Dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III - Eerste Ronde
Met een slotje kunnen we niet stemmen he.
O sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.cwk moest nog een foutje verbeteren.
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.quote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Doe je die topics dan niet mergen Mike?
Van Arie & Sylvester dus.
Das waarquote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Mike het volgende:
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.
Oh nee, dat is waarquote:En dat kunnen mods niet zelf.
Er was al een topic over...iets lager in de topiclijst.quote:Op zondag 7 september 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic over Arie en Silvester ?
Triest slotje van je mike. Ben ik niet van je gewend
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef tong80 het volgende:
Man wat maak je je druk over die filter. Ik meld er altijd bij dat het en TV topic is.
Nu toevallig een keertje niet
Rare mensen dan.quote:Op zondag 7 september 2008 00:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.Als een topic niet in de filter staat, dan ziet niemand je topic als ze direct naar de TV-afdeling gaan, wat veel mensen doen.
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Is dit niet spoilertag-waardig? Mij lijkt het nogal a-sociaal.
Spooks op de BBC
ok, thanks.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |