Ze moeten Oasistitels gaan gebruiken zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
MISBRUIK EENS NIET ALLE GOEDE BEATLESNUMMERS VOOR AFGEZAAGDE PROGRAMMA'SIK KAN AL VERDOMME NIET MEER VAN "ALL YOU NEED IS LOVE" GENIETEN!!!!
Zoveel waarde is daar niet aan te verliezen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze moeten Oasistitels gaan gebruiken zeker
Lijkt me een tof concept. Het word een soort Gouden Kooi, maar dan met liefde enzo.quote:Echte liefde is niet te koop… zeggen ze. Of hangt er toch een prijskaartje aan? Alles is mogelijk in de nieuwe realityserie Can’t Buy Me Love… Vanaf september, drie maanden lang op RTL 5.
Ben jij tussen de 18 en 35, single en goed gebekt? Heb jij voldoende mensenkennis en charme in huis om een spel slim te spelen? Ben je bereid om voor maximaal 3 maanden, opgesloten in een riante villa op zoek te gaan naar de liefde van je leven, een grote zak geld of misschien wel allebei?
Mensen die mensen volgen die mensen volgen die Real Live Soaps volgen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mensen die mensen volgen die Real Live Soaps volgen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mensen die mensen volgen die mensen volgen die Real Live Soaps volgen.
Ben benieuwd naar de spelregels... vind het nog wat lastig te beoordelen zo, of het leuk gaat worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
Lijkt me een tof concept.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef nerd4sale het volgende:
Ik dacht dat dit een Beatles topic zou zijn.![]()
Klacht: spam.
Hmmzz, die paar zinnen vind ik eerlijk gezegd al een mooi opwarmertje. Namelijk een soort Gouden Kooi (zo omschrijf RTL het zelf ook) maar in de liefde. Ik vond de Gouden Kooi ook leuk, maar veel te grof. Te veel gescheld e.d.. Hopelijk is dit dus wat lieverquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de spelregels... vind het nog wat lastig te beoordelen zo, of het leuk gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |