Aanpassen magquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef sjarreltje het volgende:
Over de op.. Isaac en Eden zijn al best wel dood
Je hoeft alleen die twee ff weg te halenquote:
Zou vet zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:31 schreef Djeez het volgende:
Volgens de Veronicagids gaan ze volgende week doodleuk verder met ep.1 van seizoen 2. Maar zelf lijkt me dat enigszins sterk, want alle goeie series zijn nu afgelopen...
Ik zag het net ook ja. Duidelijk op het laatste moment beslist. In de Veronica van deze week staat nog bij 'volgende week' dat er op donderdag een film komt. Maar nu kunnen we gewoon mooi volume 2 gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:31 schreef Djeez het volgende:
Volgens de Veronicagids gaan ze volgende week doodleuk verder met ep.1 van seizoen 2. Maar zelf lijkt me dat enigszins sterk, want alle goeie series zijn nu afgelopen...
Die dan weer afhaken als seizoen 3 in amerika begintquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zou vet zijn... komen snel weer meer mensen in het USA topic
ik heb het ook ff nagekeken, en je hebt gelijk! PB telt nog een aflevering, dus die komt volgende week. Nu ben ik bang dat ze nog 1 aflevering van Heroes doen, om ons lekker te maken. Daarna komt het in meis pas weer terug ofzo. In de vrijgekomen tijd mogen we kijken naar True Lies, Robocop, Coming to America en alle andere films die elke drie maanden wel worden vertoond...quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef sjarreltje het volgende:
Jawel hoor, ze hebben het de afgelopen week pas toegevoegd en ook de beschrijving van de aflevering klopt
Eden en Isaac zijn gewoon hardstikke dood. Van Sylar weet je het nog niet omdattie in die put is verdwenen. En je moet natuurlijk ook plaats kunnen maken voor de eventuele nieuwe heroes van volume 2quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wil de OP best aanpassen, maar ik zie het nut er niet echt van in om Eden en Isaac weg te halen. Ze zijn dood, maar dat betekent niet dat ze eruit hoeven. Zelfde geldt voor Sylar, als die echt dood is natuurlijk
Volgens mijn gids is de titel van de aflevering van volgende week 'Four months ago', dat klopt toch niet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:29 schreef sjarreltje het volgende:
Jawel hoor, ze hebben het de afgelopen week pas toegevoegd en ook de beschrijving van de aflevering klopt
Daar klopt inderdaad geen drol van..en Four Months Ago is sowieso pas de 7e of 8e afleveringquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mijn gids is de titel van de aflevering van volgende week 'Four months ago', dat klopt toch niet?
Op het rtl-forum staat trouwens dat de gidsen het fout hebben, geen Heroes meer volgende week.
Nope, maar ik dacht dat je niet meer keek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:40 schreef Symer het volgende:
Volgens mijn gids is de titel van de aflevering van volgende week 'Four months ago', dat klopt toch niet?
Klopt, maar door de TT werd ik nieuwsgierig of RTL meteen door zou gaan met seizoen 2. In dat geval wou ik een tvp plaatsen omdat ik benieuwd ben naar de reacties van de NL-kijkers daaropquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:49 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nope, maar ik dacht dat je niet meer keek?
Oké, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat wij jou nog eens in het USA topic gaan zienquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt, maar door de TT werd ik nieuwsgierig of RTL meteen door zou gaan met seizoen 2. In dat geval wou ik een tvp plaatsen omdat ik benieuwd ben naar de reacties van de NL-kijkers daarop![]()
Word ik gemist?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oké, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat wij jou nog eens in het USA topic gaan zien
Dit is best grappig: Zien hoe NL kijkers totaal verkeerd speculerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:18 schreef Silaz het volgende:
Mên wát een vette aflevering. Ik heb nu ook zo'n zwaar bruin vermoeden dat Hiro gewoon een afstammeling is van die Kyoto (of hoe dat mannetje heette.). Verder ben ik er wel van overtuigd Dat Charles ook bijhet groepje van ''Heroes'' zat met oa. lindermann, de vader van Nathan etc. Plus dat zijn gave (alhoewe we die nog niet echt weten) me wel ''intereseert''; het hele ditjeendatje dan xD.
Maar had idd wat meer vuur en spektakel verwacht ja tijdens het gevecht.
Opzich wel lol; Molly en Micha. Strax rolt daar nog wel een Heroes-koppeltje uit
Maar hier kan dat tenminste nog, is voor jullie achteraf natuurlijk makkelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is best grappig: Zien hoe NL kijkers totaal verkeerd speculeren
Wij doen het ook in ons eigen topicquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar hier kan dat tenminste nog, is voor jullie achteraf natuurlijk makkelijk
Maar over hele andere gebeurtenissenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wij doen het ook in ons eigen topic
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben nu toch maar het tweede seizoen zo'n beetje aan het kijken...
Vader van Simone, die neger die je telkens op het 'duivendak' zag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef Markeerstift het volgende:
Even een vraag want ik weet niet meer wie Charles was, de vader van Peter? Of die vader van Simone? Of iemand anders ?
Join the club, nu die Houniet nog!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben nu toch maar het tweede seizoen zo'n beetje aan het kijken...
Geen Heroes dus.quote:RTL5 - do 29 nov 2007
20:30 Prison Break
21:30 Shock Doc: Dik En Lekker
22:30 Jensen!
Idd... gaan ze denk ik pas uitzenden als volume 3 begint ofzo... maar goed... hoop iig dat veel mensen gewoon volume 2 gaan downen en kijkenquote:
Kan het niet minder met je eens zijn. De special effects vallen vaak tegen (soms zijn ze juist wel weer aardig goed uitgewerkt). Soms is het gewoon frustrerend te zien welke beslissingen sommige karakters nemen. In je achterhoofd weet je dat dat soms noodzakelijk is voor het voortbestaan van de serie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef CoJackso het volgende:
Zonder overdrijven, maar qua aankleding is Heroes echt geen uitschieter. Constant het gebruike van "neppe" achtergronden, zwakke effecten en welke burgers van NY moesten precies beschermd worden? Ik zag namelijk alleen de Heroes tijdens het laatste gevecht. Ook het verhaal zelf zakt in en wordt steeds vager, omdat de hoofdpersonen vaak onlogische en domme beslissingen nemen. Toch blijf ik de serie wel volgen, omdat het eigenlijke uitgangspunt van Heroes interessant is en een aantal van de karakters.
Ik heb niet zo'n barre computer en een prutbeeldscherm, dus voor mij was TV de beste optie. Nu kan ik niet meer wachten en ga k maar gewoon neerladen =)quote:
Ik denk dat er werd bedoeld dat je ze ook op een DVD kunt fikken en dan via je DVD-speler op je TV kunt kijken.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n barre computer en een prutbeeldscherm, dus voor mij was TV de beste optie. Nu kan ik niet meer wachten en ga k maar gewoon neerladen =)
Teveel gedoequote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik denk dat er werd bedoeld dat je ze ook op een DVD kunt fikken en dan via je DVD-speler op je TV kunt kijken.
Ik heb net een interview gelezen met de makers die ze na het uitzenden van de finale in Amerika hebben gegeven, daarin werd ook aangestipt dat veel mensen deze klacht maakten. Hun antwoord was:quote:Op zondag 25 november 2007 10:27 schreef Montov het volgende:
Leuk, spannend, maar waarom Peter niet wist te verzinnen dat hij zelf ook weg kon vliegen naar de middle of nowhere is mij een raadsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vond ik ook al zo raar. Nathan ging zichzelf opofferen zonder dat het echt nodig was. Maar waarschijnlijk heeft Peter zijn krachten nog niet onder controle.quote:Op zondag 25 november 2007 10:27 schreef Montov het volgende:
Leuk, spannend, maar waarom Peter niet wist te verzinnen dat hij zelf ook weg kon vliegen naar de middle of nowhere is mij een raadsel.
Beter iedereen seizoen 2 downloaden. 't Is gelijk weer superdik. Einde van Episode 1quote:Op zondag 25 november 2007 20:18 schreef Treveo het volgende:
Heroes ftw!
iddquote:
quote:
Jaaa..allemaal naar het USA-topicquote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Beter iedereen seizoen 2 downloaden. 't Is gelijk weer superdik. Einde van Episode 1![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Jaaa..allemaal naar het USA-topicen het daar NIET gaan hebben over eventuele superpowers van Mr. Muggles
Zoek een vriendin?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef AjaxGirl1 het volgende:
pff wat een zware avond. Geen heroes en domme herhalingen van House... Ik moet maar eens iets verzinnen voor donderdag avond!
en wanneer het verder gaatquote:Op zondag 2 december 2007 13:24 schreef Susie het volgende:
Ben wel benieuwd hoor hoe het straks verder gaat! (tevens tvp..)
Downloaden ftw?quote:Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
en wanneer het verder gaat [ afbeelding ]
Denken dat dat serieus gedaan gaat wordenquote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
Ik heb RTL5 gemaild,ze weten nog niet of ze doorgaan met seizoen 2,ze zou het doorgeven aan de betreffende afdeling.
quote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
Ik heb RTL5 gemaild,ze weten nog niet of ze doorgaan met seizoen 2,ze zou het doorgeven aan de betreffende afdeling.
Iedereen RTL5 mailen!quote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
QFT!quote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef EvilMarc het volgende:
Jullie moeten met z'n allen gewoon gaan downloaden en dan naar het USA topic komen
als je ff met google zoekt op: "Heroes episode list" vind je zat sites. Zelf gebruik ik Wikipedia:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:30 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik denk dat ik toch maar met Volume 2 begin. kan niet wachten totdat het een keer op tv verschijnt
trouwens. kan iemand me ff een goede divx site geven met epp. daarvan. die ik nu heb laden zo slooom![]()
![]()
pm ofzo?
Usenet of torrent ftwquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:30 schreef Silaz het volgende:
trouwens. kan iemand me ff een goede divx site geven met epp. daarvan. die ik nu heb laden zo slooom![]()
![]()
pm ofzo?
rtl.nlquote:Seizoen 2
Seizoen 2 laat nog even op zich wachten. Het is nog onduidelijk wanneer er nieuwe afleveringen uitgezonden worden.
Volume 2 kan je gewoon downloaden...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schrijversgedoe
Kan niet wachten
Joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Volume 2 kan je gewoon downloaden...
Wat dan? Reclames en je loopt dan een half jaar achter?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joh.
Maar een serie volgen op tv heeft ook iets
Daar ben ik normaal niet van, maar ik moet toegeven dat ik van Heroes inmiddels het hele 2e seizoen al heb gezien. (want, ik ga een half jaar naar het buitenland over een maandje, en stel je voor dat ze in de tussentijd beginnen met NL-uitzendingen...)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Volume 2 kan je gewoon downloaden...
heb ik ook gedaan. alleen ik blijf lekker thuisquote:Op zondag 6 januari 2008 13:16 schreef Piepje het volgende:
[..]
Daar ben ik normaal niet van, maar ik moet toegeven dat ik van Heroes inmiddels het hele 2e seizoen al heb gezien. (want, ik ga een half jaar naar het buitenland over een maandje, en stel je voor dat ze in de tussentijd beginnen met NL-uitzendingen...)
Goed bezig dusquote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan. alleen ik blijf lekker thuis
Maar als je effe snel volume 2 kijkt.. moet je dan toch weer wachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef Houniet het volgende:
heb er ook geen spijt van. ik ga niet tijden wachten omdat die schrijvertjes hun zin niet krijgen
Aflevering 23 van seizoen 1? Ik weet niks anders op dan gewoon even downloaden of zo'n DVD box kopen....quote:Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef conleche het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering gemist en ik kan nergens een linkje vinden waar ik het nog zou kunnen zien, weet iemand dit misschien?? Ik heb het topic niet doorgelezen, bang voor spoilers, dus excuses, als deze vraag al voorbij is gekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |