Het heeft wel iets mysterieus, dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk wel goed.
Op het eerste zicht niet, maar nadat ik zag waarover het topic ging, past hij eigenlijk perfect.
Je klikt rechtsboven aan op Zoeken en klikt dan '>> zoek in dit subforum' en je vult dan je film in. Zo kun je zien of er al een topic is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
Dit forum zou best een goeie search kunnen gebruiken. Ik ga namelijk tien minuten van mijn leven verspillen aan het openen van een topic over een film, maar misschien heeft iemand anders al tien minuten van zijn/haar leven verspild aan een topic over exact dezelfde film. Deze film: Brideshead Revisited.
Er is nog geen topic over.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:36 schreef dwerg het volgende:
Dit forum zou best een goeie search kunnen gebruiken. Ik ga namelijk tien minuten van mijn leven verspillen aan het openen van een topic over een film, maar misschien heeft iemand anders al tien minuten van zijn/haar leven verspild aan een topic over exact dezelfde film. Deze film: Brideshead Revisited.
Dat komt door de avatar door de TS van dat topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:
ID&T RADIO daadwerkelijk weg?
ik krijg een inlogschermpje als ik in dit topic kom.............
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III - Eerste Ronde
Met een slotje kunnen we niet stemmen he.
O sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.cwk moest nog een foutje verbeteren.
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.quote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Doe je die topics dan niet mergen Mike?
Van Arie & Sylvester dus.
Das waarquote:Op zondag 7 september 2008 00:01 schreef Mike het volgende:
Ik keek even naar de inhoud en zo bijzonder was die niet.
Oh nee, dat is waarquote:En dat kunnen mods niet zelf.
Er was al een topic over...iets lager in de topiclijst.quote:Op zondag 7 september 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic over Arie en Silvester ?
Triest slotje van je mike. Ben ik niet van je gewend
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef tong80 het volgende:
Man wat maak je je druk over die filter. Ik meld er altijd bij dat het en TV topic is.
Nu toevallig een keertje niet
Rare mensen dan.quote:Op zondag 7 september 2008 00:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat als jij het niet doet, ik het moet doen.Als een topic niet in de filter staat, dan ziet niemand je topic als ze direct naar de TV-afdeling gaan, wat veel mensen doen.
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:57 schreef NoCigar het volgende:
Is dit niet spoilertag-waardig? Mij lijkt het nogal a-sociaal.
Spooks op de BBC
ok, thanks.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, de afspraak bij TV-topics is dat je zonder spoilertags over de serie kunt praten als de aflevering uitgezonden is. Daarom zijn er van veel series ook 2 topics (bv 1 van de VS en 1 van NL) zodat de mensen die achterlopen omdat de aflevering nog niet in dit land uitgezonden is zonder problemen een topic kunnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |