abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54803952

Over de serie

Op hetzelfde ogenblik ontdekken elf mensen dat ze buitengewone gaven bezitten. Het zijn 'heroes'. Zij dragen een kracht in zich om onmogelijke dingen te verwezenlijken. Wie gaf hen deze uitzonderlijke gaven? Wat wordt er van hen verwacht? En wat gebeurt er als ze niet aan de verwachtigen kunnen voldoen? Geen van hen lijkt te weten waarom zij werden uitgekozen. En geen van hen lijkt te beseffen dat zij de uitverkorenen zijn om de wereld te redden van een naderende ondergang...

Heroes is iedere donderdag te zien om 21.30 op RTL 5. Er is geen herhaling meer.
Volume 1 is afgelopen. Momenteel is RTL bezig met het uitzenden van seizoen 2.

Personages (t/m episode 23)

Naam: Claire Bennet
Gespeeld door: Hayden Panettiere
Superkracht: Snelle genezing van wonden.
Korte biografie: Claire Bennet is cheerleader en woont in Odessa, Texas. Ze heeft het vermogen om heel snel te genezen van wonden. Ze is geadopteerd door Mr. Bennet. Ze is inmiddels verhuisd voor de veiligheid van de familie Bennet.

Naam: Mohinder Suresh
Gespeeld door: Sendhil Ramamurthy
Superkracht: -
Korte biografie: Mohinder Suresh is een professor in de genetica uit India die naar New York is gereisd om de dood van zijn vader te onderzoeken. Als onderdeel van het onderzoek maakt hij gebruik van het onderzoek van zijn vader over mensen met superkrachten. Hij werkt momenteel voor The Company.

Naam: Hiro Nakamura
Gespeeld door: Masi Oka
Superkracht: Tijd manipuleren en teleporteren.
Korte biografie: Hiro Nakamura is een programmeur uit Tokyo. Hij heeft het vermogen om de tijd te manipuleren of zich naar iedere locatie te teleporteren. Is weer terug in het heden na een reis terug in de tijd.

Naam: Nathan Petrelli
Gespeeld door: Adrian Pasdar
Superkracht: Vliegen.
Korte biografie: Nathan Petrelli is de kandidaat van New York voor het Congres. Zijn broer is Peter Petrelli. Hij heeft het vermogen om te kunnen vliegen. Werkt samen met Parkman.

Naam: Peter Petrelli
Gespeeld door: Milo Ventimiglia
Superkracht: Superkrachten van andere Heroes overnemen
Korte biografie: Peter Petrelli is een voormalig verpleger en is de jongere broer van Nathan. Hij dacht dat hij kon vliegen, maar dit bleek de superkracht van zijn broer te zijn. Zijn superkracht is om de superkracht van de Heroes die in de buurt zijn, over te kunnen nemen. Was zijn geheugen kwijt nadat hij in Ierland was beland.

Naam: Micah Sanders
Gespeeld door: Noah Gray-Cabey
Superkracht: Erg handig met elektrische apparaten.
Korte biografie: Micah Sanders is de zoon van Niki Sanders. Hij heeft het vermogen om elektronica te kunnen repareren. Hij woont momenteel bij zijn oma.

Naam: Niki Sanders
Gespeeld door: Ali Larter
Superkracht: Gespleten persoonlijkheid.
Korte biografie: De moeder van Micah Sanders en woont in Las Vegas. Ze is een webcam-stripper. Haar gespleten persoonlijkheid, Jessica, is erg sterk. Werkt voor The Company, nadat ze er eerst was opgenomen.

Naam: Matt Parkman
Gespeeld door: Greg Grunberg
Superkracht: Gedachtelezen
Korte biografie: Matt is een agent die helpt bij het onderzoek naar Sylar. Hij kan gedachtelezen, waar hij niet altijd even blij mee is. Zoekt met Nathan naar de 'oude garde'.
Naam: Mr. Bennet
Gespeeld door: Jack Coleman
Superkracht: -
Korte biografie: Mr Bennet is de pleegvader van Claire. Hij doet onderzoek naar mensen met superkrachten. Hij wil The Company vernietigen.

Naam: Gabriel 'Sylar' Gray
Gespeeld door: Zachary Quinto
Superkracht: Inzicht in objecten
Korte biografie: Sylar vermoord anderen om hun gaves over te nemen. Dit doet hij door te kijken hoe hun gave werkt. Hij was oorspronkelijk horlogemaker. Na bijna te zijn vermoord, gaat hij verder waar hij gebleven was.

Naam: The Haitian
Gespeeld door: Jimmy Jean-Louis
Superkracht: Geheugen wissen
Korte biografie: The Haitian werkt ook voor Mr Bennet. Hij wordt gebruikt om mensen bepaalde gebeurtenissen en herinneringen te laten vergeten. Daarnaast is hij ook in staat om het gedachtelezen te blokkeren.

Naam: Bob
Gespeeld door: Stephen Tobolowsky
Superkracht: Geen
Korte biografie: Bob werkt voor de Company.

Naam: Maya
Gespeeld door: Dania Ramirez
Superkracht: Mensen doden
Korte biografie: Maya is gevlucht uit haar geboorteland en is op zoek naar Mohinder. Haar broer Alejandro kan haar daden ongedaan maken.

Naam: Monica
Gespeeld door: Dana Davis
Superkracht: Krachten die ze ziet overnemen
Korte biografie: Monica woont bij haar oma, net zoals haar broertje en haar neefje Micah.

Lijst van afleveringen

Seizoen 1

1. Genesis
2. Don't Look Back
3. One Giant Leap
4. Collision
5. Hiros
6. Better Halves
7. Nothing To Hide
8. Seven Minutes To Midnight
9. Homecoming
10. Six Months Ago
11. Fallout
12. Godsend
13. The Fix
14. Distractions
15. Run!
16. Unexpected
17. Company Man
18. Parasite
19. .0,7%
20. String Theory
21. The Hard Part
22. Landslide
23. How to Stop an Xpldng Man

Seizoen 2

1. Four Months Later
2. Lizards
3. Kindred
4. The Kindness Of Strangers
5. Fight Or Flight
6. The Line
7. Out Of Time

• RTL 5
  • RTL 5 Heroes
  • NBC Heroes

Lijst met topics

001 |
    002 |
    003 |
    004 |
    005 |
    006 |
    007 |
    008 |

Openingspost

De openingspost is hier te vinden!

[ Bericht 24% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-08-2008 13:13:39 ]
  • FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_54804298
    Over de op.. Isaac en Eden zijn al best wel dood
    En nu is het maar wachten op volume 2

edit: tvp dus
    pi_54804347
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef sjarreltje het volgende:
    Over de op.. Isaac en Eden zijn al best wel dood
    Aanpassen mag
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    pi_54804396
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 16:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Aanpassen mag
    Je hoeft alleen die twee ff weg te halen
    Heeft RTL eigenlijk al iets laten weten over het uitzenden van het 2e seizoen?
    pi_54804439
    Oh ja..de novels zijn voor zover ik weet niet genummerd naar de afleveringen van de tv-serie. Er zijn namelijk al meer dan 50 novels
      Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 17:31:56 #6
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_54805338
    Volgens de Veronicagids gaan ze volgende week doodleuk verder met ep.1 van seizoen 2. Maar zelf lijkt me dat enigszins sterk, want alle goeie series zijn nu afgelopen...
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      vrijdag 23 november 2007 @ 17:33:50 #7
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_54805379
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 17:31 schreef Djeez het volgende:
    Volgens de Veronicagids gaan ze volgende week doodleuk verder met ep.1 van seizoen 2. Maar zelf lijkt me dat enigszins sterk, want alle goeie series zijn nu afgelopen...
    Zou vet zijn ... komen snel weer meer mensen in het USA topic
    pi_54805728
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 17:31 schreef Djeez het volgende:
    Ik zag het net ook ja. Duidelijk op het laatste moment beslist. In de Veronica van deze week staat nog bij 'volgende week' dat er op donderdag een film komt. Maar nu kunnen we gewoon mooi volume 2 gaan kijken
    pi_54805743
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Treveo het volgende:

[..]

Zou vet zijn ... komen snel weer meer mensen in het USA topic
    Die dan weer afhaken als seizoen 3 in amerika begint
      Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 18:21:59 #10
    3926 crew  Djeez
    pi_54806164
    Ik denk toch dat Heroes niet komt volgende week. Aangezien we gisteren ook al de laatste aflevering van Prison Break hebben gehad
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_54806295
    Jawel hoor, ze hebben het de afgelopen week pas toegevoegd en ook de beschrijving van de aflevering klopt
    pi_54806301
    Oh ja..ik heb de op op de wiki ff aangepast

edit: linkjes naar de afleveringen op wikipedia werk ik strax wel ff bij
    pi_54806388
    Wil de OP best aanpassen, maar ik zie het nut er niet echt van in om Eden en Isaac weg te halen. Ze zijn dood, maar dat betekent niet dat ze eruit hoeven. Zelfde geldt voor Sylar, als die echt dood is natuurlijk
      Redactie Frontpage vrijdag 23 november 2007 @ 18:37:00 #14
    3926 crew  Djeez
    pi_54806424
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef sjarreltje het volgende:
    Jawel hoor, ze hebben het de afgelopen week pas toegevoegd en ook de beschrijving van de aflevering klopt
    ik heb het ook ff nagekeken, en je hebt gelijk! PB telt nog een aflevering, dus die komt volgende week. Nu ben ik bang dat ze nog 1 aflevering van Heroes doen, om ons lekker te maken. Daarna komt het in meis pas weer terug ofzo. In de vrijgekomen tijd mogen we kijken naar True Lies, Robocop, Coming to America en alle andere films die elke drie maanden wel worden vertoond...
    pi_54806444
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Wil de OP best aanpassen, maar ik zie het nut er niet echt van in om Eden en Isaac weg te halen. Ze zijn dood, maar dat betekent niet dat ze eruit hoeven. Zelfde geldt voor Sylar, als die echt dood is natuurlijk
    Eden en Isaac zijn gewoon hardstikke dood. Van Sylar weet je het nog niet omdattie in die put is verdwenen. En je moet natuurlijk ook plaats kunnen maken voor de eventuele nieuwe heroes van volume 2
    pi_54806491
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef sjarreltje het volgende:
    Volgens mijn gids is de titel van de aflevering van volgende week 'Four months ago', dat klopt toch niet?

Op het rtl-forum staat trouwens dat de gidsen het fout hebben, geen Heroes meer volgende week.
    pi_54806538
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Volgens mijn gids is de titel van de aflevering van volgende week 'Four months ago', dat klopt toch niet?

Op het rtl-forum staat trouwens dat de gidsen het fout hebben, geen Heroes meer volgende week.
    Daar klopt inderdaad geen drol van..en Four Months Ago is sowieso pas de 7e of 8e aflevering
    pi_54806559
    'Four Months Ago' is een aflevering uit seizoen 2.
    @sjarreltje: Er is nu plek voor de nieuwe personages, die hopelijk volgende week al op TV komen
      vrijdag 23 november 2007 @ 18:49:04 #19
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_54806656
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:40 schreef Symer het volgende:
    Nope, maar ik dacht dat je niet meer keek?
      vrijdag 23 november 2007 @ 19:06:55 #20
    147723 AjaxGirl1
    Niets in rotterdam!
    pi_54807052
    Zou geweldig zijn als rtl doorgaat volgende week! Ik ben benieuwd naar seizoen 2!!
    pi_54807119
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 18:49 schreef Treveo het volgende:

[..]

Nope, maar ik dacht dat je niet meer keek?
    Klopt, maar door de TT werd ik nieuwsgierig of RTL meteen door zou gaan met seizoen 2. In dat geval wou ik een tvp plaatsen omdat ik benieuwd ben naar de reacties van de NL-kijkers daarop
      vrijdag 23 november 2007 @ 19:15:09 #22
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_54807250
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:09 schreef Symer het volgende:

[..]

Klopt, maar door de TT werd ik nieuwsgierig of RTL meteen door zou gaan met seizoen 2. In dat geval wou ik een tvp plaatsen omdat ik benieuwd ben naar de reacties van de NL-kijkers daarop
    Oké, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat wij jou nog eens in het USA topic gaan zien
    pi_54807297
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:15 schreef Treveo het volgende:

[..]

Oké, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat wij jou nog eens in het USA topic gaan zien
    Word ik gemist?
    pi_54807318
    Mên wát een vette aflevering. Ik heb nu ook zo'n zwaar bruin vermoeden dat Hiro gewoon een afstammeling is van die Kyoto (of hoe dat mannetje heette.) . Verder ben ik er wel van overtuigd Dat Charles ook bijhet groepje van ''Heroes'' zat met oa. lindermann, de vader van Nathan etc. Plus dat zijn gave (alhoewe we die nog niet echt weten) me wel ''intereseert''; het hele ditjeendatje dan xD.
    Maar had idd wat meer vuur en spektakel verwacht ja tijdens het gevecht.
    Opzich wel lol; Molly en Micha. Strax rolt daar nog wel een Heroes-koppeltje uit
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
      vrijdag 23 november 2007 @ 19:22:12 #25
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_54807394
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:18 schreef Silaz het volgende:
    Mên wát een vette aflevering. Ik heb nu ook zo'n zwaar bruin vermoeden dat Hiro gewoon een afstammeling is van die Kyoto (of hoe dat mannetje heette.) . Verder ben ik er wel van overtuigd Dat Charles ook bijhet groepje van ''Heroes'' zat met oa. lindermann, de vader van Nathan etc. Plus dat zijn gave (alhoewe we die nog niet echt weten) me wel ''intereseert''; het hele ditjeendatje dan xD.
    Maar had idd wat meer vuur en spektakel verwacht ja tijdens het gevecht.
    Opzich wel lol; Molly en Micha. Strax rolt daar nog wel een Heroes-koppeltje uit
    Dit is best grappig: Zien hoe NL kijkers totaal verkeerd speculeren
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')