abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63030420

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, ik kon geen titel verzinnen.
pi_63030478
Het is toch #13?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_63030555
Oh kut, vergeten te veranderen. En ik had mezelf er nog zo aan herinnerd. Naja..
Modje mss die het even wil aanpassen?
pi_63032299
toffe ep shikamaru is een fucking cool personage
kakuzu is een freak trouwens in die preview.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:04:06 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_63032846
Gelukkig geen hele aflevering geren en getrain. Maar gewoon meteen over naar de actie. Die preview was idd erg freaky.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:18:00 #6
232913 RandyJoshua
Skeflaudebauterik!
pi_63033245
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gelukkig geen hele aflevering geren en getrain. Maar gewoon meteen over naar de actie. Die preview was idd erg freaky.
vond dat juist geweldig toen Naruto zo getrained werd.

vond het alleen erg tegenvallen toen die er uiteindelijk achterkwam hoe hij nou zijn nieuwe ultieme rasengan kon doen =/
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:23:19 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_63033383
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef RandyJoshua het volgende:

[..]

vond dat juist geweldig toen Naruto zo getrained werd.

vond het alleen erg tegenvallen toen die er uiteindelijk achterkwam hoe hij nou zijn nieuwe ultieme rasengan kon doen =/
Toen? Hij is nog steeds bezig.

Een beetje trainen in een aflevering heb ik niks tegen, maar een hele aflevering Naruto die aan het trainen is is me te veel van het goede.
pi_63044662
Episode overtreft al mijn verwachtingen, ik dacht dat ze pas de laatste minuut Kakuzu en Hidan zouden vinden.
pi_63045281
Ep morgen maar eens ff bekijken. Vandaag Naruto storm voor op de ps3 kunnen spelen. Dacht hem wel ff in 5 uur uit te spelen, na 2 uur was ik op 4%. Ja ja gewoon een tvp dus.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 8 november 2008 @ 07:00:02 #10
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63047994
De episode van gisteren was veels te kort
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_63048428
TvP
pi_63055644
shikamaru is de bom
pi_63129484
K moet ep 83 nog steeds kijken
  vrijdag 14 november 2008 @ 07:38:13 #14
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63211660
Nou DIT is nu eens een GOEDE aflevering. En volgende week wordt het vervolg hierop en dus nog beter denk ik
pi_63213379
Jullie maken het me steeds lastiger om niet meer de anime te gaan volgen
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:07:17 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63213697
Aardbeitje. kijk shippuuden nou maar gewoon
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:36:35 #17
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_63221185
Naruto is echt weer terug op ouderwets goed niveau. Die overgang van Chouji naar Naruto in het voorstukje was echt goed gedaan. Echt ontzettend vette actie verder. Die transformatie van Kakuzu was wel erg goor
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:38:37 #18
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63221231
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Naruto is echt weer terug op ouderwets goed niveau. Die overgang van Chouji naar Naruto in het voorstukje was echt goed gedaan. Echt ontzettend vette actie verder. Die transformatie van Kakuzu was wel erg goor
Ja die vond ik ook geweldig gedaan

Ik had zoiets van wtf dat is een groot gat en toen wtf dat is niet Kakashi. En toen ooooooooooh mooi gedaan
pi_63226940
Kakashi die kakuza pakte met zijn chidori was geweldig
pi_63375592
Manga!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_63377118
is die al uit dan?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_63380275
Naruto Manga Chapter 425
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_63380385
Wacht...ik heb de raw bekeken..maar daar was het toch niet zo?
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 20-11-2008 18:35:53 ]
pi_63381499
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht...ik heb de raw bekeken..maar daar was het toch niet zo?
SPOILER
SPOILER
pi_63382611
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')