Beter iedereen seizoen 2 downloaden. 't Is gelijk weer superdik. Einde van Episode 1quote:Op zondag 25 november 2007 20:18 schreef Treveo het volgende:
Heroes ftw!
iddquote:
quote:
Jaaa..allemaal naar het USA-topicquote:Op maandag 26 november 2007 19:50 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Beter iedereen seizoen 2 downloaden. 't Is gelijk weer superdik. Einde van Episode 1![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Jaaa..allemaal naar het USA-topicen het daar NIET gaan hebben over eventuele superpowers van Mr. Muggles
Zoek een vriendin?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef AjaxGirl1 het volgende:
pff wat een zware avond. Geen heroes en domme herhalingen van House... Ik moet maar eens iets verzinnen voor donderdag avond!
en wanneer het verder gaatquote:Op zondag 2 december 2007 13:24 schreef Susie het volgende:
Ben wel benieuwd hoor hoe het straks verder gaat! (tevens tvp..)
Downloaden ftw?quote:Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
en wanneer het verder gaat [ afbeelding ]
Denken dat dat serieus gedaan gaat wordenquote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
Ik heb RTL5 gemaild,ze weten nog niet of ze doorgaan met seizoen 2,ze zou het doorgeven aan de betreffende afdeling.
quote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
Ik heb RTL5 gemaild,ze weten nog niet of ze doorgaan met seizoen 2,ze zou het doorgeven aan de betreffende afdeling.
Iedereen RTL5 mailen!quote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef rooie60 het volgende:
QFT!quote:Op zondag 2 december 2007 20:58 schreef EvilMarc het volgende:
Jullie moeten met z'n allen gewoon gaan downloaden en dan naar het USA topic komen
als je ff met google zoekt op: "Heroes episode list" vind je zat sites. Zelf gebruik ik Wikipedia:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:30 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik denk dat ik toch maar met Volume 2 begin. kan niet wachten totdat het een keer op tv verschijnt
trouwens. kan iemand me ff een goede divx site geven met epp. daarvan. die ik nu heb laden zo slooom![]()
![]()
pm ofzo?
Usenet of torrent ftwquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:30 schreef Silaz het volgende:
trouwens. kan iemand me ff een goede divx site geven met epp. daarvan. die ik nu heb laden zo slooom![]()
![]()
pm ofzo?
rtl.nlquote:Seizoen 2
Seizoen 2 laat nog even op zich wachten. Het is nog onduidelijk wanneer er nieuwe afleveringen uitgezonden worden.
Volume 2 kan je gewoon downloaden...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schrijversgedoe
Kan niet wachten
Joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Volume 2 kan je gewoon downloaden...
Wat dan? Reclames en je loopt dan een half jaar achter?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joh.
Maar een serie volgen op tv heeft ook iets
Daar ben ik normaal niet van, maar ik moet toegeven dat ik van Heroes inmiddels het hele 2e seizoen al heb gezien. (want, ik ga een half jaar naar het buitenland over een maandje, en stel je voor dat ze in de tussentijd beginnen met NL-uitzendingen...)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Treveo het volgende:
[..]
Volume 2 kan je gewoon downloaden...
heb ik ook gedaan. alleen ik blijf lekker thuisquote:Op zondag 6 januari 2008 13:16 schreef Piepje het volgende:
[..]
Daar ben ik normaal niet van, maar ik moet toegeven dat ik van Heroes inmiddels het hele 2e seizoen al heb gezien. (want, ik ga een half jaar naar het buitenland over een maandje, en stel je voor dat ze in de tussentijd beginnen met NL-uitzendingen...)
Goed bezig dusquote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan. alleen ik blijf lekker thuis
Maar als je effe snel volume 2 kijkt.. moet je dan toch weer wachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef Houniet het volgende:
heb er ook geen spijt van. ik ga niet tijden wachten omdat die schrijvertjes hun zin niet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |