om 20.30 uur.
Portretten en interviews van de Zomergasten zaterdag in M, het maandblad van NRC Handelsblad.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef Ashleyjw het volgende:
Gelukkig. ik dacht dat Zwagerman zes keer te gast zou zijn.
Liever niet !quote:Op zondag 13 juli 2008 14:03 schreef Aoristus het volgende:
Willem Schinkel kan wel interessant zijn. Ik vind het jammer dat ze er niet eens voor kiezen om een oud-presentator uit te nodigen. Ik denk dat Zwagerman veel te vertellen heeft en ook op een boeiende manier. Datzelfde denk ik van Luyendijk.
Adriaan van Dis en Joris Luyendijk wel. Laat Joost Zwagerman maar thuis.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:03 schreef Aoristus het volgende:
Willem Schinkel kan wel interessant zijn. Ik vind het jammer dat ze er niet eens voor kiezen om een oud-presentator uit te nodigen. Ik denk dat Zwagerman veel te vertellen heeft en ook op een boeiende manier. Datzelfde denk ik van Luyendijk.
Zal wel lastig worden, zie bijvoorbeeld @ http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/:quote:
quote:Helaas is het niet mogelijk om banden van uitzendingen na te bestellen. Dit is omdat de VPRO de uitzendrechten van de gekozen fragmenten maar voor één uitzending verkregen heeft.
Nee, dat is Wouter Bos.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:06 schreef Toad het volgende:
Plasterk is toch op dit moment vice-premier? Mocht er iets gebeuren - wat ik natuurlijk niet hoop - dan hebben we wel een historische zomergastenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |