Thx !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Zomergasten 2008 - De gasten
Bas Heijne volgt Joris Luyendijk op bij Zomergasten
Je bent liefquote:
Je zou bij elke film een linkje kunnen plaatsen naar het forumtopic (als er één is). Verder heb ik weinig opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sinds kort heeft de weblog een eigen Filmblog die iedere vrijdagavond gepost wordt, ik zou het leuk vinden als jullie het even zouden willen lezen en het willen beoordelen.
Filmflits - week 29
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sinds kort heeft de weblog een eigen Filmblog die iedere vrijdagavond gepost wordt, ik zou het leuk vinden als jullie het even zouden willen lezen en het willen beoordelen.
Filmflits - week 29
Het scheelt ook dat ik zelf al geïnteresseerd ben in films, dus dat maakt het werk plezierig, en ik krijg er wat van mee.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Leuk hoor.Ik dacht vooral de hele tijd 'je zult dat elke week in elkaar moeten zetten'.
De opmerking van SoK leek me wel een aardige.
Oeps.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Mike het volgende:
Dat kan vrij makkelijk.
Ik zie nu dat we 2 topics hebben, dus we gaan ff mergen.
We hebben het zelf gesuggereerd, waarom zouden we er dan problemen mee hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben van plan om vanaf de volgende filmblog de genoemde films te linken naar de bijbehoren forumtopics in FTR. Hebben jullie daar misschien problemen mee?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
En oh ja, voor de volledigheid:
[..]
We hebben het zelf gesuggereerd, waarom zouden we er dan problemen mee hebben?
Bij mij geeft hij gewoon aan open te zijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef TubewayDigital het volgende:
15 minutes
was gisteravond op tv, kan hjij open?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij gewoon aan open te zijn...
Waarschijnlijk kun jij nog wel posten, omdat je mod bent.quote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Nu doet hij het waarschijnlijk weer...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk kun jij nog wel posten, omdat je mod bent.
En ? Al vorderingen, PM's, ontwikkelingen ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:59 schreef NX het volgende:
[..]
Heheh...![]()
Maar zie reactie van BrainOverflow, die is zo te horen bijna klaar, ben benieuwd...
[..]
Ok, ik heb je terug gepimpt
en al er zo'n topic komt, zou ik graag linkje willen ontvangen.
Het was Remlofquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Één of ander stuk tuig heeft m'n edit gedelete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |