Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vindenquote:
je mag er max 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil weten waar ik die kaartjes van Metallica t beste kan bestellen... Als ik op goole intoets krijg ik echt zoveel sites
jah ik heb zoveel gemist en ik ben echt zo moe dat ik even geen geluid kan horenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], net het laatste staartje kan je nog meepakken.
quote:
Gewoon je schenen stoten , dat leid enorm af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
Elies!![]()
[..]
Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vinden
Yo my niggerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ik heb het topic ook weer gevonden.
Alleen via ticketmaster!!! (of livenation, maar die linkt je door naar ticketmaster)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil weten waar ik die kaartjes van Metallica t beste kan bestellen... Als ik op goole intoets krijg ik echt zoveel sites
Nee dank jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon je schenen stoten , dat leid enorm af.
Wat vreemd..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vinden
is er niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*doh* dat snap ik...ik wil DE site weten waar de verkoop officieel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |