Eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort enthousiasme zie ik bij de winnaars van die faggot ring niet gebeuren.
pas toen ze gewonnen hadden gingen ze even uurtje uit hun plaatje, daarna vervielen ze in hun oude stramien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort enthousiasme zie ik bij de winnaars van die faggot ring niet gebeuren.
Ik neem op dit moment op met WM Recorder, dus die pakt zelf de goedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf hoopt dat Piles de juiste stream opneemt, want vanochtend zijn de directe adressen van de 3FM webcam gewijzigd.
Tsja, psies...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pas toen ze gewonnen hadden gingen ze even uurtje uit hun plaatje, daarna vervielen ze in hun oude stramien.
Ach, iedereen reageert anders. En plein public ben ik vrij ingetogen qua meezingen, maar zet me thuis neer en het plafond komt naar beneden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit er bij jou geen knop op dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
* Brennel bedankt MAW en DiedjeeJ en pakt dankbaar de zakdoek aan
Kunnen jullie ook die suis in m'n oren uit zetten? Of wordt dat wat lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |