abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:45:52 #61
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63508855
Dus jij gelooft het ook Jay-K?

Lees dit eens door zou ik zeggen:
quote:
Een duidelijke verklaring van de grappen van Dattebayo.

Ik hoor u al afkomen... Dattebayo zegt dat ze aflevering xxx hebben van Naruto, ook al is er nergens iets van gekend! COOL!

Of nog een leuke... Dattebayo zegt dat ze permanent gaan stoppen met Naruto (of Bleach)! NIET LEUK!

Oh, edele surfer, let op uw ogen... Dattebayo heeft altijd zin voor een grapje hier en daar.
Beide voorbeelden hebben ze reeds uitgehaald en in 100% van de gevallen waren het 'grappen'.

Voor alle duidelijkheid wat algemene vragen die bij jullie branden beantwoorden.
- Waarom doen ze dit? - Omdat ze gevoel voor humor hebben!
- Beetnemen? MIJ?! Hoe durven ze?! Ik vind dit NIET leuk! - Moet je maar beter opletten op de uitzenddata.
- Dit is gelogen! Het IS aflevering xxx! - Download en merk het zelf of ik lieg of niet... Het is jouw bandbreedte sarcasm.gif
- Doen ze dit enkel met Naruto? - Nee! Nieuwsberichten en andere media-uitgaves vallen even vlug te prooi an hun grappen.
- Is dit niet slecht voor hun aantal leechers/ledenaantal? - Naruto is een van de populairste anime series ooit en DB is de enige subber die snelheid en kwaliteit kan combineren. Ze kunnen dit doen net omdat ze zeker zijn dat de leechers TOCH terugkeren, beetgenomen of niet.
- Hoe kan ik vermijden dat ik beetgenomen word? - Simpel. Bekijk de officiële uitzenddate op anidb of animenewsnetwork. De titels kunnen nog veranderen, de data zijn normaal gezien altijd correct.
- Na het lezen van deze uitleg, heb ik toch zo'n fake aflevering gedownload - In Japan hebben ze daar het perfecte woord voor... BAKA!... Idioot!
Komt van een website die ik niet ga posten hier: 99% kans dat het niet op prijs gesteld wordt door DHM

Of deze: Dattebayo stopt met Naruto subben

Ik geloof het pas als er geen Naruto komt op het moment dat die had moeten komen. En geen dag eerder.

[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 25-11-2008 15:51:19 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_63509259
Ach, ik geloof ze deze keer wel, waarom zou ik het nog van DB downloaden als ik het een uur na airing al online kan kijken en ook nog eens in een hogere kwaliteit via Viz.
Before me there was many, After me there will be none
pi_63598517
Naruto Chapter 426
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_63598670
Geen engelse sub
pi_63598693
Ohw geen nieuwe episode
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:25:38 #66
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_63622756
Net eindelijk 85 gezien. Druk gehad de afgelopen week. Hij was weer fantastisch. Maar ligt het nou aan mij of is de tekenstijl van Naruto wat veranderd, meer cartoonesque geworden?

DB geloof ik ook pas als er echt geen episode meer verschijnen.
pi_63766736
net 86-87 gezien. WAT EEN AFLEVERING! WHAT AN ENTRANCE!
pi_63770749
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef kwm het volgende:
net 86-87 gezien. WAT EEN AFLEVERING! WHAT AN ENTRANCE!
Kijk jij zonder subs?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_63778464
Ze schieten niet echt op bij DB
pi_63779294
DB is down... NOOOO!

Ik heb zo'n zin in deze special.. ZOOO spannend!

-_-
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_63779940
Naruto chapter 427
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63780761
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto chapter 427
SPOILER
SPOILER
Waar blijft de anime!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_63784605
De anime is al wel op usenet te vinden.
Before me there was many, After me there will be none
pi_63785511
Ook op andere torrent sites. Dattebayo houdt er deze keer echt mee op te subben. Het wordt overgenomen door een aantal andere sites. Blijkbaar zijn ze d'r in Japan achter gekomen dat het veel bekeken wordt in het buitenland.. :p

Maaruh de special 86-87 was weer vet! Zeker die nieuwe aanval van Naruto en het plan van Shikamaru...

Kan niet wachten op nummer 88
pi_63786256
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef Sattyagraha het volgende:
Ook op andere torrent sites. Dattebayo houdt er deze keer echt mee op te subben. Het wordt overgenomen door een aantal andere sites. Blijkbaar zijn ze d'r in Japan achter gekomen dat het veel bekeken wordt in het buitenland.. :p

Maaruh de special 86-87 was weer vet! Zeker die nieuwe aanval van Naruto en het plan van Shikamaru...

Kan niet wachten op nummer 88
Right....
Daarom kijk ik nu 86-87 gesubbed door Dattebayo...

Het mag dan niet op hun site staan, hij is er wel.
pi_63788014
vanaf 15 januari start de omroep waar Naruto op wordt uitgezonden in Japan een eigen subbed stream voor buitenlandse kijkers. Dus deze is nogsteeds gesubbed door Dattebayo...

Zie website: http://www.dattebayo.com/pr/100
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:35:23 #77
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63791736
Wat een aflevering Dat was de beste Naruto episode ooit wat mij betreft.
Volgende week wordt geweldig
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_63792664
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_63794157
Ik denk wel dat ze kappen vanaf 15 Januari. Na wat rondkijken lijkt het serieus te zijn dat naruto officieel gesubbed wordt gestreamd en dan is het doel van DB min of meer bereikt; check ook dat Otakon panel van een paar maanden terug. Het enige wat wellicht jammer wordt voor ze is dat ze niet meer zoveel lui kunnen trollen.

Maar in de tussentijd, wtf is loos met hun site?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_63795403
Hallo hallo de site is offline
pi_63795442
quote:
Error: tracker down, someone fucked up, other error, you got banned, etc.
pi_63795485
Heeft iemand de url?
pi_63795578
ja , de torrents staan wel op mininova enzo maar die vertrouw ik niet echt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63798274
Ben bezig om hem via hier binnen te halen

http://isohunt.com/torren(...)uuden+db?tab=summary
pi_63799064
heb hem via nyaa torrents binnen gehaald

maar het is echt een coole eps
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63805302
86-87 was wel geniaal. Sommige stukjes heb ik 3x gekeken ;')
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63805438
Ik had actie verwacht van deze dubbele ep, maar helaas. Het leek net op 1 ep verspreid over 43 min met een heel hoop flashbacks en gelul
pi_63807584
Wrm heeft DB de ep nog niet op eigen site??
pi_63807895
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Wrm heeft DB de ep nog niet op eigen site??
Omdat alle eps die te downloaden zijn met [DB] ervoor fake zijn.
pi_63812292
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef Sala-adin het volgende:
Ben bezig om hem via hier binnen te halen

http://isohunt.com/torren(...)uuden+db?tab=summary
En deze dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')