vond dat juist geweldig toen Naruto zo getrained werd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gelukkig geen hele aflevering geren en getrain. Maar gewoon meteen over naar de actie. Die preview was idd erg freaky.
Toen? Hij is nog steeds bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef RandyJoshua het volgende:
[..]
vond dat juist geweldig toen Naruto zo getrained werd.
vond het alleen erg tegenvallen toen die er uiteindelijk achterkwam hoe hij nou zijn nieuwe ultieme rasengan kon doen =/
Ja die vond ik ook geweldig gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Naruto is echt weer terug op ouderwets goed niveau. Die overgang van Chouji naar Naruto in het voorstukje was echt goed gedaan. Echt ontzettend vette actie verder. Die transformatie van Kakuzu was wel erg goor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 20-11-2008 18:35:53 ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht...ik heb de raw bekeken..maar daar was het toch niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaanse versie...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben bij naruto seizoen 9 aflevering 203 ik kijk naar de Amerikaanse versie![]()
![]()
ik kijk stiekum naar de Naruto manga's![]()
Weet ook iemand dat er vervolg komt van naruto shippuuden?
Der moeten nog aardig wat vijanden verslagen wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben bij naruto seizoen 9 aflevering 203 ik kijk naar de Amerikaanse versie![]()
![]()
ik kijk stiekum naar de Naruto manga's![]()
Weet ook iemand dat er vervolg komt van naruto shippuuden?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Amerikaanse versie...
Hoe bedoel je vervolg? Weer een tijdsprong? Voor zover ik weet niet en ik lees de manga.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kom na shippuuden een andere deel
Nou, er kan nog vanalles gebeuren. Ik denk dat de manga nog wel een tijdje duurt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Cahir het volgende:
We gaan tot shippuuden episode 250 ongeveer, dan is Naruto klaar. Zeker als je ziet hoe ver de manga nu is.
Dank je je bent een schatquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef Cahir het volgende:
We gaan tot shippuuden episode 250 ongeveer, dan is Naruto klaar. Zeker als je ziet hoe ver de manga nu is.
hmm ze zijn nu bij manga 425 nog 75 á 175 te gaan te dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:29 schreef Cahir het volgende:
Er werd al vaker voorspeld dat naruto rond 500 á 600 manga pleite is.
We hebben er al 250 episodes op zitten, dus nog z'n 250 á 300 te gaan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:50 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
100% BS. DB doet dit ALTIJD als er een week geen episode is.quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
99.9% dat het BS is. DB trolled graag en dit is de perfecte tijd omdat volgende week geen ep te zien is en veel mensen er (weer) in zullen trappen.
En zo niet dat zijn er zo andere subbers die het stokje overnemen, Naruto en Bleach zijn te populair om niet te subben.quote:Op zondag 23 november 2008 15:51 schreef wdn het volgende:
wc-eend: db doet elke keer zoiets als er de week eropvolgend geen episode is
Over wat dagen staat er YHBT
Komt van een website die ik niet ga posten hier: 99% kans dat het niet op prijs gesteld wordt door DHMquote:Een duidelijke verklaring van de grappen van Dattebayo.
Ik hoor u al afkomen... Dattebayo zegt dat ze aflevering xxx hebben van Naruto, ook al is er nergens iets van gekend! COOL!
Of nog een leuke... Dattebayo zegt dat ze permanent gaan stoppen met Naruto (of Bleach)! NIET LEUK!
Oh, edele surfer, let op uw ogen... Dattebayo heeft altijd zin voor een grapje hier en daar.
Beide voorbeelden hebben ze reeds uitgehaald en in 100% van de gevallen waren het 'grappen'.
Voor alle duidelijkheid wat algemene vragen die bij jullie branden beantwoorden.
- Waarom doen ze dit? - Omdat ze gevoel voor humor hebben!
- Beetnemen? MIJ?! Hoe durven ze?! Ik vind dit NIET leuk! - Moet je maar beter opletten op de uitzenddata.
- Dit is gelogen! Het IS aflevering xxx! - Download en merk het zelf of ik lieg of niet... Het is jouw bandbreedte sarcasm.gif
- Doen ze dit enkel met Naruto? - Nee! Nieuwsberichten en andere media-uitgaves vallen even vlug te prooi an hun grappen.
- Is dit niet slecht voor hun aantal leechers/ledenaantal? - Naruto is een van de populairste anime series ooit en DB is de enige subber die snelheid en kwaliteit kan combineren. Ze kunnen dit doen net omdat ze zeker zijn dat de leechers TOCH terugkeren, beetgenomen of niet.
- Hoe kan ik vermijden dat ik beetgenomen word? - Simpel. Bekijk de officiële uitzenddate op anidb of animenewsnetwork. De titels kunnen nog veranderen, de data zijn normaal gezien altijd correct.
- Na het lezen van deze uitleg, heb ik toch zo'n fake aflevering gedownload - In Japan hebben ze daar het perfecte woord voor... BAKA!... Idioot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
Kijk jij zonder subs?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef kwm het volgende:
net 86-87 gezien. WAT EEN AFLEVERING! WHAT AN ENTRANCE!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto chapter 427SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft de anime!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Right....quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef Sattyagraha het volgende:
Ook op andere torrent sites. Dattebayo houdt er deze keer echt mee op te subben. Het wordt overgenomen door een aantal andere sites. Blijkbaar zijn ze d'r in Japan achter gekomen dat het veel bekeken wordt in het buitenland.. :p
Maaruh de special 86-87 was weer vet! Zeker die nieuwe aanval van Naruto en het plan van Shikamaru...
Kan niet wachten op nummer 88
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
Omdat alle eps die te downloaden zijn met [DB] ervoor fake zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Wrm heeft DB de ep nog niet op eigen site??
En deze dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef Sala-adin het volgende:
Ben bezig om hem via hier binnen te halen
http://isohunt.com/torren(...)uuden+db?tab=summary
Iddquote:Op zondag 7 december 2008 20:51 schreef Sattyagraha het volgende:
Vet dope eigenlijk, Naruto heeft nu constant van die halve fox ogen. Streepjes ipv pupillen. Ziet er heel cool uit iig.
Ennuh hij begint ook een beetje genius ninja te worden. Misschien wordt hij ooit wel Hokage...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik mis guy sensei alleen! Waar is die dude? en fuzzy brows...
En Ero sanyin! Die dude was echt zo vet!
Kunnen de anime Manga lezers mij vertellen of hij in de nabije toekomst weer terug komt?
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 12:52 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik mis guy sensei alleen! Waar is die dude? en fuzzy brows...
En Ero sanyin! Die dude was echt zo vet!
Kunnen de anime lezers mij vertellen of hij in de nabije toekomst weer terug komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jay!
Ik wordt echt intens gelukkig van Naruto... /zucht
Luistert iemand anders het eerste ending liedje ook zo'n 4 keer per dag op Youtube?Vrijheid kan je toch niet bewijzen!![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 18:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: